Samsung Galaxy A32 5G 128 GB / awesome blue / (dualsim) / 5G - Reviews

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 1 review die zijn achtergelaten voor de Samsung Galaxy A32 5G 128 GB / awesome blue / (dualsim) / 5G op Kieskeurig.nl.

Schutte 22-06-2021

Geweldig

Handig in gebruik
Maakt mooie en duidelijke foto's
Filmpje kijken via YouTube dan heb je een mooi beeld

John 3juli1964 21-06-2021

Nacht stand

Geschreven voor: Samsung Galaxy A32 5G 128 GB / awesome blue / (dualsim) / 5G

Ik had een oude galaxy s7 maar dit is beter afentoe is het zoeken naar de mogelijkheden en dat heeft tijd nodig om er alles uit te halen op Google zoeken voor uitleg. Maar voor nu al een topper

Anoniem 20-06-2021

Top mobiel

Geschreven voor: Samsung Galaxy A32 5G 128 GB / awesome blue / (dualsim) / 5G

Fijne Samsung! Top batterij, goede camera en toegankelijk qua bediening. Kortom isn dit egment, een top toestel!

Anoniem 17-06-2021

uitstekende telefoon

Geschreven voor: Samsung Galaxy A32 5G 128 GB / awesome blue / (dualsim) / 5G

De camera's zijn voor mij een groot pluspunt. Ik heb er erg veel plezier van. Ik vind het een fijne telefoon.

Graagandersgehad 17-06-2021

Valt mij toch tegen

Geschreven voor: Samsung Galaxy A32 5G 128 GB / awesome blue / (dualsim) / 5G

Vergelijkbaar met de A50 die ik hiervoor had, valt mij de A32 toch iets tegen, is toch iets trager,ook al is dit 5g

Ferrybas 16-06-2021

Fijne telefoon

Geschreven voor: Samsung Galaxy A32 5G 128 GB / awesome blue / (dualsim) / 5G

Het is een heel fijn telefoon, vergeleken met mijn oude telefoon. Ik vind de presentaties van de telefoon geweldig. De telefoon is heel fijn te gebruiken, en het heeft een heel mooi design

jac34 14-06-2021

fijne telefoon!

Geschreven voor: Samsung Galaxy A32 5G 128 GB / awesome blue / (dualsim) / 5G

hele fijne telefoon met android,makkelijk in gebruik ,makkelijk gegevens over te zetten van ouwe samsung, ik zocht zoiets als die ik al had ,ik ben van een galaxy a5 naar de samsung a32 gegaan, vergelijkbaar met oude telefoon, zeer tevreden,alleen 1 dingetje de brightness van het scherm wordt soms zomaar ineens vanzelf minder, ik weet (nog)niet waar dit aan ligt, verder zeer tevreden, goede kwaliteit prijs verhouding, voor niet al te veel geld een goede degelijke telefoon!

DanielleB71 13-06-2021

Geweldige telefoon voor goede prijs

Geschreven voor: Samsung Galaxy A32 5G 128 GB / awesome blue / (dualsim) / 5G

Ben zelf echt een samsung gebruiker. Fijne telefoon voor goede prijs. Prettig in gebruik en super camera, Aanrader!

Anoniem 12-06-2021

Goed design, mooie camera en is lekker snel

Geschreven voor: Samsung Galaxy A32 5G 128 GB / awesome blue / (dualsim) / 5G

Het bevalt mij dat ik de meeste games gwn lekker vloeiend kan spelen en je kan contact loos betalen via je mobiel het heeft voor mij geen nadelen

Eef0123 12-06-2021

Goede prijs-kwaliteit

Geschreven voor: Samsung Galaxy A32 5G 128 GB / awesome blue / (dualsim) / 5G

Ben heel tevreden over deze telefoon. Kost beduidend minder dan de Galaxy S serie en is fijn in gebruik. De "feel" is iets meer plastic, maar dat vind ik zelf geen probleem. De functies zijn voldoende voor waarvoor ik de telefoon gebruik en de camera is goed.
Al met al blij met de aankoop!

JanFa 12-06-2021

Super

Geschreven voor: Samsung Galaxy A32 5G 128 GB / awesome blue / (dualsim) / 5G

De A32 bevalt mij super goed, mooi helder beeld en de telefoon is duidelijk, geluid mooi. Foto’s zijn ook prima

spookiegroen 11-06-2021

heerlijk helder scherm zonder randen

Geschreven voor: Samsung Galaxy A32 5G 128 GB / awesome blue / (dualsim) / 5G

ik ben weg van de samsung telefoons heb ze nu al vele jaren van de 3 naar de 5 naar de 7 naar de 10 en nu de 32 elk toestel weer fijner en mooier dan de vorige die ik had

Anoniem 10-06-2021

Waar voor z,n kosten !!

Geschreven voor: Samsung Galaxy A32 5G 128 GB / awesome blue / (dualsim) / 5G

Ik heb deze telefoon gekocht natuurlijk qwa prijs en de mogelijkheid die deze topper bied.!
Ziezo de update,s tot 2023 a24 dat zegt al erg veel plus de oneindige mogelijkheden die je met dit toestel kunt doen ik zou zeggen lees is wat de De A32 5g je t bieden heeft en vergelijk dit is met telefoons die 150, tot 200,euro meer kosten ver zul je niet komen ik zou zeggen geniet ervan

K Oostdijck 10-06-2021

Lekker snel, veel camera functies en klaar voor 5G

Geschreven voor: Samsung Galaxy A32 5G 128 GB / awesome blue / (dualsim) / 5G

Met de Samsung Galaxy A32 kan je alle functies die je nodig hebt lekker snel afhandelen. Of het nu gaat om het openen van je mail of het opzoeken van informatie via de Internet browser, alles verloopt soepel (zonder haperingen) en snel.

Met de ingebouwde camera's kan je voor allerlei situaties scherpe foto's maken. Vooral bij het intreden van de duisternis blijven de foto's duidelijk en goed belicht. Ook het scherm is groot en geeft alles scherp en met mooie kleuren weer. Het toestel ligt goed in de hand en voelt niet te zwaar aan.

Op dit moment heb ik nog een 4G data abonnement, maar zodra ik voor 5G ga kiezen is de Samsung Galaxy A32 er in ieder geval al geschikt voor. Dat is echt wel een sterk pluspunt van deze telefoon.

Ik heb alleen een klein puntje van kritiek op de ingebouwde luidspreker. Bij het afspelen van muziek is het geluid wel goed, maar er is maar 1 luidspreker. Je kan dus geen muziek in stereo afspelen. Voor de rest heb ik niets negatiefs opgemerkt en ik ben er erg tevreden over.

Martijndl 10-06-2021

Top prijs / Kwaliteit verhouding

Geschreven voor: Samsung Galaxy A32 5G 128 GB / awesome blue / (dualsim) / 5G

Fijn toestel voor een goede prijs.
Wel wat groot maar dat went snel en heeft ook zeker voordelen.
Prima camera, en werkt snel en soepel. Aanrader

Jovanni 09-06-2021

Top telefoon

Geschreven voor: Samsung Galaxy A32 5G 128 GB / awesome blue / (dualsim) / 5G

Het is een top merk en goede telefoon alleen jammer dat ik een smart watch er bij zou krijgen en die nooit gekregen heb

Anoniem 09-06-2021

De A van abnormaal goed, voldoet net zo goed als S

Geschreven voor: Samsung Galaxy A32 5G 128 GB / awesome blue / (dualsim) / 5G

De Aserie is super betaalbaar maar functioneert wat mij betreft net zo goed als de Sserie! Snel met WIFI en ook met 5G, perfect beeld en snel werkende apps. Hij bevalt gewoon heel erg goed!

Patrick Sophie 07-06-2021

Een fijn en goed toestel

Geschreven voor: Samsung Galaxy A32 5G 128 GB / awesome blue / (dualsim) / 5G

Een snelle verwerking van opslag en openen van apps.
Goede camera's.
Zeer tevreden over prijs kwaliteit verhouding

Britt1964 07-06-2021

Pech

Geschreven voor: Samsung Galaxy A32 5G 128 GB / awesome blue / (dualsim) / 5G

Jammer genoeg net na de inkoop kreeg ik een update , daarna functioneert hij niet meer, geen meldingen geen berichten, spijt heb ik hiervan

Keesers 07-06-2021

A32 5G

Een zeer fijne telefoon.
Ligt heel erg fijn in de hand en is zeker wel een snelle telefoon.
Maakt fijne foto's en is kwa programering zeer fijn!
Zou hem zo aan iedereen aan raden