Samsung Galaxy A12 128 GB / blauw / (dualsim) - Reviews

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 1 review die zijn achtergelaten voor de Samsung Galaxy A12 128 GB / blauw / (dualsim) op Kieskeurig.nl.

Anoniem 23-07-2021

Handzaam en makkelijke bediening.

Geschreven voor: Samsung Galaxy A12 128 GB / blauw / (dualsim)

Mijn telefoon heeft een mooi design, De instellingen zijn gemakkelijk te gebruiken. Gewoon een prettige telefoon, een prima toestel.

Dimple 22-07-2021

Zeer gebruiks vriendelijk

Geschreven voor: Samsung Galaxy A12 128 GB / blauw / (dualsim)

Eindelijk een mobiel waar je geen nerd behoeft te zijn, ik ben 75 jaar en heb totaal geen hulp nodig en tekst en uitleg nodig voor de bediening. Duidelijk lees en bedienbaar en het maken van foto's geeft een mooie weergave

Sbaijings 21-07-2021

Samsung galaxy a12

Geschreven voor: Samsung Galaxy A12 128 GB / blauw / (dualsim)

Ik ben super blij met mijn samsung galaxy a12 dit heeft een super goede kwaliteit aan alles zoals het scherm de accu en ook de camera

EdEx 20-07-2021

Goed en niet te duur.

Geschreven voor: Samsung Galaxy A12 128 GB / blauw / (dualsim)

Deze smartphone heeft veel geheugen een goede camera en een groot scherm tevens is hij scherp geprijst. Dus de Samsung A12 is veel waar voor je geld.

JesseGamesNL 19-07-2021

Goeie Telefoon (A12)

Geschreven voor: Samsung Galaxy A12 128 GB / blauw / (dualsim)

ik vind de A12 een top telefoon gaat heel langzaam leeg heeft heel veel ruimte en gaat ook lekker lang mee, ding reageert snel en ik kan alleen maar zeggen top telefoon

JeffreyJH 19-07-2021

Leuke telefoon

Geschreven voor: Samsung Galaxy A12 128 GB / blauw / (dualsim)

Een leuke telefoon voor de prijs die je ervoor betaalt. Hij is niet als de s-series maar voelt en presenteert heel erg goed. De functies die er ook in verborgen zijn, zijn goed te vinden en werken top. Prijs/kwaliteit verhouding is stiekem eigenlijk beter dan de s-series!

Anoniem 17-07-2021

Geweldige telefoon!

Geschreven voor: Samsung Galaxy A12 128 GB / blauw / (dualsim)

De A12 heeft een vingerafdruk aan de zijkant van de mobiel, dat is een stuk handiger dan op het scherm. Het is een goede telefoon met een groot scherm geen klachten!

J Pikee 13-07-2021

Geweldig toestel

Geschreven voor: Samsung Galaxy A12 128 GB / blauw / (dualsim)

Mooi en duidelijk scherm. Was even wennen aan het gewicht. Je kunt het toestel behoorlijk lang gebruiken voor dat je het weer moet opladen. Oordeel is dan ook prima toestel.

Alkmaarse 10-07-2021

Niet tevreden over selfie instellingen

Geschreven voor: Samsung Galaxy A12 128 GB / blauw / (dualsim)

De telefoon werkt prima en de selfie modus is achteruit gegaan. Er zit nu standaard al een soort van filter in die o.a. je huid glad maakt. Na contact met Samsung begrepen, dat dit niet uit te zetten is. Ik hou van foto's maken zonder filter en waarop je mij kunt herkennen!

Bertie1956 05-07-2021

Ik ben 64 deze Samsung gala youtube a 12 is goed

Geschreven voor: Samsung Galaxy A12 128 GB / blauw / (dualsim)

Deze handy is gemakkelijk voor oudere ik ben 64 en Samsung gala youtube a 12 gemakkelijk top ben er blij mee

GeRdah 04-07-2021

Snel en veel geheugen

Geschreven voor: Samsung Galaxy A12 128 GB / blauw / (dualsim)

Formaat is te groot voor in de broekzak en vervelend item met intoetsen Google (verspringt waardoor je opnieuw moet intypen) verder tevreden

Anoniem 02-07-2021

Een geweldig toestel

Geschreven voor: Samsung Galaxy A12 128 GB / blauw / (dualsim)

Ik ben ontzettend tevreden over dit toestel
Ik wil nooit weer anders . Hij reageert ontzettend snel . Hij maakt prachtige foto's. Het geluid is geweldig. Alles is geweldig aan dit toestel

Diennenenenene 30-06-2021

Goede telefoon voor de prijsklasse

Geschreven voor: Samsung Galaxy A12 128 GB / blauw / (dualsim)

De smartphone is niet duur, wat top is voor bijvoorbeeld een student die zijn of haar telefoon laat vallen. Hij is wat aan de grote kant, niet super handig om mee te nemen, wel heel handig om films te kijken. Het licht van het scherm is prettig, en vooral de blauwlicht filter is fijn. Hij is lekker snel, het valt niet op dat het geen dure telefoon is.

Anoniem 28-06-2021

De goeie kwaliteit van smasung a12

Geschreven voor: Samsung Galaxy A12 128 GB / blauw / (dualsim)

Het is een erge goeie telefoon, je kan erg lang doen met de batterij, erge goeie camera, duidelijk beeld

Martijn66 23-06-2021

Makkelijk in gebruik !

Geschreven voor: Samsung Galaxy A12 128 GB / blauw / (dualsim)

Het via vegen op mijn Samsung scherm van de ene naar de andere pagina en app is prettig in gebruik. De leuke ingestelde geluidjes bij bellen, WhatsApp of mail maakt het plezierig!

Anoniem 22-06-2021

Mooie toestel

Geschreven voor: Samsung Galaxy A12 128 GB / blauw / (dualsim)

Ik vind het toestel heel mooi en het is super kwaliteit en zeker voor de prijs en de camera's zijn echt geweldig

Anoniem 18-06-2021

Voordelige alleskunner

Geschreven voor: Samsung Galaxy A12 128 GB / blauw / (dualsim)

Eerlijk gezegd heb ik mijn A12 alleen opgestart om te vergelijken met mijn Huawei, die ik nog in gebruik heb. De bedoeling is om de A12 te gaan gebruiken wanneer mijn huidig toestel gek begint te doen. Ik vond het een prachtig toestel en ik heb ook 1 voor mijn bejaarde moeder gekocht

ConurePot 18-06-2021

Maakt mooie foto's

Geschreven voor: Samsung Galaxy A12 128 GB / blauw / (dualsim)

Toestel is een beetje traag met verbinden naar mijn mening, zelfs met 4G ingeschakeld blijft dit probleem zich voor doen.
Ook de screenshot knopjes zijn onhandig. Bij mijn vorige A6 kon ik gewoon 1 vinger en 1 hand gebruiken, nu lukt dat niet zonder 2 handen.
Ook het 'gat' voor geluid is onhandig zeker voor een aantal auto bevestigingen.
Verder maakt ie perfecte foto's, al mis ik de nachtmodus functie.
Al met al voor dit bedrag moet je eigenlijk niet klagen. Ik heb een kleine beurs en heb eigenlijk alleen de camera functie en sommige apps wat echt belangrijk is.

Anoniem 17-06-2021

Een telefoon met alle gemakken van deze tijd.

Geschreven voor: Samsung Galaxy A12 128 GB / blauw / (dualsim)

Een prima telefoon met alle gemakken van deze tijd.met een goede camera die mooie foto's maakt, een prima bedienings gemak, ben dan ook zeer te vrede met de A12.
Ook de kwaliteit prijs verhouding zijn prima.
Chappo met dit apparaat.
Met vriendelijke groet