Sony Xperia X goud, Limoen / 64 GB / (dualsim) - Reviews

64 GB opslag
Besturingssysteem
Android
Bekijk 1 andere uitvoering

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 152 reviews die zijn achtergelaten op Kieskeurig.nl.

Kaily 20-07-2016

Mooie mobiel

Het is een mooie mobiel die wel groot is maar dat wend wel. Goede kwaliteit geluid. En doordat de SwiftKey erop zit scheelt het met typen. Je kan ook je typscherm aanpassen.

Ralph 20-07-2016
  • Product maand in bezit

Toestel past perfect bij mijn gebruik.

Ik moet tot mijn eigen spijt bekennen erg veel met mijn mobiel bezig te zijn. Appen, mailen, foto's maken, social media, spelletjes, etc. En deze telefoon vindt dat allemaal prima.

Nyghtskye 20-07-2016
  • Product maand in bezit

Xperia X gebruikers review

Ik heb dit toestel nu ruwweg een maand in mijn bezit, en ik merk nu al dat dit voor mij een bijzonder prettig toestel is, niet alleen vind ik de grootte en het gewicht prettig om in de hand te houden, ik vind ook het design met her afgeronde scherm erg prettig voor het oog. Ook valt er over de performance weinig te klagen, zelfs toen ik dit toestel mee nam naar spanje had hij geen enkel probleem.

Joshua 20-07-2016

Mooi en degelijk toestel

9,6
De Sony Xperia X is een zeer fijn toestel. Hij reageert snel en soepel en is ook mooi afgewerkt. De camera werkt ook zeer snel en maakt mooie foto's.

Chris Top 19-07-2016
  • Product maand in bezit

Xperia X nieuwe reeks met kleine aanpassingen

De X is een telefoon met Xtra mogelijkheden. Ik koop al jaren Sony en de kwaliteit van de telefoons gaat langzaam maar altijd vooruit. Met name de kwaliteit van muziek en de camera is geweldig. Verder ben ik erg te spreken over er het nieuwe beeldscherm het iets ronde glas geeft een fijne kijkervaring.

Kortom een mooi degelijk toestel met oog voor detail.

BasK 19-07-2016

Goede opvolger Z1

Goede telefoon. Jammergenoeg niet meer waterdicht. Betere geluidskwaliteit dan de Z1. Zeer gebruiksvriendelijk.

Patrick 18-07-2016

Een fijne mobiel

Het voordeel van de Sony xperia x dat die tegen een stootje kan en iets erg snel met fotografen en zeker op internet is die erg snel

Xperia X 17-07-2016

Top toestel

Een snel en een mooie toestel. Mooi afgewerkt scherm, voelt soepel aan. Verder is de formaat ook prettig. Niet te groot maar ook niet te klein.

Seppo 17-07-2016

Beste keus

Heb hiervoor altijd HTC gehad en hoorde goede geluiden over deze telefoon. Telefoon is erg goed in gebruik en camera is uitmuntend. Sony heeft zich wederom bewezen.

van Leeuwen 17-07-2016

Super telefoon

Overgestapt van merk, en echt helemaal geen moment spijt! Echt een. Super telefoon! Lekker formaat, goede baterij, makkelijk in gebruik! Helemaal te vrede!

Jb 17-07-2016

Fijn toestel

Het is een fijn toestel om te gebruiken. Werkt lekker snel.
Accu gaat 2dagen mee.
Beeldscherm is groot genoeg zodat je alles goed kan zien en telefoon past goed in je broekzak

Danielle 17-07-2016

Fijn toestel, geweldige camera

Dit model uitgezocht door de prestaties van de camera waar over geschreven werd. En, er is geen woord over gelogen. Super foto's en ook de filmpjes zijn van zeer goede kwaliteit. Ook leuke effecten zijn er aan toe te voegen.
De snelheid van het toestel is ook, zoals beloofd, meer dan goed.

Ruud 16-07-2016

Beste telefoon tot nu toe

Supper handig in gebruik. Lekker snel en eenvoudig toegang tot je camera met goeie kwaliteit. Gebruiksgemak is eenvoudig, en gemakkelijk naar je eigen hand in te stellen

Sijmen Brakenhoff 16-07-2016

Fijn toestel

Stijlvolle telefoon met een bijzonder goede camera. Accuduur is goed en laad zeer snel op. En de vingerafdruk lezer werkt fantastisch.

Appie 16-07-2016

Super telefoon

Het is een toptoestel. Ik heb hiervoor ook een sony toestel gehad en ben er super tevreden mee. Goeie telefoon met een super camera ideaal om foto's mee te maken. Ik hoop dat sony goeie telefoons maakt zodat ik niet over hoef te stappen naar een andere telefoon!

Corine 16-07-2016

De nieuwe x

Mooie nieuwe telefoon, prachtig geluid, mooi beeld en ligt lekker in de hand. Op zich niet heel veel meer vernieuwing dan m'n Experia Z1

Stefan R 16-07-2016

Xperia z2 naar de Xperia X

Ik ben na 2 jaar gebruik van de Xperia Z2 overgestapt op de Xperia X.
Tot dusverre bevalt deze beslissing mij uitstekend.
De Z2 was toen de fijnste telefoon die ik heb gehad,
alleen het geluid liet aan wensen over, gelukkig is met de X generatie dat geluid vlink verbetert.
Overigens is alles wat de Z2 zo fijn maakte over gegaan naar de X generatie, gebruikers interface, camera het is allemaal heel top.
Na de eerste 2 dagen verhit mijn telefoon ook niet meer, dus zou eigenlijk geen min punten kunnen noemen op het moment.
Stefan

Eryndor 16-07-2016
  • Product maand in bezit

Mooi design, goeie camera.

Na een maandje met de Xperia X gewerkt te hebben ben ik nog steeds weg van dit toestel. Het heldere scherm en de geweldige camera. (28 mp op zn hoogst) zijn de grootste plus punten. Je telefoon unlocken door je vingerafdruk op de home knop te houden werkt lekker (hoewel je niet even met je andere hand je telefoon kan unlocken en een ander nummer op Spotify opzoeken). Design wise is dit een mooiere telefoon dan de galaxy S7 wat mij betreft en hij voelt ook een stuk solider dan voorgenoemde telefoon. Erg tevreden met m'n keuze tot zo verm

xBNArtz 16-07-2016

Zeer tevreden

Dit toestel heeft een zeer aantrekkelijke en mooie design met de moooe curve. De front als de main camera zijn erg goed en scherp en de auto-focus is erg snel en accuraat. Ik raad dit toestel zeker aan! Het is super goed en heel snel!

Berry 15-07-2016

9,4
Heb al jaren Sony Xperia telefoons. Hiervoor een Z3compact.
Sinds 6 weken de Xperia X aangeschaft. Geen spijt van. Wat een goede telefoon.
Hij gaat echt 2 dagen mee met de accu. Bij minimaal gebruik is 3 makkelijk haälbaar.
Eindoordeel. Meer dan goede telefoon!