Samsung Galaxy S6 edge+ 32 GB / goud

Samsung Galaxy S9 64 GB / blauw / (dualsim)

Samsung Galaxy S9 64 GB / blauw / (dualsim)
8,3 (1821)

Samsung Galaxy S9+ 64 GB / blauw / (dualsim)

Samsung Galaxy S9+ 64 GB / blauw / (dualsim)
9,8 (1869)

Samsung Galaxy S9 64 GB / zwart / (dualsim)

Samsung Galaxy S9 64 GB / zwart / (dualsim)
8,3 (1821)
Bekijk alle Smartphones

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 4 reviews die zijn achtergelaten voor de Samsung Galaxy S6 edge+ 32 GB / goud op Kieskeurig.nl.

8,9

Pierre 25-11-2017

high end Phone

Geschreven voor: Samsung Galaxy S6 edge+ 32 GB / goud

Ben 2 jaar in het bezit van de S6 edge plus en kan beamen dat het een hele goede smart phone is Inmiddels heb ik voor een jaartje bijgetekend met een sym only want hij heeft nog lang niet afgedaan, misschien nog een extra jaartje als de batterij tegen die tijd nog steeds goed is Deze is helaas niet verwisselbaar als enig minpuntje Deze mobiel heeft genoeg in huis tenzij je veel opslag nodig hebt want als tweede minpuntje is het geheugen niet uitbreidbaar Voor de rest een klasse high tech phone die nog goed kan meekomen in vergelijking met andere mobieltjes Nooit problemen gehad gewoon TOP

Christiaan Roest 10-01-2017

Geweldige telefoon!

Geschreven voor: Samsung Galaxy S6 edge+ 32 GB / goud

Dit is de mooiste en beste telefoon die ik tot nu toe heb gehad. Toestel ik snel en heeft een prachtig scherm. Dik tevreden. Design is veel mooier dan die van de s7 vind ik.

Fatih 25-12-2016

Super snelle mooie toestel

Geschreven voor: Samsung Galaxy S6 edge+ 32 GB / goud

Mooie toestel dat super fijn voelt in je handen! Een echt super snelle toestel waarmee je tegelijk meerdere dingen kunt doen zonder dat het toestel vastloopt. De gebogen scherm voelt en ziet er schitterend uit. Zeker een aanbeveling..

Peter 20-12-2016

Prachtige, snelle smartphone met erg goede camera

Geschreven voor: Samsung Galaxy S6 edge+ 32 GB / goud

Alles werkt naar behoren, mooie vormgeving en erg fraai scherm.
de camera Is van erg goede kwaliteit.
Ondanks dat er nieuwere modellen zijn kan deze telefoon nog zeer goed meekomen qua specs en looks.

bob 06-10-2016

Super telefoon

Geschreven voor: Samsung Galaxy S6 edge+ 32 GB / zilver

Mooi plat design met veel mogelijkheden en fantastische foto's!!! supersnelle telefoon met alle denkbare mogelijkheden

Pluspunten

• design
  • materiaal
  • beeldscherm

Frank 05-10-2016

Supersnel, supermooi, topcamera

Geschreven voor: Samsung Galaxy S6 edge+ 32 GB / zilver

De S6 Edge+ is een prachtig toestel, mooie vormgeving, enorm helder en scherp beeld, je kunt erg snel schakelen tussen apps zonder vertraging. Met zijn 5.7'' scherm is het typen met 1 hand lastig, maar als je gewend bent om met 2 handen te typen is het niet erg. De niet uitbreidbare opslagcapaciteit is voor mij het grootste minpunt, omdat de 32GB intern geheugen al bij installatie van meest gebruikte apps en de benodigde softwareupdates voor een flink deel (5-7GB) vol zit.

Pluspunten

• Prachtig scherm
  • Goede accuduur
  • Erg goede en snelle camera

Minpunten

• Typen 1 hand moeilijk
  • Niet uitbreidbaar geheugen

Theo 08-08-2016

Mooi toestel

Geschreven voor: Samsung Galaxy S6 edge+ 64 GB / sand gold

Mooi en fijn toestel. Makkelijk in gebruik...ook fijn is het edge screen met extra funties. Goede camera.. goed geluid
Kortom fijn toestel..

Aalzen 19-06-2016

Samsung Galaxy S6 Edge Plus

Geschreven voor: Samsung Galaxy S6 edge+ 64 GB / sand gold

Het is een genot om naar te kijken. Het scherm valt meteen op en geeft bijna een soort 3D gevoel. Ram en processor zijn in mijn beleving goed in evenwicht. Minpuntje is het missen van een beschermlaagje.

Rico 09-04-2016

Slechte kwaliteit

Geschreven voor: Samsung Galaxy S6 edge+ 32 GB / goud

Telefoon geeft circa al 1 maand na aankoop problemen hier niet de eengiste met problemen mee!!!! Dus let op wat je koopt