Samsung Galaxy S20 5G 128 GB / cosmic gray / (dualsim) / 5G - Reviews

Bekijk 1 andere uitvoering
Voeg toe aan vergelijker Prijs volgen

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 1 goedgekeurde review die zijn achtergelaten voor de Samsung Galaxy S20 5G 128 GB / cosmic gray / (dualsim) / 5G op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

Anoniem 26-09-2022

Door zwen veelzijdigheid een prima telefoon die je met je ogen dicht bijna kan bedienen.
Snel duidelijk helder.
De camera is ook echt super te noemen hier kan je professionele foto's mee maken.
En door zijn eigen en uibrijdbaargeheugen kan je heel veel foto's en documenten opslaan.
En geluid is ook geweldig goed.

Anoniem 17-09-2022

Super toestel beter dan de s5 gold sneller handiger en overzichtelijk alleen dingen om scherm verwijderen is lastig

Arjan14 29-08-2022

Fantastische telefoon, prettig formaat, geweldige

Telefoon is qua formaat erg lrettig in het gebruik. Het scherm is goed scherp en reageert snel. De algehele performance is uitstekend waardoor alles lekker snel opent en functiomeert. De kwaliteit van de camera is perfekt, de zoom mogelijkheden groot en de 0.5 instelling is geweldig voor de standaard foto's.

Anoniem 29-08-2022

Onlangs heb ik een nieuwe Samsung S20 5G ontvangen van mijn broer, hij zei dat deze beter was dan mijn vorige. Dat geloofde ik niet echt maar ik ging het toch uittesten en mijn god is deze telefoon snel zeg. Naast dat die snel is heeft deze telefoon ook veel opslagcapaciteit en zo kan je dus veel spellen spelen of werk gerelateerde dingen op je telefoon doen. Ook heeft deze telefoon Bixby dat op je stem reageert wanneer je de catchphrase zegt. De telefoonlaadt erg snel op en je hebt zelfs een programma ingebouwd om te verbinden met je PC!

Al met al dus zeker een aanrader!

Anoniem 27-08-2022

Stevige telefoon en een goed formaat.

Ik heb al jaar en dag een Samsung telefoon en al deze modellen waren uitstekend. Goede camera lange batterij duur

Anoniem 25-08-2022

Heerlijke handligging prachtig schermresolutie

Niks op aan te merken behalve elke cent waard goed geluid goede resolutie twee keer al laten vallen niks aan de hand geen krasje niks daarnaast werkt hij soepel geen happeringen dus alleen maar blij

Daan13 25-08-2022

Hele fijne telefoon, veel beter dan mijn vorige. Betere camera, betere accu, betere gezichtscan(wat ook handiger is dan ik dacht). Ik ben er heel blij mee.

JaapMarks 25-08-2022

Voldoet aan de verwachtingen

Je mag van Samsung verwachten dat wat zij op de markt brengen voldoet aan de hoge eisen van de koper, ook hier is Samsung in geslaagd

Suichan 19-08-2022

Mooie camera quality. Telefoon kan best wat impact hebben. Ik maak er graag foto's mee vanwegen de mooie quality.

Anoniem 18-08-2022

Heb deze telefoon overgenomen van onze dochter, is zeker geschikt voor 55+ers
Toestel maakt supermooie foto s en de batterij inhoud gaat lang mee....ben er echt blij mee ♡zou graag het horloge willen winnen voor onze dochter♡♡

Anoniem 18-08-2022

Geweldige telefoon met een GEWELDIGE camera!

Met deze telefoon kun ik van alles mijn apparaten bedienen zonder er naar toe te lopen of als ik ergens anders aan een bakkie koffie zit! Met de camera die erin zit ben ik nog veel blijer. Met deze camera maak je de mooiste foto's!!

Gerda63 25-07-2022

Een prettige telefoon maakt mooie foto's is gemakkelijk in gebruik heb al jaren een Samsung wil nooit meer een andere

Anoniem 13-07-2022

Een heerlijk toestel, handig en snel in gebruik.

Ik ben er super blij mee, zeer gebruiksvriendelijk.
Zou geen ander merk meer kopen, ben wel super eerlijk vind dat de batterij wel wat snel leeg loopt

Anoniem 13-07-2022

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Mijn beoordeling voor Galaxy S20 5G
A good phone for everyone. Functional, good camera, nice design.
Everything works fine even after two years

Rubenhofman 10-07-2022

Ik heb sins kort s20 ondanks ik liefhebber ben van note.

De s20
Telefoon is traag
Batterij erg zwak
Kwaliteit camara niet goed niet slecht

Verder doet die wat die moet doen

Maar niet mijn telefoon

Jessekvdm 09-07-2022

Ik ben super blij met de telefoon ik raad hem aan

Ik vind het geweldig deze telefoon ik raad hem aan aan iedereen goed kwaliteit en ik zou graag iets willen willen met mijn eerlijke mening

Anoniem 09-07-2022

De Samsung s20 5G 2 weken in gebruik nu en het is een top telefoon. Snel 5G internet, goede besturing, updates die ook degelijk verschil maken en een grote interne opslag met mogelijkheid tot het plaatsen van een SD kaart + de batterij gaat 3 dagen mee. Tevens een top camera zowel voor als achter, deze telefoon is de perfecte pocketcamera voor een hobbyfotograaf.

Connir 03-07-2022

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Super goede horloge je ben oversl bereikbaar.
Zo goed dat ik op me werk ook bereikbasr ben

Dus overal

PeterG1963 26-06-2022

Sinds kort de beschikking over de S20 5G. Een verademing voor wat betreft de grote interne geheugen, ik kan al mijn apps er op kwijt. Bijzonder mooi is ook het geluid, de lage tonen zijn netjes voor zo'n klein speakertje. Verder zijn de foto's die ik er mee maak van top kwaliteit. Ik ben erg tevreden.

Anoniem 26-06-2022

Niet al te groot en heerlijk snel.

Een toestel wat niet al te groot is maar erg goed is in prestaties. Prima batterijduur en maakt super scherpe foto's met de juiste kleuren. Heel fijn toestel, zeker gezien de 5G.