Samsung Galaxy A32 5G 128 GB / wit / (dualsim) / 5G - Reviews

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 1 review die zijn achtergelaten voor de Samsung Galaxy A32 5G 128 GB / wit / (dualsim) / 5G op Kieskeurig.nl.

Willem Jan 02-05-2021

Prachtig toestel

Geschreven voor: Samsung Galaxy A32 5G 128 GB / zwart / (dualsim) / 5G

Fijn toestel. Lekker groot. Installatie gaat heel gemakkelijk. Doet wat he moet doen, maakt tevens mooie foto's!

Pluspunten

• Formaat
  • Keuze in kleur

Minpunten

• nog niet gevonden

RicHul 02-05-2021

Top telefoon voor het geld

Geschreven voor: Samsung Galaxy A32 5G 128 GB / wit / (dualsim) / 5G

Mooie telefoon, groot scherm en dat voor dit geld..
Omdat we héél veel foto's nemen wel een SD in gedaan.

mirjam7603 30-04-2021

ideale middenklasser

Geschreven voor: Samsung Galaxy A32 5G 128 GB / wit / (dualsim) / 5G

ideale telefoon voor mensen die een goede telefoon willen voor een middelmatige prijs.
super geschikt voor een middelbare scholier of iemand die net iets meer van zijn telefoon verlangt dan gemiddeld.

Linda26 30-04-2021

Mooi toestel en zeer gebruiksvriendelijk

Geschreven voor: Samsung Galaxy A32 5G 128 GB / wit / (dualsim) / 5G

Ik heb de telefoon nu een paar dagen in gebruik en ik ben er heel blij mee. Het toestel ziet er mooi uit en is gemakkelijk te bedienen.

Jowiejowie 29-04-2021

Bijna toppie

Geschreven voor: Samsung Galaxy A32 5G 128 GB / wit / (dualsim) / 5G

Ben bijna zeer tevreden over het toestel op de selvie camera na. Deze selvies zijn te scherp waardoor de foto's lijkt alsof je een laag make-up draagt. Dat is het enige nadeel. Verder zeer tevreden over alle mogelijkheden.

GJ11 28-04-2021

Strak design!

Geschreven voor: Samsung Galaxy A32 5G 128 GB / wit / (dualsim) / 5G

De Smartphone ziet er mooi uit en is heel eenvoudig te bedienen. Hij heeft alles wat er moet zitten en heeft een goede accuduur. Ik ben er al met al erg tevreden over!

Anoniem 28-04-2021

Goede kwaliteit voor een goede prijs.

Geschreven voor: Samsung Galaxy A32 5G 128 GB / wit / (dualsim) / 5G

Voor een goede prijs heb je een volwaardige telefoon. Als je geen (hele) grote bedragen wilt uitgeven kun je met deze telefoon toch alles doen wat je wilt. Op een na doen alle door mij gebruikte apps het perfect.

Bettine 22-04-2021

Solide en snelle smartphone

Geschreven voor: Samsung Galaxy A32 5G 128 GB / wit / (dualsim) / 5G

Wat een fijn toestel. Erg mooi vormgegeven en voelt solide aan. Mooi groot en helder scherm. De batterij gaat lang mee, zelfs na een dag veel gebruik nog steeds half-vol.

Anoniem 21-04-2021

Geschreven voor: Samsung Galaxy A32 5G 128 GB / wit / (dualsim) / 5G

Ik vind het een heel fijn toestel voor mij en de afhandeling ervan ging heel goed .
Voor mij een heel goede aankoop .

Samsunggalaxyreview 19-04-2021

Geschreven voor: Samsung Galaxy A32 5G 128 GB / wit / (dualsim) / 5G

Werkt goed en snel, makkelijk in gebruik. Camera is erg goed, al is die soms wat traag als ik in WhatsApp een selfie probeer te maken, kan ook aan WhatsApp liggen. Al met al heb ik dat gelukkig niet vaak nodig. Formaat van de telefoon is wel groot, maar ligt door het smalle formaat wel lekker in de hand.

Eelco60 19-04-2021

Top toestel!

Geschreven voor: Samsung Galaxy A32 5G 128 GB / wit / (dualsim) / 5G

De Galaxy A32 5G is een verademing. De configuratie gaat razendsnel, ook het overzetten van gegevens uit een vorig toestel. De biometrie (vingerafdruk, gelaatsherkenning) werkt prima. De geluidskwaliteit (gesprekken) is veel beter dan ik gewend ben van andere merken. Het toestel is snel, de apps laden in een oogwenk. De interface is overzichtelijk en elegant. De vorm en afmetingen van de Galaxy A32 5G zijn perfect, hij is mooi (ik heb een blauwe), hij ligt goed in de hand en heeft het juiste gewicht. Het scherm is perfect en leent zich voor alles wat je maar wilt, werken, lezen, e-mail, sociale media, ontspanning. Veel apps tegelijkertijd open? Geen probleem, hij kan het moeiteloos aan. Bij het downloaden van apps wordt eerst een veiligheidsscan gemaakt, dat is belangrijk, maar ook na het installeren van applicaties kun je de veiligheid van het toestel checken en optimaliseren.
Er zijn veel opties voor het personaliseren van het toestel en met de vele beschikbare thema's en achtergronden maak je er in enkele minuten iets persoonlijks van.
De camera's zijn verbluffend. Voor iedere situatie, ieder doel of setting is er wel een optimale camera beschikbaar en de kwaliteit is fenomenaal. Ik gebruik de Galaxy nu vaker dan mijn DSLR om foto's van werk in ontwikkeling te maken en mijn alledaagse omgeving vast te leggen. Perfect formaat voor story's en posts of sociale media. Er zijn veel opties om de foto's te bewerken, te optimaliseren, op te slaan of er back-ups van te maken. De kwaliteit van de video is op hetzelfde peil. Het was even puzzelen hoe ik het toestel kon integreren in mijn voornamelijk Mac-georiënteerde werkomgeving, maar met de juiste apps om het uitwisselen van informatie te optimaliseren was dat eigenlijk ook snel bekeken. Al mijn werk blijft synchroon en met de Samsung mail app kan ik bij al mijn accounts.

Samsung heeft een hoogwaardig product voor een zeer vriendelijke prijs gemaakt. Ik ben blij dat ik deze keuze heb gemaakt. En, oh ja, de batterij gaat heel lang mee, ook bij regelmatig, normaal, gebruik. Als schrijver/beeldend kunstenaar kan ik mij geen beter toestel dan deze slanke Galaxy wensen.

Cyn91 17-04-2021

Geweldig en super service

Geschreven voor: Samsung Galaxy A32 5G 128 GB / wit / (dualsim) / 5G

De telefoon Samsung galaxy a32 5g net ontvangen. Makkelijk te installeren nu al in gebruik. Het is een super snelle telefoon en overzichtelijk

zoef 17-04-2021

Goede Accu,

Geschreven voor: Samsung Galaxy A32 5G 128 GB / wit / (dualsim) / 5G

het muziek geluid is heel mooi, maakt ook heel goede foto's, ik heb hem pas een paar weken en zit nog een beetje met de meldingsgeluiden van de apps te goochelen, hij is wel erg groot voor in de zak, maar heel duidelijk

87Ingrid 17-04-2021

Prima telefoon in de lagere prijsklasse

Geschreven voor: Samsung Galaxy A32 5G 128 GB / wit / (dualsim) / 5G

Fijne grootte, ligt lekker in de hand.
Wel is hij wat trager dan gehoopt, vooral bij het maken van foto's. Foto's zijn wel mooi en helder.
Als je dus niet al te veel belangrijke spontane momenten hoeft vast te leggen, is het een prima telefoon. Telefoon loopt namelijk sinds even vast bij het maken van foto's of er zit veel tijd het moment van drukken en het daadwerkelijk vastleggen.
Verder hadden de vingerafdruk en gezichtsherkenning wel wat beter gekund. Maar wel een fijne functie als het werkt!
Over het algemeen is de prijs kwaliteit van dit toestel passend. Een volgende keer zal ik wel weer voor een toestel in een andere prijsklasse gaan.

Anoniem 15-04-2021

Geweldig

Geschreven voor: Samsung Galaxy A32 5G 128 GB / wit / (dualsim) / 5G

Een geweldig toestel doet alles wat ik er van verwacht en dan nog voor een mooie prijs wat wil je nog meer

Robbue 15-04-2021

Fijne telefoon.
Werkt naar behoren.
Staat snel op een reageert op een goed niveau.

Het automatisch aanpassen van de helderheid van het beeldscherm is traag.
Daarom gebruik ik dit niet.

Een Fijne telefoon om met 1 hand te typen en fotos te maken.
(Sommige telefoons vallen om als je ze in 1 hand hebt)

Over het algemeen en goede Fijne telefoon.

Rob van R 14-04-2021

Veel waar voor een redelijke prijs

Geschreven voor: Samsung Galaxy A32 5G 128 GB / wit / (dualsim) / 5G

Deze A32 5G is een telefoon met veel mogelijkheden. Je krijgt eigenlijk veel waar voor je geld. Hij is goed en makkelijk te bedienen. Met een handige functie kan je zo van de ene telefoon naar de andere al je applicaties overbrengen. Kortom een prima telefoon.

Anoniem 14-04-2021

Fijne en grote mobiel,

Geschreven voor: Samsung Galaxy A32 5G 128 GB / wit / (dualsim) / 5G

Geweldige mooie grote en duidelijke mobiel
Alleen jammer van de grotere oplaad kabel,nu heb ik er 3liggen,waarom geen een universele voor Samsung.

Anoniem 14-04-2021

Wat nieuw is, hoeft niet ingewikkeld te zijn

Geschreven voor: Samsung Galaxy A32 5G 128 GB / wit / (dualsim) / 5G

Ik was verast van de eenvoud om zaken over te zetten. Na 4 uur leek het net of ik met mijn oude J5 telefoon aan het bellen was. Alleen alles ging sneller en zaken werden aan elkaar gekoppeld, zodat ik niet onnodig meerdere stappen hoefde te zetten.

Elène 14-04-2021

Geweldige telefoon

Geschreven voor: Samsung Galaxy A32 5G 128 GB / wit / (dualsim) / 5G

Voor de prijs had ik nooit gedacht zo'n goede telefoon te kunnen krijgen, net als alles van samsung is hij super gebruikersvriendelijk, camera is ook helemaak te gek!