Samsung Galaxy A22 5G 64 GB / paars / 5G - Reviews

Voeg toe aan vergelijker Prijs volgen

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 1 goedgekeurde review die zijn achtergelaten voor de Samsung Galaxy A22 5G 64 GB / paars / 5G op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

RichardverslootEde 26-09-2022

Een echte aanrader!! Superfijne telefoon

Mijn Galaxy A71 was helaas defect en ik moest snel een nieuwe. Gekozen voor deze mooie A22 G5. Via mijn samsung account was het heel makkelijk om alles over te zetten. Geen data en apps verloren en overzetten ging echt heel soepel. Verder mooi toestel. Ontgrendelen met vingerafdruk en gezichtsherkenning werkt super. Snelheid van de A22 is ook heel goed. Draadloos opladen, geweldig. Super camera's en foto's zoals ik van Samsung gewend ben. Een echte aanrader!!

Anoniem 25-09-2022

Telefoon review

Geweldige telefoon is snel, is snel opgeladen, kan lang mee, goed geluid en het beeldkwaliteit is ook heel goed.

paizm 25-09-2022

geweldige telefoon

het is een super telefoon. alles werkt perfect niet sloom. de telefoon reageert heel snel met wat je typ niet alleen typen alles werk echt perfect. ik ben echt heel blij met dit ding. ik zou eerlijk zeggen dit is tegek ding. de camera is fantastic. ik zal voor de mensen die samsung als hun favorite telefoon merk is raden om de galaxy a22 5g tekopen. het is een goed ding. werkt perfect!! daarom heeft ik dit telefon een 5 steren.

Anoniem 25-09-2022

Top telefoon

Altijd al Samsung gehad. En dit gaat zeker zo blijven. Voor dit geld heb je een geweldig toestel. Camera goed, opslag goed, processor goed. En ook nog 5G.

Angie1996 23-09-2022

Slechte en langzame prestaties

Ik heb hem net een paar weken en nu loopt hij al super langzaam. Blijft hangen en stottert super erg als ik iets probeer te openen of meerdere apps tegelijk heb runnen.

Brian24 12-09-2022

Goede telefoon

Deze telefoon vind ik uitstekend omdat hij overzichtelijk is snel en hele goede camera's heeft ben er heel tevreden mee

Anoniem 09-09-2022

Uitgebreide en gemakkelijk bedienbare functies

Na een S5 en S10 nu een A22. Groter scherm dan de vorige wat het spelen van games vereenvoudigd. Gebruiksgemak,.helder display en mooie foto's. Voor mij een ruime voldoende voor dit toestel.

Mikado2005 09-09-2022

Ik heb deze telefoon nu een paar weken en hij werkt uitstekend. Hij is snel, up-to-date en handig te gebruiken.

Jessiejuf 08-09-2022

Praktische telefoon

Fijn overzetten oude telefoon gegevens naar nieuwe. Mooie camerafuncties. Eenvoudige bediening......

JudyMit 07-09-2022

Vlotte opvolger oude Samsung

Betaalbare complete opvolger voor onze 4 en 5 jaar oude Samsung telefoons. Opstarten, opzetten en overzetten was een makkie. Nog nooit zo snel en eenvoudig gedaan. En nu alletwee blij met onze nieuwe Samsungs!

did098 05-09-2022

Top telefoon voor werk

Hele fijne telefoon voor je werk! Groot scherm waarop je duidelijk mails en andere documenten vooral kan bekijken.

Nancy de Jong 05-09-2022

Fijne telefoon

Ik heb deze telefoon aangeschaft voor mijn dochter, zij vindt het een hele fijne telefoon, maar ikzelf ook en was blij verrast! Ik was wat sceptisch gezien ik altijd de duurdere S serie en Note heb (S5/S6/S7/S8/Note 9 en Note 20 - welke ik nog gebruik -) verder hebben we een keer een J variant voor mijn zoon gehaald welke erg tegen viel, maar de A22 doet niet veel onder aan de S series. Mooie camera, groot en helder scherm, werkt snel genoeg. Zoek je een goede, degelijke en handzame smartphone die mooie foto's maakt voor een mooie prijs, dan kan ik je deze zeker aanraden. Ben nu benieuwd naar de A53, waarschijnlijk dat ik ook overstap op een A variant.

Diekee 05-09-2022

Geweldige kenmerken!

Hele goede camera en jij laad snel op. De telefoon heeft een heel groot geheugen, wat ook heel fijn is. Kortom echt een super telefoon!

Cagdas mavu 02-09-2022

Geweldig lange baterij duur

Heel erg goed en altijd betrouwbaar en lange baterij duur en is heel makelek te gebruiken en is altijd goed

Anoniem 02-09-2022

Fijn toestel

Even een ander merk toestel geprobeerd maar toch weer snel overgestapt naar Samsung. Dit toestel geeft alles wat voor mij belangrijk is. Ik ben er veel mee bezig: snel surfen op het internet, mail checken, appen, meedoen aan onderzoeken die digitaal via de telefoon lopen, foto's maken, muziek luisteren en zelfs spelletjes spelen. Top toestel voor een leuke prijs.

marius 6645 01-09-2022

hij is super goed wel een beetje duur

hij is goed fijn en handig echt een aanrader en ik ben er sowieso bij mij thuis heel veel succes en tot morgen

07Willem07 29-08-2022

Super goed mooi design veel functies hoesjes passen.ook goed super goede kwaliteit voor deze prijs ik hoop je geholpen te hebben met mijn review

N0N0 29-08-2022

Enorm fijne telefoon waar ik veel plezier van heb.

Deze geweldige telefoon is gemakkelijk in gebruik en heeft echt een top camera. Ben gelijk aan de slag gegaan met foto's maken. Omdat deze telefoon een aardig groot scherm heeft kan ik er ook heerlijk films op kijken. De kwaliteit van het geluid is ook uitermate goed. Kortom, een echte aanrader

Anoniem 28-08-2022

hele goede telefoon

Deze telefoon is erg betaalbaar en dat is een goed punt. Voor een telefoon doet hij wat moet doen en meer heb je niet nodig. De optie om 5g bereik aan of uit te zetten is een hele fijne optie. De telefoon werkt zoals het moet en met alle extra opties en dan betaalbaar is heel erg goed van Samsung met alle andere telefoon merken die erg duur worden.

Tierol 26-08-2022

Prima prijs kwaliteit verhouding!

Een prima telefoon met met 5g voor weinig!
Verwacht voor dit geld niet de allersnelste telefoon.
Maar alles wat nodig is voor zakelijk gebruik zit er op.