Samsung Galaxy A30s 128 GB / wit / (dualsim) - Reviews

Opslag
128 GB opslag
Besturingssysteem
Android 9.0

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 5 reviews die zijn achtergelaten voor de Samsung Galaxy A30s 128 GB / wit / (dualsim) op Kieskeurig.nl.

6,4

Eline04 17-09-2020

Fijne telefoon

Geschreven voor: Samsung Galaxy A30s 128 GB / wit / (dualsim)

Ik heb deze telefoon nu twee maanden en hij bevalt super goed! Het is een telefoon met veel functies voor een relatief lage prijs. De camera valt mij wel een beetje tegen, is niet zo goed als ik verwacht had maar maakt nog steeds mooi scherpe foto's. Verder is de telefoon snel, lekker ligt en zijn de vingerprint en facescan super fijn! Ik zou deze telefoon zeker aanbevelen:)

Robur 23-05-2020

Samsung A30s valt tegen

Geschreven voor: Samsung Galaxy A30s 64 GB / prism crush black / (dualsim)

We hadden het van te voren kunnen weten. De accu is binnen no-time leeg en dient meerdere keren per week te worden opgeladen in tegenstelling tot mijn vorige Motorola. De Samsung is ook niet gebruiksvriendelijk en meer voor de techneuten. Als leek zoek je je rot en moet je diverse keren dingen opzoeken of aan anderen vragen hoe of wat. Voor mij is deze aankoop een grote teleurstelling...….

Kiki0101 26-03-2020

Super fijn toestel!

Geschreven voor: Samsung Galaxy A30s 128 GB / wit / (dualsim)

Ik heb dit toestel anderhalve week geleden geleden gekocht en hij is echt super! Ik zou dit iedereen aanbevelen. De batterij gaat superlang mee en als hij dan toch leeg is laad hij mega snel weer op. Het beeld is ook fantastisch helder! En de camera's zijn fantastisch! Ik had altijd de samsung J1 en nu ik de A30s heb heb ik nog nooit zulke mooie fotos gemaakt! Het enige kleine minpuntje is eigenlijk dat door het formaat, je tijden het bekijken van yt filmpjes je 2 zwarte balken hebt. Je kan dit oplossen door in te zoomen in de video, maar dan snijd je weer een stukje van de bovenkant af. Het geluid vind ik ook super, je kan makkelijk met een liedje de hele kamer vullen zonder dat hij op zijn hardst staat. Ik raad hem ook vooral aan als je van gamen houd, hij werkt lekker snel, met een mooi scherm en de batterij houd het heel goed vol. Al met al een geweldig ding, ik zou nooit meer anders willen!

Donkervoort 17-03-2020

Mooi en fijn toestel

Geschreven voor: Samsung Galaxy A30s 128 GB / wit / (dualsim)

Week in bezit. Heel veel instellingen om te personaliseren. Mooi groot scherm.
Nadeel dat vingerscan niet werkt. Stopt bij 41%. Schijnen meer toestellen last van te hebben.
Jammer dat er geen LED notificatie op zit.
Verder fijn toestel.

Lidy 20-02-2020

Mooi rustig scherm

Geschreven voor: Samsung Galaxy A30s 64 GB / prism crush black / (dualsim)

Prima mobiel. Simpel in gebruik. Ik heb deze gekocht voor de 64 GB opslag en het ruime werkgeheugen. Zo kan ik weer geruime tijd genieten van mijn 3e samsung.

Pluspunten

• Gebruiksvriendelijk
  • Snel
  • Makkelijk opladen
  • Simpel gegevens overzetten van oud naar nieuw

Minpunten

• Eigenlijk niet tot nu toe

Omer 06-01-2021

Geweldige functies

Geschreven voor: Samsung Galaxy A30s 128 GB / wit / (dualsim)

Ik vind mijn A30s zelf een goeie telefoon hij heeft een leuke kleuren reflectie ik zelf heb de groene versie de telefoon doet het prima. Het is behoorlijk gied voor de prijs en kan er alles meedoen ik zelf vind hem een aanrader!

Ronnieboy34 28-12-2020

Waar voor je geld

Geschreven voor: Samsung Galaxy A30s 128 GB / wit / (dualsim)

Lekker toestel, makkelijk in het gebruik.
Gewoon een hele goede Samsung voor een hele redelijk prijs

Jan2001 23-12-2020

Mwa, ken beter

Geschreven voor: Samsung Galaxy A30s 128 GB / wit / (dualsim)

Als je je vingerscan instelt, dan is je scherm groen. Loopt niet bepaalt tot soepel, vingerscan pak m niet goed.

Ria27 12-12-2020

Inboxen mail volkomen op hol geslagen.

Geschreven voor: Samsung Galaxy A30s 128 GB / wit / (dualsim)

Bij het overzetten van mijn gegevens van mijn vorige Samsung mbv Samsung-switch zijn de "herinneringen" uit mijn agenda verdwenen.
Ik heb een dual-sim, de Whatsapp van mijn tweede telefoonnummer is verdwenen, het is niet mogelijk een nieuw Whatsapp account voor dat nummer op te zetten.
Het is niet mogelijk het toetsenbord te callibreren, typ dus alleen maar met fouten. Automatisch aanvullen is een lachertje! Ik tip "callibreren", Samsung verzint "collaboreren".
Al mijn e-mails komen drie keer binnen. Wanneer ik ze gedelete heb, zelfs wanneer ik de prullenbak geleegd heb, zijn ze er weer. Word er niet goed van. Heb " intelligente" mailboxen uitgeschakeld, wordt nog erger.

T 7719 11-12-2020

Gaaf ding!!!!!!!

Geschreven voor: Samsung Galaxy A30s 128 GB / wit / (dualsim)

wat een gaaf ding en heel goed zelf. Vooral het mooie heldere beeldscherm vind ik juist goed omdat het zo lekker betrouwd en fijn aan voelt.
En de camera is echt juist uitstekend en maakt voor mijn gevoel wel mooie foto's. Ik heb dit toestel nu al ruim een jaar en hij bevalt me prima en werkt nog zo goed als nieuw.
Kortom dit toestel is echt een aanrader voor mensen met een klein budget en die toch een goed toestel willen.

Anoniem 15-11-2020

Geweldig product

Geschreven voor: Samsung Galaxy A30s 128 GB / wit / (dualsim)

Ik ben altijd al een Samsung persoon geweest en ik heb de a30s nu bijna een jaar en ik heb niks te klagen! Werkt erg snel. Batterij gaat sloom leeg en laad snel op. Erg blij mee!

Anoniem 12-11-2020

Prima telefoon

Geschreven voor: Samsung Galaxy A30s 128 GB / wit / (dualsim)

De telefoon bevalt prima voor de lage prijs die ik er voor heb betaalt. Prima snelheid prima accu. Nadelen zijn faceunlocker doet het minder dan gedacht. En het gebruike van de telefoon als hij aan de oplader zit is minder

Anoniem 29-10-2020

Fantastische Budget telefoon

Geschreven voor: Samsung Galaxy A30s 128 GB / wit / (dualsim)

Opzich is het een hele fijne telefoon! Soms loopt hij wel vast en kan ook niet meerderedingen tegelijkertijd maar voor de rest echt een top telefoon!

Rolien 28-09-2020

Goede mobiel voor lage prijs

Geschreven voor: Samsung Galaxy A30s 128 GB / wit / (dualsim)

De Samsung Galaxy A30s is een fijn toestel. Het overzetten van je gegevens is makkelijk.
Hij is makkelijk te bedienen. Alle software draait er goed op.

zakelijk gebruiker 24-09-2020

Alles wat je nodig hebt!

Geschreven voor: Samsung Galaxy A30s 128 GB / wit / (dualsim)

Ben je op zoek naar een telefoon die alles kan, kies dan voor de A30s van Samsung.
Is een heel fijn, goed bruikbaar en solide telefoon met zeer goede foto mogelijkheden en zeer helder display.

Anoniem 23-09-2020

perfect!!!

Geschreven voor: Samsung Galaxy A30s 128 GB / wit / (dualsim)

echt een top telefoon! heel snel en makkelijk in gebruik. heel erg tevreden met mijn nieuwe telefoon!

GerD 21-09-2020

Mooi en Goed toestel

Geschreven voor: Samsung Galaxy A30s 128 GB / wit / (dualsim)

Het is een mooi en goed toestel, goed geluid frisse mooi scherpe kleuren alleen had het ontvangst signaal beter gekund.

DylanDylan123456789 17-09-2020

Geweldig

Geschreven voor: Samsung Galaxy A30s 128 GB / wit / (dualsim)

De a30 is De beste die ik heb gehad!!
Beste batterijduur,goeie internet en hij is niet duur! Beter kan gewoon niet een dikke 10 krijgt hij van mij

Henkie1737 17-09-2020

Hele goede camera, en uitstekende netverbinding.

Geschreven voor: Samsung Galaxy A30s 128 GB / wit / (dualsim)

Deze telefoon is zeer goed voor iemand die op school zit, in de les kan je hem goed gebruiken ook als dat niet mag. En een goede camera zit er ook bij, genoeg piksels.

Anoniem 17-09-2020

Beste telefoon die ik heb gehad! :)

Geschreven voor: Samsung Galaxy A30s 128 GB / wit / (dualsim)

Alles aan deze telefoon is wat ik op zou kunnen hebben gehoopt. Voor de prijs is dit echt een super telefoon. Camera kwaliteit is prachtig, de telefoon loopt nooit vast met de 4GB RAM, en ik heb nooit ruimte tekort. Oneindig apps downloaden en foto's en video's nemen is dus geen probleem met de 64GB die er al op staat! Je kan zoveel personaliseren aan deze telefoon, I love it! Serieus de beste telefoon die ik ooit heb gehad. :)! Ik raad hem 100% aan!