Samsung Galaxy S20 5G 128 GB / cosmic gray / (dualsim) / 5G - Reviews

We hebben voor dit product nog geen reviews

Marink19691960 27-08-2021

Geweldig toestel!

Geschreven voor: Samsung Galaxy S20 5G 128 GB / cosmic gray / (dualsim) / 5G

Als Samsung "fan", beoordeel ik dit toestel graag met een 10! Geweldig design, maakt prachtige foto's en alles wat er gezegd wordt door Samsung over dit apparaat is waar! Nooit een ander merk en wederom ben ik niet teleurgesteld in mijn nieuwe aankoop. Ik beveel deze ook zeker aan! Gewoon top!

PieWie 14-08-2021

Mooi degelijk toestel

Geschreven voor: Samsung Galaxy S20 5G 128 GB / cosmic gray / (dualsim) / 5G

Mooi toestel en doet wat hij moet doen. Menu's en bediening is hier en daar anders dan voorheen dus moest even wennen.

Anoniem 10-08-2021

Top toestel

Geschreven voor: Samsung Galaxy S20 5G 128 GB / cosmic gray / (dualsim) / 5G

Voor mij de belangrijkste punten: prima geluid, prima verbinding, uitstekend beeldscherm (mooie scherp en kleurrijk), alle apps reageren snel, makkelijk scrollen, zeer goede camera (heb nog niet alles uitgeprobeerd), alle knopjes aan 1 kant is top en toestel ligt prima in de hand en is makkelijk met 1 hand de bedienen. Enige wat iets minder werkt is de vingerafdruk scan.

Peetje 1969 30-07-2021

Top telefoon

Geschreven voor: Samsung Galaxy S20 5G 128 GB / cosmic gray / (dualsim) / 5G

Het is gewoon een hele goede telefoon. Makkelijk in de hand en makkelijk te bedienen. Niet te groot en niet te klein.

Anoniem 30-07-2021

Snel mooi en goede camera

Geschreven voor: Samsung Galaxy S20 5G 128 GB / cosmic gray / (dualsim) / 5G

Er is een nieuwe wereld voor me geopend door deze telefoon ik had hiervoor een iPhone maar ik zie tog heel veel verschil (wat ik niet verwacht had )

Eline27 30-07-2021

Solide telefoon

Geschreven voor: Samsung Galaxy S20 5G 128 GB / cosmic gray / (dualsim) / 5G

Er valt weinig negatiefs te zeggen kver deze telefoon, hij is snel, mooi en ligt goed in de hand. De personalisation met behulp van de instellingen bezorgen je een overall goeie ervaring

Msgk 27-07-2021

Hele fijne telefoon

Geschreven voor: Samsung Galaxy S20 5G 128 GB / cosmic gray / (dualsim) / 5G

Overgestapt van een s10 naar een s20. Ik vind het een fijne telefoon. Hij is sneller, heeft een fijn formaat voor mijn hand en je kunt een sd-kaart met je foto's meenemen. Mooi scherp beeld en de blauwe achterkant is veel mooier in het echt dan online te zien is.
De camera is even wennen, maar maakt hele mooie foto's.
Batterij zou iets langer mee kunnen gaan.

ElfjeW 25-07-2021

Top foon

Geschreven voor: Samsung Galaxy S20 5G 128 GB / cosmic gray / (dualsim) / 5G

Ik heb al jaren samsung S telefoons, wil niks anders, hij kan veel meer dan ik er mee doe, maar daar kom ik altijd vanzelf weer achter, dit blijft mijn favoriete merk telefoon

Anoniem 20-07-2021

Top toestel

Geschreven voor: Samsung Galaxy S20 5G 128 GB / cosmic gray / (dualsim) / 5G

Had hiervoor de s20 4g. Echt wel pluspunten t.o.v. vorig toestel. Meer werkgeheugen en sneller internet. Zeer tevreden over de s20 5g.

Remco2323 17-07-2021

Super snel en makkelijk!

Geschreven voor: Samsung Galaxy S20 5G 128 GB / cosmic gray / (dualsim) / 5G

Ik ben van de Samsung Galaxy S8 naar de Samsung Galaxy S20 5g gegaan. Het is een geweldige upgrade en ben er ook erg blij mee. Hij is goed te combineren met andere dingen van Samsung en hij maakt geweldige foto's!

Anoniem 16-07-2021

Mooi design, compact en goede prestaties

Geschreven voor: Samsung Galaxy S20 5G 128 GB / cosmic gray / (dualsim) / 5G

Om eerlijk te zijn voelde ik kwa prestaties geen merkbaar verschil voor datgene waar ik het voor gebruik in vergelijking met de S20 Ultra. Design is mooi en ligt makkelijker in de hand ivm het formaat. Dus een dikke 10

Miiriammaan 15-07-2021

Fijne telefoon in gebruik

Geschreven voor: Samsung Galaxy S20 5G 128 GB / cosmic gray / (dualsim) / 5G

Telefoon is fijn in gebruik. Accu laad snel op en gaat lang mee. Bijgeleverde koptelefoon is super fijn.

Marco 1612 14-07-2021

Lekker snel lekker soepel met de 120 hz scherm

S20 5g super toestel alles werkt heel snel
Voor al te spreken over het 120 hz scherm werkt echt super mooi lekker snel opladen alle belangrijke dingen voor mij zitten in dit toestel lekker comfortabel in de handen ook zeker een aanrader rader voor een ander mijn volgend toestel wordt ook zeker weer een samsung

Wimpo 06-07-2021

Nooit meer een ander horloge......

Geschreven voor: Samsung Galaxy S20 5G 128 GB / cosmic gray / (dualsim) / 5G

Alles wat men van een horloge verwacht zit in deze Samsung watch. Dus nooit meer iets anders, voor mij...

tedje 05-07-2021

eenvoudige bediening en mooie vormgeving

Geschreven voor: Samsung Galaxy S20 5G 128 GB / cosmic gray / (dualsim) / 5G

Omdat ik moeilijk afstand kon doen van mijn oude mobiel heeft de Samsung 20 een tijdje ongebruikt in mijn bureau gelegen maar uiteindelijk toch maar in gebruik genomen.
Had gelijk spijt dat ik dat niet eerder had gedaan, wat een verademing na de Samsung S9, zoveel meer mogelijkheden, goede camera dus prachtfoto s en heel eenvoudige bediening.
Wat een teleurstelling dat mijn handtas na een paar dagen gestolen was dus was ik maar een korte tijd een blijde gebruiker van de Samsung S 20, maar ik kan deze zeker van harte aanbevelen! Ik moest noodgedwongen weer even terug naar mijn oude mobiel en wacht met smart op mijn bestelling van weer een S20.

Joke500 05-07-2021

Blijft de beste, die Samsung telefoons

Geschreven voor: Samsung Galaxy S20 5G 128 GB / cosmic gray / (dualsim) / 5G

Gewoon een fijn makkelijk toestel met alles er op en aan. Camera is erg goed.
Eens een Samsung altijd een Samsung

Anoniem 30-06-2021

een geweldig toestel

Geschreven voor: Samsung Galaxy S20 5G 128 GB / cosmic gray / (dualsim) / 5G

tot nu toe werkt die 100% mijn vrouw heb er ook een en mijn zoon ook en die hebben er ook schik mee

Wans02 27-06-2021

Accu

Geschreven voor: Samsung Galaxy S20 5G 128 GB / cosmic gray / (dualsim) / 5G

Op zich een fijne telefoon maar wat irritant is dat de accu snel leeg is. Ik gebruik m'n Bluetooth i.v.m. m'n fitbit en doe ook nog wat spelletjes en dan moet hij dus meerdere keren opgeladen worden

HerbertP 24-06-2021

Een goed apparaat en nog mooi ook

Geschreven voor: Samsung Galaxy S20 5G 128 GB / cosmic gray / (dualsim) / 5G

Sinds kort heb ik een Galaxy S20; mijn Galaxy S9 deed het na al die jaren nog prima, maar de S20 ziet er wel erg mooi uit. Ik ben zeer tevreden. Hij maakt geweldige foto's. Zelf met de telelens zijn die scherp (dankzij software, vermoed ik). Verder gebruik ik de Galaxy als navigatie app in mijn cabrio. Zelfs als de zon er vol op staat is het scherm nog goed afleesbaar. Een plezier om te gebruiken.

YaMo 23-06-2021

Top toestel op fronten!

Geschreven voor: Samsung Galaxy S20 5G 128 GB / cosmic gray / (dualsim) / 5G

Op alle fronten is dit echt een toptoestel. Laten we beginnen met performance. Met de Exynos 990, 12Gb RAM en UFS 3.0 opslag vliegt dit toestel echt door alle apps heen, zelf vergeleken met mijn vorige Galaxy S10. En met de 12GB RAM kan hij tot wel 10 apps in de achtergrond openhouden. De Exynos 990 kan een beetje warm worden bij intensief gebruik, maar dat is normaal. Het scherm is echt de beste. Het heeft een hoge 3200x1440p resolutie, 120hz waarmee alles echt heel snel en vloeiend lijkt, een beetje een curved scherm en de perfecte grootte, niet te groot zoals de S20+ of ultra, maar groot genoeg om content op te kijken. Camera's zijn ook uitstekend, de kleuren zijn goed, de foto's zijn mooi scherp, je kan zelfs 8K video opnemen, de portretmodus is ook één van de beste op de markt. Combineer dat met de vele leuke opties in de camera-app en je hebt een veelzijdige camera. Batterijduur is ook prima, ik heb aan het eind van de dag vaak nog 20 tot 40% over met 2.5 tot 4 uur Screen-On-Time, dikke prima dus. Al met al is dit zelfs een jaar later nog een geweldige telefoon en ik ben erg blij met mijn aankoop!