Apple iPhone 5s 16 GB / zilver - Reviews

Beoordeling op basis van 12 reviews geschreven op Kieskeurig.nl.

huishoud_review 25-02-2015 Product jaar of meer in bezit

Al meer dan een jaar de iPhone 5s in bezit.
En ik vind deze telefoon redelijk krasbestendig en werkt nog zoals ik hem kocht.
Apple heeft een geweldig gebruiksgemak in tegenstelling tot een android telefoon, zelfs mijn moeder die totaal niets met techniek heeft snapt hoe deze telefoon werkt.
Ook is mij de telefoon in het water gevallen, maar na een nacht in de rijst doet hij het niet anders dan eerst en heeft geen waterschade.

VinnieAMS 29-04-2016 Product half jaar in bezit

Doet wat ie moet doen

Fijne telefoon, zeker gezien de grootte. Hij past goed in de hand en volledige scherm is makkelijk met je duim te bedienen. Dat is bij de 6 serie wel anders.

Software is snel genoeg en geeft geen haperingen bij gebruik van apps of het afspelen van filmpjes e.d.

Minpunt blijft toch de batterijduur, bij frequent gebruikt loopt deze te snel leeg maar dit zal bij meeste smartphones een probleem zijn.

Annemieke 15-07-2016 Product paar weken in bezit

iPhone 5s, zoals verwacht gewoon top!

Overgestapt van htc desire x naar een iPhone. Een model ouder dan de iPhone 6, maar werkt gewoon super en dat voor een veel vriendelijkere prijs dan de nieuwste modellen iPhone. Maakt mooie foto's, loopt soepel en snel, mooi helder scherm. Telefoon laadt snel op, ik doe er ongeveer 1,5 dag mee. Genoeg geheugen voor hoe ik mijn telefoon gebruik. Kortom heel tevreden!

Marjan393 04-11-2014 Product paar dagen in bezit

Prima toestel. Net een week in gebruik. En ben zeer tevreden. Gebruiksvriendelijk licht in gewicht helder beeldscherm. Ik had hiervoor een Iphone 4 en deze is een stuk sneller met 4G internet.

Sharonnetje95 01-10-2014 Product paar dagen in bezit

9,4
Sinds een paar dagen heb ik de Iphone 5S Wit in mijn bezit.
Na altijd een Samsung te hebben gehad vond ik het wel is tijd om een iphone te proberen.
En sinds dat ik hem heb ben ik er zeer tevreden over!

Ik had hem bij Topprice24 besteld, Netjes de volgende dag in huis zoals het op de site stond en het pakketje was ook netjes (niet beschadigd) geleverd.
Voor de prijs dat ze de Iphone aanboden bij Topprice24 ben ik zeer tevreden!

stijn_timmermans 22-07-2014 Product paar dagen in bezit

9,6
Van een iphone naar een iphone 3G, naar een 3GS, naar een 4, naar 4S en dan nu de 5S. Het product iphone is in de loop van de jaren niet veel veranderd denk je, maar leg je de eerste en de laatste naast elkaar, dan zie je grote verschillen in uiterlijk, maar vooral in mogelijkheden en performance. Ik ben nog steeds zeer tevreden met telefoon van Apple, werkt snel en het gebruiksgemak is top!

maatje4469 19-06-2014 Product kwartaal in bezit

6,8
Van Iphone3 en Samsung Galaxy 3 mini overgegaan naar iphone5s. Batterij/accu moet ik 2 maal per dag opladen. Ik maak veel gebruik van whatsapp. Geen fb. Wel mailtjes checken en bellen. Eerdere toestellen had ik hier geen last van.
Af en toe wat softwearproblemen. Stembediening? En vast lopen van het toestel. Voor de prijs van dit toestel had ik meer verwacht. Ik herinner me mijn oude Sony Erricson toestel nog (jaren gebruikt) waar ik een week mee kon zonder op te laden. Bij meerdere telefoonverkopers langs geweest voor tips om een langere accuduur te krijgen. Ook veel tips op internet uitgeprobeerd. Nog geen gouden tip gevonden. Ik laad het toestel thuis op en in mijn auto. Foto's maken gaat prima. Mooi te combineren met Ipad. Design is top.

StormRJ 04-05-2014 Product paar dagen in bezit

Na verschillende mobieltjes te hebben gebruikt is deze iPhone 5S voor mij absoluut top. Zeker in combinatie met de iPad is het ideaal. De kleur goud heb ik gekozen om een wit front te hebben maar is verder aan het oog onttrokken door een fraaie case.
Het toestel is aan de prijs ja, maar eenmaal in het bezit en gebruik is die pijn snel geleden en wordt alles echt wat ik er van had verwacht.
Foto's maken bij volle zo'n en ik kan nog zien wat op de foto moet, het geluid is prima, het toestel voelt goed aan en oogt fraai.
Nog nooit had ik een mobiel zo snel onder de knie.
GEWOON GEWELDIG !

Anoniem 24-02-2014 Product kwartaal in bezit

Hiervoor een iPhone 4s gehad. Mijn eerste mobiel die het gemakkelijk 2,5 jaar heeft uitgehouden! Zeer duurzaam qua behuizing en qua opslag/power. Deze opvolger is veel sneller en lichter met een groter scherm, het beste aanraakscherm dat er is. Snel, goede ontvangst, perfect geluid, eenvoudig en intuítief te bedienen.
Probleemloos computerje in het klein, met voldoende opslagcapaciteit en eenvoudig verbonden met iCloud en m'n MacBook Air.

Knaai 26-05-2014 Product jaar of meer in bezit

5,6
De Iphone 5 is een stuk lichter dan het vorige model en is vrij snel in gebruik. Verder een mooi scherm, al is de vorm niet echt functioneel. Veel goede apps verkrijgbaar voor de iphone.
Minder fijne zaken van deze iPhone zijn de verschrikkelijk slechte batterij (verschilt per iphone), de haperende sluimerknop door een ontwerpfout, de kwetsbare achterkant (veel krassen en spikkels op het zwarte model) en tenslotte de gebrekkige service van Apple/Apple Store. Zij weigeren de sluimerknop en de slechte batterij in 1 keer te maken onder garantie; ik zou deze alleen via twee verschillende reparaties via twee kanalen kunnen laten maken; de iphone zou dan minimaal een maand in reparatie zijn. En dan moet je de lange wachttijd en "Geniussen" in de Apple Store op de koop toenemen.
Ik stap als Apple gebruiker sinds 1996 waarschijnlijk over naar een ander platform.

rvankaam 17-02-2014 Product paar weken in bezit

Toestel sinds begin februari in mijn bezit. Het is het beste toestel dat ik ooit heb gehad, boven Sony en HTC. Het geluid is supergoed, via KPN. Met Vodafone heb ik duidelijk minder goeie ervaringen.
Telefoon zit logisch in elkaar. Camera is uitstekend.

mausems 06-02-2014 Product paar weken in bezit

Wat een fantastisch apparaat, echt zo overdacht en zo compleet, en dan het design, zo mooi en zo aaibaar!
Ben echt diep onder de indruk van dit toestel...
Het enige jammere is dat hij zo populair is waardoor de exclusiviteit een beetje tanende is...
Maar verders alleen maar respect....

corthiry 12-02-2014

Bijna overal, bijna iedereen zie je met een Iphone.... Jammer inderdaad dat hij zo populair is, terwijl het zo een dure telefoon is.... Ik heb gekozen voor een Nokia Lumia 1520; ik wil een beetje exclusiviteit; voor mij geen massaproduct, maar een niche product.

mausems 13-02-2014

Ja maar wil met veel telefoons gezien worden maar een Lumia is daar niet een van!
Als het geen iPhone zou zijn geweest dan maar een HTC of SONY met vanzelfsprekend Android erop!