Samsung Galaxy S6 edge SM-G925F zwart / 128 GB - Reviews

Opslag
128 GB opslag

9,1

Bart Smit 06-09-2016 Product paar weken in bezit

Schitterend model, gemakkelijk te bedienen

Ondanks dat ik digibeet ben is dit schitterend vormgegeven toestel logisch te bedienen en in te stellen. Ik sta versteld van de snelheid bij meerdere geopende taken.
Klein minpuntje is de zichtbaarheid bij zonnig weer en het geluid valt wat tegen. Maar overall ben ik zeer tevreden met mijn nieuwe speeltje!

Pluspunten

• Bedieningsgemak
  • Snelheid
  • Goede foto's

Minpunten

• Spiegelend scherm

ro.es 28-10-2015 Product kwartaal in bezit

6,8
Na eerst super enthousiast te zijn over deze Nexus 6 komen na enkele maanden gebruik de volgende software fouten naar boven.

Telefoon loopt regelmatig helemaal vast, ook in de rust stand. Opstarten moet dan met de aan en uit knop en de volume knop tegelijk ong. 10 sec. indrukken

Telefoon schakelt zichzelf in de rust stand soms spontaan uit en start dan opnieuw. Als je dat niet door hebt kunnen er geen oproepen worden ontvangen zolang de pincode is ingevoerd.

De vingerdruk scanner pakt vaak niet. Ondanks de 5 ingevoerde methodes die ik heb opgegeven.

Deblokkeren met Pin code is lastig daar het scherm met code maar heel even opkomt. Het is dus opnieuw activeren en dan snel reageren.

Met het design en de bouw kwaliteit van deze Samsung Edge is niks mis mee. De software van bijv. Sony Xperia is vele malen stabieler CQ beter. Des te meer teleurstellend dat de Software zulke grote gebreken vertoond van deze mooie Samsung Edge.

Degelijkheid dus een 2. Voor een toestel van deze prijs zou de software veel beter kunnen.

ro.es 15-09-2015 Product maand in bezit

Was nooit een Samsung fan, maar na een maand super tevreden met deze goudkleurige Galaxy E. 64Gb. Deze Samsung bied veel kwaliteit, voelt robuust aan. Het geluid kan behoorlijk hard en blijft duidelijk, ook op handsfree. telefoon navigeert en reageert snel op alle commando's. Het afgeronde scherm bied weinig functionaliteit, maar geeft deze uitvoering wel een exclusieve look. Kortom eindelijk een Samsung waaraan veel klopt. Supersnel opladen is handig.

DrPaultje 07-09-2015 Product half jaar in bezit

9,6
Batterij gaat snel leeg (6-8 uurtjes) en wordt na verloop van tijd syeeds langzamer!
Het scherm is erg gevoelig ook met name aan de gebogen zijkanten. Als je hem vasthoud met 1 hand en typt met de ander kom je regelmatig met je handpalm op het scherm en die gaat dan een eigen leven leiden...door allerlei functies te activeren.
Als er kunstlicht van bovenaf op het scherm aanwezig is, zie je dat aan weerszijde glimmen als 2 lichtgevende strepen..

Ik raad een ieder die een s6 wil, om geen Edge te nemen.

Ook komen de updates erg laat!!

Kortom niet zo tevreden!

Mag ook gezegd worden allemaal dacht ik.

EJ27 26-08-2015 Product kwartaal in bezit

Prima telefoon; had er het Samsung ClearView hoesje bijgekocht... Helaas maakt dat krassen op het scherm. Kan hem opsturen naar Samsung. Hoop dat dit gefixed wordt en dat ik nieuw hoesje krijg. Als dat zo is blijf ik tevreden ;-)

ro.es 22-08-2015 Product paar dagen in bezit

9,6
De eerste indruk bij het uitpakken van deze platina S6 edge geeft een WOW gevoel. het is een mooie telefoon. Het gebogen amoled scherm is fantastisch, de platina kleur ook. De draadloze oplader was in een combinatie aanbieding incl. de originele transparantie beschermhoes van Samsung. Deze oplader met de subtiele status verlichting is een mooie gadget. Ik heb voor de zekerheid een verzekering erbij afgesloten (per 3 maanden opzegbaar). €799 is niet niks voor een smartphone en ik wissel 2 keer per jaar.

De snelheid, ik kom van een Sony Xperia Z3 compact af en merk ik nauwelijks verschil. Ik schrok eerst van de batterijduur, die ging snel achteruit bij deze Samsung. Sony gaat makkelijk 1 1/2 dag mee.De spaarstand activeren op de S6 verlengt aanzienlijk de batterijduur.

De perfecte mobiel bestaat niet. Bij alle vind je min punten. IPhone, Samsung, Sony opereren allemaal in het high end segment van smartphones. Maar deze S6 Edge met zijn gebogen display is wel heel erg mooi.

Philip111 19-08-2015 Product kwartaal in bezit

6,6
Na de S6 Edge een tijdje in bezit te hebben met het zeer mooie transparate originele hoesje van Samsung hier wat vervelende dingen.
Door het hoesje onstaan pitje in je glas door eventuele zand korreltjes die in je broekzak zitten. Deze komen tussen de cover en je glas.
Nu sinds twee dagen spontaan het glas compleet gescheurd zonder enige aanleiding en absoluut niet laten vallen. Lezen op forums laat zien dat er al veel met hetzelfde probleem kampen. Samsung geeft niet thuis en wimpeld alles af met gebruikers schade. Vervangen glas kost je 250 euro.
Het is een zeer mooie telefoon maar door deze houding van Samsung voor mij een miskoop door de slechte service van Samsung.

DaafBo 09-08-2015 Product kwartaal in bezit

Vind het een fijne telefoon. Alles wat ik verwacht van een Samsung. Met de snellader is de mobiel zo opgeladen. Alleen nog steeds apps erop die ik er niet af krijg.

ursi45 05-08-2015 Product kwartaal in bezit

4,4
ik zou niet meer voor deze telefoon kiezen, batterij is steeds leeg, wordt altijd heel heet en is super langzaam...terwijl ik zelf wel een samsung type ben en alle series heb gehad. Dit is echt een tegenvaller.

Dejan Turkovic 04-08-2015 Product kwartaal in bezit

Mooi toestel , alleen het scherm bleek beetje golfend te zijn en naar mijn mening splinter dun (soort blaren in het glas , heb vernomen dat de eerste modellen die zijn uit gekomen daar last van hebben )
Heb hier melding van gemaakt bij de T mobile winkel , maar dan moest die opgestuurd worden , week weg , bla bla ....dus dacht komt wel een x ......tot dat ineens in mijn scherm barsten springen terwijl ik ergewoon met mijn vinger op druk , bizar ....precies waar de blaren zitten ....
Ondertussen scherm laten vervangen en nu is het scherm wel mooi glad en voelt degelijker aan .....dus Samsung doe hier wat mee......en het ergste van allemaal ....al die applicatie's van samsung die je niet wilt gebruiken maar niet kunt verwijderen ,................heel irritant ..........dus hopelijk binnenkort een goeie kitkat erop zetten...........

Annet Geerdink 01-08-2015 Product kwartaal in bezit

Mooi toestel. Glascover vd telefoon is sterk. Daarintegen camera glas erg breekbaar. Na een maand gehele achterkant moeten vervangen. 230 euro!! Veel mogelijkheden in gebruik.

denbroek 30-07-2015 Product kwartaal in bezit

Ik ben erg tevreden over de S6 Edge. Een mooi strak vormgegeven toestel. Supersnel en overcompleet. Ook het draadloos opladen vind ik mooie moderne oplossing die naar behoren werkt. Totaal geen problemen met bluetooth koppelingen (auto, speakers etc. Wel raad ik aan om er GÉÉN Samsung clearview cover bij te kopen. Ik heb deze er 3 dagen om gehad en dit heeft direct een aantal beschadigingetjes veroorzaakt op het scherm (wordt overigens een oplossing voor aangeboden door Samsung). De cover zelf is ook dramatisch gevoelig voor krasjes waardoor deze er in een mum van tijd waardeloos uitziet.

Victw 30-06-2015 Product kwartaal in bezit

Mijn S6 edge heeft binnen 3 maanden kuren gehad met de batterij, deze geeft aan 'charging paused, battery tamperature to low' hij laad daardoor niet meer op waardoor die even gecheckt moet worden. hoogstwaarschijnlijk een software foutje. Buiten dit ben ik tevreden over deze mobiel, hij is snel, makkelijk in gebruik en qua geluid helemaal top. Hopelijk is de service ook snel waardoor ik het gebruik weer kan hervatten.

Maher 30-06-2015 Product kwartaal in bezit

Mooi toestel en makkelijk in gebruik ook design ziet er goed uit. Laad ook zeer snel op. Ben zeer tevreden.

Gina1972 19-06-2015 Product maand in bezit

Prima mobiel; de beste die er tot nu toe is! Alleen jammer dat een protectionscreen zo moeilijk te vinden is voor de Edge.

Semu 18-06-2015 Product paar weken in bezit

uitstekende smartphone, in gebruik als vormgeving. Merk dat idd een snelle processor heeft. Raadt t iederaan aan!

Vindhya 17-06-2015 Product paar dagen in bezit

De Samsung S6 EDGE is een subliem toestel. Geluid ... wauw ... camera ... subliem ... geheugen de beste tussen mogelijkheid. Vormgeving en afwerking Subliem. Dit is gewoon echt een gaaf toestel.

PJM1953 17-06-2015 Product maand in bezit

erg toestel ben er erg blij mee werkt goed zeer handzaam
makkelijk ni gebruik goed geluid en perfect beeldkwaliteit

Lc-tje 17-06-2015 Product paar dagen in bezit

Het verschil tussen andere merken telefoons en de SAMSUNG GALAXY 6S Egde is groot. Makkelijk en vriendelijk in gebruik. Heeft veel uitgebreide functies. TOP!

M. Hultink 16-06-2015 Product paar dagen in bezit

mooi toestel met super beeld geweldig die ronde kantjes en nu van metaal veel beter lekker zwaar in de hand prima