LG G3 s D722 zwart / 8 GB - Reviews

Android OS
Opslag
8 GB opslag

mofo 28-11-2015 Product half jaar in bezit

Heb de telefoon nu ruim 6 maanden in mijn bezit. Strak design en oogt degelijk. Mooi en zuiver scherm. De knoppen op de achterzijde zijn wel handig en makkelijk te bedienen. Het geluid daarentegen is echter tijdens het bellen slecht. Klinkt blikkerig en onzuiver. Ik versta mensen keer op keer slecht en andersom is ook het geval. En zoals eerder reeds opgemerkt waar ik ook tegenaan loop is dat hij soms vast loopt en hij lang moet na denken voordat de telefoon weer reageert. Over het algemeen wel tevreden maar ik had ietsje meer van deze G3 Light versie verwacht. Stel je niet al te veel hoge eisen is dit een leuke telefoon. Wil je toch een goede middenklasser zou ik er toch €100,- meer voor uitgeven voor zijn grote broer de G3!

Wenda1 01-11-2015 Product half jaar in bezit

4,8
Qua uiterlijk denk ik dat deze telefoon niet afdoet aan een samsung. Goed gewicht, ligt lekker in de hand, hoesje enzo voor te vinden enz.
Maar qua gebruik is het echt een onding. Hij loopt regelmatig vast en moet vaak erg lang nadenken na het sluiten van een app. Daarbij is het intern geheugen ook zo vol. Dus dacht ik, ik koop er een MicroSD kaartje bij maar je kan de apps niet eens in zijn geheel overzetten naar je SD kaart. Met gevolg, telefoon nog snel vol. Daarbij vind ik het aannemen van een binnenkomend gesprek erg onpraktisch = vegen, niet drukken.
Nu heb ik weer het probleem met het aansluiten op de computer. 1e x aansluiten, gebeurd niks, telefoon is leeg. 2e x aansluiten, map intern geheugen en SD kaart, vervolgens mappen leeg. 3e x aansluiten, ja nu doet hij het. Ik wil mijn muziek aanpassen op de SD kaart, gaat niet. Krijg melding dat de telefoon bezet is. Telefoon maar aan en uit doen en opnieuw proberen: 1e x ....... Ga zo maar door.
De vraag is: zijn deze problemen op te lossen? Binnenkort toch maar eens naar de winkel en horen wat zij erover te zeggen hebben. Maar ik ben niet aangespoord om hierna weer een LG te nemen.

peterpannekoek 07-10-2015 Product maand in bezit

9,4
Geweldige telefoon! ligt goed in de hand en is supersnel. batterij gaat ook lang mee en de knopjes op de achterkant waren eerst wel even wennen, maar nu zie ik er het voordeel van in. kortom een geweldige telefoon die oerdegelijk is!

gmbrinkman 02-06-2015 Product half jaar in bezit

5,5
Telefoon inmiddels een half jaar in mijn bezit. Het geluid tijdens het bellen is erg slecht. Ik heb met meerdere mensen keer op keer gehoord dat ze mij slecht konden verstaan. De batterij moet nu, na een half jaar al sneller op geladen worden. En een derde ding waar ik tegenaan loop is dat hij soms al (bijna) vast loopt, of wel erg moet na denken voordat 'ie reageert. Over het algemeen dus niet tevreden.

marnowtje 30-11-2014 Product paar dagen in bezit

Vandaag telefoon. Gekocht wat een fijn toestel om me te werken, cameral
Lijkt iets minder maar verder een perfect toestel!!

Poulet 04-10-2014 Product paar dagen in bezit

Sinds een paar dagen de LG G3 s in gebruik. Overgestapt vanaf de iPhone 4 en wat een verademing! Geen zin meer in de prijs van de apple hype en op dit toestel uitgekomen! Werkt zeer snel en synchroniseerd met onze LG tv! Toestel vol mogelijkheden, makkelijk in gebruik maar gebruik hem hoofdzakelijk voor Facebook navigatie whatsapp en bellen natuurlijk! Mooi duidelijk scherm en mooie foto's! Aanrader om niet voor de hoofdprijs een alleskunner aan te schaffen!