Nokia Lumia 535 zwart / 8 GB - Reviews

6,8

piet nagel 12-04-2016 Product jaar of meer in bezit

Altijd gedoe

Heb dit toestel een jaar gebruikt, zou hem niet weer kiezen. Van ergernis tegen de muur stuk gegooid. Werd er he-le-maal gek van! Ziet er mooi uit, goede camera, goede navigatie. Toch veel apps ontbreken of werken "plotseling" niet meer (superirritant). Tinder bijvoorbeeld (vrij essentieel natuurlijk) werkt gewoon niet. Kloon werkt ook niet.. touch screen werkt slecht! Vaak verkeerd getypte whatsapp's of dat hij "uit het niets" gaat typen. Bloednerveus word je ervan als de wildste berichten brrrrrrr.... lkijsdrf naar onbekenden gaan. Scherm is niet goed te dimmen. al verschillende apps geprobeert, werkt allemaal niet. Vind dat slecht voor de nachtrust als ik 's avonds nog een appje stuur. Al met al; een hoop gezeur voor weinig geld. Omdat ik hem veel (dagelijks een uur?) gebruik haal ik nu een ander toestel.

tarrasB 26-10-2015 Product maand in bezit

goede budget smartphone,eenvoudig in gebruik,voldoet prima voor prijs die al te koop is voor minder dan 100 euro ,en je krijgt er nog eens een gratis gps inbegrepen kortom een een aanrader.

Elroy1972 03-08-2015 Product half jaar in bezit

Windows 8.1 toestel met veel mogelijkheden voor weinig geld. Dit toestel komt tevens in aanmerking voor de upgrade naar Windows10.
Voordelen:
-veel mogelijkheden voor relatief weinig geld waaronder Gratis (offline)navigatie
Nadelen:
- de gevoeligheid van het scherm laat erg te wensen over. Hiervoor had ik een Samsung Windows Phone, die helaas beschadigd is. Daarom een goedkoper toestelletje aangeschaft. Bij het snellere, uitgebreidere typewerk en internetgebruik raak ik erg geïrriteerd. Op die momenten mis ik de Samsung wel heel erg.
- foto kwaliteit is beperkt. Qua kleuren/scherpte moet je niet te veel verwachten.

Resumé: voor dit (weinige) geld krijg je een degelijk, fatsoenlijk toestel. En dan mag je eigenlijk verder niet klagen.

ronald10have 07-03-2015 Product maand in bezit

Kwalitatief zeer goed en betaalbaar toestel, snel en overzichtelijk in menu's. Heb enkele apps extra geinstalleerd maar blijft lekker snel.

1 nadeel en als probleem ervaren voor vergrendeld opnemen eerst scherm omhoog schuiven en dan klikken opnemen.
Tevens zo nu en dan in standby stand lettertype ontregeld. Enige mogelijkheid is uitzetten en opnieuw starten. Collega heeft dit ook ervaren dus is een bug.