LG K8 K350N blauw / 8 GB - Reviews

Android OS
Opslag
8 GB opslag

P 23-09-2016 Product paar weken in bezit

fijn toestel met helder en scherp beeld

De LG k8 is een fijn mobieltje met een zacht touchsceen. Het ligt makkelijk in de hand en het heeft een mooie uitstraling. Wat mij opvalt is het heldere beeld. Ik had dit enigszins al verwacht, maar dat het zo kraakhelder zou zijn, overtreft het wel. Mijn vorige telefoon was een Samsung. Qua software verschilt het niet veel, behalve dat deze veel sneller reageert op touch en je achter elkaar functies kan aanklikken zonder dat het vastloopt. De camera heeft als camera 8 megapixel. Omdat mijn vorige mobiel 13 mp had, zie ik het verschil in kwaliteit foto's wel. De camera op de LG heeft wel meer functies voor het maken van een selfie.
De volume en aan/uit knop aan de achterkant is wel lastig. De volumeknoppen zijn gevoelig en kom er ook moeilijk bij.
Er zijn meer voordelen bij dit mobieltje dan nadelen, dus het is zeker aan te raden.

Pluspunten

• scherp beeld
  • makkelijk in de hand
  • snelle software
  • ruimte voor sd kaartje
  • extra functie voor selfie

Minpunten

• accu is snel leeg
  • weinig geheugen
  • knoppen op de achterkant

luke 31-08-2016 Product paar weken in bezit

Alles wat je nodig hebt

ik moet beginnen met zeggen dat de mogelijkheid om een micro SD card te gebruiken alles goed maakt voor deze telefoon. Door de plaatsen van de apps buiten de interne geheugen heb ik nooit een probleem gehad met weinig ruimte. De processor lijkt snel genoeg voor de functies binnen de camera, maar deze zijn ook weinig. Ik maak ook weinig gebruik van de camera op mijn mobiel, het is niet een probleem geweest dat het heel simpele is. Voor de rest zijn internetverbindingen, bellen en SMSen heel betrouwbaar geweest, eerst moet je wennen aan de knopjes die aan de achterkant zitten, maar dat is snel geregeld. Als je niet veel doet met de camera maar gebruik wel veel apps en ruimte voor data nodig hebt (muziek, boeken, documenten) dan is deze zeker de beste keuze voor een lage prijs.

Pluspunten

• Micro SD

Minpunten

• Camera

1toverbal 31-08-2016 Product paar weken in bezit

Simpel toestel

Het is een simpel toestel dat makkelijk in gebruik is en als je alleen beetje op het internet rondsurf belt/sms dan is het een fijn toestel de camera heeft weinig mogelijk heden maar maakt leuke foto,s verder is het model lrkker plat en licht.

Pluspunten

• Ligt lekker in de hand
  • Makkelijk in gebruik

Minpunten

• Camera

Ray 26-08-2016 Product paar dagen in bezit

mooie telefoon

ik heb hem nu een week thuis om te testen en vind het een leuke en goede telefoon al vind ik de toestellen van ios meer gebruiksvriendelijk . maar hij ziet er mooi uit . Nadeel van deze telefoon vind ik dat de knopjes aan de achterkant zitten maar voor de rest werkt alles ok. menu is wel overzichtelijk en werkt goed .

Pluspunten

• uiterlijk
  • gewicht

Minpunten

• android
  • knopjes aan de achterkant