Samsung Galaxy A32 5G 128 GB / awesome blue / (dualsim) / 5G - Reviews

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 1 review die zijn achtergelaten voor de Samsung Galaxy A32 5G 128 GB / awesome blue / (dualsim) / 5G op Kieskeurig.nl.

Eef0123 12-06-2021

Goede prijs-kwaliteit

Geschreven voor: Samsung Galaxy A32 5G 128 GB / awesome blue / (dualsim) / 5G

Ben heel tevreden over deze telefoon. Kost beduidend minder dan de Galaxy S serie en is fijn in gebruik. De "feel" is iets meer plastic, maar dat vind ik zelf geen probleem. De functies zijn voldoende voor waarvoor ik de telefoon gebruik en de camera is goed.
Al met al blij met de aankoop!

JanFa 12-06-2021

Super

Geschreven voor: Samsung Galaxy A32 5G 128 GB / awesome blue / (dualsim) / 5G

De A32 bevalt mij super goed, mooi helder beeld en de telefoon is duidelijk, geluid mooi. Foto’s zijn ook prima

spookiegroen 11-06-2021

heerlijk helder scherm zonder randen

Geschreven voor: Samsung Galaxy A32 5G 128 GB / awesome blue / (dualsim) / 5G

ik ben weg van de samsung telefoons heb ze nu al vele jaren van de 3 naar de 5 naar de 7 naar de 10 en nu de 32 elk toestel weer fijner en mooier dan de vorige die ik had

Anoniem 10-06-2021

Waar voor z,n kosten !!

Geschreven voor: Samsung Galaxy A32 5G 128 GB / awesome blue / (dualsim) / 5G

Ik heb deze telefoon gekocht natuurlijk qwa prijs en de mogelijkheid die deze topper bied.!
Ziezo de update,s tot 2023 a24 dat zegt al erg veel plus de oneindige mogelijkheden die je met dit toestel kunt doen ik zou zeggen lees is wat de De A32 5g je t bieden heeft en vergelijk dit is met telefoons die 150, tot 200,euro meer kosten ver zul je niet komen ik zou zeggen geniet ervan

K Oostdijck 10-06-2021

Lekker snel, veel camera functies en klaar voor 5G

Geschreven voor: Samsung Galaxy A32 5G 128 GB / awesome blue / (dualsim) / 5G

Met de Samsung Galaxy A32 kan je alle functies die je nodig hebt lekker snel afhandelen. Of het nu gaat om het openen van je mail of het opzoeken van informatie via de Internet browser, alles verloopt soepel (zonder haperingen) en snel.

Met de ingebouwde camera's kan je voor allerlei situaties scherpe foto's maken. Vooral bij het intreden van de duisternis blijven de foto's duidelijk en goed belicht. Ook het scherm is groot en geeft alles scherp en met mooie kleuren weer. Het toestel ligt goed in de hand en voelt niet te zwaar aan.

Op dit moment heb ik nog een 4G data abonnement, maar zodra ik voor 5G ga kiezen is de Samsung Galaxy A32 er in ieder geval al geschikt voor. Dat is echt wel een sterk pluspunt van deze telefoon.

Ik heb alleen een klein puntje van kritiek op de ingebouwde luidspreker. Bij het afspelen van muziek is het geluid wel goed, maar er is maar 1 luidspreker. Je kan dus geen muziek in stereo afspelen. Voor de rest heb ik niets negatiefs opgemerkt en ik ben er erg tevreden over.

Martijndl 10-06-2021

Top prijs / Kwaliteit verhouding

Geschreven voor: Samsung Galaxy A32 5G 128 GB / awesome blue / (dualsim) / 5G

Fijn toestel voor een goede prijs.
Wel wat groot maar dat went snel en heeft ook zeker voordelen.
Prima camera, en werkt snel en soepel. Aanrader

Jovanni 09-06-2021

Top telefoon

Geschreven voor: Samsung Galaxy A32 5G 128 GB / awesome blue / (dualsim) / 5G

Het is een top merk en goede telefoon alleen jammer dat ik een smart watch er bij zou krijgen en die nooit gekregen heb

Anoniem 09-06-2021

De A van abnormaal goed, voldoet net zo goed als S

Geschreven voor: Samsung Galaxy A32 5G 128 GB / awesome blue / (dualsim) / 5G

De Aserie is super betaalbaar maar functioneert wat mij betreft net zo goed als de Sserie! Snel met WIFI en ook met 5G, perfect beeld en snel werkende apps. Hij bevalt gewoon heel erg goed!

Patrick Sophie 07-06-2021

Een fijn en goed toestel

Geschreven voor: Samsung Galaxy A32 5G 128 GB / awesome blue / (dualsim) / 5G

Een snelle verwerking van opslag en openen van apps.
Goede camera's.
Zeer tevreden over prijs kwaliteit verhouding

Britt1964 07-06-2021

Pech

Geschreven voor: Samsung Galaxy A32 5G 128 GB / awesome blue / (dualsim) / 5G

Jammer genoeg net na de inkoop kreeg ik een update , daarna functioneert hij niet meer, geen meldingen geen berichten, spijt heb ik hiervan

Keesers 07-06-2021

A32 5G

Een zeer fijne telefoon.
Ligt heel erg fijn in de hand en is zeker wel een snelle telefoon.
Maakt fijne foto's en is kwa programering zeer fijn!
Zou hem zo aan iedereen aan raden

Anoniem 05-06-2021

Ben er heel tevreden over

Geschreven voor: Samsung Galaxy A32 5G 128 GB / awesome blue / (dualsim) / 5G

Alles is goed heb altijd Samsung gehad maar worden steeds beter heh ook andere merken geprobeerd maar deze span de kroon dus sjapoo

Brian77 03-06-2021

Unieke uitvoering easy, snel en prachtige foto's

Geschreven voor: Samsung Galaxy A32 5G 128 GB / awesome blue / (dualsim) / 5G

Voor mij nu de derde Samsung op rij. deze is ook weer op en top. Makkelijk bedienbaar fijne tools je kunt er hele mooie foto's mee maken en bewerken en dan ook nog eens ontzettend snel. Meer hoeft dat voor mij niet te zijn.

Jan 62 03-06-2021

Mijn nieuwe telefoon.

Geschreven voor: Samsung Galaxy A32 5G 128 GB / awesome blue / (dualsim) / 5G

Wederom terug bij Samsung na kort uitstapje naar Huawei. Samsung A32 5G. Wat een super telefoon. Gigantisch groot en kristalhelder scherm. Supersnel schakelen tussen de apps is geen probleem. Opslag is ook prima. Zelfs Netflix gaat uitstekend op dit grote scherm
Goed geluid. Kortom ben ik superblij met mijn Phone en zal voor eeuwig bij Samsung blijven. Geen betere gevonden qua prijs kwaliteit verhouding.

Anoniem 03-06-2021

Prachtige toestel

Zeer mooie toestel.
Alle foto's zijn super.
En alles lekker makkelijk te vinden.
Echt een aanrader.

Nadiake 01-06-2021

Super mobieltje

Geschreven voor: Samsung Galaxy A32 5G 128 GB / awesome blue / (dualsim) / 5G

Voor een betaalbare prijs een kwaliteitsmobiel. 5G, scherp beeld , mooie foto's, in één woord :GEWELDIG

Jotter 01-06-2021

Top zoomer

Geschreven voor: Samsung Galaxy A32 5G 128 GB / awesome blue / (dualsim) / 5G

Top fotocamera zoomfunctie is zo makkelijk te handelen
Nog mooier de spiegel functie alles groot in beeld met de hele familie je vakantie foto's kijken zonder gedoe

Opperheks1809 31-05-2021

Snel en gebruikersvriendelijk

Geschreven voor: Samsung Galaxy A32 5G 128 GB / awesome blue / (dualsim) / 5G

De telefoon is snel, laat goed verbinding maken met een smartwatch en geeft bijna geen storingen. De foto's zijn geweldig mooi, erg tevreden

Ragkirius 29-05-2021

mooi clean scherm en veel opslag

Geschreven voor: Samsung Galaxy A32 5G 128 GB / awesome blue / (dualsim) / 5G

de telefoon werkt heel goed en heeft veel opslag ruimte. ook de fotos die ik ermee maak zien er mooi uit

Anoniem 28-05-2021

Daar word ik blij van!

Geschreven voor: Samsung Galaxy A32 5G 128 GB / awesome blue / (dualsim) / 5G

Vergeleken met mijn vorige 2 jaar oude Samsung werd het echt tijd voor een nieuwe. Ik dacht eerst dat gaat nog wel maar nu ik de nieuwe A32 in gebruik heb merk ik het verschil. En daarbij ook nog de grote opslag en meer power in de batterij.