Samsung Galaxy A72 4G 128 GB / awesome black / (dualsim) - Reviews

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 1 review die zijn achtergelaten voor de Samsung Galaxy A72 4G 128 GB / awesome black / (dualsim) op Kieskeurig.nl.

t**n@f**e.nl 29-08-2021

Goede middenklasse

Geschreven voor: Samsung Galaxy A72 4G 128 GB / awesome black / (dualsim)

Een prima smartphone met goede camera's en een zeer schappelijke prijs/kwaliteit verhouding. Alleen jammer dat als je er een extra geheugen kaart in wil doen er geen 2 simkaarten in kunnen.

Pluspunten

• Goede camera's

Minpunten

• Geen 2 nano sims icm een extra sd card

Anouschka 19-09-2021

Fijn toestel

Geschreven voor: Samsung Galaxy A72 4G 128 GB / awesome black / (dualsim)

Heel fijn toestel. Maakt mooie foto's. Is redelijk snel.(kom van de s10) Alleen jammer dat apps soms blijft hangen. Zeker de moeite waard om te kopen

Anoniem 15-09-2021

Minpunt

Geschreven voor: Samsung Galaxy A72 4G 128 GB / awesome black / (dualsim)

Tijdens het typen wil het scherm zo nu en dan letters niet opvangen. Tijdens snel typen pakt de telefoon de letters niet goed!

Anoniem 15-08-2021

Goed scherm en lange accduur

Geschreven voor: Samsung Galaxy A72 4G 128 GB / awesome black / (dualsim)

Na eerder al de A50 gehad te hebben, nu voor de A72 gegaan. Het grotere scherm en de al positieve ervaringen haalden mij over om voor deze te kiezen. Het is een heerlijke telefoon

Anoniem 15-08-2021

Geweldige telefoon

Geschreven voor: Samsung Galaxy A72 4G 128 GB / awesome black / (dualsim)

Ik ben heel blij met performance van A72.
Ik kan met A72 Nederlands leren. Langdurige sarj. Volume, camera alles zijn perfect.

Jurjen 111 09-08-2021

Voldoet volledig aan mijn verwachtingen.

Geschreven voor: Samsung Galaxy A72 4G 128 GB / awesome black / (dualsim)

Op voorhand geloof ik de marketing verhalen over nieuwe producten niet echt.
Betreffende mijn nieuwe toestel, Samsung A 72, is er in alle aanprijzingen van Samsung betreffende dit toestel niets gelogen.
Mijn stoutste verwachtingen zijn overtroffen.

Flo 60 09-08-2021

Geweldig

Geschreven voor: Samsung Galaxy A72 4G 128 GB / awesome black / (dualsim)

Ik heb dit toestel maar net, maar ervaar nu al het gemak die dit toestel biedt.
Op de eerste plaats voor mij gebruiksvriendelijk voor alle leefstijden, ophalen gaat snel en na 2 dagen mag het weer op de lader.
Het maken van foto's en video's zijn in 1 woord geweldig zonder te overdrijven.

Waar ik in het begin aan moest wennen zijn de 3 knopjes aan de zijkanten voor geluid, aan/ uit enz.
Maar nu weet ik niet beter.

Ik had makkelijk 5 sterren kunnen geven, maar omdat ik t toestel voor mij nog nieuw is, wil ik nog zelf gaan ontdekken wat ik nog meer mee kan doen. Dan kan ik met recht en oprecht de 5 sterren toe kennen.

Kortom ik ben blij dat ik, met behulp van de medewerker van Vodafone, de beste keus ooit heb gemaakt.

Ellie56 03-08-2021

Top telefoon

Geschreven voor: Samsung Galaxy A72 4G 128 GB / awesome black / (dualsim)

Ik gebruik hem nu een paar maanden . Hij bevalt hij goed en maakt hele mooie foto s nog beter als de s10 samsung . Dus voot mij geen andere ik zou de a72 iedereen willen aanbevelen en daar krijg je geen spijt van.

Anoniem 02-08-2021

Top telefoon

Geschreven voor: Samsung Galaxy A72 4G 128 GB / awesome black / (dualsim)

Super telefoon. Van Huawei naar samsung. De prijs is redelijk maar jenkrijgt een hoop goeds. Allereerst een accu die gewoon echt lang mee gaat. Ten tweede super camera's...en ten derde... tis oud en vertrouwd Android. Draaid lekker, apps starten en sluiten snel. Militairen kan. Zeer tevreden ermee.

JSchol1 02-08-2021

Geweldige telefoon

Geschreven voor: Samsung Galaxy A72 4G 128 GB / awesome black / (dualsim)

Een hele mooie telefoon en makkelijk in gebruik er zitten een hoop functies op en je kan er hele mooie foto's mee maken door de geweldige camera een echte aanrader ik ben er zeer tevreden over

Bepkova 31-07-2021

Prima toestel

Geschreven voor: Samsung Galaxy A72 4G 128 GB / awesome black / (dualsim)

Een paar weken in bezit. Toestel ligt makkelijk in de hand en heeft een mooi groot scherm. Met de switch app van Samsung was overzetten van alle data van het oude naar dit nieuwe toestel een koud kunstje. Het fototoestel geeft mooie fotos en leuk zijn ook de snapchat-achtige filters.
Erg tevreden over snelheid van het toestel en het gebruiksgemak. Blij dat ik dit toestel heb gekozen.

Upwexcy03440 30-07-2021

Heel erg goed

Geschreven voor: Samsung Galaxy A72 4G 128 GB / awesome black / (dualsim)

Alles werkt heel erg goed en intuïtief. Geen onnodig ingewikkelde programma's .
Voldoende mogelijkheden en ook snel .

MonkeyTineke 25-07-2021

Super telefoon

Geschreven voor: Samsung Galaxy A72 4G 128 GB / awesome black / (dualsim)

Alles wat ik gewend ben van de Samsung galaxy maar dan in een nieuw jasje. Fijne telefoon, hele goede camera, heel veel functies en opties voor de foto's. Ligt lekker in de hand. Mooi en duidelijk scherp beeld.

CMMLia 25-07-2021

Zoals alle mobiele telefoons van Samsung -> goed!

Geschreven voor: Samsung Galaxy A72 4G 128 GB / awesome black / (dualsim)

Het aanschaffen van een nieuwe mobiele telefoon bleef ik uitstellen. Er tegenop ziend naar het (veranderde)gebruik. Maar nee, dit is geheel ten onrechte geweest. Zoals al mijn vorige (Samsung)telefoons is deze gemakkelijk én goed in gebruik. Fijn!!!

Mayasal 25-07-2021

Super

Geschreven voor: Samsung Galaxy A72 4G 128 GB / awesome black / (dualsim)

Zeer tevreden met de kwaliteit. Battterij gaat lang mee, groot mooi scherp scherm, ik heb geen nadelen gevonden

Nathalie41 23-07-2021

Super camera

Geschreven voor: Samsung Galaxy A72 4G 128 GB / awesome black / (dualsim)

Ik ben zeer tevreden over de samsung A72. Hij is snel, makkelijk in bediening en heeft een super camera. Zeer scherpe foto's. Opladen hoeft maar eens in de 2 dagen, bij redelijk veel gebruik. En dan duurt het opladen ongeveer 1 uur. Dus niks te klagen. Het is een toptoestel voor een leuke prijs. En de edgefunctie vind ik een top toevoeging. Kortom aanbevelen waard!

Rinus 25253 23-07-2021

Uitstekende telefoon

Geschreven voor: Samsung Galaxy A72 4G 128 GB / awesome black / (dualsim)

Zeer fraaie design van de telefoon en buitengengewoon gebruiksvriendelijk .de accu overtreft mijn verwachtingen . Scherm is helder en fraai van uitvoering.
Ik ben zeer tevreden over mijn aanschaf en beveel deze A72 aan mijn vrienden en collega's.

Mimmi 23-07-2021

Super

Geschreven voor: Samsung Galaxy A72 4G 128 GB / awesome black / (dualsim)

Ben erg blij met de foon. Voor mij super is makkelijk te bedienen,duidelijk beeld en maakt super foto's.

Harmke2222 21-07-2021

Fijne telefoon!

Geschreven voor: Samsung Galaxy A72 4G 128 GB / awesome black / (dualsim)

Wat een fijne telefoon en zoveel meer!!
De camera is subliem!!
Moest even wennen aan het grotere formaat, maar nu wil ik niet meer terug naar een kleiner model.
Kortom zeer tevreden!

G Robbers 21-07-2021

Mooie foto's en goed geluid voor muziek.

Geschreven voor: Samsung Galaxy A72 4G 128 GB / awesome black / (dualsim)

Heb dit toestel gekocht vooral omdat het geluid voor het afspelen van muziek erg goed is. Als je ouder wordt hoor je vooral het hoog wat minder en daar heb ik met mijn achtergrond ook mee te maken. De accu gaat 2 etmalen mee. Is natuurlijk afhankelijk van hoelang en wat je ermee doet maar een flink aantal avond uurtjes op FB, Surfen en YT kost mij ongeveer 50% van de accuduur per dag. De foto's zijn uitstekend. Zet hem dan wel in de pro stand en ik krijg er prachtige foto's en video's mee. Snelheid van de processor is prima.
Je kan er ook nog mee telefoneren. Je zou het bijna vergeten.
Afmetingen zijn prima, het toetsenbord is zonder meer prettig en eenvoudig in gebruik.
Kortom ik ben dik tevreden met dit toestel.