Samsung Galaxy A21s 32 GB / blauw / (dualsim) - Reviews

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 4 reviews die zijn achtergelaten voor de Samsung Galaxy A21s 32 GB / blauw / (dualsim) op Kieskeurig.nl.

5,3

Anneke 01-07-2021

Wat een teleurstelling

Geschreven voor: Samsung Galaxy A21s 32 GB / blauw / (dualsim)

Toestel gekozen vanwege aantrekkelijke prijs, maar wat een teleurstelling, na een halve dag kapt het scherm ermee en kan je dus niets met de telefoon. En kan je dus meteen je toestel weer inleveren voor reparatie.

Minpunten

• net alles ingesteld kapt het scherm ermee

Harm27 26-01-2021

Prachtige telefoon! Super scherm en extreme accu!;

Geschreven voor: Samsung Galaxy A21s 32 GB / blauw / (dualsim)

Deze telefoon aangeschaft nadat ik al jaren de S serie gebruikte. Enige verschil van deze A serie ten opzichte van de S serie is dat de A serie iets minder snel is. Verder ben ik meer dan tevreden! Ik gebruik de telefoon heel veel, voor series kijken op het prachtige heldere grote scherm, muziek luisteren, appen en andere sociale media. S avonds wanneer ik naar bed ga doe ik hem aan de lader, de accu zit dan altijd nog voor meer dan de helft vol! Dat heb ik nog nooit eerder gemaakt. De camera's maken geweldige foto's en filmpjes in goede kwaliteit. Zelfs met weinig licht. Ook de selfie camera is erg goed. Geluid uit het toestel is helder en mooi. De grootte van het scherm is ook fantastisch! Dat kijkt zoveel fijner films en series dan een kleiner scherm. Ook voelt en oogt het toestel degelijk en kwalitatief goed en stevig aan. Geen goedkoop uiterlijk, maar een serieuze smartphone. Ik heb het toestel nu een maandje en heb nog geen minpunten ontdekt. Overigens is de prijs ook grandioos! Voor deze prijs zo'n groot en geweldige telefoon, dat had ik echt niet verwacht. Ik ben blik verrast. Samsung maakt mijn inziens altijd goede producten, maar dat zelfs de "budget" smartphones dusdanig goed zijn en zoveel kunnen, dat vind ik echt een compliment waard!

Jos 40 27-10-2020

redelijk apparaat

Geschreven voor: Samsung Galaxy A21s 32 GB / blauw / (dualsim)

Toestel 2x volledig uitgevallen . Naar de winkel die resetten hem.Opgstuurd naar Samsung.Ik heb aangegeven dat ik graag een ander toestel wil, de A 41. Dat kon niet.
Zeer gebruik onvriendelijk is dat je hem in de hand moet houden en niet op tafel kunt leggen om de toetsen te bedienen. Links boven op het scherm is het toestel zeer ongevoelig voor aanraken, meestal 4 a5 keer drukken voordat het scherm reageert. Dit is ook bij mijn vrouw haar toestel, ook een A21s even oud. Ik wacht u antwoord af.

Anoniem 02-11-2020

Voldoet aan alle eisen

Geschreven voor: Samsung Galaxy A21s 32 GB / blauw / (dualsim)

Ik ben niet zo technisch met een telefoon maar deze werkt heel makkelijk en zelfs voor een leek als ik

Wicked witch 30-10-2020

Met een beetje geduld een vaardige vervanger voor

Geschreven voor: Samsung Galaxy A21s 32 GB / blauw / (dualsim)

Na 2 jaar intensief gebruikt gemaakt te hebben van een S9 heb ik de overstap gemaakt naar de A21s. Als eerste heb ik een vergelijk gemaakt tussen de A21s en de A51. De A51 is iets duurder maar omdat de verschillen nihil waren heb ik toch voor de A21s gekozen omdat ik hiermee niets hoefde bij te betalen bij het abonnement. Vanwege mede het zakelijk gebruik van het toestel heb ik 2 simkaarten in de telefoon. Dit werkt prima zonder problemen. Verder werkt de telefoon hetzelfde als mijn vertrouwde S9. Wat mij wel direct opviel was dat de A21s duidelijk merkbaar langzamer is dan mijn 2 jaar oude S9. Inmiddels heb ik enig geduld opgebouwd en geaccepteerd en ben ik erg blij met de A21s. Vooral de camera met de live focus optie is zeker een verbetering ten op zicht van de S9. De beeldsabilisator ontbreekt op de A21s dus hierbij is ook weer geduld nodig. Verder is de telefoon wel minder uitgebreid dan de S9 maar ik denk dat 9 van de 10 mensen met een S toestel maar 40% van het toestel gebruiken. Een voorbeeld van een optie die de A21s niet heeft ten op zicht van de S9 is bijvoorbeeld het lampje rechts boven wat brandt tijdens het opladen en het maken van een screenshot met een swip met de hand en het waterdicht zijn. Desalnietemin mis ik aan de A21s geen mogelijkheden die ik wel had met de S9. Voorheen voelde de A modellen budget achtig aan ten opzichte van de A modellen maar dat is bij dit toestel zeker niet het geval.

Anoniem 28-10-2020

mijn samsung A21S

Geschreven voor: Samsung Galaxy A21s 32 GB / blauw / (dualsim)

Ik ben er super blij mee.. het bevalt mij prima en de kleur van.mijn toestel Super gaaf..en alles doet het goed, makkelijk en licht in de hand

Daantjuhh2 20-10-2020

Beoordeling A21S

Geschreven voor: Samsung Galaxy A21s 32 GB / blauw / (dualsim)

Mooi ding, is wel erg groot maar daar wen je wel aan. Hij heeft ook een prachtige camera. Hij is ook erg snel. Het enige nadeel is dat hij een lcd scherm heeft

marilyn264 05-04-2021

Supersnel toestel

Geschreven voor: Samsung Galaxy A21s 32 GB / blauw / (dualsim)

Het toestel ligt fijn in de hand en heeft talloze mogelijkheden. Iedere dag ontdek ik weer meer ! Het opladen gaat razendsnel. Ik ben enorm blij dat ik wederom heb gekozen voor een samsung galaxy telefoon. Voor mij geen ander merk!

Anoniem 02-11-2020

Mooi groot scherm doe er hetzelfde mee als die hel

Geschreven voor: Samsung Galaxy A21s 32 GB / blauw / (dualsim)

Echt een toestel waar je blij van wordt mooi licht prima in de hand, veel mogelijkheden,
Dit toestel zal ik zeker aan prijzen. Prachtig groot en duidelijk scherm mooie fotos top!

Anoniem 30-10-2020

Alles kunner.

Geschreven voor: Samsung Galaxy A21s 32 GB / blauw / (dualsim)

De Galaxy a21s gekregen als bedrijfstelefoon. Dus het beheer ligt bij de IT afdeling. Maar de apps die zij geinstalleerd vertragen de telefoon niet. Hoop er nog jaren plezier van te hebben.

Anoniem 25-10-2020

vreemd

Geschreven voor: Samsung Galaxy A21s 32 GB / blauw / (dualsim)

ik heb een a21s 64 gig gekregen leuk apparaat om te zien maar vind het vreemd dat ik met mijn oude s8 gewoon 4g+ krijg en veel sneller internet heb via tmobile en met dit toestel alleen 4g en geen + en ook veel trager internet klopt dit want als ik de specs vergelijk (netwerk) dan hebben beide toestellen de zelfde band ondersteuning

Anoniem 30-07-2021

snelle telefoon

Geschreven voor: Samsung Galaxy A21s 32 GB / blauw / (dualsim)

hij heeft mooie grafics goed geluid lekker snel veel opslag en nog veel meer dit is echt een aanrader

Ahmed2007 26-07-2021

Geweldige kenmerk

Geschreven voor: Samsung Galaxy A21s 32 GB / blauw / (dualsim)

Ik ben heel blij met de telefoon omdat hij zo goed werkt alle apps worden meteen geopend en de batterij gaat heel langzaam op dus voor de mensen die iphone hebben kies samsung het is de beste merk telefoon

Brigette 24-07-2021

Goed reagerend

Geef een 9 uit 10 ben er heel blij mee
Het is een neutrale telefoon valt niet uit toon.zou wel rustige beltonen voor alarm willen

Danielle72317 23-07-2021

Foto camera maakt mooie foto 's, fijn scherm

Geschreven voor: Samsung Galaxy A21s 32 GB / blauw / (dualsim)

Een heel fijn toestel voor een erg mooie prijs. Erg blij mee. Ik fotografeer veel wanneer ik erop uitga met mijn step. Met de camera van
de A21 maak ik echt prachtige foto 's

Anoniem 22-07-2021

Heerlijk toestel

Geschreven voor: Samsung Galaxy A21s 32 GB / blauw / (dualsim)

Een heerlijk duidelijk toestel, ik kan ermee doen wat ik wil, ben niet veeleisend, maakt mooie foto's.

Anoniem 21-07-2021

Ongelofelijk fijne telefoon

Geschreven voor: Samsung Galaxy A21s 32 GB / blauw / (dualsim)

Je verwacht het niet voor dat geld. Maar hij is echt ontzettend goed. Ik kom van de s9 af naar de a21s. En deze zijn met elkaar te vergelijken qua kwaliteit. Het scherm is zelfs iets groter en geeft een heel goed beeld af. Het enige verschil is voor mij voorlopig dat de s9 waterdicht zou zijn.
Maar zwemmen met je telefoon doe je niet vrijwillig toch. Nee de a21s is een zeer fijn toestel voor een heel schappelijke prijs.
Ik ben er erg blij mee en kan hem zeker aanraden.

Anoniem 16-07-2021

Mijn mening.

Geschreven voor: Samsung Galaxy A21s 32 GB / blauw / (dualsim)

De camera is heel goed ik vind dat de vingerafdruk en gezichtsherkennning heel handig zijn. Ik raad u daarom deze telefoon ok zeker aan, want hij is niet de duurste met goede kwaliteit

Anoniem 15-07-2021

Deze doet niet onder voor zijn andere broodjes

Geschreven voor: Samsung Galaxy A21s 32 GB / blauw / (dualsim)

Het is een fijne telefoon er zitten veel mogelijkheden op en ik ben zelf de S9 plus gewend daar doet hij niet voor onder

Dejong08 15-07-2021

Slect toestel

Geschreven voor: Samsung Galaxy A21s 128 GB / zwart / (dualsim)

De meest slechte telefoon die ik in jaren heb gehad. Het bereik en de accuduur zijn slecht. Foto's zijn blokkerig en het toestel is traag. Ik heb hiervoor een Huawei gehad, perfect toestel en heb echt spijt dat ik ben overgestapt naar Samsung.

Minpunten

• Traag
  • Korte accuduur
  • Foto's slecht