Samsung Galaxy A30s 128 GB / wit / (dualsim) - Reviews

Opslag
128 GB opslag
Besturingssysteem
Android 9.0

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 5 reviews die zijn achtergelaten voor de Samsung Galaxy A30s 128 GB / wit / (dualsim) op Kieskeurig.nl.

6,4

Robur 23-05-2020

Samsung A30s valt tegen

Geschreven voor: Samsung Galaxy A30s 64 GB / zwart / (dualsim)

We hadden het van te voren kunnen weten. De accu is binnen no-time leeg en dient meerdere keren per week te worden opgeladen in tegenstelling tot mijn vorige Motorola. De Samsung is ook niet gebruiksvriendelijk en meer voor de techneuten. Als leek zoek je je rot en moet je diverse keren dingen opzoeken of aan anderen vragen hoe of wat. Voor mij is deze aankoop een grote teleurstelling...….

Kiki0101 26-03-2020

Super fijn toestel!

Geschreven voor: Samsung Galaxy A30s 128 GB / wit / (dualsim)

Ik heb dit toestel anderhalve week geleden geleden gekocht en hij is echt super! Ik zou dit iedereen aanbevelen. De batterij gaat superlang mee en als hij dan toch leeg is laad hij mega snel weer op. Het beeld is ook fantastisch helder! En de camera's zijn fantastisch! Ik had altijd de samsung J1 en nu ik de A30s heb heb ik nog nooit zulke mooie fotos gemaakt! Het enige kleine minpuntje is eigenlijk dat door het formaat, je tijden het bekijken van yt filmpjes je 2 zwarte balken hebt. Je kan dit oplossen door in te zoomen in de video, maar dan snijd je weer een stukje van de bovenkant af. Het geluid vind ik ook super, je kan makkelijk met een liedje de hele kamer vullen zonder dat hij op zijn hardst staat. Ik raad hem ook vooral aan als je van gamen houd, hij werkt lekker snel, met een mooi scherm en de batterij houd het heel goed vol. Al met al een geweldig ding, ik zou nooit meer anders willen!

Donkervoort 17-03-2020

Mooi en fijn toestel

Geschreven voor: Samsung Galaxy A30s 128 GB / wit / (dualsim)

Week in bezit. Heel veel instellingen om te personaliseren. Mooi groot scherm.
Nadeel dat vingerscan niet werkt. Stopt bij 41%. Schijnen meer toestellen last van te hebben.
Jammer dat er geen LED notificatie op zit.
Verder fijn toestel.

Lidy 20-02-2020

Mooi rustig scherm

Geschreven voor: Samsung Galaxy A30s 64 GB / zwart / (dualsim)

Prima mobiel. Simpel in gebruik. Ik heb deze gekocht voor de 64 GB opslag en het ruime werkgeheugen. Zo kan ik weer geruime tijd genieten van mijn 3e samsung.

Pluspunten

• Gebruiksvriendelijk
  • Snel
  • Makkelijk opladen
  • Simpel gegevens overzetten van oud naar nieuw

Minpunten

• Eigenlijk niet tot nu toe

Mauro2424 24-07-2020

Perfect

Geschreven voor: Samsung Galaxy A30s 128 GB / wit / (dualsim)

De Samsung Galaxy A30s is de perfecte telefoon voor mensen met wat grotere handen, hij is licht en ligt lekkerin de hand. Hij is snel en heeft heel veel handige functies, de nieuwe Iphone 11 bijvoorbeeld is er niks bij. Top aparaat.. echt een aanrader en nog voor een redelijk goedkope prijs ook!

E vd A 20-07-2020

Fijne telefoon voor een scherpe prijs!

Geschreven voor: Samsung Galaxy A30s 128 GB / wit / (dualsim)

Fijne telefoon voor een scherpe prijs.
Prijs kwaliteit verhouding erg goed. Maakt erg mooie foto's en het design van de telefoon heeft een mooie luxe uitstraling. Erg makkelijk in gebruik.

Yaraaer 14-07-2020

Goed en goedkoop

Geschreven voor: Samsung Galaxy A30s 128 GB / wit / (dualsim)

Ik ben heel tevreden met deze telefoon. De prijs qwaliteit verhouding is heel goed want de telefoon is helemaal niet duur toch behoorlijk goede qwaliteit. Daarnaast ziet ie er mooi uit en is ie makkelijk t gebruiken.

YDBoss12 10-07-2020

Mooi

Geschreven voor: Samsung Galaxy A30s 128 GB / wit / (dualsim)

Mooie telefoon. Snel en eenvoudig, maar als ik aan het gamen ben krijg ik soms heel veel lags en wordt mijn a30s warm. :/

Anoniem 10-07-2020

zeer goed maar .......

Geschreven voor: Samsung Galaxy A30s 128 GB / wit / (dualsim)

Het is een goed product maar ben ontevreden over het feit dat ze dat ze de stekker aansluiting hebben veranderd - heb ook een Thaise telefoon en een Samsung tablet + nog een andere samsung smartphone en daar past de "'oude stekker aansluiting"' op - nu moet ik 2 stekkersoorten bij me hebben - wel lastig voor als het van de zelfde firma komt

Adnane 09-07-2020

compact en handig

Geschreven voor: Samsung Galaxy A30s 128 GB / wit / (dualsim)

Ik heb deze samsung A30s gekocht ongeveer 2 maanden geleden ben daar zeer tevreden mee, veel applicaties handig met beveiliging.

Valdes 08-07-2020

Super telefoon

Geschreven voor: Samsung Galaxy A30s 128 GB / wit / (dualsim)

Ik heb deze gekocht omdat deze precies bij mij past, ik heb altijd Samsung gehad en zal er ook trouw aan blijven

Anoniem 07-07-2020

GEBRUIKSVRIENDELIJK

Geschreven voor: Samsung Galaxy A30s 128 GB / wit / (dualsim)

Een gebruiksvriendelijke telefoon met goeie accu en veel mogelijkheden nooit problemen mee goeie camera.

Erwin1401 06-07-2020

Snel, mooi helder scherm

Geschreven voor: Samsung Galaxy A30s 128 GB / wit / (dualsim)

Ik heb dit toestel vorige maand gekocht, eerste Samsung toestel, wil nooit meer anders, op advies van mijn vrouw gekocht, snel toestel, geweldige foto's, helder scherm

Ingrid00 05-07-2020

Top telefoon

Geschreven voor: Samsung Galaxy A30s 128 GB / wit / (dualsim)

Ik heb deze telefoon nu een maand en hij bevalt mij goed. De batterij gaat lang mee en de foto's zijn van goede kwaliteit. Zelfs met spellen spelen red je telefoon t een hele dag zonder op te laden.

Anoniem 04-07-2020

Top telefoon!!

Geschreven voor: Samsung Galaxy A30s 128 GB / wit / (dualsim)

Heb deze telefoon vorige maand gekocht omdat mijn oude kapot was gegaan. Zag deze in de winkel liggen en vond de prijs goed een goede telefoon voor een normale prijs veel functies en handig heden

Fadgham 04-07-2020

Mooie kenmerk met snelle system

Geschreven voor: Samsung Galaxy A30s 128 GB / wit / (dualsim)

Ik heb het vorige maand gekocht en het werkt prima zonder probleem maar mischen als dat kan voor nieuw A mobile voor 3 kenmerk een sneller system zoals openen van prgram maar voor weineg prijs het is prima en ik ben tevreden met dat.

Anoniem 02-07-2020

Top telefoon

Geschreven voor: Samsung Galaxy A30s 128 GB / wit / (dualsim)

Ik heb deze telefoon nu een paar weken en ben er zeer tevreden over.De telefoon heeft een goede grootte en is snel. Er is 1 minpunt dat het scherm snel krassen oploopt dus met hoesje een top telefoon

PMP1973 28-06-2020

Fijne, goeie en betaalbare foon!!

Geschreven voor: Samsung Galaxy A30s 128 GB / wit / (dualsim)

Fijne, goeie betaalbare foon, ik ben samsung gewend en ook deze valt weer goed in de smaak . Mooi design, ligt lekker in je hand, genoeg ruimt om van alles op te zetten... helemaal top!!!

LeonM 27-06-2020

Mooie telefoon

Geschreven voor: Samsung Galaxy A30s 128 GB / wit / (dualsim)

Een maand in bezit. Fijne snelle telefoon. Goede camera, dual sim, mooi scherm en veel intern geheugen.

Stijn__ 25-06-2020

Werkt geweldig!

Geschreven voor: Samsung Galaxy A30s 128 GB / wit / (dualsim)

Ik heb deze telefoon nu ongeveer een maandje.... Het toestel is zo fijn, het ligt lekker in de hand, is niet te groot maar ook zeker niet te klein.... Goede camare zowel voor als achter. Het scherm is erg scherp en het geluid klinkt heerlijk!
Conclusie, PERFECTE TELEFOON....