Samsung Galaxy M21 64 GB / blauw - Reviews

64 GB opslag
Besturingssysteem
Android 10.0
Bekijk 1 andere uitvoering

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 1 review die zijn achtergelaten voor de Samsung Galaxy M21 64 GB / blauw op Kieskeurig.nl.

BurakG 24-04-2020

Geweldige telefoon!!! Dikke WoW 10/10!

Geschreven voor: Samsung Galaxy M21 64 GB / blauw

Deze telefoon is geweldig!
Een fijn scherm waar ik zonder moeite naar kan kijken. Youtube videos zonder enig ruis en gehaper op hoogste beeld kwaliteit. Fijne touch. Heel soepel. Maar toch even ergens een hoesje en screen protector zoeken. Dat vind ik dan wel zo fijn. En de batterij!! 6000 mAh! Prestatie: 10/10!!!!!!
Ik heb hem nu 2 dagen en de batterij doet het heel goed moet ik zeggen. Nog 60%! En ik heb al wat youtube, brawl stars, door de telefoon surfen, op het web surfen, en apps downloaden, achter de rug! De camera mag er ook wel wezen. Maak ik niet veel gebruik van. Maar wel een leuk klik geluid als je de camera aanzet. Een aanrader! Ook als cadeau!! Ik zie dat de M-series meer dan gewild zijn en nu ik er zelf een heb begrijp ik waarom ^^! Kon ik al soort van doen voor ik er een had. In en uit geweldig ook kwa specs.. Een budget telefoon met high-end specificaties! En de nieuwste android 10! Ligt lekker in de hand. En kan niet genoeg nadruk leggen op de batterij. 6000 mah!!! Brawl stars ging ook heeeeel soepel. Binnenkort mobile legends op hoogste settings checken. Maar ik twijfel er niet aan dat deze toestel ergens tekort zal komen!
Mvg, Burak

Ziet er goed uit
Aanrader
Goede handleiding
Prima mee te werken

Pluspunten

• Dikke accu
  • Ziet er ook nog prima uit

Minpunten

gerard2 15-05-2020

geweldig telefoon

Geschreven voor: Samsung Galaxy M21 64 GB / blauw

ik heb dit toestel nu 2weken geweldig toestel ,moet wel even wennen maar fotos zijn geweldig en lekker grote accu.jammer nog geen hoesje voor dit toestel .Ik raad dit aan .
Oorspronkelijk gepost op samsung.com