Samsung Galaxy A21s 64 GB / blauw / (dualsim) - Reviews

Opslag
64 GB opslag
Besturingssysteem
Android 10.0

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 1 review die zijn achtergelaten voor de Samsung Galaxy A21s 64 GB / blauw / (dualsim) op Kieskeurig.nl.

Daantjuhh2 20-10-2020

Beoordeling A21S

Geschreven voor: Samsung Galaxy A21s 64 GB / blauw / (dualsim)

Mooi ding, is wel erg groot maar daar wen je wel aan. Hij heeft ook een prachtige camera. Hij is ook erg snel. Het enige nadeel is dat hij een lcd scherm heeft

Anoniem 02-11-2020

Mooi groot scherm doe er hetzelfde mee als die hel

Geschreven voor: Samsung Galaxy A21s 64 GB / blauw / (dualsim)

Echt een toestel waar je blij van wordt mooi licht prima in de hand, veel mogelijkheden,
Dit toestel zal ik zeker aan prijzen. Prachtig groot en duidelijk scherm mooie fotos top!

Anoniem 02-11-2020

Voldoet aan alle eisen

Geschreven voor: Samsung Galaxy A21s 64 GB / blauw / (dualsim)

Ik ben niet zo technisch met een telefoon maar deze werkt heel makkelijk en zelfs voor een leek als ik

Wicked witch 30-10-2020

Met een beetje geduld een vaardige vervanger voor

Geschreven voor: Samsung Galaxy A21s 64 GB / blauw / (dualsim)

Na 2 jaar intensief gebruikt gemaakt te hebben van een S9 heb ik de overstap gemaakt naar de A21s. Als eerste heb ik een vergelijk gemaakt tussen de A21s en de A51. De A51 is iets duurder maar omdat de verschillen nihil waren heb ik toch voor de A21s gekozen omdat ik hiermee niets hoefde bij te betalen bij het abonnement. Vanwege mede het zakelijk gebruik van het toestel heb ik 2 simkaarten in de telefoon. Dit werkt prima zonder problemen. Verder werkt de telefoon hetzelfde als mijn vertrouwde S9. Wat mij wel direct opviel was dat de A21s duidelijk merkbaar langzamer is dan mijn 2 jaar oude S9. Inmiddels heb ik enig geduld opgebouwd en geaccepteerd en ben ik erg blij met de A21s. Vooral de camera met de live focus optie is zeker een verbetering ten op zicht van de S9. De beeldsabilisator ontbreekt op de A21s dus hierbij is ook weer geduld nodig. Verder is de telefoon wel minder uitgebreid dan de S9 maar ik denk dat 9 van de 10 mensen met een S toestel maar 40% van het toestel gebruiken. Een voorbeeld van een optie die de A21s niet heeft ten op zicht van de S9 is bijvoorbeeld het lampje rechts boven wat brandt tijdens het opladen en het maken van een screenshot met een swip met de hand en het waterdicht zijn. Desalnietemin mis ik aan de A21s geen mogelijkheden die ik wel had met de S9. Voorheen voelde de A modellen budget achtig aan ten opzichte van de A modellen maar dat is bij dit toestel zeker niet het geval.

Anoniem 30-10-2020

Alles kunner.

Geschreven voor: Samsung Galaxy A21s 64 GB / blauw / (dualsim)

De Galaxy a21s gekregen als bedrijfstelefoon. Dus het beheer ligt bij de IT afdeling. Maar de apps die zij geinstalleerd vertragen de telefoon niet. Hoop er nog jaren plezier van te hebben.

Anoniem 28-10-2020

mijn samsung A21S

Geschreven voor: Samsung Galaxy A21s 64 GB / blauw / (dualsim)

Ik ben er super blij mee.. het bevalt mij prima en de kleur van.mijn toestel Super gaaf..en alles doet het goed, makkelijk en licht in de hand

Jos 40 27-10-2020

redelijk apparaat

Geschreven voor: Samsung Galaxy A21s 64 GB / blauw / (dualsim)

Toestel 2x volledig uitgevallen . Naar de winkel die resetten hem.Opgstuurd naar Samsung.Ik heb aangegeven dat ik graag een ander toestel wil, de A 41. Dat kon niet.
Zeer gebruik onvriendelijk is dat je hem in de hand moet houden en niet op tafel kunt leggen om de toetsen te bedienen. Links boven op het scherm is het toestel zeer ongevoelig voor aanraken, meestal 4 a5 keer drukken voordat het scherm reageert. Dit is ook bij mijn vrouw haar toestel, ook een A21s even oud. Ik wacht u antwoord af.

Anoniem 25-10-2020

vreemd

Geschreven voor: Samsung Galaxy A21s 64 GB / blauw / (dualsim)

ik heb een a21s 64 gig gekregen leuk apparaat om te zien maar vind het vreemd dat ik met mijn oude s8 gewoon 4g+ krijg en veel sneller internet heb via tmobile en met dit toestel alleen 4g en geen + en ook veel trager internet klopt dit want als ik de specs vergelijk (netwerk) dan hebben beide toestellen de zelfde band ondersteuning

M Bousma 18-01-2021

Super Werkende Telefoon, met een prachtige camera!

Geschreven voor: Samsung Galaxy A21s 64 GB / blauw / (dualsim)

Super mooie Telefoon waarbij alles gemakkelijk werkt de volumeknop en aan-uit knop zitten aan de zijkant waarbij je dus aan de andere zijkant van de telefoon geen knopjes hebt. Ook is de Telefoon erg zuinig. Verbruikt weinig batterij en doet het met alle apps en functies goed.
Voor de prijs is de telefoon echt een koopje. je hebt een super goede kwaliteit telefoon met alles erop en eraan en dat voor 170 euro.. mijn telefoon was binnen 1 dag geleverd echt een super goede werking tussen winkel en verzending. Zoals bij de mediamarkt was de levering 2-3 werkdagen en nu had ik de telefoon binnen 1 dag. Super !
Ik gebruik mijn telefoon eigenlijk dagelijks voor contact, maar natuurlijk door de super goede camera ook echt om foto's te maken waar je versteld van staat. ik ben 18 jaar odud en heb al een aantal telefoons gehad, maar met deze telefoon ben ik echt verbaasd over de functies en prijs die je ervoor betaald, het is gewoon Super.

jordie9819 16-01-2021

geweldig snel!

Geschreven voor: Samsung Galaxy A21s 64 GB / blauw / (dualsim)

mijn ervaring met de samsung is heel positief het is een top telefoon van binnen en buiten geweldig! geen andere woorden voor nodig het is een top toestel.
hij is lekker snel en maakt goede fotos dus ik heb wat dat betreft helemaal niks te klagen.

Els 36 15-01-2021

Een goede telefoon en werkt prima.

Geschreven voor: Samsung Galaxy A21s 64 GB / blauw / (dualsim)

Ik ben een groot fan van de Samsung het werkt altijd zoals het behoort te werken . Zou zo niet kunnen vertellen wat er beter moet of wat er veranderd moet worden . Voor mij is het zo prima

Danny 00 15-01-2021

Goede prijs kwaliteit verhouding

Geschreven voor: Samsung Galaxy A21s 64 GB / blauw / (dualsim)

Alle functies werken naar behoren. Goede foto's en scherp beeld.
Echter vind ik persoonlijk de telefoon net iets te lang op een of andere manier.
Maarja dan had ik maar beter op de afmetingen moeten letten.. verder perfect ding voor de prijs.

Hugo Casteleyn 13-01-2021

zeer goed toestel

Geschreven voor: Samsung Galaxy A21s 32 GB / zwart / (dualsim)

Werkt IN VERGELIJING evengoed als mijn ander toestel SM-A505FN.
Toestel is aangekocht voor gebruik personeel.

Roos683 12-01-2021

Hele fijne telefoon

Hij is lekker overzichtelijk
De accu gaat lang mee soms wel een week
Foto's zijn ook heel mooi dit is een hele fijne telefoon voor een mooie prijs

Erhun 11-01-2021

Mijn beoordeling ober de A21s

Geschreven voor: Samsung Galaxy A21s 64 GB / blauw / (dualsim)

Het is een goed werkende telefoon met een uitstekende accu en het laad ook heel snel.
Het is Android 10 net als de S20 maar alleen is de camera minder goed maar uiteindelijk is het toch een goede telefoon

54Hans 10-01-2021

Perfect stijlvol toestel.

Geschreven voor: Samsung Galaxy A21s 64 GB / blauw / (dualsim)

Galaxy A21s is een bijzonder fijn toestel, eenvoudig te bedienen en naar persoonlijker voorkeur in te stellen. Daarnaast er goed geprijsd.

Anoniem 10-01-2021

gilbertha_e@hotmail.com

Geschreven voor: Samsung Galaxy A21s 64 GB / blauw / (dualsim)

Nou ik geniet van de uitgebreide mogelijkheden. Heb nog geen foto,s gemaakt
Maar ben blij met deze keus

Anoniem 09-01-2021

Leuke telefoon, gemakkelijk in gebruik.

Geschreven voor: Samsung Galaxy A21s 64 GB / blauw / (dualsim)

Na mijn vorige Samsung telefoon, deze Samsung gekocht. Mede door de reviews, deze waren lovend, dus dit toestel gekocht en inderdaad superfijn toestel.

Anoniem 09-01-2021

top telefoon!

Geschreven voor: Samsung Galaxy A21s 64 GB / blauw / (dualsim)

Ik vind het een top telefoon. Alles werkt snel en goed. Het enige wat iets beter kan is de kwaliteit van de foto camera. Voor de rest is alles top! Vooral het geluid is uitstekend.

Roel26 05-01-2021

Waar voor je geld

Geschreven voor: Samsung Galaxy A21s 64 GB / blauw / (dualsim)

Het is een uitstekende telefoon voor datgene wat hij kost. Hij doet naar mijn mening weinig onder voor de Galaxi S10. Ik ga ook nooit meer zo'n dure telefoon kopen als de A serie zo geweldig presteert. Mijn kleinzoon heeft hem uitputtend gebruikt, en de telefoon gaat nog steeds als de brandweer. Mooi groot scherm en snel zat...