Huawei Ascend Y330 zwart / 4 GB - Reviews

Opslag
4 GB opslag

7,4

volvo87 15-02-2015 Product maand in bezit

heb hm als caeu bij mn sym only abonnement gekregen is verder wel degelijke gsm snelheid is oe eeldscherm ook geluid is via de hoofdtelefoon uitstekend niet kaal maar door d ingebowde luidspreker wel minder beetje te zacht de alcatel c7 pop bvb.een stuk beter voller geluid en ook wa harder ditis ook een teleoon in het zelfde prijssegment deze is beter opde meeste punten misschien alleen d degelijkheidiets minder kast van Huawei is wel stevig

twaalfballen1986 06-01-2015 Product paar dagen in bezit

Zeer te spreken over deze telefoon, zeker afgezet tegen hetgeen je ervoor betaald! Je moet niet teveel van toeters en bellen houden, want een selfie cam ontbreekt en er zit geen flitser op. De kwaliteit van foto's is overdag nog wel te doen, maar met schemer hoef je geen foto te maken.

De telefoon vind ik zelf zeer snel. Misschien ook vanwege het ontbreken van alle poespas. Telefoon maakt goed verbinding met Wifi en 3G. De batterij gaat ongeveer een dag mee.

Daarnaast is het relaxed dat Android lekker kaal is, dus geen onnodige inname van ruimte op je interne geheugen.Als instaptelefoon (of als tweede) is deze telefoon prima.

Clemens 30-07-2014 Product paar dagen in bezit

7,4
Mijn Smartphone uit het top segment van 2013 moest voor reparatie weg. Op advies van de verkoper van mijn provider deze Huawei Y330 gekocht als reserve toestel.
Vanwege een backup van mijn toestel bij Google werd de telefoon compleet volgepropt met apps van mijn HTC One M7.

T.o.v. meer gangbare en duurdere toestellen ontbreken:

- frontcamera;
- Flitslicht.

Voor de rest is het een prettig en handig klein model. Het scherm is niet zo gevoelig en de snelheid is beperkt omdat ik hem volgestouwd heb.
Verwacht geen super beeld, snelheid en top kwaliteit, maar voor bellen, e-mail, whatsapp een lekker handzaam apparaat.
Kan mijn Smart TV er mee bedienen, TV-Kijken KPN Glasvezel, wat wil je nog meer. Voor een prijs van 79 euro een wonder.