Samsung Galaxy S7 Edge 32 GB / blue coral

Geen reviews beschikbaar Schrijf een review
Bekijk 1 andere uitvoering
  • Alle reviews (0)
  • Consumenten reviews (0)
  • Overige reviews (0)
  • Expert reviews (0)

We hebben voor dit product nog geen reviews

Joke Hanemaaijer 17-05-2019

Scherm goed te lezen, accuduur is prima, 32GB is voldoende.

De Samsung S7 ligt goed in de hand. De bediening is eenvoudig en door het grote scherm goed te lezen. Jarenlang had ik een mobieltje waar ik mee kon bellen, gebeld worden een sms-je ontvangen en verzenden en in tijd van nood een foto kon maken. Voor mij, toen, voldoende. Een jaar geleden heb ik de Samsung Galaxy S7 aangeschaft. Hij voldeed aan alle wensen, groot scherm, eenvoudig te bedienen en voldoende geheugen. De keuze was de gunstige kwaliteit-/prijsverhouding. Bijna gelijk vanaf het begin dacht ik "deze aankoop had ik veel eerder moeten doen". Ik ben nu een blije gebruiker en weet nu wat ik al die jaren heb gemist.

Mandy 26-09-2018

Na 2 jaar nog steeds blij

Alweer 2 jaar in mijn bezit. Dingen die te lijden hebben (zelfs bij voorzichtig gebruik, screenprotectors en hoesjes)
-Het scherm kan inbranden en je krijgt dan een schim van die afbeelding. (dit heeft de s6 edge van mijn moeder ook na 2 jaar)
-De home button bij de gouden beschadigd na een tijdje. (het is een aanrader om er een diy plakbandje of gewone button protector op te maken mocht die van jou dit nog niet zijn)
-De batterij gaat iets achteruit.

Verdere tip: Gebruik geen glass screen protector. Mijn ervaring is dat dit het reactievermogen extreem negatief beinvloed en je liefde voor je telefoon dus ook.

Pluspunten

• Na 2 jaar nog steeds 1 van de beste

Minpunten

• Zie text en uitleg

Wankee Chan 30-11-2017

Fijn high-end toestel

De Samsung Galaxy S7 Edge is een superfijn smartphone. Ik heb hem nu ruim 3 maanden in mijn bezit en gebruik hem intensief gedurende de dag. Design is zeer goed gelukt en over alle knoppen is nagedacht.

Ergonomisch is de Edge ook voor mekaar. Niks zit op onlogische plekken en ook het menu is wat je van Samsung gewend bent, erg goed. Ligt lekker in de hand en is zeer licht, ondanks gebruik van aluminium en Gorilla glass.

Alle connectiviteitsopties doen het goed, behalve de Wifi. Ik weet niet of dit ligt aan mijn toestel of aan mijn internetverbinding, maar zo nu en dan heeft de S7 moeite om de verbinding vast te houden via Wifi. Ik heb de 32 Gb versie genomen in de kleur Silver.

Wel heb ik er een SD kaart van 32 Gb erbij gekocht. Nu komt het aparte van dit toestel. Of je kan er 2 sim-kaarten in doen, dan is de S7 een dualsim toestel of je doet er i.p.v. een Sim-kaart een micro SD kaart in. Hmm.... dat doen andere toestellen beter.

De Edge opties gebruik ik nauwelijks. Samsung heeft wel een aantal handige apps ervoor ontwikkeld, maar ik gebruik het bijna niet. Is meer een gimmick. Ik kan me voorstellen dat ik net zo blij ben met een 'normale' S7. De Edge vormen dragen wel bij aan het mooie design. Ligt net wat lekkerder in de hand.

Het geluid is ok te noemen. Ondanks dat de S7 1 speaker heeft, komt er redelijk geluid uit. Het vervormd wel wat als je de volume op maximaal zet, maar vaak luister ik muziek via mijn hoofdtelefoon en heb ik er niet zoveel last van. Het geluid tijden het bellen is goed. Geen echo's en geen gekraak.

De camera is supergoed op de S7. Samsung heeft haar naam hooggehouden door een supergoede camera in dit toestel te bouwen. De focus is messcherp en zeer snel. De kleuren zeer levendig en met goed contrast. De selfiecamera + de bijbehorende functies ook heel goed en fijn.

De vingerafdrukscanner is soms wat traag. Het duurt gewoon even eer het toestel unlocked. Verder gebeurt het wel eens dat je vingerafdruk niet goed herkend wordt door de S7. Ik raad iedereen aan om meerdere vingers (zowel rechts als linkerhand) in te scannen. Zo heb je altijd een backup vinger om je toestel te unlocken. Wat wel fijn is dat je naast vingerafdruk ook andere unlock opties hebt zoals code of patroon.

Iedereen die dit toestel wil kopen, raad ik aan om een goede hoes te kopen. Door haar ronde vormen en doordat het design van dit toestel zeer dun is, kan je hem per ongeluk zomaar laten vallen uit je handen. Zonde als je een toestel van € 600,- kan afschrijven.

Pluspunten

• Mooi dun design
  • Snel toestel + veel mogelijkheden
  • Gebruik van goede materialen
  • Hele goede camera

Minpunten

• Vingerscanner herkend niet altijd je afdrukken
  • Nog best duur voor een toestel van 1 jaar oud
  • Kwetsbaar voor vallen

Elsaxes 28-11-2017

Groot scherm, goede accuduur

Voordat ik deze smartphone kocht heb ik uitgebreid gezocht, en vele reviews gelezen. Mijn voorkeur ging in eerste instantie uit naar de Galaxy Note 7, maar gezien de problemen van dit toestel heb ik toch gekozen voor de Galaxy S7. Ik heb hier geen spijt van gehad en ben zeer enthousiast over dit toestel. Helder beeld, goede foto's, toestel ligt prettig in de hand, en het grotere scherm is fijn. De accuduur is geweldig. Kortom, een aanrader.

Pluspunten

• Helder beeld
  • Lange accuduur
  • Heldere foto's

Minpunten

• Batterij kan niet worden vervangen

Bailey 14-09-2017

Slechte kwaliteit!!!

Veel fouten gehad, al een x opgestuurd naar Dynafix fout lag natuurlijk bij mij dus alles zelf moeten betalen, en telefoon enkele weken kwijt. Was altijd tevreden over Samsung maar is nu absoluut niet meer. Telefoon word ook erg warm, al een app gedownload om telefoon af te koelen maar even later is weer hetzelfde.

Minpunten

• Alles!!!

AvdHF64 04-07-2017

Accu niet verwijderbaar.

Na software update bleu-led-of-death. Geen van de bekende resets werken.
Accu is niet verwijderbaar dus je kan het apparaat alleen maar retour sturen en hopen op een nieuwe.
Ook heb je google op je telefoon goed ingesteld gebruik dan niet de switch software van samsung. Google doet het instaleren van je nieuwe telefoon echt veel beter.
Hierdoor geen pluspunten en kan ik ook niet zegen hoe goed het geluid, scherm, gebruik, etc is.

Minpunten

• Accu niet verwijderbaar

HermanHW 04-06-2017

Nooit meer Samsung

Na jaren Apple gebruiker te zijn geweest mede op grond van testresultaten overgestapt naar de Samsung 7 Edge. De eerste maanden heel enthousiast totdat opeens van de een op de andere dag er een roze streep over mijn scherm zichtbaar was. Direct googelen en wat bleek: honderden mensen hebben hier last van. Volgens een medewerker van de helpdesk is dit een bekende hardware fout. Het vreemde is echter dat de firma Samsung toch gewoon deze toestellen op de markt blijft gooien. Na wekenlang discussie met de genoemde helpdesk was de enige uitkomst dat ik het toestel op mag sturen aan Dynafix. Het valt namelijk onder de garantie. Dit Dynafix is echter in november een groot item geweest in Radar. Mensen zijn soms weken hun toestel kwijt en wanneer er ook maar een klein krasje op je toestel zit, vervalt de garantie en kun je je niet gerepareerde toestel voor 160 Euro (onderzoekkosten) terug krijgen. Of 400 Euro aftikken voor reparatie. Dit dus gewoon terwijl het ondanks een eventueel krasje een bij Samsung bekende fout was. Al met al kijk ik nu al een half jaar tegen een zeer irritante streep aan en zal ik dus nooit meer iets van Samsung kopen.

Minpunten

• Slechte klantenservice
  • Product wordt verkocht met bekende hardwarefout

ANGELA 06-05-2017

SUPER MOOIE BEELD

Top telefoon, mooi beeld, geluid. Maakt super mooie foto's

De Galaxy S7 borduurt voor een groot deel voort op de Galaxy S6 wat gebruikte materialen en insteek betreft. Wel is het ontwerp verder verfijnd, heeft het toestel een grotere accucapaciteit en grijpt het terug op twee oude waarden van Samsung: waterdichtheid en een micro-sd-slot. De nieuwe Exynos 8890-chipset is weer een flinke stap voorwaarts, en het toestel richt zich op entertainment met gaming en virtual reality. De camera is misschien nog wel de grootste vooruitgang. Deze is een stuk lichtsterker en vangt meer detail, ondanks het geringere aantal megapixels.

AlissavanHerk 01-05-2017

Zeer tevreden

Mijn eerste smartphone was de samsung galaxy S1. daarna een paar andere gehad (waaronder Iphone), maar nooit beter en fijner dan samsung. Nu deze en ik was na 1 dag al weer helemaal verliefd. Zo'n makkelijk systeem om mee te werken. Zoveel fijne features en zo makkelijk in gebruik. Moet nog wel even wennen aan de gevoeligheid van het scherm en de grootte maar echt geen minpunt om op te schrijven. Ik denk dat ik nooit meer iets anders wil.

Pluspunten

• Helder scherm
  • prettig in gebruik
  • alles

Elisedus 29-04-2017

Samsung Galaxy Edge 7

Mooi toestel, prachtige lichtblauwe kleur.
De werking is veel sneller en beter dan zijn voorgangers.
Ontzettend veel mogelijkheden, duurt wel even voordat je alles weet.

Fred Z. 28-04-2017

mooi scherm accu doet goed

heb hem nu 3 weken en overgang van s5 naar deze ging hel eenvoudig, s7 mooi scherm en accu werkt lang

propolis 28-04-2017

Snel, soepel, superscherm, lange accuduur, mooie foto'/video

Snel scrollen door menu's, prachtig scherm, grote accu zeer handig, overzetten oude gegevens naar S7 Edge zeer eenvoudig en goed. Voldoet helemaal aan verwachtingen.

Georgios 27-04-2017

erg mooi scherm, prettig in gebruik

Ik vind Samsung altijd een heel betrouwbare fabrikant. Mijn tablets, televisies, wasmachines van samsung hebben nooit een probleem gehad. De S7 edge heeft erg mooi design en hij is erg scherp geprijsd nu!! Zeker goede prijs-kwaliteit verhouding.

Pluspunten

• design, mooi scherm

Minpunten

• batterij, beter dan andere toestel voor internet

Thomas 26-04-2017

Mooi apparaat

Ben na wat getwijfel toch voor de edge gegaan in plaats van de normale s7 en heb daar tot op heden zeker geen spijt van. Het net wat grotere beeldscherm en de grotere accu zijn toch aspecten van een telefoon waar ik zelf veel waarde aan hecht. Alles werkt verder lekker rap en ben nog geen haperingen of dergelijke tegengekomen.

Pluspunten

• mooi beeldscherm
  • goede accuduur

jan 26-04-2017

GROOT SCHERM

Mooie nette telefoon. makkelijk in het gebruik en een duidelijk beeld met goede geluidskwaliteit. verder vele mogelijkheden en mooie vorm

Pluspunten

• groot scherm

Pascale Smit 26-04-2017

Groot scherm en scherp beeld

Het design is mooi rond. Mooie kleuren. Batterijduur is voldoende. Camera maakt prachtige foto's. 4G werkt prima. Alle informatie van mijn S4 gemakkelijk over te zetten met het bijgeleverde kabeltje en stekkertje. Kortom een fijne telefoon, gebruiksvriendelijk met een mooie vormgeving. Beeld is over het hele scherm verdeeld en haarscherp. Draadloze printer gemakkelijk te verbinden.

Pluspunten

• Groot beeld
  • Scherp beeld
  • Gebruiksvriendelijk
  • Prachtige foto's
  • Informatie van S4 gemakkelijk over te zetten

Beast 25-04-2017

Perfect beeldscherm en accu duur

De S7 Edge vind ik qua uiterlijk echt een top toestel, ook qua snelheid is het een top toestel.
Ik zou hem zo weer kopen.

George 24-04-2017

Van de S5 naar de S7

Wat een vooruitgang, dat binnen drie jaar gerealiseerd. Accuduur voortreffelijk, camera en foto's uitzonderlijk goed. Ik heb alles van Samsung in huis. Het is het beste qua elektronica wat mij is overkomen.

Pluspunten

• Camera
  • Accu
  • Snelheid
  • Scherm

Dave PIeters 24-04-2017

Samsung Galaxy Edge 7

Ik heb voor de Samsung Galaxy 7 Edge gekozen omdat hij een goede batterij heeft die lang mee gaat en zeer snel en goed werkt. Mijn partner heeft deze ruim een maand met de laad unit en we zijn allebei zeer te spreken. Gebruiks vriendelijk toestel.

Pluspunten

• Snelle oplaadtijd
  • Makkelijke bedieningq

Huub 23-04-2017

Mooi slanke uitvoering

Zeer mooie uitstraling. Tot nog toe zeer goede accudduur. Reageert zeer snel op alles wat je maar wil doen.

Pluspunten

• zeer elegant

Peter 22-04-2017

Prachtig helder scherm, Accucapaciteit prima

3e Samsung telefoon.
Na de S4, Note4 nu de S7Edge
Waarom overstappen op iets anders als je erg tevreden bent.

R. Wackers 22-04-2017

Mooie vormgeving en super beeld

Hele mooie telefoon. Erg blij mee. Gebruiksvriendelijk. Mooie kleuren op het scherm en zeer veel mogelijkheden. Heb hem pas sinds vandaag dus moet het een en ander wel nog uitzoeken.

Pluspunten

• Vormgeving
  • Kleuren scherm
  • Snelheid

Minpunten

• Prijs

Louis 22-04-2017

Groot zeer duidelijk scherm en snel

Hele goede prijs kwaliteit verhouding. Snelle verwerking van info. Maakt hele mooie foto's ook in minder goede omstandig heden. Duidelijke menu structuur. Gewoon een fijn top toestel

Pluspunten

• Snel
  • groot scherm
  • duidelijk leesbaar ook de kleine letters
  • goede accuduur qua lading

Minpunten

• mis uitzetten van de locatie bepaling in top menu

Bob 22-04-2017

Mooi design, sterke inhoud!

Oude telefoon toe aan vervanging. Gekozen voor deze telefoon na goede reviews gelezen te hebben. De reviews logen er niet om, maar de werkelijkheid ook niet. De telefoon heeft een mooi design, maar de inhoud is nog beter. Met dagelijks intensief gebruik (video's/muziek streamen, gamen e.d.) heb ik 's avonds nog 60% batterij over. Daarnaast is de telefoon erg snel en handig in gebruik. Ligt prima in de hand door de fijne afwerking, heeft goed geluid en een prima camera! Al met al een goede koop!

Pluspunten

• Batterij
  • Afwerking
  • Snelheid

Bram Goeting 20-04-2017

Helemaal tevreden

De S7-EDGE is duurder dan de normale S7, maar het is dat extra geld waard, de EDGE functie is heel handig en helemaal te maken zoals jij zelf wilt! Zeker het extra geld waard.

Pluspunten

• Edge
  • Uit te breiden geheugen met SD-kaart

Minpunten

• Prijs