LG L40 4 GB / zwart

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 6 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de LG L40 4 GB / zwart op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

zumbiezenouba 15-05-2014
Geschreven voor: LG L40 4 GB / zwart

Het is leuk toestel die precies groot genoeg is voor mij.
Ik kan er spelletjes op spelen zonder problemen.
De batterij gaat wel lang mee, maar het hangt wel af of ik de telefoon veel gebruik voor spelletjes spelen, foto’s maken, muziek luisteren of filmpjes kijken.
Doordat het scherm niet zo groot is het beeld niet zo scherp als bij een grote telefoon.
De knock code is leuk en vind ik beter werken dan een patroon tekenen of pincode.
Ik ben blij met de telefoon.

waterspin 11-05-2014
Geschreven voor: LG L40 4 GB / zwart

Mooi toestel en handig in gebruik. Accu is snel opgeladen en gaat lang mee. Handige Knockcode voor ontgrendeling van het toestel en met 2 snelle aanrakingen op het scherm weer vergrendeld.
Goede camera en mooi beeld kwaliteit. Veel mogelijkheden met dit toestel.
Leuk dat je een eigen ontwerp kan teken als achtergrond.

dannykarlijn 09-05-2014
Geschreven voor: LG L40 4 GB / zwart

Kock code is even wennen, maar zeer handig.
Het beeldscherm is goed en duidelijk.
Q slide is goed hanteerbaar.
Het mist jammer genoeg bij de camerafuntie de flitser, verder maakt die mooie foto's.
De batterij duur gaat ruim twee dagen mee, super.

jelmerenelisabeth 08-05-2014
Geschreven voor: LG L40 4 GB / zwart

Ik heb deze LG L40 nu enkele dagen in mijn bezit en ben zeer tevreden over het toestel. Het is een makkelijk handzaam toestel en is gebruik zeer eenvoudig te noemen. (Precies wat ik nodig heb niet te veel toeters en bellen) De batterij gaat tot nu toe lekker lang mee en de helderheid/scherpte van het scherm is zelfs in de zo'n zee goed te noemen. De vormgeving is perfect niet te groot en makkelijk met 1 hand te bedienen. De nieuwe applicatie van LG de knock code is ook zeer handig. Het toestel ontgrendelen vanuit de slaapstand door simpel weg je eigen code op het scherm te kloppen. De camera heb ik nog niet echt veel gebruikt maar heb natuurlijk wel al wat foto's gemaakt en deze zien er op het scherm goed uit. Ik hoop dat ik nog meerder jaren plezier mag hebben van mijn nieuwe toestel.

morrisakse 1 07-05-2014

degelijke telefoon
ziet lekker in de hand
goede camera
accu die lang mee gaat
knock code is zeerhadig

Abi_ESA 20-04-2014
Geschreven voor: LG L40 4 GB / wit

Sinds twee weken in het bezit van deze telefoon. De keus voor dit toestel was makkelijk, aangezien dit laatste OS (android) heeft, en kosten erg mee vielen. Wilde namelijk geen Abonnement, en heb maar 110.- betaald voor een smartphone met prepaid én laatste software (kitkat). Een betere deal kon ik verder op dat moment niet vinden. Hoop dat deze telefoon ook de laatste Google android upgrades blijft krijgen.

Verder vind ik het wel een mooie telefoon in een handzaam formaat.

De punten die ik van belang vind te vermelden of me opvielen:

+ KitKat Android werkt soepel.
+ Knock-code functie is verbazend handig (weet niet of elke KitKat telefoon dit heeft)
+ Al is het scherm niet zo groot, alles is er op te zien. En maakt de telefoon aanzienlijk compacter.
+ Degelijkheid, hier vind ik software updates belangrijker dan de "robuustheid". En dat is tot op heden "nog" prima.

Vooralsnog geen problemen en erg tevreden gebruiker.