Samsung Galaxy Note10+ 256 GB / zwart / (dualsim) - Reviews

Opslag
256 GB opslag
Besturingssysteem
Android 9.0

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 1 review die zijn achtergelaten voor de Samsung Galaxy Note10+ 256 GB / zwart / (dualsim) op Kieskeurig.nl.

Wallie 05-10-2020

Bijzonder goede telefoon

Geschreven voor: Samsung Galaxy Note10+ 256 GB / aura black / (dualsim)

Een bijzonder goede telefoon met uitstekende prestaties, werkt soepel en snel met een uitmuntend scherm.

Pluspunten

• uiterst snel
  • goede accuduur
  • prachtig groot scherm
  • ligt goed in de hand
  • instellingen voor bediening met een hand

Minpunten

YM97 24-10-2020

Kenmerken van een hoge kwaliteit Koptelefoon

Geschreven voor: Samsung Galaxy Note10+ 256 GB / zwart / (dualsim)

Uitstekend kwaliteit, Design en prestaties. Het past perfect in het oor met 3 verschillende omhulsels voor het oor. Stiekem heeft het een noise canceling mogelijkheid als de buds+ goed in je oor sluiten.

Anoniem 22-10-2020

Mijn favoriete telefoon

Geschreven voor: Samsung Galaxy Note10+ 256 GB / zwart / (dualsim)

De camera is prachtig, de pen is nuttig en maakt alles makkelijker te gebruiken om.
Resolutie is super goed .ik ben erg blij met het

Anoniem 24-09-2020

Top telefoon

Geschreven voor: Samsung Galaxy Note10+ 256 GB / zwart / (dualsim)

Deze telefoon is top hij werk heel goed je kan alles doen wat je wil doen. Het beeld is zo goed scherp en mooi. Camera is goed en is haar scherp ik ben heel blij met deze telefoon.

Het design is prachtig mooie grrot scherm geen grote randen om de telefoon.

Sonay 24-09-2020

Note10+ beste telefoon

Geschreven voor: Samsung Galaxy Note10+ 256 GB / zwart / (dualsim)

Ik ben al mijn hele leven bij Samsung en het bevalt mij tot nu en heb ervoor gezorgt dat paar van mijn vrienden zelf bij samsung komen

Asterix 17-09-2020

Super Telefoon!

Geschreven voor: Samsung Galaxy Note10+ 256 GB / zwart / (dualsim)

De Note 10+ geeft een heel nieuw idee aan een telefoon. Wie een Note gebruikt zou ongetwijfeld weten dat het echte powerhousen zijn. Maar de Note10 combineert dit met een stijlvol uiterlijk, super net display en een luxe Layout.
Ik kan de note 10+ aanraden voor iedereen die een telefoon gebruikt voor meer dan bellen.
Het is mijn beste maatje van Agenda, Email tot dagelijkse oproepen!

Garyundstam 17-08-2020

Een geweldige all-around luxe telefoon

Geschreven voor: Samsung Galaxy Note10+ 256 GB / zwart / (dualsim)

Ik was onmiddelijk verliefd op het design van deze telefoon. Met de grote display to body ratio ziet de telefoon eruit als een gift uit de toekomst. Dit apparaat is dan ook perfect om films en series op te kijken. Het scherm is groot en het super amoled display zorgt voor adembeneemende kleuren. Het strakke design van de achterkant van het toestel komt door de elegant geplaatste triple camera setup op de achterkant. Verder is de S pen altijd een fijne toevoeging aan de note series. Het zorgt voor veel handige functies zoals: hands free foto's kunnen maken, snelle notities maken en nog veel meer. De software ervaring is erg vloeiend. Alles werkt en fuctioneert zoals je verwacht. De camera kwalitiet is ronduit uitstekend. Je maakt scherpe foto's in een fractie van een seconde met de snelle flow van de camera interface. Dit toestel is een meesterwerk van binnen en van buiten. Dit maakt je ervaring met je mobiel een plezier!

neda 13-08-2020

Not 10+

Geschreven voor: Samsung Galaxy Note10+ 256 GB / zwart / (dualsim)

I'm not satisfied because before i had not8 that was really good but the screen not strong and fast break. Now I bought Not10+ this one all the time hanging and too cold for downloading you have try 2 or 3 time because slow but quality of camera is great

Knevel 11-08-2020

Super phone

Geschreven voor: Samsung Galaxy Note10+ 256 GB / zwart / (dualsim)

Ik heb al veel Samsung telefoons gehad, maar dit is wel de beste. Fantastisch scherm, super snel en wat heb ik de stylus gemist bij de S9+. Een super telefoon.

Anoniem 17-07-2020

Allround topper

Geschreven voor: Samsung Galaxy Note10+ 256 GB / zwart / (dualsim)

Ik begin bij het design. Het is een prachtig design het eerste wat mensen vragen als ze me telefoon zien wow wat een groot scherm welke telefoon is dat. Ik blijf me verbazen over hoe goed de camera's zijn het is niet de beste telefoon camera maar dat is voor veel dingen zo het is niet overal het beste in maar het doet alles met 9. Er is gewoon geen betere allround telefoon op de markt. Enige minpuntje is dat er geen 3.5 mm jack op zit. Maar dat is geen probleem meer voor meeste mensen. Iedereen die ik ken heeft draadloze oortjes of koptelefoons.

J Meijer 14-07-2020

Geweldig

Geschreven voor: Samsung Galaxy Note10+ 256 GB / zwart / (dualsim)

Eenm paar weken over gegaan van de Note 8 naar de Note 10 + en veel wat ik gebruikte as he zelfde maar ook prettige handige verbeteringen zoals de aan uit knop zelf te programeren en de vingerscanner het toestel is snel en werkt goed samen met Windows PC

Cwchrist 08-07-2020

Werkt pretig

Geschreven voor: Samsung Galaxy Note10+ 256 GB / zwart / (dualsim)

Fijne grote telefoon die goed in de hand legt en snel reageer maakt prima foto's de pen is makkelijk om noties te maken.

Anoniem 06-07-2020

Helemaal perfect!

Geschreven voor: Samsung Galaxy Note10+ 256 GB / zwart / (dualsim)

Ik ben er heel erg tevreden mee, de telefoon is zelf erg snel en erg krachtig. Langdurige batterij en een goed geheugen er op zitten. Goed geoot scherm. Perfecte camera. Niks om over te klagen.

Shenty 04-07-2020

Beste tot nu toe

Geschreven voor: Samsung Galaxy Note10+ 256 GB / zwart / (dualsim)

ik vind het zo makkelijk om mee te werken en het ziet er mooi uit.
Ik vind het well jammer dat ik de Aura glow niet kon krijgen, maar ik ben tog echt blij mee.

Carda 03-07-2020

De beste telefoon ooit!

Geschreven voor: Samsung Galaxy Note10+ 256 GB / zwart / (dualsim)

Ik gebruik deze telefoon nu al een tijdje en ben er heel erg tevreden mee. Hele mooie heldere camera en zeer zeeer snelle telefoon. En de functies van de s pen is top !!!!!!!

Dre76 02-07-2020

Zeer fijn toestel

Geschreven voor: Samsung Galaxy Note10+ 256 GB / zwart / (dualsim)

Ik heb de Note 10+ nu een maand en ben zeer tevreden hier mee. Hij ziet er goed uit, fijn afgewerkt. Ondanks dat het de + versie is oogt hij niet zo groot, maar mooi slank. Hij is lekker snel en gemakkelijk te bedienen. Veel functies voor fotografie maar die moet ik allemaal nog uitproberen, maar zover goede qualiteit foto's kunnen maken. Al met al zeer tevreden.

Anoniem 01-07-2020

Geweldig, als vanouds!!!!

Geschreven voor: Samsung Galaxy Note10+ 256 GB / zwart / (dualsim)

heerlijk toestel, zoals je gewend bent. Mooi ruim display en is erg vriendelijk in gebruik.
Een groot plus punt is de grote van het geheugen en voor mij de dual sim.

Een echte aanrader.

Andreb70 27-06-2020

Hij kan zo veel en je hebt ff bezig..

Geschreven voor: Samsung Galaxy Note10+ 256 GB / zwart / (dualsim)

Ik had voor de Note 10 plus de Note 4 en die kon nog aardig mee komen. Heb de Note 10 plus nu een maand en kom nog steeds nieuwe dingen tegen die ik nog niet eens wst dat ze er waren. Een tip na aanschaf gelijk op Youtube kijken daar zijn gasten die het ding van binnen en buiten schijnen te kennen. Zou bijna zeggen ze hebben hem gemaakt.

Wel ik ben over de Note 10 Plus zeer tevreden mag ook wel van dit prijs sigment.

Minpunten: vindt ik eerlijk toch wel de accu die had van mij best iets groter gemogen.
Iedereen zegt je komt er makkelijk de dag mee door!!?? Tja, dat lukt me op de note 4 ook.
En het licht er natuurlijk aan wat je de hele dag ermee doet.
En wat vindt ik erg wennen is is de spieker aan de boven kant als je een gesprek voert klinkt het erg raar en je bent eigenlijk gewend de telefoon tegen je oor te drukken maar als je dat doet hoor je nog minder. Het is even wennen.
De stylus s ook heel anders dan de note 4 en dat vindt ik aan de note 10 plus toch echt wat minder fijn met dikke vingers erg lastig eruit te krijgen. En zonder nagels wordt het nog lastiger denk ik.

Pluspunten: mooi groot, veel dingen die je zelf kunt veranderen. Camera is voor zover ik dit kan vergelijken met de note 4 heeeeel veel beter. Opladen gaat super snel zelfs met de standaard oplader die je erbij krijgt is volgens mij een 25Watt lader vaak in minder dan een uur vol als rond de 10% capaciteit. En de micro usb c is ook even wennen, wel fijn je kunt hem zelfs in het donker inpluggen dat is naar mijn meing het beste alle andere USB's weg en alleen nog maar micro-c en ook de oudere kunnen het aan de lader hangen.

Om eerlijk te zijn kun je pas echt een goed review doen als je hem of helemaal door en door kent en na een maand erg moeilijk vindt ik. Dus alles wat ik schrijf is mijn mening.
Iemand anders denk er wellicht anders over.

Ik zelf heb voor de kleur zwart gekozen had niet zo veel trek in die makeup spiegel.

En verder denk ik dat ik een prima toestel heb gekocht de minpunten is voor mijn gevoel prima mee te leven. En als ik er beter vertrouwd mee ben zal het gelijk raar aan voelen als ik de note 4 weer eens in handen he.

Voor mij gewoon een geweldig toestel en voor ouderen prima ben 49 dus zeker niet onbelangrijk denk ik.

Groeten, Andre

Anoniem 26-06-2020

Kan geen nadelen geven

Geschreven voor: Samsung Galaxy Note10+ 256 GB / zwart / (dualsim)

ik ben super blij met me note.. ik zou nooit meer een andere mob willen hebben, beeld top camera top.. alles top

Anoniem 23-06-2020

Geweldig zo'n groot scherm

Geschreven voor: Samsung Galaxy Note10+ 256 GB / zwart / (dualsim)

IK heb er al langer naar uitgekeken en eindelijk kon ik mijn "oude" Samsung - nog in prima staat, trouwens na 2 jaar - omruilen voor de Note 10 plus. Met name het grote scherm en de snelle oplaadmogelijkheid zijn belangrijke plussen. Hoewle ik de camera in verhouding weinig gebruik is de kwaliteit van de foto's uitstekend. Inmiddels heb ik ook in de gaten hoe de aan/uit knop werkt. Dus ik ben een tevreden mens