Samsung Galaxy S20 5G 128 GB / cosmic gray / (dualsim) / 5G - Reviews

We hebben voor dit product nog geen reviews

Ramoba 20-01-2021

Jammer van de wifi

Geschreven voor: Samsung Galaxy S20 5G 128 GB / cosmic gray / (dualsim) / 5G

Ik ben heel blij met mijn s20.
Mooie uitstraling, hele goede camera.
Maar met wifi heb ik wel problemen. Als ik mijn telefoon een tijdje niet gebruik schakeld mijn wifi uit, deze kan ik dan ook niet meer aanzetten. Ik moet dan de telefoon helemaal opnieuw opstarten. Ook als ik een tijdje van huis ben geweest, en dus geen wifi heb gebruikt schakeld mij wifi uit en moet ik de telefoon opnieuw opstarten als ik weer wifi wil gebruiken.
Hierdoor verbruik ik elke maand heel veel GBs. Ik heb al heel vaak op internet gezocht naar een oplossing maar niks helpt, en het schijnt dat meer mensen hier last van hebben want internet staat vol met de vraag naar oplossingen.
Als mijn telefoon dit probleem niet had gehad had ik hem 5 sterren gegeven.

Fredcl 16-04-2020

Mooie snelle smartphone

Geschreven voor: Samsung Galaxy S20 5G 128 GB / cosmic gray / (dualsim) / 5G

Ik ben nu enkele dagen in het bezit van een Samsung Galaxy S20 5G smartphone. Het is een mooi toestel om te zien en heeft een heel mooi beeldscherm. De afmetingen zijn ook prima en hij ligt goed in de hand en heeft een goede gewichtsverdeling. Veel mogelijkheden om hem in te stellen. Ook de foto’s die ik in de eerste dagen gemaakt heb zijn prima. De zoom (tot 10x) overtreft mijn verwachtingen. Dynamisch bereik, kleur correctheid en scherpte zijn ook prima in orde.

Plannele 10-03-2021

Als ik dit van te voren wist

Geschreven voor: Samsung Galaxy S20 5G 128 GB / cosmic gray / (dualsim) / 5G

Al jaren lange fan van de S lijn begonnen met een S4 inmiddels de S20. Als ik van te voren wist hoe snel deze batterij leeg raakte had ik dit toestel nooit los gekocht.
Vanmorgen 08 uur had die 100% en nu om 14.19 uur heeft hij nog maar 30% en ik heb niks geks gedaan

Danonas 24-01-2021

Snel handig en een super camera

Geschreven voor: Samsung Galaxy S20 5G 128 GB / cosmic gray / (dualsim) / 5G

De S20 is een zeer goede telefoon.
Installatie was een peulenschil, door de link met onze oude Samsung S9.
Eenmaal geïnstalleerd beb je snel op weg.
De fotocamera is echt super! Deze stelt zichzelf deels in, schiet haarscherpe foto's en corrigeert in het donker. Dit is echt het grootste pluspunt.
De vingerafdruk inlig is wat weifelend: soms pakt die, soms niet.
Het koppelen van bleutooth koptelefoon was een eitje, zoals het ook hoort.
Batterijverbruik is ook prima. Bij redelijk gebruik houdt hij het een dag vol. Bij 5x per dag een half uurtje internetten zou je het zelfs 2 dagen vol kunnen houden.
Ik ben er tevreden mee, nu hopen dat hij het ook lang volhoudt.

RichardZ 11-05-2021

snelle telefoon met mooi design

Geschreven voor: Samsung Galaxy S20 5G 128 GB / cosmic gray / (dualsim) / 5G

Fantastische Samsung telefoon met indrukwekkende spec's!
Wanneer je een upgrade zoekt voor je oude mobiel dan is dit zeker een aanrader.
Zeer ruim en scherp beeldscherm. Camera's voor en achter van hoge kwaliteit en maakt dan ook super foto's.
Kortom een goed deal voor de aanschafprijs! 5 sterren met gemak

Anjaatje 1 07-05-2021

Wat een heerlijk apparaat

Geschreven voor: Samsung Galaxy S20 5G 128 GB / cosmic gray / (dualsim) / 5G

Wat mij het meest opvalt, n waar ik blij van word, is, dat je ook gewoon in de zon alles kan zien wat je wil.
Ik gebruik m nu ook als e-reader.
Ideaal!

Anoniem 06-05-2021

Fijne toestel

Geschreven voor: Samsung Galaxy S20 5G 128 GB / cosmic gray / (dualsim) / 5G

Fijn toestel. Ligt goed in de hand qua gewicht. Ontzettend veel opties. En uitstekende camera's! Samsung blijft en is goed!! Voor een Android gebruiker is de s20 het juiste toestel. Batterij gaat lang mee.

Anoniem 06-05-2021

Prettige vriend

Geschreven voor: Samsung Galaxy S20 5G 128 GB / cosmic gray / (dualsim) / 5G

Ik ben ontzettend blij met mijn Samsung S20 5G. Ik beschouw hem als een goede vriend. Altijd familie en vrienden onder handbereik. Ligt fijn in de hand en werkt perfect mee. Helder display, fantastisch geluid en ik kan uitmuntende foto's maken. Ook de snelheid is verbluffend. Dus ik zou niet meer zonder deze Samsung S20 5G kunnen

Anoniem 02-05-2021

Precies zoals ik me had voorgesteld!

Geschreven voor: Samsung Galaxy S20 5G 128 GB / cosmic gray / (dualsim) / 5G

First impression: ontzettend mooi en prachtige afwerking!
Werkt heel snel en de batterij gaat voor mijn gebruik de hele dag mee, ik houd zelfs nog gemiddeld 30% over en ik ben een zware telefoongebruiker.
Ook de camera ben ik erg tevreden over, mooi scherp en warme tonen.
Conclusie: Een telefoon waar iedereen over het algemeen ontzettend goed mee over weg kan en makkelijk kan gebruiken. Overige specificaties zijn mooi meegenomen.

Tamara1801 24-04-2021

Top!

Geschreven voor: Samsung Galaxy S20 5G 128 GB / cosmic gray / (dualsim) / 5G

Scherp beeld en belangrijk voor mij: hele mooie foto's! Fijn toestel met goede oortjes erbij, batterij gaat liggen mee en indien leeg oom snel opgeladen met de bijbehorende snellader. Ik ben er heel blij mee!

AliRoe 21-04-2021

Super telefoon

Geschreven voor: Samsung Galaxy S20 5G 128 GB / cosmic gray / (dualsim) / 5G

De telefoon werkt goed. Ben vooral erg tevreden over de camera. Hier kun je hele goeie foto's mee maken!

MaaikeMB 21-04-2021

Heerlijk toestel en topcamera!

Geschreven voor: Samsung Galaxy S20 5G 128 GB / cosmic gray / (dualsim) / 5G

Zoals ik van Samsung gewend ben, is ook dit toestel gebruiksvriendelijk, snel en handzaam. De camera overtreft mijn verwachtingen. Ontzettend blij mee! De batterij ging echter de eerste dagen snel leeg, maar na een kleine aanpassing in de instellingen gaat dit hij lang mee. En dit zonder kwaliteit, gemak en helderheid te verliezen!

Anoniem 21-04-2021

Super betrouwbaar, luxe werkpaardje

Geschreven voor: Samsung Galaxy S20 5G 128 GB / cosmic gray / (dualsim) / 5G

Ik ben tevreden over alle aspecten: foto's, geluid, batterijduur, en vooral, betrouwbaarheid;
geen rare uitval of apps die vastlopen.
Ik was een HTC M9 gebruiker en ga niet meer terug :)

Johan4834 21-04-2021

Klein, krachtig en prachtig scherm

Geschreven voor: Samsung Galaxy S20 5G 128 GB / cosmic gray / (dualsim) / 5G

Na jaren S10e was het tijd voor vervanging. De S20 was nog net klein genoeg.
De snelheid en het prachtige scherm zijn een sprong voorwaarts.
Ben er erg blij mee.

Bamboetjuh 18-04-2021

Lekker snel

Geschreven voor: Samsung Galaxy S20 5G 128 GB / cosmic gray / (dualsim) / 5G

Ik had hiervoor een galaxy a50, en het is een wereld van verschil. Echt duidelijk een high end product.

Anoniem 17-04-2021

Fijne telefoon!

Geschreven voor: Samsung Galaxy S20 5G 128 GB / cosmic gray / (dualsim) / 5G

Fijne telefoon. Hij ziet er mooi uit, is slank en dun. Scherm is top notch, zeker met 120 hrz. refrechrate. Werkt snel. De camera, zowel foto's als filmpjes werkt heel goed.

Minder vind ik dat de telefoon slechts 128 gb. heeft. Net te weinig voor mij, waardoor ik een SD-card moet toevoegen. Ik had liever 256 gb. gehad, iets dat mijn S9 wel heeft.

Jos1964bmw1150gs 17-04-2021

Helemaal tevreden

Geschreven voor: Samsung Galaxy S20 5G 128 GB / cosmic gray / (dualsim) / 5G

Mijn S7 had de beste tijd gehad en 4 weken geleden deze geweldige s20 aangeschaft. Razend snelle respons, snel opladen en de batterij gaat meer dan een dag mee.

Anoniem 16-04-2021

Beter dan Apple

Geschreven voor: Samsung Galaxy S20 5G 128 GB / cosmic gray / (dualsim) / 5G

Werkt goed met een fijn 120Hz scherm. grote batterij wat ook handig is als je van huis gaat. Groot scherm waar je in het begin aan moet wennen ma als je er eenmaal aan gewend bent vind je t ook fijn

GJWB 15-04-2021

Waar voor je geld!

Geschreven voor: Samsung Galaxy S20 5G 128 GB / cosmic gray / (dualsim) / 5G

Duidelijke verbetering ten opzichte van S9. Makkelijk te bedienen en sublieme transfer an oude naar nieuwe telefoon, terwijl die door schermschade niet meer te bedienen was.

Kai250212 14-04-2021

Super fijne telefoon

Geschreven voor: Samsung Galaxy S20 5G 128 GB / cosmic gray / (dualsim) / 5G

De telefoon maakt prachtige foto's, is niet te groot en is in leuke kleurtjes te krijgen. Echt super fijn dat de telefoon makkelijk is in overschakelen met de oude naar nieuwe telefoon.