Apple iPhone SE 64 GB / rosé goud - Reviews

Opslag
64 GB opslag
Besturingssysteem
iOS 9

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 14 reviews die zijn achtergelaten voor de Apple iPhone SE 64 GB / rosé goud op Kieskeurig.nl.

Kim 18-08-2017

Helemaal naar wens

Geschreven voor: Apple iPhone SE 32 GB / zilver

Deze GSM is alles wat ik er van verwacht had. Het scherm heeft een goede grootte waardoor je het prima met 1 hand kan bedienen. De accu gaat lang mee (2dagen met intensief gebruik). Prima beeldkwaliteit: helder beeld van kwaliteit, mooie foto's...
Het enigste nadeel dat er aan verbonden is, is dat hij moeilijker contact maakt met wifi in bepaalde kamers. Mijn vorig toestel maakte op deze plaatsen echter zonder problemen verbinding.

Pluspunten

• Scherm, grootte en beeldkwaliteit
  • Foto's
  • Makkelijk in gebruik
  • Accu
  • Geheugen

Minpunten

• Wifi verbinding

Sytskeb 01-06-2016

Mijn 1e iPhone, ik ben verkocht!

Geschreven voor: Apple iPhone SE 64 GB / zilver

9,6
Voor het eerst een Iphone besteld (via Coolblue, goedkoop & een goede service!), hiervoor had ik een HTC One. Het toestel wat ik nu heb gekocht betreft de Iphone SE 64GB Silver. Ik ben tot nu toe super tevreden over de telefoon! Hij werkt heel erg snel, de vingerafdruk scanner voor ontgrendelen is ideaal, het toestel zelf is mooi vormgegeven en ligt fijn in de hand. Kortom: tot nu toe geen minpuntje kunnen ontdekken! De overstap naar Apple is even wennen, maar al doende leert men! :)

Ayleen 03-01-2018

Redelijk goed

Geschreven voor: Apple iPhone SE 32 GB / rosé goud

Ik wou al een tijdje een Apple proberen,en kwam ik de SE 32 GB tegen en leek het mij een prima toestel.
En de prijs was ook goedkoop invergelijking met de andere Apple telefoons.

Ik was overgestapt van de huawei p9 litle, En de telefoon was super goed en snel ook gaat de accu 1 hele dag mee.

Echter na een tijdje liep ik tegen een paar min punten aan.

- de telefoon wordt snel warm als het oplaad
- kan super slecht tegen water, niet te gebruiken als het regent.
- de WiFi verbinding is slecht als je niet dicht bij de modem bent.
- vingerafdruk is erg gevoelig en wordt snel vies.
- geluid is matig

Plus punten
- lange accu duur
- laad redelijk snel op
- snel

Al om al als je echt een goede Apple wilt zal ik je toch aanbevelen om de iets duurdere te nemen want die zijn wel spatwater dicht

Pluspunten

• Accu duur
  • Snelheid
  • Geheugen

Minpunten

• Niet uitbreidbaar
  • Kan niet tegen een paar druppels water
  • Snel warm
  • Vingerscanner
  • camera

petervl57 26-10-2016

Waar voor je geld

Geschreven voor: Apple iPhone SE 16 GB / wit, zilver

Onlangs mijn trouwe iPhone 4S ingeruild voor een nieuwe iPhone SE. Het formaat is veel handzamer dan de nieuwe iPhones met grotere schermen. Je kunt deze iPhone met één hand bedienen en dat vind ik erg praktisch. De schermkwaliteit is uitstekend. De prijs is een stuk vriendelijker dan de 6s of 7.

"Het uiterlijk is gelijk aan de 5S" ...so what. Ik houd wel meer van afgeronde vormen, dus er zit nu een hoes omheen met een fraai afgeronde stootrand. Hij ziet er nu uit als een soort iPhone 6 of 7, maar dan met een iets handzamer scherm.

Doordat hij de snelle hardware van de iPhone 6s onder de motorkap heeft, maar een kleiner scherm aanstuurt, is deze iPhone sneller en de batterijduur is ronduit uitstekend ten opzichte van de nieuwste modellen.

Kortom: aanrader.

Pluspunten

• Redelijke prijs
  • Snel
  • Handzaam
  • Goede batterijduur

Minpunten

• kan hem nog niet verzinnen.....

A.Dekker 24-11-2016

Goede accuduur

Geschreven voor: Apple iPhone SE 16 GB / space grey

Gezien de prijs van de Apple variant is dit een absolute aanrader. Voor alledaags gebruik voldoet dit toestel prima. Een tevreden gebruiker

Pluspunten

• Accuduur
  • Handzaam formaat

Minpunten

• Glazen scherm kwetsbaar

TreboR 09-07-2016
  • Product maand in bezit

Verademinig

Geschreven voor: Apple iPhone SE 64 GB / rosé goud

7,6
Eindelijk een goede batterij bij Apple, voor de rest goed en degelijke toestel, zoals zo vaak,bij iphone, ik heb een spiksplinter nieuwe sony 2 weken gehad, maar kon niet wennen aan de sony interface en android besturingsprogramma. en toen kwam ik in de gelegenheid om deze SE te bestellen. een verademing

Henk 25-06-2018

Super toestel

Geschreven voor: Apple iPhone SE 32 GB / space grey

Handzaam en snel toestel. Alles erop en eraan. Gewoon kompleet en betaalbaar. Compleet met Sire. En die weet (bijna) alles 😄

Pluspunten

• Handzaam
  • Compleet

Uma 01-12-2016

Prima formaat

Geschreven voor: Apple iPhone SE 16 GB / space grey

Van te voren via www prijzen bekeken en bij BCC bleek dit het meest voordelig. Winkel is voor ons goed bereikbaar, dus makkelijk binnen stappen. Meteen goed geholpen. Omdat wij er vaker komen weten we ook dat als er problemen zijn (weten we uit vorige aankopen) er iet moeilijk wordt gedaan over het verhelpen van de klacht. Vriendelijk personeel. 201611-002265946

Pluspunten

• Goede sfeer
  • Ruim aanbod

Foll 02-11-2018

Handzaam model, prettig in gebruik

Geschreven voor: Apple iPhone SE 32 GB / goud

Een iPhone die handig is in gebruik en die doet wat het moet doen! Zelfs het maken van een duidelijke foto of als geluidsdrager van je favoriete muziek!!

kamp 13-10-2018

Handzaam toestel

Geschreven voor: Apple iPhone SE 32 GB / space grey

Handzaam toestel met alle mogelijkheden die je nodig hebt. Goede camera en accuduur. Meer dan tevreden!

Pluspunten

• Handzaam
  • Snel

Bas Meijer 10-09-2018

Alles in balans: handzaam formaat en maximale mogelijkheden

Geschreven voor: Apple iPhone SE 128 GB / space grey

Omdat voor mij een mobiele telefoon een goede balans moet zijn van eigenschappen die bij je passen kan ik niet anders zeggen dat de iPhone SE met 128GB geheugen in Space Gray bij mij past als een handschoen.
Het aller belangrijkste vind ik eigenlijk het formaat en dit is met het juiste hoesje (ik heb de Spigen Rugged Armor Case Black) zodanig dat je hem nauwelijks voelt zitten in je voorzak van je broek - wat toch de meest veilige plek is.

Het toestel is superlicht en ziet er superstrak uit!
Daarnaast is alles aan dit toestel perfect. Het scherm heeft vergeleken met andere toestellen een uitstekende en natuurgetrouwe weergave, is zeer helder te noemen. De camera is omdat uitstekend en dezelfde als in de iPhone 6s. Verder lijkt toestel qua eigenschappen exact op iPhone 6s in een jasje van de iPhone 5s, maar is het een nieuwe toestel.
De behuizing is net wat verfijnder en misschien een tikje degelijker uitgevoerd als de iPhone 5s. Het scherm zou ook zomaar wat nieuwer kunnen zijn. De afwerking is van hoog niveau.
Qua werking en vergelijking met de iPhone 6s is het toestel een tikje sneller met het verbinden met Wifi en het werken met het scherm is heerlijk vlot en "snappy".

Een hit! En bijna voor mij onovertrefbaar. Een grotere nieuwere iPhone "plak" zou ik nooit kiezen (immers heb ik hiervoor een iPad), dus ik ben benieuwd welke koers Apple zal varen om liefhebbers van een compact toestel te blijven voorzien.

Pluspunten

• Compact
  • Prachtige camera voor foto en video
  • Tijdloos ontwerp
  • Uitstekende Apple kwaliteit
  • Geschikt voor prijsbewuste aankoop

Minpunten

• Scherm mogelijk net te klein voor Netflix
  • Batterij snel leeg, instellingen nalopen nodig

Erik Jan 11-07-2018

Problemen met software

Geschreven voor: Apple iPhone SE 32 GB / space grey

Zakelijk kan ik mijn nieuwe IPhone SE niet gebruiken daar ik slecht verstaanbaar ben voor mijn klanten. Apple geeft aan dat dit een software probleem is en dat ze druk bezig zijn om dit probleem op te lossen. Ondertussen heb ik een niet goed functionerende iPhone se gekocht.

Minpunten

• Service Apple
  • Software
  • Slecht spreek luister verbinding

Cinq 10-02-2018
  • Product gekregen

Zonde

Geschreven voor: Apple iPhone SE 16 GB / goud

Kleine IPhone met voor mij veel nadelen. Het scherm is erg klein waarmee het toetsenbord voor volwassen vingers eigenlijk niet groot genoeg is. Tweede probleem was dat ik zeer slecht verstaanbaar was. Met een hoes om de telefoon konden mensen me niet meer verstaan en zonder de hoes matig. Kwaliteit van de foto's was, hoewel dat voor mij niet zo'n punt is, ook onder de maat.

Wel was de telefoon erg snel in het gebruik. Apps starten snel en goed.

Na drie weken heb ik de telefoon weer ingeruild omdat ik er bijna niet mee kon bellen door de slechte kwaliteit van de (mogelijk defecte) micrifoon.

Pluspunten

• snel toestel
  • licht gewicht

Minpunten

• slechte camera
  • slechte microfoon
  • scherm uiteiendelijk toch te klein

Safouan 23-11-2017

Perfecte foraat

Geschreven voor: Apple iPhone SE 64 GB / space grey

Perfecte formaat alleen iets te dik goed gedesignd. Het is goed om te gebruiken ook een snelle systeem functoe en het is niet te licht van gewicht.