Samsung Galaxy S20 5G 128 GB / cosmic gray / (dualsim) / 5G - Reviews

We hebben voor dit product nog geen reviews

Ramoba 20-01-2021

Jammer van de wifi

Geschreven voor: Samsung Galaxy S20 5G 128 GB / cosmic gray / (dualsim) / 5G

Ik ben heel blij met mijn s20.
Mooie uitstraling, hele goede camera.
Maar met wifi heb ik wel problemen. Als ik mijn telefoon een tijdje niet gebruik schakeld mijn wifi uit, deze kan ik dan ook niet meer aanzetten. Ik moet dan de telefoon helemaal opnieuw opstarten. Ook als ik een tijdje van huis ben geweest, en dus geen wifi heb gebruikt schakeld mij wifi uit en moet ik de telefoon opnieuw opstarten als ik weer wifi wil gebruiken.
Hierdoor verbruik ik elke maand heel veel GBs. Ik heb al heel vaak op internet gezocht naar een oplossing maar niks helpt, en het schijnt dat meer mensen hier last van hebben want internet staat vol met de vraag naar oplossingen.
Als mijn telefoon dit probleem niet had gehad had ik hem 5 sterren gegeven.

Fredcl 16-04-2020

Mooie snelle smartphone

Geschreven voor: Samsung Galaxy S20 5G 128 GB / cosmic gray / (dualsim) / 5G

Ik ben nu enkele dagen in het bezit van een Samsung Galaxy S20 5G smartphone. Het is een mooi toestel om te zien en heeft een heel mooi beeldscherm. De afmetingen zijn ook prima en hij ligt goed in de hand en heeft een goede gewichtsverdeling. Veel mogelijkheden om hem in te stellen. Ook de foto’s die ik in de eerste dagen gemaakt heb zijn prima. De zoom (tot 10x) overtreft mijn verwachtingen. Dynamisch bereik, kleur correctheid en scherpte zijn ook prima in orde.

Plannele 10-03-2021

Als ik dit van te voren wist

Geschreven voor: Samsung Galaxy S20 5G 128 GB / cosmic gray / (dualsim) / 5G

Al jaren lange fan van de S lijn begonnen met een S4 inmiddels de S20. Als ik van te voren wist hoe snel deze batterij leeg raakte had ik dit toestel nooit los gekocht.
Vanmorgen 08 uur had die 100% en nu om 14.19 uur heeft hij nog maar 30% en ik heb niks geks gedaan

Danonas 24-01-2021

Snel handig en een super camera

Geschreven voor: Samsung Galaxy S20 5G 128 GB / cosmic gray / (dualsim) / 5G

De S20 is een zeer goede telefoon.
Installatie was een peulenschil, door de link met onze oude Samsung S9.
Eenmaal geïnstalleerd beb je snel op weg.
De fotocamera is echt super! Deze stelt zichzelf deels in, schiet haarscherpe foto's en corrigeert in het donker. Dit is echt het grootste pluspunt.
De vingerafdruk inlig is wat weifelend: soms pakt die, soms niet.
Het koppelen van bleutooth koptelefoon was een eitje, zoals het ook hoort.
Batterijverbruik is ook prima. Bij redelijk gebruik houdt hij het een dag vol. Bij 5x per dag een half uurtje internetten zou je het zelfs 2 dagen vol kunnen houden.
Ik ben er tevreden mee, nu hopen dat hij het ook lang volhoudt.

Anoniem 20-07-2021

Top toestel

Geschreven voor: Samsung Galaxy S20 5G 128 GB / cosmic gray / (dualsim) / 5G

Had hiervoor de s20 4g. Echt wel pluspunten t.o.v. vorig toestel. Meer werkgeheugen en sneller internet. Zeer tevreden over de s20 5g.

Remco2323 17-07-2021

Super snel en makkelijk!

Geschreven voor: Samsung Galaxy S20 5G 128 GB / cosmic gray / (dualsim) / 5G

Ik ben van de Samsung Galaxy S8 naar de Samsung Galaxy S20 5g gegaan. Het is een geweldige upgrade en ben er ook erg blij mee. Hij is goed te combineren met andere dingen van Samsung en hij maakt geweldige foto's!

Anoniem 16-07-2021

Mooi design, compact en goede prestaties

Geschreven voor: Samsung Galaxy S20 5G 128 GB / cosmic gray / (dualsim) / 5G

Om eerlijk te zijn voelde ik kwa prestaties geen merkbaar verschil voor datgene waar ik het voor gebruik in vergelijking met de S20 Ultra. Design is mooi en ligt makkelijker in de hand ivm het formaat. Dus een dikke 10

Miiriammaan 15-07-2021

Fijne telefoon in gebruik

Geschreven voor: Samsung Galaxy S20 5G 128 GB / cosmic gray / (dualsim) / 5G

Telefoon is fijn in gebruik. Accu laad snel op en gaat lang mee. Bijgeleverde koptelefoon is super fijn.

Marco 1612 14-07-2021

Lekker snel lekker soepel met de 120 hz scherm

S20 5g super toestel alles werkt heel snel
Voor al te spreken over het 120 hz scherm werkt echt super mooi lekker snel opladen alle belangrijke dingen voor mij zitten in dit toestel lekker comfortabel in de handen ook zeker een aanrader rader voor een ander mijn volgend toestel wordt ook zeker weer een samsung

Wimpo 06-07-2021

Nooit meer een ander horloge......

Geschreven voor: Samsung Galaxy S20 5G 128 GB / cosmic gray / (dualsim) / 5G

Alles wat men van een horloge verwacht zit in deze Samsung watch. Dus nooit meer iets anders, voor mij...

tedje 05-07-2021

eenvoudige bediening en mooie vormgeving

Geschreven voor: Samsung Galaxy S20 5G 128 GB / cosmic gray / (dualsim) / 5G

Omdat ik moeilijk afstand kon doen van mijn oude mobiel heeft de Samsung 20 een tijdje ongebruikt in mijn bureau gelegen maar uiteindelijk toch maar in gebruik genomen.
Had gelijk spijt dat ik dat niet eerder had gedaan, wat een verademing na de Samsung S9, zoveel meer mogelijkheden, goede camera dus prachtfoto s en heel eenvoudige bediening.
Wat een teleurstelling dat mijn handtas na een paar dagen gestolen was dus was ik maar een korte tijd een blijde gebruiker van de Samsung S 20, maar ik kan deze zeker van harte aanbevelen! Ik moest noodgedwongen weer even terug naar mijn oude mobiel en wacht met smart op mijn bestelling van weer een S20.

Joke500 05-07-2021

Blijft de beste, die Samsung telefoons

Geschreven voor: Samsung Galaxy S20 5G 128 GB / cosmic gray / (dualsim) / 5G

Gewoon een fijn makkelijk toestel met alles er op en aan. Camera is erg goed.
Eens een Samsung altijd een Samsung

Anoniem 30-06-2021

een geweldig toestel

Geschreven voor: Samsung Galaxy S20 5G 128 GB / cosmic gray / (dualsim) / 5G

tot nu toe werkt die 100% mijn vrouw heb er ook een en mijn zoon ook en die hebben er ook schik mee

Wans02 27-06-2021

Accu

Geschreven voor: Samsung Galaxy S20 5G 128 GB / cosmic gray / (dualsim) / 5G

Op zich een fijne telefoon maar wat irritant is dat de accu snel leeg is. Ik gebruik m'n Bluetooth i.v.m. m'n fitbit en doe ook nog wat spelletjes en dan moet hij dus meerdere keren opgeladen worden

HerbertP 24-06-2021

Een goed apparaat en nog mooi ook

Geschreven voor: Samsung Galaxy S20 5G 128 GB / cosmic gray / (dualsim) / 5G

Sinds kort heb ik een Galaxy S20; mijn Galaxy S9 deed het na al die jaren nog prima, maar de S20 ziet er wel erg mooi uit. Ik ben zeer tevreden. Hij maakt geweldige foto's. Zelf met de telelens zijn die scherp (dankzij software, vermoed ik). Verder gebruik ik de Galaxy als navigatie app in mijn cabrio. Zelfs als de zon er vol op staat is het scherm nog goed afleesbaar. Een plezier om te gebruiken.

YaMo 23-06-2021

Top toestel op fronten!

Geschreven voor: Samsung Galaxy S20 5G 128 GB / cosmic gray / (dualsim) / 5G

Op alle fronten is dit echt een toptoestel. Laten we beginnen met performance. Met de Exynos 990, 12Gb RAM en UFS 3.0 opslag vliegt dit toestel echt door alle apps heen, zelf vergeleken met mijn vorige Galaxy S10. En met de 12GB RAM kan hij tot wel 10 apps in de achtergrond openhouden. De Exynos 990 kan een beetje warm worden bij intensief gebruik, maar dat is normaal. Het scherm is echt de beste. Het heeft een hoge 3200x1440p resolutie, 120hz waarmee alles echt heel snel en vloeiend lijkt, een beetje een curved scherm en de perfecte grootte, niet te groot zoals de S20+ of ultra, maar groot genoeg om content op te kijken. Camera's zijn ook uitstekend, de kleuren zijn goed, de foto's zijn mooi scherp, je kan zelfs 8K video opnemen, de portretmodus is ook één van de beste op de markt. Combineer dat met de vele leuke opties in de camera-app en je hebt een veelzijdige camera. Batterijduur is ook prima, ik heb aan het eind van de dag vaak nog 20 tot 40% over met 2.5 tot 4 uur Screen-On-Time, dikke prima dus. Al met al is dit zelfs een jaar later nog een geweldige telefoon en ik ben erg blij met mijn aankoop!

Mohammad1995 23-06-2021

Perfect voor zakelijk en privé gebruik!

Geschreven voor: Samsung Galaxy S20 5G 128 GB / cosmic gray / (dualsim) / 5G

De Samsung Galaxy S20 5G is perfect voor zowel zakelijk als privé gebruikt. Ik heb nog nooit zulke mooie foto's kunnen maken als met de S20. De camera zorgt voor extreem duidelijke foto's en heeft allemaal verschillende handige functies. Qua grootte ligt de telefoon lekker in de hand en past het gemakkelijk in je broekzak. In verband met dat ik mijn telefoon deels zakelijk gebruik, moet een telefoon snel zijn, veel opslag hebben, makkelijk in gebruik zijn en een lange batterijduur hebben. Deze telefoon beschikt er allemaal over. Ik raad deze telefoon zeker aan voor iedereen. Je kan de Samsung Galaxy S20 veelzijdig gebruiken en de design ziet er ook nog eens top uit!

Anoniem 11-06-2021

Top presterende mobiel

Geschreven voor: Samsung Galaxy S20 5G 128 GB / cosmic gray / (dualsim) / 5G

Na 2 Jaar een s4 te hebben gehad vervolgens een s9 en nu uiteindelijk een s20 is dit toch wel een toppertje. Baterij gaat makkelijk de heledag mee en dan ook nog eens een avondje stappen erbij^snelheid is top nooit meer wachten. En vergeleken met de s21 is dit model veel neter.

MeChicca 09-06-2021

Top toestel!

Geschreven voor: Samsung Galaxy S20 5G 128 GB / cosmic gray / (dualsim) / 5G

Het toestel heeft alle opties die je maar kan wensen. Ben overgestapt van de S9 naar de S20, het verschil in snelheid is verbazingwekkend. Ook de camera is zo extreem verbeterd, het maakt prachtige foto's. Verder kan je van dit toestel verwachten dat alle opties aanwezig zijn wat je van een telefoon verlangd.
Ik ben zeer tevreden.

Simone KlBr 07-06-2021

Goed toestel !!

Geschreven voor: Samsung Galaxy S20 5G 128 GB / cosmic gray / (dualsim) / 5G

De mobiel is mooi van formaat en gewicht. Hij doet wat hij moet doen. Bellen ,appen, mailen, foto's, goede batterijduur.