Samsung Galaxy XCover 5 64 GB / zwart / (dualsim) - Reviews

Bekijk 1 andere uitvoering
Voeg toe aan vergelijker Prijs volgen

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 1 goedgekeurde review die zijn achtergelaten voor de Samsung Galaxy XCover 5 64 GB / zwart / (dualsim) op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

Anoniem 23-06-2022

Ligt goed in de hand

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Zocht een kleiner toestel dus viel de keuze op de hoogte Galaxy XCover 5.
Ligt goed in de hand is alleen jammer dat het scherm niet het hele toestel bedekt.

FonskeDoetinchem 22-06-2022

Kenmerken xcover5

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Samsung xcover is een prima telefoon voor zijn prijsklasse.Ik gebruik hem voor mijn werk appen mailen fotos en filmpjes maken.
In de auto muziek streamen en navigatie.
Deze laatste combinatie heeft hij wel wat moeite mee.
Maar voor mijn werk een prima telefoon.

Anoniem 13-06-2022

Niet echt tevreden.

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] De rode knop aan zijkant stoort mij enorm.
Het lampje gaat iedere keer aan als ik de telefoon op wil pakken.

Anoniem 06-06-2022

Gemakkelijk te bedienen en redelijk snelle process

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Beetje jammer van de camera. Deze is goed maar niet zo goed als de duurdere type
Voor de rest is het een fijn toestel ...niet te groot, gemakkelijk in gebruik geheugen is meer als voldoende

j**n@h**l.com 04-06-2022

Deze telefoon doet het prima.
Ik heb voor deze gekozen omdat die niet zo groot is en toch geen appel.

Anoniem 03-06-2022

Beetje rare functies maar verder wel prima

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] In totaal erg fijn toestel. Knop aan de linkerkant is nog erg wennen en vooral erg weird. Waar dient dit nou eigenlijk voor? Als snelkoppeling om snel je camera of zaklamp te pakken? Want daarvoor moet je alsnog je telefoon ontgrendelen. Dit zorgt er ook voor dat ik mijn scherm ontgrendel en per ongeluk mijn zaklamp heb aanstaan en dan moet ik weer opnieuw mijn scherm ontgrendelen. Daarnaast heb je een soort functie om een scherm in je scherm te voegen. Dan heb je een bepaalde app klein in je scherm geopend, over je al geopende scherm. Dit gebeurt af en toe (vooral WhatsApp) en ik weet niet hoe en ook niet hoe ik het verwijder (behalve terug naar home). Verder is het een toestel dat snel reageert en op deze dingen na erg handig in gebruik is. Dit zou wel kunnen komen omdat ik Samsung al gewend ben maar ik denk dat het ook voor niet Samsung gebruikers makkelijk te gebruiken is en niet te ingewikkeld.

Marjolein16 31-05-2022

Galaxy XCover 5 Toptelefoon

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Heel blij met mijn nieuwe Samsung. Uitgekozen omdat mijn tel nog weleens valt en ook in water (lees w.c.) Ik heb er meteen een hoesje en schermbeveiliger bij gekocht in het kader van, dubbel genaaid houd beter. Lang heb ik hem nog niet en heb hem ook nog niet hard laten vallen dus daar kan ik nog niks over zeggen. Hij ligt wel erg fijn in de hand. Doet wat hij moet doen en je betaalt er ook de hoofdprijs niet voor. Alleen mis ik eigenlijk wel de Galaxy buds. Voorheen zaten er altijd oortjes bij, nu niet en deze mis ik wel. Ik ben er erg blij mee.

AgnesP 30-05-2022

Goede vervanger van mijn Xcover 4

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Goede telefoon. Camera zelfs een stuk beter dan ik verwacht had. Enige minpuntje is de gevoeligheid van de Xcover toets in vergrendelde staat. Nadat ik een aantal keren met een telefoon met zaklamp aan in mijn achterzak gelopen had, heb ik die functie uitgeschakeld.

Anoniem 29-05-2022

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Werkt goed .
De opslag van de telefoon is oké.
Alleen de opslaan van de wachtwoorden werkt niet helemaal goed.

Sjaakapestaatjecover5 29-05-2022

sterk snel en ver voldoende voor waar hij is

goede prijs Kwaliteit verhouding sterk in het werk.
betrouwbaar en betaalbaar goed formaat hip om er mee gezien te worden door zn retro voorkomen

Anoniem 27-05-2022

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Goed, geen problemen mee gehad tot zover. Kan tegen een stootje. Perfect voor het werk waar ik in zit.

Anoniem 17-05-2022

Geweldige telefoon

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Ben erg blij dat ik weer een Samsung telefoon heb aangeschaft makkelijk te bedienen en raad hem bij iedereen die ik ken aan

bianca72 10-05-2022

fijne telefoon.

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] muziek luisteren zou waarschijnlijk beter gaan met de originele oordopjes die heb ik helaas nog niet in mijn bezit!!! zou dus heel graag kans maken!!!

Lubera 04-05-2022

batterij bijna leeg

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] deze samsung heeft slechte batterijen en de zaklamp gaat vanzelf aan

over het algemeen is hij cool is ok is ok is ok is ok

Anoniem 03-05-2022

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Geweldige telefoon voor de bouw en industrie compact stevig stof en waterdicht perfect voor mijn werk.

Henk 655 02-05-2022

Heel fijne telefoon

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Het is een heel fijn toestel die alles doet wat hij moet doen en nog veel meer ik heb hem nog niet zolang en ben hem nog veder aan het ondekken ben zeer tevreden

Egbert 1960 21-04-2022

Makkelijk te bedienen

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Handig apparaat voor mooie prijs dus goede koop erg blij mee wil ik iedereen aanraden waarom duur kopen als dit product er ook is

Hui Hui 21-04-2022

Blij met dat xcover series er nog is

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Ik ben zeer tevreden met xcover series. Alleen jammer dat 't lastig te vinden in winkels. Duurzaam en simpel te gebruiken.

Anoniem 21-04-2022

Perfecte werktelefoon

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Prima telefoon voor dagelijks gebruik als je in de bouw zit. Kan tenminste tegen een stootje. Goeie accu ook

Alexander 1972 18-04-2022

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Voor mij als bouwvakker de beste telefoon, regelmatig valt hij uit mijn handen, heb hem al twee keer in het water laten vallen en één keer in een kuip met stukadoorsgips, ff afspoelen, laten drogen en hij kan er weer mee door. Ideaal voor mij , onhandige types dus!