Samsung Galaxy S6 edge 64 GB / zwart - Reviews

Opslag
64 GB opslag
Besturingssysteem
Android 5.0

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 959 reviews die zijn achtergelaten voor de Samsung Galaxy S6 edge 64 GB / zwart op Kieskeurig.nl.

9,1

Bananenman 30-07-2017

Fantastisch!

Geschreven voor: Samsung Galaxy S6 edge 64 GB / zwart

Ik heb de Samsung Galaxy S6 Edge nu al 2 maanden, maar ik moet zeggen dat ik er tot nu toe behoorlijk van genoten heb. Om te beginnen heeft het toestel talloze sensoren, die wel handig kunnen zijn. Wel in mijn geval. Bij mij waren de vingerafdruksensor en de gezichtssensor het meest gebruikt. De gezichtssensor liet het toestel niet uitgaan als je er naar keek. Zeer handig als je jezelf ongelooflijk irriteert aan dat je toestel steeds uitgaat als je bijvoorbeeld een video zit te kijken.

Nu even over Edge. De rand van het toestel voelt op het begin een beetje apart aan. Echter zitten er wel (misschien overbodige) functies aan. Als je het toestel bijvoorbeeld uitzet, weergeeft het toestel de datum, de tijd en het weer aan op de rand van het toestel. Zeer handig, want dan hoef je niet per se je toestel aan te zetten. Dat zorgt al weer een beetje voor meer accuduur.

Het design van het toestel lijkt sprekend op de voorgangers van de Samsung Galaxy S toestellen. Alleen bij iedere nieuwere generatie van Galaxy S toestellen word het beeld net ietsjes groter als de voorganger. Dat is ook het geval bij dit toestel. Het beeld is net iets groter dan bij de normale Samsung Galaxy S6. Ook heeft dit toestel natuurlijk een kromme rand links en rechts. Al moet ik wel zeggen dat het toestel niet te zwaar aanvoelt.

Voor de rest is het toestel qua specificaties wel goed. Er zitten twee behoorlijk goeie camera's in, met eentje die zelfs foto's in 4K kan schieten zonder probleem. Ook kan je zorgen dat je wat energie bespaart door het beeldscherm op AMOLED modus te zetten. Die modus bespaart niet alleen energie, maar maakt de kleuren op het toestel ook 10 keer mooier naar mijn mening. Als we het over toestelruimte gaan hebben, dan bevalt het mij ook wel. Er zijn twee opties. 32 of 64GB ruimte, maar voor mij in 32GB al meer dan genoeg. Daar kun je al behoorlijk wat films, muziek, apps en games op kwijt. Geheugen is er ook niet te kort, er is namelijk 3GB aan geheugen. Dan starten de apps en het systeem zelf al wat sneller op dan het gemiddelde mobiele toestel.

Naar mijn mening is dit een perfect toestel, misschien met wat kleine foutjes. Er zijn wel meer voordelen dan nadelen naar mijn mening.
Oorspronkelijk gepost op samsung.com

Ontevredenaar. 13-07-2017

Dit zou een uitstekend product kunnen zijn.

Geschreven voor: Samsung Galaxy S6 edge 64 GB / zwart

Ware het niet dat de regelmatige updates een ergernis zijn. Wat de beveiliging betreft is dat natuurlijk uitstekend. Maar alle vernieuwingen zonder voorafgaande kennisgeving, zonder gebruiksaanwijzing, zonder instemming en zonder de mogelijkheid van de vernieuwingen geen gebruik te maken, maken dit product zeer gebruiksonvriendelijk. Een voorbeeld: Na een update is het een warboel met mijn goed georganiseerde fotos. Bovendien werkt de vingersensor niet. Dit is mijn tweede apparaat, maar door het bovenstaande tevens de laatste Samsung. Jammer, want het is wel een mooi toestel.
Oorspronkelijk gepost op samsung.com