Samsung Galaxy Trend wit / 4 GB - Reviews

Opslag
4 GB opslag

Marijke1965 04-11-2014 Product half jaar in bezit

6,2
ik ben ook niet tevreden met mijn (2e) samsung. Even snel een belletje plegen gaat niet met het apparaat, wifi valt regelmatig uit, of hij hangt gewoon. Ik maak regelmatige updates via Kies, heb er hooguit 5 apps op zitten, meer durf ik niet aan. Mis mijn oude Nokia (zonder apps), maar ja ...

Just_D 25-10-2014 Product half jaar in bezit

Tot tegenstelling van de andere reviews ben ik totaal niet tevreden met mijn Samsung Galaxy Trend S7560.

Hij loopt constant vast, valt uit, reset zichzelf, maakt geen verbinding met WiFi of hij verliest het contact na een paar seconden.

Hij ziet er leuk uit, maar verder heb ik er (helaas) niet veel positiefs over te vertellen...

Madebydanielle 09-06-2014 Product kwartaal in bezit

Ik heb mijn Samsung galaxy trend S7560 nu vanaf februari 2014 en ben er erg tevreden mee. Omdat het een best wel nieuwe telefoon is waren er niet zo veel reviews maar hij leek mij wel goed en heb hem dus gekocht en ben er tot nu toe erg tevreden mee! Wat ik een groot voordeel vind is de camera, ook heeft hij een front camera -handig voor selfies dus :) - . Ik kan hem je aanraden. 2 Nadelen, er zijn weinig hoesjes voor en je kunt echt maar beter een SD card er in doen want hij heeft 3g opslag!

aalden 01-01-2014 Product paar dagen in bezit

Het is een mooi toestel,ligt lekker in de hand en gebruiksvriendelijk met veel mogelijkheden
Kortom een goed en degelijk toestel van samsung

derk1234 09-11-2013 Product paar dagen in bezit

Prima geluid. mag meer geheugen. veranderd woorden te snel dat moet veranderd worden. 3g is wel goed net als het beeldscherm

Dennislg 21-10-2013 Product maand in bezit

ik heb deze mobiel nu een maand of 2 en bevalt goed geluid is mooi een scherp beeldscherm
alleen mag er meer geheugen in ik heb 3 gigabyte en dat is best weinig

reinout4890 13-10-2013 Product maand in bezit

Ik heb de galaxy trend nu een maand en hij bevalt vreselijk goed . veel mogelijkheden,veel opslag,snel en een mooi groot scherm . Een Aanrader!