Huawei P8 Lite zwart / 16 GB - Reviews

8,5 Lees 2004 reviews

Beoordeling op basis van 2003 reviews

Liesbeth 27-11-2016 Product paar dagen in bezit

Gebruiksvriendelijk

Afgelopen week mijn nieuwe Huawei P8 lite telefoon ontvangen. Mooi vormgegeven toestel, lekker dun en handzaam en super makkelijke methode om contact gegevens via blue tooth van oude naar nieuwe telefoon over te zetten en nw apps te installeren. Mooi groot en helder beeld . Ik ben er erg tevreden over.

Brkovi 02-11-2016 Product paar dagen in bezit

Een uitstekende smartphone!

Heb een paar jaar een Iphone 4S en 5 gehad. Gewoon een goede smartphone! Maar laat 'm niet vallen. Wordt dan een zeer dure grap. Nadat dit mij nu twee keer is overkomen, ben ik op zoek gegaan naar een goede middenklasser die niet duur is en datgene kan wat ik er meestal mee doe.
Ik bleef steken bij deze Huawei P8 lite. Heb hem net en tot nu toe gewoon een superding! Werkt vlot met android 5. Maar nu, met marshmallow geïnstalleerd, lijkt hij nog soepeler te lopen.

Pluspunten

• Vlotte werking
  • Uitstekende camera
  • Licht

Minpunten

• Geluid met mijn eigen koptelefoon is minder goed.

Jerommeke72 19-10-2016 Product paar maanden in bezit

Prima prijs-kwaliteitverhouding

Gekocht via Belsimpel.
Ligt lekker stevig in de hand en werkt prima. Ik kan er ook tv mee kijken via Ziggo horizon.
Volume overgang van stil naar geluid is best groot, de zachtste stand is vrij hard. Had wel iets minder gemogen. Met de upgrade naar Android 6.0 is de accuduur ook verlengd. Bij normaal gebruik kan ik er twee dagen mee doen.

Pluspunten

• accuduur
  • groot scherm
  • stevig

Minpunten

• zachtste volumenstand is vrij hard

Anne-Lique 30-09-2016 Product paar dagen in bezit

Goede smartphone, prima prijs/kwaliteit verhouding

fijn overzichtelijk scherm, mooie vormgeving, gemakkelijk te bedienen en mooi formaat.
Ligt lekker in de hand.

Pluspunten

• gemakkelijk in gebruik
  • Goede prijs kwaliteit verhouding
  • gebruiksvriendelijk

De vries 29-09-2016 Product paar maanden in bezit

Niet kopen

Wifi ontvangst niet goed, kijk maar op internet,als je huawei benaderd hoor je helemaal niets. Dus niet kopen

B 15-09-2016 Product paar dagen in bezit

Licht model en super ding

Super licht.
Snelle processoren en mooie updaten van Android 6.0.
Groot scherm voor een 5 inch.
Is ook een stevig model.

Pluspunten

• Beelddcherm
  • Licht
  • Android 6.0

Minpunten

• Nog niet gevonden

Cor 19-08-2016 Product half jaar of langer in bezit

Mooie en handige telefoon voor een fijne prijs.

Ik heb deze telefoon nu 8 maanden in gebruik, maar er is blijkbaar vocht in gekomen, waardoor hij defekt was. Nu precies hetzelfde toestel gekocht, omdat ik supertevreden erover ben. Mooi duidelijk, groot scherm, gebruiksvriendelijkheid qua menu's is super, zitten zeer veel functies op. Kortom, voor een mooie prijs een geweldige telefoon.

Pluspunten

• Zeer gebruiksvriendelijk.
  • Mooi groot scherm.
  • Maakt perfecte foto's.
  • Makkelijjk navigeren.

Minpunten

• Uitkijken met vocht.

Paula 16-08-2016 Product paar dagen in bezit

Mijn nieuwe mobile

Na een mobile van 4 jaar oud is het nu heel veel genieten van het gemak, de snelheid, de mogelijkheden, het gewicht van mijn nieuwe witte Huawei P8 lite

Pluspunten

• snel
  • gemakkelijke bediening
  • de vele mogelijkheden
  • maakt prachtige foto's

Minpunten

• tot nu toe : geen

Nathalie 09-08-2016 Product paar dagen in bezit

Huawei P8 Lite

Hoe deze gsm op lange termijn is, kan ik nu nog niet zeggen, maar tot nu toe heb ik geen spijt gehad van mijn aankoop. Ik ben vooral tevreden van twee aspecten: de camera en zijn snelheid. Zowel de camera achteraan als vooraan is van hoge kwaliteit. Enkel bij weinig licht is de kwaliteit van de frontcamera iets minder, maar nog steeds goed. Voor mensen die echt professionele foto's willen maken raad ik wel een toestel aan met meer pixels, maar voor het alledaagse leven is deze gsm ideaal. Ook zijn snelheid is een pluspunt. Dingen opzoeken op internet gebeurt zonder lang te moeten wachten tot het is geladen, en het schakelen tussen verschillende apps is eveneens geen probleem.
Een nadeel is wel dat je het geluid niet heel zacht kan zetten. Bij het afspelen van muziek of bij je alarmn is de minimum geluidsterkte nog best luid. Voordeel is dan weer dat hij erg luid kan, wat handig is als je buiten met vrienden naar muziek luistert.
Als je een goede gsm zoekt aan een betaalbare prijs, is de Huawei P8 Lite zeker aan te raden!

Willemsmit 01-08-2016 Product maand in bezit

Zeer slecht WIFI bereik

5,6
WIFI valt steeds weg na uit/aan zetten weer heel even wifi bereik , daarna weer hetzelfde, GEEN wifi Super slecht.
tekst letters veranderen spondaat en geen idee om ze terug te zetten.
Waardeloos apparaat, voor mij dan
Heet groot, veel te grote rand onder en boven het scherm , moet veel compacter kunnen.
en bedondert bij Vodafone, Bisonspoor Maarssen met dit toestel

tobi 27-06-2016 Product jaar of meer in bezit

Huawei P8 lite: veel voor weinig

Een echt fijne telefoon!

Even kort belangrijkste functies van deze telefoon:

Belfunctie werkt goed. Zou standaard moeten zijn maar helaas zijn er genoeg telefoons die hier ondermaats presteren. Deze P8 lite geeft helder geluid en heb ik niet kunnen betrappen op een te gevoelige mic (windsuizen) of krakerige speaker. (mijn vrouw heeft deze tel ook, dus ik kan bellen en gebeld worden goed testen).

Prestaties (apps)
Apparaat werkt soepel en snel. Praktisch geen haperingen. Ik speel geen games, kan niet zeggen of dat ook vloeiend werkt.

Accu
Voor een smartphone van 5inch presteert deze denk ik gemiddeld, misschien net iets onder gemiddeld. Met weinig gebruik haal ik 2 dagen op 1 lading, bij erg veel gebruik is een dag soms zelfs niet haalbaar.

Software(gebruiksgemak)
Dit is de reden voor de aankoop van deze tel voor mij. Ben zeer te spreken over de EMUI-skin. Deze kan dan wel gejat zijn van andere fabrikanten, het werkt geweldig. Erg veel instellingsmogelijkheden, ook per app. Geen apart menu maar alles op het hoofdscherm werkt ook prettig. Ik begrijp echt niet dat over EMUI zo negatief wordt gedaan. Is voor mij echt een pluspunt.

Deze telefoon is een aanrader. Maker of breaker is wel de EMUI-skin. Daarnaast vermoed ik dat de hevige gebruiker wel moet bijladen, gedurende de dag. Voor de rest kent deze tel mijns inziens geen gebreken. Zeker voor de prijs een goede koop!

Srecko 19-05-2016

mooi mobiel

9,4
uitstekende mobiele telefoon die voldoet aan al mijn behoeften. .............................
Great telfoon can be compared with other brands lik iphone

Karin 06-05-2016 Product kwartaal in bezit

Een aanrader

fantastische telefoon ,met voldoende mogelijkheden. snelheid is prima. beeldscherm is zeer goed.Batterijduur ook prima.
prijs is uitstekend voor de mogelijkheden en de kwaliteit.

Johanna 22-04-2016 Product kwartaal in bezit

Ervaring met de P8 lite

Na een half jaar het gebruik van de P8 lite te hebben ondervonden ,kan ik met een gerust hart zeggen : "Hij voldoet in alle opozichten wat een telefoon zou moeten doen.

Frank Kwantes 22-04-2016 Product kwartaal in bezit

Huawei P8 lite

fantastische telefoon ,met voldoende mogelijkheden. snelheid is prima. beeldscherm is zeer goed. zelfs tv kijken is een genot.
prijs is uitstekend voor de mogelijkheden en de kwaliteit.

Von 21-03-2016 Product maand in bezit

Prettig en handig te hanteren intuïtief toestel met goede geluids- en beeldkwaliteit en redelijk lange batterijduur.

Animal46 03-03-2016 Product kwartaal in bezit

Nu een maand of 4 in gebruik ben er zeer tevreden over, de batterij moet wel elke dag opgeladen worden maar dat is met de tegenwoordige smartphones blijkbaar normaal, dat is wat ik tenminste om mij heen hoor, en die hebben allemaal andere merken dan ik. voor de rest een prima toestel moet echter nog steeds wennen aan de grote van het scherm heb hem hierdoor al bijna een paar keer laten vallen. Maar des ondanks een geweldige mooi apparaat.

sissy 27-02-2016 Product maand in bezit

9,6
Ik heb nog nooit zo'n gebruiksvriendelijke telefoon gehad. Ik ga helemaal voor dit nieuwe merk. Ik had er nog nooit van gehoord maar nu wil ik niet anders meer.

Hendrik 20-02-2016 Product paar weken in bezit

Mooie telefoon met een makkelijke bediening. Voor deze prijs heb je een goede telefoon met een mooi groot en helder scherm, Top leuk toestel de Huawei P8 lite goede prijs/kwaliteitsverhouding. Ben er blij mee.

lianne 19-02-2016 Product paar dagen in bezit

mooie grote degelijke telefoon met heeeeeeel veel mogelijkheden, ben er erg blij mee, en dat alles voor een klein bedrag.