Samsung Galaxy Fame blauw / 4 GB

• Display 5.3 inch scherm
  • Opslag 16 GB opslag
LG K10 K420N blauw, zwart / 16 GB
8,1 (21)

Beoordeling op basis van 2164 reviews geschreven op Kieskeurig.nl.

A. de Cock 08-01-2014 Product paar weken in bezit

Toestel ligt goed in de hand, makkelijk te bedienen. Eerdere reviews geven aan dat de batterij gauw leeg is en dat het toestel traag is. Dat kan als je van alles op het toestel installeert en inschakelt. Op de site van Samsung kun je hierover meer lezen.
Verder heeft het toestel een goed geluid. Heb zelf een virusprogramma erop gezet, want tegenwoordig weet je maar nooit. Het scherm is duidelijk afleesbaar. Voor mij is ie top!

A. de Cock 11-07-2014

Heb het toestel nu meer dan 6 maanden en ben nog helemaal tevreden. Regelmatig overbodige rotzooi eraf gooien en hij blijft snel. Dus......nog steeds toppie!

Ardora 17-12-2013 Product half jaar in bezit

5,8
Na een half jaar loop te telefoon steeds vast en moet ik deze steeds uitzetten voor ik verder kan. Ook loopt deze steeds vast als iemand naar mij belt en kan ik dus ook niet opnemen. Echt waardeloos, ik ga een andere telefoon kopen.

dieks71 04-12-2013 Product half jaar in bezit

5,8
Mooie en makkelijke telefoon. Alleen wat is hij langzaam..... Het is mijn eerst echte smartphone en hij is me dus nu al TE langzaam. Iets opzoeken op internet kan niet of duurt echt lang. Het duurt al best wel lang voordat je bv van facebook naar je contactenlijst wilt. Dat is de enige echte tegenvaller van deze telefoon. En oja, hij is langzaam met wifi EN 3g abonnement.

Irma07 10-11-2013 Product paar weken in bezit

Zeer degelijk toestel, geschikt voor onze zoon van 13, die er voorzichtig probeert mee om te gaan.
de kracht van het tostel zit hem in het formaat, tevens de vormgeving zodat hij hem makkelijk in zijn broek kan opbergen.

hjvisser 10-10-2013 Product kwartaal in bezit

9,6
Ik heb deze telefoon gekocht voor mijn dochter als haar eerste smartphone omdat ze naar de middelbare school gaat. Met prepaid pakket en met Wifi voor de internet connectie hoeven er geen dure bundels aangeschaft te worden, dus papa ook blij. Ik heb expres gewacht tot ze me zou vragen om te helpen bij het configureren van het toestel of het installeren van Apps. Dat moment is niet gekomen ;o). Binnen no time had ze alles door. Ze is dol op de blauwe kleur (blauw is het nieuwe zwart) en het is een lekker handzaam toestel dat makkelijk mee pakt. Ze heeft er een mooie flipcover bij uitgezocht in haar lievelingskleur en nu is ze helemaal happy!

.Marc. 05-10-2013 Product paar dagen in bezit

Een keurig toestel met veel mogelijkheden voor een hele nette prijs. Een echte smartphone simlockvrij gekocht en daardoor financieel heel interessant.

Juul110 04-10-2013 Product maand in bezit

het is een fijn toestel. je kan er ook veel dingen mee hij maakt ook goede fotos en het geluid is ook goed wederom het is een fijn toestel

R.Veenbaas 03-10-2013 Product paar dagen in bezit

leuk toestel, ligt goed in de hand in combinatie met een mooi design.
Ik ben benieuwd naar de foto's die er mee gemaakt kunnen worden

R.Veenbaas 03-10-2013 Product paar dagen in bezit

Leuk toestel, ligt goed in de hand en goed in gebruik.
Ik ben benieuwd naar de foto's die er mee gemaakt kunnen worden.

Esje2808 02-10-2013 Product paar dagen in bezit

ben heel tevreden met mijn aankoop, gebruik is heel eenvoudig er zitten veel mogelijkheden op, fijne camera met flitser

leontine64 02-10-2013 Product paar dagen in bezit

7,4
Geweldige telefoon, van alle gemakken voorzien.
Snel alles in te schakelen en te bedienen, een kind kan de was doen, of in dit geval de telefoon bedienen!

brcoenen 02-10-2013 Product paar weken in bezit

Leuk toestel met alle gemakken die je nodig hebt.
Ligt goed in de hand en is prettig in gebruik.
Heeft de laatste versie van Android en je kunt naar alle dagdagelijkse media connecteren. Werkt goed samen met linkedin, google, facebook, whatapp enzovoorts

Margreet P 01-10-2013 Product paar dagen in bezit

7,4
Mooi dingetje. Ruim voldoende mogelijkheden. Kan alles wat ik wil. Lijkt ook erg robuust (uiteraard ga ik dat niet echt testen..). Het is even wennen, maar dan blijkt de bediening vanzelf te gaan.

GJ100 01-10-2013 Product paar weken in bezit

Super toestel.Voor mijn dochter prima toestel om mee te beginnen.Snel en gemakkelijk in gebruik.Veel mogelijkheden.Snelle processor.

Ellen de Boer 01-10-2013 Product paar dagen in bezit

7,4
Ik kan er nog niet veel over zeggen, maar ga er vanuit dat het een prima toestel is. De verkoper zei dat het een gangbaar model is. Ik ben benieuwd naar de foto's die hij kan maken.

termaat01 01-10-2013 Product paar dagen in bezit

het is een mooi toestel tegen een mooie prijs. klein maar degelijk met laatste android versie. was op zoek naar toestel met flitser

jolanda muytjens 01-10-2013 Product paar dagen in bezit

voorheen ook een soort gelijke gehad en verschillende anderen maar ik kom toch telkens terug op een van de Samsung toestellen omdat die het gebruiksvriendelijks zijn en super kwaliteit en mogelijkheden

JeannetvanS 30-09-2013 Product paar dagen in bezit

Handzaam toestel en gemakkelijk bedienbaar scherm. Het scherm is helder en goed afleesbaar. Ook het geluid is duidelijk en helder. Prima aankoop

KarinValk 30-09-2013 Product maand in bezit

Beide zoons hebben er nu één!
Ze passen heel goed in de broekzakken van de jongens.
En ze kunnen er alles mee!!!! Muziek, spelletjes, bellen, smsen, mailen, maar vooral Whats Appen.
En alles lekker snel.

Demi3005 30-09-2013 Product paar dagen in bezit

Net gekocht en nu al zeer tevreden! Geweldige telefoon, net als alles van Samsung! Handige aps, makkelijk in omgang, mooi design, goede kwaliteit, mooie foto's te maken, goed geluid, gewoon goed in gebruik