Fysic FM-7800 zilver, zwart - Reviews

Touchscreen

9,4

Elly 03-11-2016 Product paar dagen in bezit

Seniorenmobiel

Een buitengewoon compact en stevig toestel. Het heeft grote toetsen met grote cijfers en het beeldscherm is goed leesbaar door grote letters. Mijn schoonmoeder die 88 jaar oud is en nauwelijks ervaring heeft met mobiele-telefoons, kon na een half uurtje oefenen zelfstandig het toestel gebruiken. Zij is er heel blij mee.

Pluspunten

• Grote toetsen met grote cijfers
  • Duidelijk leesbare letters op het beeldscherm
  • Gebruiksvriendelijk
  • Aanrader voor senioren
  • Voorzien van een handig oplaadstation

AdEd 27-10-2016 Product paar weken in bezit

duidelijk scherm en grote toetsen

Het is een mooi toestel dat ondanks het grote scherm en grote toetsen niet als ouderwets overkomt. Handig in gebruik, met duidelijke weergave. Het geluid is duidelijk en de mogelijkheden zijn voldoende om goed te kunnen SMS-en en bellen. Voor diegene die niet met een smartphone overweg kan een prima aanrader.

Pluspunten

• grote toetsen
  • duidelijk scherm

Minpunten

• radio knopje aan zijkant

Wim 22-10-2016 Product paar dagen in bezit

Fysic FM-7800 mobiele telefoon voor ouderen geweldig toestel

Dit is een toestel dat van alle gemakken is voorzien voor de ouderen onder ons!
Zoals heldere en duidelijke display, extra grote toetsen en een zeer goed geluid.

Pluspunten

• alleen maar pluspunten !

cowestti 07-10-2016 Product paar dagen in bezit

Eenvoudig en makkelijk

Goede en eenvoudige telefoon speciaal voor ouderen. Duidelijk en eenvoudig te bedienen. Groot scherm.

Pluspunten

• Scherm
  • Grote toetsen

Minpunten

• Installatie

bernard 27-09-2016 Product paar dagen in bezit

vele mogelijkheden en toch heel eenvoudig

met ouders die de negentig naderen is het geenszins evident een geschikt gsm toestel te vinden. na lang zoeken en nalezen van de vele reviews, na lezen, bekijken van handleidingen, na uren vergelijken en bespreken, kwamen we telkens terug bij de toestellen van Fysic. De genomen beslissing voor dit toestel betreuren we geenszins, integendeel!!! Het is eenvoudig in zijn gebruik, heeft grote karakters op het scherm, en duidt op het scherm ook de te nemen stappen aan. Het geluid is zeker luid genoeg (voor goeie oren zelfs soms schril!) en het aanzetten van de luidspreker vooraf een echte handigheid. Hardhorenden zijn dan onmiddellijk mee met wat gezegd wordt. Voor bejaarden die nog goed weg kunnen met internet zeker ook handig dat die mogelijkheid ook bestaat. Leuke gadget is de fm radio maar die knop wordt misschien wat al te gemakkelijk onbedoeld aangezet.
Al bij al een bovenste beste koop en zeker aan te bevelen!!

Pluspunten

• letters en cijfers voldoende groot
  • gemak van bediening
  • veel mogelijkheden
  • geluid super
  • handige sos knop

Minpunten

• fm knopje gaat soms ongewild op aan

h 06-09-2016 Product paar dagen in bezit

Helder geluid, duidelijke bediening!

Vanwege gehoorbeschadiging is voor mij nodig dat telefoon goed hoorbaar is, veel volume en dat heeft deze! Toetsen groot en goed leesbaar, makkelijk te bedienen!

Hendriks 02-08-2016 Product half jaar in bezit

Zeer degelijk goed produckt te gebruiken voor de ouderen

Het is een zeer gemakkelijk toestel met Radio, Zaklamp, Alarm knop, een duidelijk gemakkelijk telefoonboek, Kalender, Zeer gemakkelijk te bedienen. Een goed zichtbare display. Een betaalbare prijs
Een zeer goede service. Een aanrader voor de oudere personen. Het is echt een aanrader.
Mvg.JHG