Apple iPhone GE70 2PE 5s zilver / 16 GB - Reviews

Beoordeling op basis van 3 reviews geschreven op Kieskeurig.nl.

VinnieAMS 29-04-2016 Product half jaar in bezit

Doet wat ie moet doen

Fijne telefoon, zeker gezien de grootte. Hij past goed in de hand en volledige scherm is makkelijk met je duim te bedienen. Dat is bij de 6 serie wel anders.

Software is snel genoeg en geeft geen haperingen bij gebruik van apps of het afspelen van filmpjes e.d.

Minpunt blijft toch de batterijduur, bij frequent gebruikt loopt deze te snel leeg maar dit zal bij meeste smartphones een probleem zijn.

Annemieke 15-07-2016 Product paar weken in bezit

iPhone 5s, zoals verwacht gewoon top!

Overgestapt van htc desire x naar een iPhone. Een model ouder dan de iPhone 6, maar werkt gewoon super en dat voor een veel vriendelijkere prijs dan de nieuwste modellen iPhone. Maakt mooie foto's, loopt soepel en snel, mooi helder scherm. Telefoon laadt snel op, ik doe er ongeveer 1,5 dag mee. Genoeg geheugen voor hoe ik mijn telefoon gebruik. Kortom heel tevreden!

Sharonnetje95 01-10-2014 Product paar dagen in bezit

9,4
Sinds een paar dagen heb ik de Iphone 5S Wit in mijn bezit.
Na altijd een Samsung te hebben gehad vond ik het wel is tijd om een iphone te proberen.
En sinds dat ik hem heb ben ik er zeer tevreden over!

Ik had hem bij Topprice24 besteld, Netjes de volgende dag in huis zoals het op de site stond en het pakketje was ook netjes (niet beschadigd) geleverd.
Voor de prijs dat ze de Iphone aanboden bij Topprice24 ben ik zeer tevreden!