Samsung Galaxy A32 5G 128 GB / awesome blue / (dualsim) / 5G - Reviews

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 1 review die zijn achtergelaten voor de Samsung Galaxy A32 5G 128 GB / awesome blue / (dualsim) / 5G op Kieskeurig.nl.

Nance68 20-07-2021

Voordelige telefoon met veel

Geschreven voor: Samsung Galaxy A32 5G 128 GB / awesome blue / (dualsim) / 5G

Na de S7 deze betaalbare telefoon aangeschaft . Makkelijke instructies . Dus zeker ook aan te bevelen voor de iets ouderen onder ons. Gebruik zowel privé als voor het werk . Gaandeweg wordt het je eigen . Erg blij en tevreden ermee .

Edwin72 17-07-2021

Goed en overzichtelijk

Geschreven voor: Samsung Galaxy A32 5G 128 GB / awesome blue / (dualsim) / 5G

Mijn ervaring is dat het goed liggende in de hand mobiel, hij is mooi overzichtelijk en duidelijk, je kan verschillende dingen mee doen ,en goed werkende scherm ,snel en behendig, ik vind het algemeen goede telefoon

Moi1 14-07-2021

Vernieuwend

Geschreven voor: Samsung Galaxy A32 5G 128 GB / awesome blue / (dualsim) / 5G

Ik ben voor het eerst over gestapt op Samsung. Na jaren vast te zitten heb ik de sprong gewaagd. GEEN spijt. De telefoon is gebruiksvriendelijk. Schitterende foto's. Verder kan ik nog niets zeggen. Daar heb ik hem te kort voor. Al met al een tevreden 60er.

Anoniem 12-07-2021

Geschreven voor: Samsung Galaxy A32 5G 128 GB / awesome blue / (dualsim) / 5G

Naar aanleiding van mijn ervaring met dit toestel (privé 2 mnd) aangeschaft, heb ik mijn werkgever hierover gesproken en laten zien.
Het was verbaasd wekkend reacties van de staf.
Kraakhelder beeld en geluid.
Super gangbare,lees en zichtbaar letters.
De foto's zijn Super haarscherp,duidelijk tot in de details.
Atlascopco is een grote multinational op de wereld en voor onze werk is een goede camera heel belangrijk.
Jammer dat ik geen foto's meer heb.
De werkgever is overgestapt hierop en heeft in het groot ingekocht.
Bij ons in het bedrijf loopt iedereen (150 medewerkers) hiermee rond.
Het toch geweldig.

4. JA

RuthH 03-07-2021

Top foto's

Geschreven voor: Samsung Galaxy A32 5G 128 GB / awesome blue / (dualsim) / 5G

Ligt prettig in de hand. Moet ook niet veel groter worden, kan nu nog net in broekzak. Je kunt er mooie foto's mee maken.4

Anoniem 30-06-2021

Zoveel beter dan iphone.

Geschreven voor: Samsung Galaxy A32 5G 128 GB / awesome blue / (dualsim) / 5G

Ik heb voor deze samsung galaxy A32 5G een iphone 6S 16GB gebruikt, wat een wereld van verschil.
Bij de iphone beperkte opslagruimte en niet uitbreidbaar.
Continu was ik apps en bestanden aan het wissen omdat mijn telefoon vol zat.
Met de Samsung heb ik hier totaal geen last meer van en Android werkt zoveel fijner dan het hele ios van Apple.
Voor mij is de keuze gauw gemaakt, doe mij de samsung maar in de toekomst, love it.

Sven6873 28-06-2021

Review

Geschreven voor: Samsung Galaxy A32 5G 128 GB / awesome blue / (dualsim) / 5G

Ben het toestel nog steeds aan het verkennen, zitten meer functies op dan ik het verwacht. Ben er op dit moment ontzettend blij mee.

Ellen1966 27-06-2021

Waar voor zijn geld!

Geschreven voor: Samsung Galaxy A32 5G 128 GB / awesome blue / (dualsim) / 5G

Ik ben blij met mijn Galaxy A32 5G want hij voldoet meer dan aan de verwachtingen. Meer opslagruimte, mooiere foto's en ik laad enkel 's nachts mijn telefoon op.

R M van Maanen 25-06-2021

Ik ben erg blij met mijn nieuwe Samsung A32

Geschreven voor: Samsung Galaxy A32 5G 128 GB / awesome blue / (dualsim) / 5G

Ik ben erg tevreden over mijn nieuwe mobiele telefoon van Samsung,ik vind hem erg mooi,al heel snel,al moet ik 5 G nog krijgen binnenkort en hij maakt prachtige foto's,ik ben erg vriendelijk en behulpzaam geholpen in de winkel én ik heb geen spijt dat ik weer voor een Samsung heb gekozen

Anoniem 25-06-2021

Top telefoon voor zachte prijs

Geschreven voor: Samsung Galaxy A32 5G 128 GB / awesome blue / (dualsim) / 5G

Ik had mijn samaung galaxy s20 kapot laten vallen en omdat ik niet in aanmerking kwam voor abonnement verlenging nu voor de A32 gegaan. Hij is wat groter en zwaarder dan de S serie maar snel genoeg, hele goede camera en mooie schermresolutie. En ook nog mooi lila :-) Ik ben er erg blij mee!

isis08 23-06-2021

super leuke telefoon

Geschreven voor: Samsung Galaxy A32 5G 128 GB / awesome blue / (dualsim) / 5G

ik vind het super hoe alles in elkaar zit, alleen ik vind het wel een beetje vervelend dat ik elke dag wel een paar keer gevraagd word voor een software update. Ik snap dat het fijn is als je het doet alleen het hoeft echt niet zo vaak! voor de rest top telefoon.

Schutte 22-06-2021

Geweldig

Handig in gebruik
Maakt mooie en duidelijke foto's
Filmpje kijken via YouTube dan heb je een mooi beeld

John 3juli1964 21-06-2021

Nacht stand

Geschreven voor: Samsung Galaxy A32 5G 128 GB / awesome blue / (dualsim) / 5G

Ik had een oude galaxy s7 maar dit is beter afentoe is het zoeken naar de mogelijkheden en dat heeft tijd nodig om er alles uit te halen op Google zoeken voor uitleg. Maar voor nu al een topper

Anoniem 20-06-2021

Top mobiel

Geschreven voor: Samsung Galaxy A32 5G 128 GB / awesome blue / (dualsim) / 5G

Fijne Samsung! Top batterij, goede camera en toegankelijk qua bediening. Kortom isn dit egment, een top toestel!

Anoniem 17-06-2021

uitstekende telefoon

Geschreven voor: Samsung Galaxy A32 5G 128 GB / awesome blue / (dualsim) / 5G

De camera's zijn voor mij een groot pluspunt. Ik heb er erg veel plezier van. Ik vind het een fijne telefoon.

Graagandersgehad 17-06-2021

Valt mij toch tegen

Geschreven voor: Samsung Galaxy A32 5G 128 GB / awesome blue / (dualsim) / 5G

Vergelijkbaar met de A50 die ik hiervoor had, valt mij de A32 toch iets tegen, is toch iets trager,ook al is dit 5g

Ferrybas 16-06-2021

Fijne telefoon

Geschreven voor: Samsung Galaxy A32 5G 128 GB / awesome blue / (dualsim) / 5G

Het is een heel fijn telefoon, vergeleken met mijn oude telefoon. Ik vind de presentaties van de telefoon geweldig. De telefoon is heel fijn te gebruiken, en het heeft een heel mooi design

jac34 14-06-2021

fijne telefoon!

Geschreven voor: Samsung Galaxy A32 5G 128 GB / awesome blue / (dualsim) / 5G

hele fijne telefoon met android,makkelijk in gebruik ,makkelijk gegevens over te zetten van ouwe samsung, ik zocht zoiets als die ik al had ,ik ben van een galaxy a5 naar de samsung a32 gegaan, vergelijkbaar met oude telefoon, zeer tevreden,alleen 1 dingetje de brightness van het scherm wordt soms zomaar ineens vanzelf minder, ik weet (nog)niet waar dit aan ligt, verder zeer tevreden, goede kwaliteit prijs verhouding, voor niet al te veel geld een goede degelijke telefoon!

DanielleB71 13-06-2021

Geweldige telefoon voor goede prijs

Geschreven voor: Samsung Galaxy A32 5G 128 GB / awesome blue / (dualsim) / 5G

Ben zelf echt een samsung gebruiker. Fijne telefoon voor goede prijs. Prettig in gebruik en super camera, Aanrader!