Samsung Galaxy A42 5G 128 GB / prism dot black / 5G - Reviews

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 3 reviews die zijn achtergelaten voor de Samsung Galaxy A42 5G 128 GB / prism dot black / 5G op Kieskeurig.nl.

7,3

Antoni 08-03-2021

De scherpte van camera

Geschreven voor: Samsung Galaxy A42 5G 128 GB / prism dot black / 5G

Ben superblij met deze gsm
Ik ken tijdens trainen van me zoontje echt apparte foto's en filmpjes maken

Harrie107 08-04-2021

Heel duidelijk beeld prima afwerking

Geschreven voor: Samsung Galaxy A42 5G 128 GB / prism dot black / 5G

Prettig eenvoudig en duidelijk ook
prima voor ouderen (80 mijn leeftijd)
door helder scherm en gemakkelijke
bediening

Anoniem 08-04-2021

Grote snelle telefoon met uitstekende baterijduur.

Geschreven voor: Samsung Galaxy A42 5G 128 GB / prism dot black / 5G

De Samsung Galaxy A42 is een super strakke telefoon. Het beeld is groot wat fijn is om films op te kijken. Het beeld is haarscherp, ook tijdens het maken van foto's. De batterijduur is erg lang en na een dag het toestel veel gebruikt te hebben is de batterij bij mij meestal rond de 50%. (Veel beter als bij de Apple toestellen!) De prijs is ook erg toegankelijk waardoor het een toegankelijk toestel is. Eén van de betere (dan niet de beste) binnen zijn prijsklasse.

Anoniem 08-04-2021

Ultrawide en selfie camera, scherm, supersnel

Geschreven voor: Samsung Galaxy A42 5G 128 GB / prism dot black / 5G

Overgestapt van Apple naar Samsung, echt perfect toestel, foto's maken is ontiegelijk makelijk en super goede kwaliteit, amoled scherm is ook super fijn en helder ook handig dat je er blauw licht uit kan filteren
Iets wat ik soms minder handig vind is dat ik best lang voor een instelling moet zoeken

Geschreven voor: Samsung Galaxy A42 5G 128 GB / prism dot black / 5G

Hij werk zeer goed in het gebruik, mooi helder beeld van scherm, uitstekende fotos mooi van kleur en scherpte

Klaas B 07-04-2021

Super smart

Geschreven voor: Samsung Galaxy A42 5G 128 GB / prism dot black / 5G

Ik heb mijn Samsung galaxy nu een aantal weken en ik vind het een super smart Phone

Niet alleen omdat het in vergelijking met de dure toestellen van andere leveranciers super goedkoop is maar ook erg handig in gebruik is.
Ik doe er van alles mee. Foto's maken filmpjes, internet bankieren bellen en nog veel meer.
Het is een tweede natuur geworden om als ik wakker word eerst even te kijken wie er geappt heeft, wat de laatste nieuwtjes zijn en wat er vandaag op het programma staat.
Het is een vriend geworden.
Onmisbaar, hoe kon ik zolang zonder smart Phone

PetraS1971 07-04-2021

Zelfs ik snap het!

Geschreven voor: Samsung Galaxy A42 5G 128 GB / prism dot black / 5G

Het on gebruik nemen was geregeld in een hanomdraai. Als je denkt dat je toestel niet efficienter kan dan wordt je weer verrast. Heerlijk apparaat!

HawkeyeKF 07-04-2021

TOP telefoon

Geschreven voor: Samsung Galaxy A42 5G 128 GB / prism dot black / 5G

Mooi scherp scherm, prachtige kwaliteit camera's
Alleen geluidskwaliteit valt wat tegen, maar zeker tevreden

JRG Andela 06-04-2021

Uitstekend toestel qua prijs en prestaties

Geschreven voor: Samsung Galaxy A42 5G 128 GB / prism dot black / 5G

Wat een verrassing, goede ontvangst van GSM signalen ook in de wereld of now ware , prima camera zowel veraf of dichtbij, zeer duidelijk scherm, makkelijke bediening zelfs met 2 simkaarten, snelle synchronisatie met andere apparaten . had eerder 2 toestellen nu nog maar 1
een echte aanrader

Olijfboer 05-04-2021

Makkelijker kan niet

Geschreven voor: Samsung Galaxy A42 5G 128 GB / prism dot black / 5G

Ik vind dit een topper! Klaar voor de toekomst, super veel geheugen, iedereen kan nu mooie foto,s maken, probleemloos overzetten van alle data van je oude telefoon, een zeer powerplay battery en lekker plat, wat wil je nog meer?

Yesse W 05-04-2021

Fantastische camera!

Geschreven voor: Samsung Galaxy A42 5G 128 GB / prism dot black / 5G

Ik heb deze mobiel nu een maandje en ik moet zeggen dat ik hem erg fijn vind! De prijs past precies bij het apparaat. Voor de rest is de telefoon lekker snel en kan je makkelijk van apps veranderen. Oftewel een fijn apparaat!

Sjef52 04-04-2021

Voldoet aan alle verwachtingen

Geschreven voor: Samsung Galaxy A42 5G 128 GB / prism dot black / 5G

De Samsung Galaxy A42 5G is een supersnelle telefoon met een groot gebruikersgemak. Ligt fijn in de hand en geeft een scherp en duidelijk beeld.

Aleid 03-04-2021

mooi groot display en handig te bedienen

Geschreven voor: Samsung Galaxy A42 5G 128 GB / prism dot black / 5G

ligt goed in de hand ,mooi display
goede camera`s voor dichtbij en veraf
is op de toekomst voorbereid [5G]

Anoniem 03-04-2021

Voldoende functioneel.

Geschreven voor: Samsung Galaxy A42 5G 128 GB / prism dot black / 5G

Altijd Samsung gehad. Altijd goed bevallen. Ook deze weer. Voldoende functies. Prima kwaliteit. Nooit geen problemen mee gehad.

Brusse 03-04-2021

Geschreven voor: Samsung Galaxy A42 5G 128 GB / prism dot black / 5G

Laad lekker snel op en is veel sneller. Ligt goed in de hand en de gas zijn erg goed waardoor je makkelijker kunt swapen.

Oventje 03-04-2021

Mooie grootte en gebruiksvriendelijk

Geschreven voor: Samsung Galaxy A42 5G 128 GB / prism dot black / 5G

Het toestel heeft een mooie grootte en is zeer gebruiksvriendelijk, tevens is de batterijduur lang. Het fototoestel neemt zeer mooie en duidelijke foto,s.

Kadir70 03-04-2021

Beste phone van 2020 samsung galaxy A42

Geschreven voor: Samsung Galaxy A42 5G 128 GB / prism dot black / 5G

Telefoon is supersnel batterij duur is lang erg tevreden over de telefoon van mij is het phone van the year

Jeroen 24 31-03-2021

Fijne Galaxy A42 5G

Geschreven voor: Samsung Galaxy A42 5G 128 GB / prism dot black / 5G

Fijn toestel wat precies aan mijn wensen voldoet.De accu gaat ook lekker lang mee en verder is het toestel eenvoudig te gebruiken.De Samsung switch is ook top,het overzetten van data is hierdoor supereenvoudig.Het scherm is lekker groot,wat ik erg plezierig vind.Ik ben erg tevreden over mijn nieuwe Samsung Galaxy A42 5G.

PD60 30-03-2021

Geweldige telefoon

Geschreven voor: Samsung Galaxy A42 5G 128 GB / prism dot black / 5G

Het is een toestel met veel mogelijkheden, waarvan nog niet alles is uitgeprobeerd. Heeft een groot scherm, duidelijk. Grote opslag. Telefoon reageert snel.
Zeer tevreden, is een aanrader.

Anoniem 29-03-2021

Perfecte camera

Geschreven voor: Samsung Galaxy A42 5G 128 GB / prism dot black / 5G

De camera is echt geweldig dat is een van de redenen waarom ik deze telefoon graag wou hebben.
Telefoon ligt Goed in hand mits je er een stevig hoesje omheen hebt want zonder hoesje is het een best glad toestel.
Ik heb nog geen problemen ondervonden met deze telefoon.
Ik heb alleen geen geluid met WhatsApp bellen maar dat ligt niet aan de telefoon gelukkig.
Als je een Samsung S serie te duur vind is dit echt een aanrader ik vind deze zelfs nog mooier