Apple iPhone 4S zwart / 8 GB

Apple iPhone 7 zwart / 256 GB

256 GB opslag
Apple iPhone 7 zwart / 256 GB

engelsP 11-10-2014 Product kwartaal in bezit

ik heb zowel de apple iPhone 4s 8 gb als de nokia lumia 625 en kan dus opmerken dat het scherm van de 4S zeer helder en scherp is. ik kan eigenlijk geen minpunten aanhalen want alles aan deze gsm is kwalitatief van een uitstekende kwaliteit. het geluid bij het bellen is perfect, over muziek kan ik niet oordelen want dat gebruik ik niet. de 8 MP camera levert zeer mooie foto's af en de beeld stabilasator helpt bij het maken van scherpe foto's bij een kleine beweging. op internet valt er niets aan te merken, je merkt wel dat hij minimaal trager is dan de 4 G van de lumia. safari is een eenvoudige maar degelijke browser. het enige minpuntje is de batterij. je moet zelfs niet intensief bezig zijn om iedere dag te moeten laden maar dat gaat gelukkig snel. er zijn veel apps beschikbaar, ik denk niet dat je daar op moet inleveren. de iPhone 4 s is een vlotte en degelijke smartphone. nog een niet onbelangrijk minpunt is voor mij het kleine scherm.

LCS 26-05-2014 Product jaar of meer in bezit

5,8
Leuk toestel, totdat je probeert bestanden te uploaden naar je PC. Dan blijkt hoe waardeloos de Iphone i.c.m. Itunes is.
Ik gebruik zelf Android op een Samsung Galaxy S3. Heerlijk hoe dat werkt en samenwerkt met de verkenner van de PC. En vooral dat je controle hebt over hetgeen gebeurt.
Met de Iphone is dat onmogelijk. Itunes weigert foto´s te uploaden en met andere programma´s is het ook niet veel beter.
Ik ben blij dat ik een Android toestel gebruik en mijn vrouw een Iphone.
Wat mij betreft zal ik nooit overgaan tot de aanschaf van een Iphone... ikben er klaar mee.
Zoals uiteindelijk in reviews blijkt: Iphone en Itunes waardeloos, Android perfect.

jacob01 05-04-2014 Product half jaar in bezit

goede gsm mooi beeld en geluid is ook snel en goed besturingssysteem accu was int begin goed maar wordt nu wel iets minder is voor de grote vant scherm wel vrij kostbaar beetje duur maar de kast is bijvoorbeeld wel degelijker dan int algemeen van een samsung

eriols 01-04-2014 Product jaar of meer in bezit

Ik heb over een jaar een Apple 4S en het is een groot drama!
Na een aantal weken werd het volume in de oorluidspreker minder.
Het toestel is opgestuurd en ik kreeg een nieuwe. Op zich goede actie.
Na weer een aantal weken begint de speaker te kraken!
Weer opgestuurd en gerepareerd.
Nu weer een aantal weken later begint de speaker weer zachter te spelen, nauwelijks verstaanbaar!
De firma Kreuze Mobiliteit die de Iphone 4S heeft geleverd verteld mij dat apple zegt dat het toestel prima werkt. Men steekt dus de kop lekker in het zand. Ik gebruik al sinds 1990 een mobile telefoon, maar heb nog nooit zoveel problemen gehad als met deze Iphone...
Maar intussen ben ik er klaar mee, voor mij dus nooit meer een Iphone.

jan pop 12-03-2014 Product jaar of meer in bezit

al een paar jaar op de markt. Blijft echter een topmachine! Werkt goed en eenvoudig. Mooie foto's. IOS systeem werkt erg soepel en is altijd up to date.
Ben er na 2 jaar nog steeds heel erg blij mee!