Samsung Galaxy A32 5G 128 GB / awesome white / (dualsim) / 5G - Reviews

Voeg toe aan vergelijker Prijs volgen

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 1 review die zijn achtergelaten voor de Samsung Galaxy A32 5G 128 GB / awesome white / (dualsim) / 5G op Kieskeurig.nl.

Anoniem 17-05-2022

Mijn ervaring is super scherpe foto's en video's. En goed beeld ook de apps zijn zeer goed kan ik iedereen aanbevelen

Anoniem 16-05-2022

Goede betaalbare telefoon

Wil je een betaalbare telefoon die toch alles kan. Dit is een aanrader, snel en veel opslag. Hij heeft een lekker groot scherm waardoor alles goed duidelijk is en nog net niet te groot om makkelijk mee te nemen.

Sousafonist42 13-05-2022

Heb verschillende telefoons gehad en daarbij springt Samsung als beste eruit andere merken waren snel de accu kapot mee een samsung niet meegemaakt

kraaijenbos 12-05-2022

Ik vind het een fijn apparaat hij is lekker snel kan er alles meedoen wat ik wil
Ik ben er in iedergeval eropuit gegaan

Anoniem 11-05-2022

Super gebruikers vriendelijk

Alles in deze telefoon schreeuwt vriendelijkheid. Van het overzetten van gegevens tot het instellen van je accounts. Van herinneringen aan 'nog te doen' tot de makkelijk te bedienen camera. Voeg daarbij het heldere scherm met scherpe beelden en de vooraf ingestelde bruikbare apps en je hebt een meer dan complete telefoon.

Anoniem 08-05-2022

Na 4 jaar een Note 8 te hebben gebruikt was ik toe aan een nieuwe telefoon. Het moest uiteraard weer een Samsung worden. De keuze is gevallen op de A32 5G vanwege de snelheid, het bedieningsgemak en de opslagcapaciteit. En ik kan zeggen dat het een goede keuze is gebleken: zonder problemen met Smart Switch de data overgezet, en alles werkt feilloos! De snelheid, bedieningsgemak en beveiliging (vingerafdruksensor) zijn een verademing, kortom volmondig een aanrader!

Jessjess 08-05-2022

Het is een fijn toestel
Maakt mooie foto's
Makkelijk in gebruik!
Ik zou hem aanbevelen bij andere...!!!

Pien Iza 07-05-2022

Niets op aan te merken!

Een hele snelle en fijne mobiel! Makkelijk in gebruik en bevat allerlei nieuwe functies zoals helemaal dark mode en QR-scanner. Mijn vorige mobiel kwam uit 2017, dus dit is zeker een upgrade! Het enige is dat deze relatief groot is, maar goed er past toch niets in de broekzakken van vrouwen dus het is geen probleem! Al met al zeker een aanrader!

Anoniem 05-05-2022

Ik ben heel blij met mijn SAMSUNG. Fijn en overzichtelijk in gebruik. Maakt hele mooie foto's en video's. Ik ben geen techneut maar met dit toestel kan ik zeer goed overweg.

Deka2021 29-04-2022

Mijn vorige toestel was na een halve dag leeg, de Samsung a32 gaat wel ruim een dag mee.Mooie foto's, ik ben erg tevreden over het grote geheugen.

GITAAR11502 21-04-2022

Een compleet toestel in deze prijsklasse. Duidelijk en groot display en een prima accu . Maakt ook mooie foto's. Dus waar voor je geld.

Peter013 20-04-2022

Uitstekende prijs-kwaliteit verhouding

Gewoon een goede smartphone. Een goede camera zit erop. En ook niet onbelangrijk is de grote opslagcapaciteit. Werkt snel en ligt prima in de hand. Geen spijt van de aankoop.

RoPo 18-04-2022

Top toestel lange batt. duur.
Eenvoudige bediening en mooie foto's.
Nadeel vind ik de grote van de telefoon had hiervoor een S6 edge en dat formaat was fijner.

Boeffie1964 18-04-2022

Perfect voor mijn werk

Altijd koop ik mij een top telefoon, maar voor mijn werk kreeg ik een A32 5g en kan zeggen dat ik redelijk onder indruk ben .
Natuurlijk zijn er ook Samsung telefoons die een mooier scherm hebben en krachtiger zijn
Maar voor alles wat wij ermee moeten kunnen doen is het een perfecte toestel
Mooi groot scherm en redelijk goede camera’s
Hij is ook snel genoeg en voelt stevig aan
Echt als je een goede telefoon wil maar niet het geld voor de top toestellen hebt zal je met deze telefoon niet ontevreden zijn

PeggyKeus 14-04-2022

Heb de Samsung a32 nu een week, en hij voldoet aan alle eisen. Ik ben er erg blij mee. Functies en apps heel makkelijk. Kortom gewoon een super telefoon!

Ing2000 14-04-2022

Goede camera, stelt scherp ook als degene die je probeert te fotograferen beweegt. Hierdoor krijg je scherpere foto's.
Vingerafdrukscanner aan de zijkant van je telefoon aan de ene kant handig als je hem met 1 hand vast hebt, aan de andere kant als je telefoon in je zak zit en je hand ook raak je hem vaak perongeluk aan.
Goede prijs kwaliteitverhouding

Thea66 12-04-2022

Ik heb sinds kort de A32 dit toestel is erg fijn om mee te werken. Hij werkt zeer makkelijk en is een goede vervanger van mijn oude toestel. Ik ben hier erg blij mee. Alle app's die ik nodig heb zijn er erg makkelijk op te zetten. Ik ben erg tevreden hiermee.

J Severien 10-04-2022

Het toestel is makkelijk te bedienen. De apps zijn zo geïnstalleerd. Er zijn genoeg opties voor assecoires. Met andere woorden: een praktisch toestel

Glenn85 10-04-2022

zeer goeie telefoon voor de prijs. een aanrader die geen zin heeft om duizenden euro's te betalen voor een telefoon

Kaatje12 08-04-2022

Na altijd Samsung te hebben gehad, een keer naar een ander merk gegaan. Nooit meer! Zo blij met deze telefoon. Zoveel mogelijkheden en zelfs voor een digibeet eenvoudig te gebruiken. En weer goede foto's. Ik hoef niet meer de Samsung van mijn man te pakken om een mooie foto te maken.En die maak ik veel van mijn 3 kleinkinderen, onze hond en kat.