LG G3 D855 zwart / 16 GB - Reviews

Opslag
16 GB opslag

8,9

Rik 23-08-2016 Product paar weken in bezit

Toptelefoon voor een scherpe prijs

Zwaargewicht telefoon voor een vedergewicht prijs. Model mag dan wel 2 jaar oud zijn, maar kan nog mee met de besten. Scherp beeld. Maakt scherpe foto's en films. Simpel in gebruik. Hij lustte de extra hersens uit mijn oude telefoon ook nog! Toch weer 16GB extra. Ruimte genoeg voor alle apps die ik nog nodig heb. Met upgrade naar Android 6 is hij weer helemaal bij de tijd. Hier ga ik nog veel plezier aan beleven

Pluspunten

• prijs-kwaliteit
  • prima camera
  • makkelijk in gebruik
  • beeldscherm

spelregel 30-10-2015 Product paar dagen in bezit

Dit is mijn 4e LG Mobiel. De vorige laten vallen en dus glas te barsten. Deze LG G3 is de beste keus. Gekocht bij PhoneMarket.nl. Levering binnen 1 dag. Goede, duidelijke website. Gekocht als combi met speciale cover. Na online kontakt werkte deze ook perfect. Dit toestel heeft een mooi groot scherm is erg licht en heeft een perfecte camera. ! minpunt. Geen Nederlandse handleiding, die moet je dus zelf downloaden van LG.com

Mr Herman 2007 01-10-2015 Product paar dagen in bezit

Van een Samsung S3 naar een LG G3, dat is toch wel een hele stap vooruit! Ik zit al jaren bij Telfort, waar ik al diverse Samsung heb 'versleten'. Dit keer zag ik dat de Samsung wel erg prijzig was, vergeleken bij Huawei of LG. Ik heb eerst nog even een Huawei P8 lite bekeken, maar ondanks zijn snelheid, vond ik deze te klein, en hij zat niet in het programma van Telfort.

Deze LG G3 is alweer een jaar op de markt, maar gaat nog als een speer! Genoeg werk en intern geheugen; super snel; makkelijk in het bedienen. B.v. om het scherm aan en uit te zetten, kun je 2x op het scherm tikken: veel handiger dan een knop aan de zijkant van de smart. 5.5 inch is een mooi formaat, wat nog steeds in je broekzak past. Naar mijn gevoel, gaat de accu even lang mee als van de accu van de Samsung S3. Wat mij vooral hielp om voor de LG G3 te kiezen, was de totale abonnement prijs: € 25 voor dit toestel en 300 bel min, 500 mb data en gratis sms. Omdat ik ook thuis nog internet van Telfort heb, krijg ik het dubbele voor mijn smart: 600 belminuten; 1000 mb data, en gratis sms.
Verder heeft de LG G3 een hele mooie camera, met 13 mp en super UHD film camera! Dat is wel zo scherp! En nog veel meer leuke instellingen voor deze camera, zoals beeld in beeld. Enz enz....

Als Samsung niet met zijn prijs gaat zakken, dan laat ik het nog wel even bij LG!!

Ik kan er weer 2 jaar mee vooruit!!!