Alcatel One Touch 4015X zwart / 4 GB - Reviews

Opslag
4 GB opslag

WOteB2 24-07-2014 Product paar dagen in bezit

9,4
Ik heb deze telefoon (zwarte versie) goed geprobeerd en deze zaken vallen mij op:
- Voor het geld wat je ervoor betaalt (lees verderop) heeft het veel mogelijkheden.
- Geluid is zeer goed. Ik bel veel en het is allemaal goed te verstaan.
Het toestel voelt degelijk aan en ligt goed in de hand. De toetsen reageren goed en gen problemen.
- Het toestel is zeer snel en vlot in de bediening. Ik heb geen enkel probleem kunnen constateren.
- De telefoonverbinding is op mijn exemplaar goed.
- Ondanks dat ik een sim-lock toestel (Hi) zou hebben heb ik een Hi, Telfort en een Vodafone abonnement en alle simkaarten werken prima. Ook de Vodafone kaart wordt moeiteloos geaccepteerd. Aangezien ik het toestel bij de Kijkshop voor € 59,- (zonder cashback van € 10, die er nog vanaf gaat) heb gekocht toch een meevaller dat een simkaart van een niet op het KPN netwerk draaiend kaartje toch werkt.
- Het toestel heeft standaard veel programma's, ook die je niet gebruikt. Die zijn er heel makkelijk te verwijderen. ALLEEN!!!!! Let op!!! Als je Viber verwijdert of uitschakelt dan krijg je problemen. Die moet je dan maar voor lief nemen.
- Standaard staat het Android toetsenbord aan. Dat is op zich wel goed te gebruiken. Maar ook Swiftkey is aanwezig. Jammer dat die niet standaard staat ingesteld.
- Voor fotoliefhebbers heeft de camera wel behoorlijk wat in huis, maar het is beslist geen camera mobiel. Leuke foto's als je niet veel eisen stelt, maar ben je iemand die veel foto's maakt, dan is dit toestel niet geschikt voor u en jij.
- Het scherm leest goed af. Wel af en toe schoonvegen. Niet alleen voor de leesbaarheid maar vooral voor de bediening van het onderste deel van het scherm.

Al met al een goed toestel, zeker voor de prijs zeer uitgebreid ook qua aanwezige programma's en mogelijkheden. Die zijn heel ruimschoots aanwezig. Wel moet je wat handwerk verrichten.

Als ik het toestel vergelijk met de Samsung Galaxy Young van mijn dochter, dan wilt de Alcatel Pop C1 het op alle fronten.

Voor mensen die voor niet te veel geld een (zeer) goed Android toestel willen hebben is deze Alcatel Pop C1 een goede keus. Het is verrassend veelzijdig en compleet.

WOteB2 24-07-2014 Product paar dagen in bezit

- Geluid is zeer goed. Ik bel veel en het is allemaal goed te verstaan.
- De telefoonverbinding is op mijn exemplaar goed.