Samsung Galaxy S20 5G 128 GB / cosmic gray / (dualsim) / 5G - Reviews

We hebben voor dit product nog geen reviews

Ramoba 20-01-2021

Jammer van de wifi

Geschreven voor: Samsung Galaxy S20 5G 128 GB / cosmic gray / (dualsim) / 5G

Ik ben heel blij met mijn s20.
Mooie uitstraling, hele goede camera.
Maar met wifi heb ik wel problemen. Als ik mijn telefoon een tijdje niet gebruik schakeld mijn wifi uit, deze kan ik dan ook niet meer aanzetten. Ik moet dan de telefoon helemaal opnieuw opstarten. Ook als ik een tijdje van huis ben geweest, en dus geen wifi heb gebruikt schakeld mij wifi uit en moet ik de telefoon opnieuw opstarten als ik weer wifi wil gebruiken.
Hierdoor verbruik ik elke maand heel veel GBs. Ik heb al heel vaak op internet gezocht naar een oplossing maar niks helpt, en het schijnt dat meer mensen hier last van hebben want internet staat vol met de vraag naar oplossingen.
Als mijn telefoon dit probleem niet had gehad had ik hem 5 sterren gegeven.

Fredcl 16-04-2020

Mooie snelle smartphone

Geschreven voor: Samsung Galaxy S20 5G 128 GB / cosmic gray / (dualsim) / 5G

Ik ben nu enkele dagen in het bezit van een Samsung Galaxy S20 5G smartphone. Het is een mooi toestel om te zien en heeft een heel mooi beeldscherm. De afmetingen zijn ook prima en hij ligt goed in de hand en heeft een goede gewichtsverdeling. Veel mogelijkheden om hem in te stellen. Ook de foto’s die ik in de eerste dagen gemaakt heb zijn prima. De zoom (tot 10x) overtreft mijn verwachtingen. Dynamisch bereik, kleur correctheid en scherpte zijn ook prima in orde.

Plannele 10-03-2021

Als ik dit van te voren wist

Geschreven voor: Samsung Galaxy S20 5G 128 GB / cosmic gray / (dualsim) / 5G

Al jaren lange fan van de S lijn begonnen met een S4 inmiddels de S20. Als ik van te voren wist hoe snel deze batterij leeg raakte had ik dit toestel nooit los gekocht.
Vanmorgen 08 uur had die 100% en nu om 14.19 uur heeft hij nog maar 30% en ik heb niks geks gedaan

Danonas 24-01-2021

Snel handig en een super camera

Geschreven voor: Samsung Galaxy S20 5G 128 GB / cosmic gray / (dualsim) / 5G

De S20 is een zeer goede telefoon.
Installatie was een peulenschil, door de link met onze oude Samsung S9.
Eenmaal geïnstalleerd beb je snel op weg.
De fotocamera is echt super! Deze stelt zichzelf deels in, schiet haarscherpe foto's en corrigeert in het donker. Dit is echt het grootste pluspunt.
De vingerafdruk inlig is wat weifelend: soms pakt die, soms niet.
Het koppelen van bleutooth koptelefoon was een eitje, zoals het ook hoort.
Batterijverbruik is ook prima. Bij redelijk gebruik houdt hij het een dag vol. Bij 5x per dag een half uurtje internetten zou je het zelfs 2 dagen vol kunnen houden.
Ik ben er tevreden mee, nu hopen dat hij het ook lang volhoudt.

Anoniem 11-06-2021

Top presterende mobiel

Geschreven voor: Samsung Galaxy S20 5G 128 GB / cosmic gray / (dualsim) / 5G

Na 2 Jaar een s4 te hebben gehad vervolgens een s9 en nu uiteindelijk een s20 is dit toch wel een toppertje. Baterij gaat makkelijk de heledag mee en dan ook nog eens een avondje stappen erbij^snelheid is top nooit meer wachten. En vergeleken met de s21 is dit model veel neter.

MeChicca 09-06-2021

Top toestel!

Geschreven voor: Samsung Galaxy S20 5G 128 GB / cosmic gray / (dualsim) / 5G

Het toestel heeft alle opties die je maar kan wensen. Ben overgestapt van de S9 naar de S20, het verschil in snelheid is verbazingwekkend. Ook de camera is zo extreem verbeterd, het maakt prachtige foto's. Verder kan je van dit toestel verwachten dat alle opties aanwezig zijn wat je van een telefoon verlangd.
Ik ben zeer tevreden.

Simone KlBr 07-06-2021

Goed toestel !!

Geschreven voor: Samsung Galaxy S20 5G 128 GB / cosmic gray / (dualsim) / 5G

De mobiel is mooi van formaat en gewicht. Hij doet wat hij moet doen. Bellen ,appen, mailen, foto's, goede batterijduur.

Jansen25677 27-05-2021

Top telefoon

Geschreven voor: Samsung Galaxy S20 5G 128 GB / cosmic gray / (dualsim) / 5G

Top telefoon alles wat je moet doen, kan je er mee doen. Goed bereik makkelijk koppelen met andere apparaten. Camera werkt ook super goed

Aat H 24-05-2021

Geweldige telefoon, werkt snel.

Geschreven voor: Samsung Galaxy S20 5G 128 GB / cosmic gray / (dualsim) / 5G

Na al mijn eerdere Samsung telefoons is dit wel de meest snelle. Geweldige foto's ook bij minder licht.

LJH van Baal 20-05-2021

Mooie uistraling

Geschreven voor: Samsung Galaxy S20 5G 128 GB / cosmic gray / (dualsim) / 5G

Fijne telefoon,mooi uiterlijk goed scherm en fijn in gebruik.

Enige nadeel vindt ik persoonlijk dat de volume toetsen rechts op de telefoon zitten.

Erna1961 18-05-2021

Slechtste keuze qua samsung ooit

Geschreven voor: Samsung Galaxy S20 5G 128 GB / cosmic gray / (dualsim) / 5G

Ik had mn S10 helaas al weggegeven, maar ik ben geneigd om terug te gaan naar de S8 die ik nog heb liggen. Moet constant checken of de batterij opgeladen moet worden, kwaliteit foto's zijn niets beter dan van de S10 of S8. Design niets bijzonders, gelijk aan de S10. Deze aankoop doet mij heel erg twijfelen of ik hierna nog wel een samsung toestel wil......erg jammer !

Jannie97 17-05-2021

Geweldig toestel!

Geschreven voor: Samsung Galaxy S20 5G 128 GB / cosmic gray / (dualsim) / 5G

Samsung galaxy s20 is voor mij de perfecte telefoon. Alles wat ik met een telefoon moet doen kan met de s20. Ben er super blij mee en wil niet anders!

Anoniem 16-05-2021

Snelle high end telefoon met veel mogelijkheden

Geschreven voor: Samsung Galaxy S20 5G 128 GB / cosmic gray / (dualsim) / 5G

Ik zocht een telefoon met een goede camera om professionele video's te kunnen maken. Dat kan met de S20 in 8K. Daarnaast wilde ik een compacte telefoon. In vergelijking met andere telefoons is de S20 niet al te groot en daardoor makkelijk en handig mee te nemen. Daarbij komt het dat het uiterlijk een high end uitstraling heeft. Super toestel. Enige minpunt vind ik de vingerscanner. Deze had ik liever aan de achterkant gehad of zowel aan de voor als de achterkant.

Anne777 15-05-2021

Goede telefoon

Geschreven voor: Samsung Galaxy S20 5G 128 GB / cosmic gray / (dualsim) / 5G

Het is gewoon een goede telefoon, wel een beetje moeilijk om de camera op de achterkant te "beschermen" omdat deze uitsteekt

RichardZ 11-05-2021

snelle telefoon met mooi design

Geschreven voor: Samsung Galaxy S20 5G 128 GB / cosmic gray / (dualsim) / 5G

Fantastische Samsung telefoon met indrukwekkende spec's!
Wanneer je een upgrade zoekt voor je oude mobiel dan is dit zeker een aanrader.
Zeer ruim en scherp beeldscherm. Camera's voor en achter van hoge kwaliteit en maakt dan ook super foto's.
Kortom een goed deal voor de aanschafprijs! 5 sterren met gemak

Anjaatje 1 07-05-2021

Wat een heerlijk apparaat

Geschreven voor: Samsung Galaxy S20 5G 128 GB / cosmic gray / (dualsim) / 5G

Wat mij het meest opvalt, n waar ik blij van word, is, dat je ook gewoon in de zon alles kan zien wat je wil.
Ik gebruik m nu ook als e-reader.
Ideaal!

Anoniem 06-05-2021

Fijne toestel

Geschreven voor: Samsung Galaxy S20 5G 128 GB / cosmic gray / (dualsim) / 5G

Fijn toestel. Ligt goed in de hand qua gewicht. Ontzettend veel opties. En uitstekende camera's! Samsung blijft en is goed!! Voor een Android gebruiker is de s20 het juiste toestel. Batterij gaat lang mee.

Anoniem 06-05-2021

Prettige vriend

Geschreven voor: Samsung Galaxy S20 5G 128 GB / cosmic gray / (dualsim) / 5G

Ik ben ontzettend blij met mijn Samsung S20 5G. Ik beschouw hem als een goede vriend. Altijd familie en vrienden onder handbereik. Ligt fijn in de hand en werkt perfect mee. Helder display, fantastisch geluid en ik kan uitmuntende foto's maken. Ook de snelheid is verbluffend. Dus ik zou niet meer zonder deze Samsung S20 5G kunnen

Anoniem 02-05-2021

Precies zoals ik me had voorgesteld!

Geschreven voor: Samsung Galaxy S20 5G 128 GB / cosmic gray / (dualsim) / 5G

First impression: ontzettend mooi en prachtige afwerking!
Werkt heel snel en de batterij gaat voor mijn gebruik de hele dag mee, ik houd zelfs nog gemiddeld 30% over en ik ben een zware telefoongebruiker.
Ook de camera ben ik erg tevreden over, mooi scherp en warme tonen.
Conclusie: Een telefoon waar iedereen over het algemeen ontzettend goed mee over weg kan en makkelijk kan gebruiken. Overige specificaties zijn mooi meegenomen.

Tamara1801 24-04-2021

Top!

Geschreven voor: Samsung Galaxy S20 5G 128 GB / cosmic gray / (dualsim) / 5G

Scherp beeld en belangrijk voor mij: hele mooie foto's! Fijn toestel met goede oortjes erbij, batterij gaat liggen mee en indien leeg oom snel opgeladen met de bijbehorende snellader. Ik ben er heel blij mee!