HTC One (M8) grijs / 16 GB - Reviews

16 GB opslag

9,1

Bijnen.Peter 30-09-2015 Product half jaar in bezit

9,4
Zeer tevreden over toestel en de mogelijkheden. Geen enkele storing gehad. Best wel een paar maal laten vallen. Geen enkel probleem. En het geluid fantastisch. Mijn dochter van dertien werd er jaloers op.

Lukas1112 19-09-2015 Product jaar of meer in bezit

9,6
Inmiddels ben ik 1,5 jaar - namelijk in maart 2014 aangeschaft - eigenaar van dit prachtige toestel.

Positief
De positieve punten lijken mij grotendeels evident. Het geluid is dankzij de boomsound speakers - voor smartphone begrippen - fenomenaal. De software 'HTC Sense' genoemd, is zeer gebruiksvriendelijk en biedt veel mogelijkheden zonder dat het geheel onoverzichtelijk wordt. Ook qua vormgeving is het een absolute parel, voor de vervaardiging van de telefoon heeft HTC louter hoogwaardige materialen gebruikt. Dat maakt de telefoon op het gebied van design onovertroffen. De aluminium constructie draagt tevens bij aan de degelijkheid, ik gebruik geen hoes - een hoes belemmert immers het design - desondanks is de telefoon nagenoeg vrij van krassen en kraakjes.

Negatief
Een groot nadeel is m.i. de camera, hoewel de camera aan de voorkant fantastisch is, is de 'ultrapixel' camera aan de achterzijde bijna onaanvaardbaar voor een telefoon die verder letterlijk perfect is. De camera van mijn vorige telefoon - een HTC One S - schoot betere kiekjes. Het voornaamste probleem is dat foto's duidelijk details missen, daardoor is de telefoon helaas niet compromisloos.

Conclusie
Ondanks de imperfectie in de vorm van de camera, is de rest van het toestel van een dusdanig niveau - met name op het gebied van design, afwerking en gemak in het dagelijks gebruik - dat ik dit absoluut het beste toestel van zijn tijd kan noemen. Ook naar huidige maatstaven blijft dit een van de beste alternatieven op de markt.

Yoloswa 16-09-2015 Product kwartaal in bezit

Ik ging voor het geluid en kwam erachter dat het beeld ook uitmuntend was is een goede telefoon alleen iets korter en hij was perfect

Char800 16-09-2015 Product kwartaal in bezit

Ik heb deze telefoon nog niet zo heel lang maar het geeft me een goede eerste indruk. Tot nu toe dat ik deze telefoon heb kan ik al makkelijk zeggen dat dit echt een heel goed toestel is. Voor dat ik deze htc one m8 had, had ik de m7 die beviel me ook erg goed op de camera na dan. Maar dat heeft htc bij de m8 zeer goed verbetert. Ik ben tevreden over dit toestel, en ik ben van plan om misschien volgend jaar een htc one m9 te halen. En ik raad jullie zeker aan om dit toestel ook eens te proberen !

Ga zo door

Derrick87 13-09-2015 Product half jaar in bezit

Heb nu de HTC M8 een half jaar in mijn bezit en het is de beste telefoon die ik tot nu toe heb gehad.
Mijn vorige telefoon was de HTC One die naar 3 jaar van trouwe dienst aan vervangen toe was. Vanwege mijn goede ervaringen met een HTC telefoon was de keuze niet moeilijk en heb gekozen voor de HTC M8.

De M8 is mooi vormgegeven en licht goed in de hand. Met de twee speakers van Boomsound kun je er perfect filmpjes mee kijken en kan iedereen meegenieten omdat de speakers uitzonderlijk hard kunnen. Het scherm is heel erg helder, zelf in de volle zon kun je alles nog goed lezen. Zelf laat ik het scherm automatisch dempen wat natuurlijk de levensduur van de batterij optimaliseert.
De accu kwaliteit is bijzonder goed van deze telefoon (2 dagen met redelijk intensief gebruik). Daarnaast zitten er goede camera's op. Eindelijk eens een goede selfie camera. Met de software die erbij kun je leuke extra’s doen zoals panorama foto’s maken.

Zelf gebruik de telefoon in combinatie met een dot-cover van HTC. Dit hoesje beschermt de telefoon goed en het leuke is dat als je gebeld wordt de naam van de persoon door het hoesje leesbaar is.
Als je het hoesje open klapt is de telefoon gelijk van de toetsen vergrendeling af wat ik erg prettig vind. (dit is instelbaar).

Samengevat is de M8 een top telefoon, zeker in combinatie de dot-cover van HTC.

Groet,
Derrick

daan31 09-09-2015 Product half jaar in bezit

7,6
Het is een fijne snelle en hele mooie telefoon ik heb um nou sinds kerst en hij is nog ateeds even snel en wordt niet slomer ook al is de android versie al ge update

ljah1970 09-09-2015 Product jaar of meer in bezit

De HTC M8 is heel gebruiksvriendelijk, super degelijk en ook nog mooi om te zien. Ook heeft deze telefoon een heel mooi formaat dat precies in je broekzak past.

Niels2401 09-09-2015 Product kwartaal in bezit

Ik heb de HTC m8 nu ongeveer 3 maanden en heb totaal geen spijt van mijn aankoop.
Voordelen van de HTC m8 volgens mij:
Helder beeldscherm.
Lange batterij duur
Laad snel op

Nadelen volgens mij:
Komt soms lastig bij de vergrendelknop

Ik vind deze mobiel dus een top toestel.

Jan de Hek 09-09-2015 Product half jaar in bezit

9,4
Vormgeving is top. Gebruiksgemak voortreffelijk. Bediening is zeer intuïtief. Opbouw van schermen verloopt snel, Vergelijkbaarheid met je pc thuis.
Verbindingen met Wi-Fi en/ of Bluetooth gaan supersnel en probleemloos. Wat een fijne toestel is mijn M8. Zéér tevreden mee!

tcbvinnie 09-09-2015 Product jaar of meer in bezit

De HTC One M8 is mooi uitgevoerd / afgewerkt. Bijna zonde om het in een hoesje te doen. Voor mij zijn gewicht en formaat prima te hanteren. Verder de kwaliteit die ik verwacht van HTC.
De bediening is soepel en de BlinkFeed is een leuke toevoeging om snel recente berichten te zien.
Verder ben ik al erg gewend aan het aan/uit zetten van het scherm door op het scherm te tikken (i.p.v. de power-knop). Ik mis het gewoon als ik eens een toestel van iemand anders vast heb.
De camera werd als slecht gekwalificeerd, maar ik merk daar niets van. Voor mij zijn de foto's prima en ook met de frontcamera zijn prima foto's te maken. Ook als er wat minder licht is. Verder is die dubbele camera achter ook leuk om 3D effecten te maken en je foto's achteraf nog anders scherp te stellen.
De prestaties zijn goed en de accu gaat ook makkelijk een dag mee bij normaal, maar wel intensief gebruik. Alleen als je heel lang aan het gamen bent loopt de batterij sneller leeg en wordt het toestel warm (maar volgens mij hebben alle toestellen daar wel last van).
De M8 is uitstekend naar eigen wens aan te passen en HTC levert ook hele mooie thema’s.
Wat ik nog mis is een vingerafdrukscanner, maar dat is ook pas recent een standaard feature geworden in de top-toestellen.
Al met al ben ik zeer tevreden en de volgende wordt weer een HTC (even wachten op de M10?).

chritje 09-09-2015 Product jaar of meer in bezit

Een erg fijn toestel. Ziet goed uit, erg gebruiksvriendelijk en accuduur is bijzonder goed. Enige minpunt is dat de titanium behuizing erg krasgevoelig is. Zelfs met bijgeleverde hoes( erg handig van htc trouwens) nog deukjes en putjes erin door stof etc. Voor de rest een echte top telefoon.Het grootste pluspunt vind ik de geluidskwaliteit. Dit is super te noemen. Ik heb nog geen telefoon gevonden die hier qua zuiverheid als qua hardheid aan kan tippen.

Arguaj 09-09-2015 Product jaar of meer in bezit

De telefoon is heel duurzaam, ik heb deze al meer dan een jaar en ik heb hem vaaaaak laten vallen, op de meest vernietigende manieren (van 1 hoog, scherm naar beneden, zijkanten etc) maar het scherm is nog steeds 100% intact. De interface is heel handig en snel door te krijgen, de blinkfeed optie geeft de telefoon een geweldige personal feeling, en het geluid dat uit de 2 speakers komt is hard en zuiver. Al met al een top toestel in mijn ogen. Ik zou hem voor geen ander toestel willen omruilen.zeer tevreden, ik ben benieuwd wat het volgende vlaggenschip brengt.

SimonElgers 09-09-2015 Product half jaar in bezit

Ik heb mijn HTC One M8 nu een halfjaar, en hij blijft me verbazen. Goede kwaliteit qua software en geluid. Hij heeft een strak en vooral mooi uiterlijk met een goed beeldscherm waarin je prachtig videos kan kijken. Verder heeft hij een mooie camera waarmee je haarscherpe foto's kan maken. De HTC M9 is net uitgekomen, maar ik denk niet dat ik die liever koop dan deze toptelefoon! Hij is zeker de prijs waard,en hij werkt nog steeds naar mijn behoeftes (zelfs na meerdere malen te zijn gevallen!).

marketing.maher 09-09-2015 Product jaar of meer in bezit

HTC one M8 is heel prima. Geluid en beeld is heel goed. De apps zijn heel handige. Toetsenboard, RAM, CPU, en camera zijn echt prima. Het is de beste.

e. piening 06-09-2015 Product half jaar in bezit

Geweldig mooi toestel, ligt goed in de hand en heeft een stoere en mooie uitstraling. Ook in gebruik is het een heel mooi toestel en is het makkelijk te bedienen. Voor mij was dit het eerste grote toestel maar dat went snel. Ook de valbestendig is goed want hij is wel al een paar keer gevallen en op 1 plekje na nog steeds mooi. Ook alle HTC apparaat die er op zitten vind geweldig. Kortom een mooi mannelijk toestel!

Gait63 31-08-2015 Product kwartaal in bezit

9,4
Geweldige mobiel. Heb al jaren HTC, even een uitstap gemaakt naar de Nexus 5 ,omdat de sense schil vaak de toestellen traag maakte. Bij deze geen enkel probleem en er is dan ook geen reden om hem te van een ander besturingssysteem te voorzien.
Hij reageert snel, ruimte genoeg voor de apps. Geluid is heerlijk, beter dan het schelle geluid van zijn voorgangers. Camera dankzij de software best wel goed. Al met al zeer tevreden over dit topmodel.

Benjamin666 26-08-2015 Product jaar of meer in bezit

Nu een jaar in gebruik en komt nog steeds mee net de high end toestellen die nu op de markt komen. Zeer tevreden met dit geweldige toestel. Performance is uitstekend. Accu duur doet niet onder tov vergelijkbare toestellen.

jelleegberink 26-08-2015 Product maand in bezit

Geweldige mobiel! De camera heeft ontzettend veel mogelijkheden om toe te passen op foto's die nog gemaakt moeten worden of al gemaakt zijn. De speakers aan de voorkant zijn perfect voor het bekijken van video's en het luisteren van muziek, een prachtig geluid! De processor is snel en heeft een makkelijke maar vooral erg stijlvolle software die helemaal naar uw smaak ingericht kan worden met themes. Eén van de betere aankopen die in heb gedaan, serieus een aanrader! Het scherm heeft een geweldige kwaliteit maar is vrij groot, ik kan inzien dat dit een minpunt is, maar na even wennen is het vrij handig en ideaal voor het bekijken van films.

sepje68 19-08-2015 Product half jaar in bezit

Een top toestel, klein minpuntje is toch de camera maar dat is te verwaarlozen tegen over de rest en de mogelijkheden die t toestel je bied

laprinsia 31-07-2015 Product jaar of meer in bezit

Zeer goede muziek en kwaliteit
Helaas loopt hij afentoe vast maar verder in prima staat
Vormgevingt is mooi licht en comfortabel, alleen het aluminium isbekrasd snel maar verder een goede Keuze geweest