Microsoft Lumia 640 Dual-SIM wit / 8 GB - Reviews

8 GB opslag

Frans112 13-07-2016 Product paar dagen in bezit

1 groot nadeel

6,8
Dit is mijn eerste smartphone, gekozen voor deze Lumia vanwege de mogelijkheid om o.a. Excel te bewerken. Echter ik kan mijn excel bestand (welke ik op mijn laptop gebruik) op deze lumia wel openen maar niet bewerken (volgens de MS website zit er dan een moeilijke formule o.i.d. in, dit is echter niet het geval, ook geen macro's o.i.d.). Het wrange aan dit alles is dat ik hetzelfde bestand wel op mijn Android tablet met een eenvoudige app (WPS Office)kan bewerken...

R. Heutink 15-05-2016 Product paar weken in bezit

Geweldig goed toestel, super prijs-kwaliteit verhouding

9,6
Zeer goed scherm, ook in felle zon goed leesbaar. Standaard navigatie app werkt top. Dubbelsim met extra uitsparing voor micro SD, dus niet 1 simcard opofferen bij geheugen uitbreiding zoals andere fabrikanten soms doen. Accu is verwisselbaar. G4, NFC, snelle processor. Geluid luidspreker wel hard als het moet, geluids-kwaliteit had iets beter gekund. Tot nu toe ervaring met Android toestellen, maar Windows mobile werkt zeker zo fijn. In de Windows app store zijn meer dan genoeg apps te vinden, voor elk doel. Vele accessoires te krijgen voor dit toestel, zoals gehard glas.

Bertje 59 22-04-2016 Product paar weken in bezit

Lumia 640 4G dual sim

Nadat mijn oude standaard telefoon de geest gaf, eerst een tijd een oude Samsung telefoon met Android geleend. deze was erg traag en liep vaak vast. Batterij was ook vaak opgeladen worden. Heb toen gezocht naar een telefoon met lange gebruiksduur zonder dat de batterij telkens opgeladen moet worden. Tevens viel mij op dat alleen dure telefoons een nieuwe versie van Android hebben en dat upgrades niet vaak niet of beperkt beschikbaar zijn. Bij deze telefoon zou een upgrade naar Windows 10 mogelijk zijn. Was wel mogelijk maar erg moeilijk te vinden. Bij computers is Microsoft erg agressief in het aanbieden van Windows 10. Hier moet je echt gaan zoeken. Eerst upgrade App downloaden openen en pas daarna zie de update in het menu staan. Daarna kun je de App verwijderen. Verder kun je geen gebruik maken van de telefoonlijst op de simkaart, is onvindbaar. Heb alles over moeten zetten naar mijn Microsoft account, kan ook via koppelen met Gmail. Ondanks de belofte van Microsoft werken veel Android App's niet. Gebruik is echt wennen. Ik had meer van dit toestel verwacht.

Fripie 11-03-2016 Product kwartaal in bezit

Top telefoon

Wat een geweldige telefoon is dit. "active" Dual SIM werkt er heel mooi. Perfect als je een werk en privé telefoon hebt. Je kunt instellen met welke sim je wat doet en welke nummer bv wilt bellen. Enige nadeel is de beperkte app aanwezigheid. Belangrijkste apps zijn er (banken e.d.) maar je zult er net een nodig hebben die niet beschikbaar is voor Windows. Wat ook fijn is dat deze telefoon SD kaarten aankan.

Deze telefoon is echt een aanrader!

Rob kokke 14-09-2015 Product paar dagen in bezit

Een wonder der techniek.
Het scherm is oogverblindend mooi. Windows is overzichtelijk, oogt strak en zakelijk.
Foto's zijn bij daglicht van een perfecte kwaliteit, evenals de HD-filmpjes.
In combinatie met OneDrive, OneNote en vele andere Windows toepassingen wordt de keuze voor dit Windows product erg gemakkelijk. Lang gezocht naar een smartphone en de Lumia 640 DS voldoet op alle fronten aan mijn verwachtingen.