Samsung Galaxy A51 128 GB / prism black / (dualsim) - Reviews

6.5 inch scherm
Opslag
128 GB opslag
Dual SIM

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 5 reviews die zijn achtergelaten voor de Samsung Galaxy A51 128 GB / prism black / (dualsim) op Kieskeurig.nl.

5,4

Jeroen_f 24-01-2020

Goede telefoon maar te weinig spec voor meerprijs.

Geschreven voor: Samsung Galaxy A51 128 GB / prism black / (dualsim)

Allereerst, ik bezit zowel de a50 als de a51. De toestellen zijn zo goed als identiek op een iets grotere scherm en 4de camera op de achterzijde na. Daarnaast kan je met de a51 ook 4k filmen maar naast deze drie verschillen houdt het wel op. Net als iedereen hoopte ik op een 6GB RAM versie net als de a50s die nooit is uitgebracht in Europa. Men zou er namelijk wel wat meer voor over hebben. Ik zeker ook. Het zou de perfecte middenklasse telefoon gemaakt hebben. Wel een anticlimax na al het wachten. Maar nu zal ik de a51 toch moeten retourneren omdat deze toch tekort komt qua upgrade.

Melanie 23-07-2020

Slechte telefoon

Geschreven voor: Samsung Galaxy A51 128 GB / prism black / (dualsim)

Deze telefoon in april 2020 gekocht, gelijk deed hij er 7 uur over om op te laden, bij laden werd hij warm tot heet. Terug gegaan naar de MediaMarkt en daar is hij voor reparatie opgestuurd. Alles wat je kan vervangen is toen vervangen (moederbord, batterij, tape etc.). Na 2 weken begint het weer opnieuw. Zelfs een nieuwe lader gekocht maar ook dit mocht niet baten.
Bij gebruik van telefoon wordt hij warm en bij langdurig gebruik heet. Vandaag wordt hij voor de tweede keer opgestuurd voor reparatie. Ik koop in elk geval een andere telefoon vanmiddag en dan wil ik van deze A51 mijn geld terug. Echt een flop

Minpunten

• Word heet bij lang gebruik
  • Word warm bij eventjes gebruik
  • Batterij snel leeg hooguit een dag
  • Bluetooth is matig tot slecht

Edwin53 03-09-2020

Wat een verschil !

Geschreven voor: Samsung Galaxy A51 128 GB / prism black / (dualsim)

Begin dit jaar een NIET-Samsung mobiele telefoon gekocht. Al snel bleek dit een miskoop te zijn met uiteindelijk volop ergernis. Mijn vrouw had al enkele jaren een Samsung en die werkt nog steeds probleemloos. DUS: Overgestapt naar Samsung A51. Wat een geweldig apparaat ! Een verademing om probleemloos en zeer snel te kunnen werken !

Paul2020 02-09-2020

Prima down-to-earth telefoon zonder fratsen

Geschreven voor: Samsung Galaxy A51 128 GB / prism black / (dualsim)

Prima telefoon voor een leuke prijs voor als je gewoon iets wilt waarmee je kan bellen, internetten, messagen, zonder gebruik van een camera. Als je echt serieus bent over het nemen van een foto's, dan koop je wel een echter camera :-). Zou wel mooi zijn als ze dit soort modellen tegen een kleine meerprijs in het aluminium fabriceren.

Gebruik gemaakt van de cashback actie.

Mehmet t 25-03-2020

Zeer zeer zeer ONtevereden

Geschreven voor: Samsung Galaxy A51 128 GB / prism black / (dualsim)

Beste, ik had hiervoor huawei mate 20 lite, nadat scherm stuk was gegaan val schade besloot ik om iets meer te betalen voor een samsung te gaan.

Helaas heb ik een grote fout gemaakt,

Mijn huawei was 3gb ram, telefoon was zeer soepel nooit vastlopen oid, samsung teleugesteld 4gb ram.en loopt vast.

Batterij gaat halfe dag mee

Ik ben zeer ontevereden

S 03-03-2020

Niet tevreden.

Geschreven voor: Samsung Galaxy A51 128 GB / prism black / (dualsim)

Op zich een prachtig apparaat, toch heb ik hem terug gebracht. De camera's waren mooi en deden het goed, batterij duur was redelijk. De twee grootste redenen voor mij om hem toch terug te brengen waren dat ie de helft van de tijd mijn vingerafdruk niet herkende en dat als ik hem koppelde aan mijn draadloze koptelefoon via bluetooth hij constant stoorde. Zo viel de muziek in een nummer van 3.26 min. Wel 5x weg. Het toppunt was 13x in een nummer van 5 minuten. Onwijs irritant. Dus weg ermee. Kinderziektes noemden ze het.... Nou ik ben blij mijn geld terug te hebben. Op zoek naar de volgende telefoon.

Niek13 13-09-2020

Geweldige aankoop!

Geschreven voor: Samsung Galaxy A51 128 GB / prism black / (dualsim)

Geweldige telefoon. Groot schermt 6,5 inch met een mooi helder beeld. Ondanks dat de telefoon een stuk groter is dan mijn oude Samsung A3 is hij zeker niet te groot. Hij is ook niet heel zwaar. Het toestel is snel, batterij gaat lang mee en hij maakt super mooie foto’s. Toestel biedt veel opties voor het maken van de foto.

Leander26 13-09-2020

Geweldige telefoon!

Geschreven voor: Samsung Galaxy A51 128 GB / prism black / (dualsim)

Super goede telefoon voor een leuke prijs. Voorzien van alle gemakken die je wilt hebben voor een smartphone in deze tijd. Samsung bedankt!

Rieke2000 13-09-2020

Geweldig telefoon

Geschreven voor: Samsung Galaxy A51 128 GB / prism black / (dualsim)

Top telefoon, voor een goede prijs had er veel minder van verwacht maar hij blijft me verbazen ik zal hem zeker aanranden

Anoniem 13-09-2020

Super fijn toestel, voordelig in prijs

Geschreven voor: Samsung Galaxy A51 128 GB / prism black / (dualsim)

Geweldig goede accu, snel, soepel en fijn scherm.
Goede prestaties en mooi formaat.
Ons hele gezin heeft inmiddels dit toestel gekozen.

Rob en Sonja 12-09-2020

Geweldig design en supersnel!

Geschreven voor: Samsung Galaxy A51 128 GB / prism black / (dualsim)

Hele mooie slanke telefoon met een lekker groot formaat display helemaal randloos. Heel blij mee!!!!!!

RLNB 11-09-2020

Gewoon top product

Geschreven voor: Samsung Galaxy A51 128 GB / prism black / (dualsim)

Is het kleine broertje van de S serie, maar doet er niet onder voor. Heb tot nu toe geen minpunten kunnen vinden. Het grote geheugen is heerlijk.

Anoniem 10-09-2020

Echt fijne telefoon

Geschreven voor: Samsung Galaxy A51 128 GB / prism black / (dualsim)

Uitstekende prijs prestatie verhouding! Mooie strak toestel, laad zeer snel op.
Toestel is mooi snel. Aanrader als je goede budget telefoon zoekt.

Ruudtje 76 10-09-2020

Een geweldige A51

Geschreven voor: Samsung Galaxy A51 128 GB / prism black / (dualsim)

Dit toestel heb ik mijn vrouw al aanbevolen, het is een geweldige overstap van A3 naar A51. Nog geen minpunten gevonden.

Anoniem 10-09-2020

Hele mooie telefoon tegen betaalbare prijs

Geschreven voor: Samsung Galaxy A51 128 GB / prism black / (dualsim)

Super product, voldoet aan de verwachtingen. Hij is betaalbaar en heeft toch super veel goede kwaliteiten. Echt een aanrader voor als je niet veel geld kwijt wilt zijn aan een goede telefoon.

LiesjeS 10-09-2020

Prima telefoon!

Geschreven voor: Samsung Galaxy A51 128 GB / prism black / (dualsim)

De Samsung A51 bevalt mij prima. Ik had hiervoor een S7. Ik merk dat de A51 sneller is.
Het maken van foto's gaat niet altijd even snel. Ik moet nog even kijken of ik iets fout doe of dat het gewoon zo werkt op dit toestel. Ik heb de telefoon nog maar 2 weken.

Fine2me 10-09-2020

Topper

Geschreven voor: Samsung Galaxy A51 128 GB / prism black / (dualsim)

goede fijne indeling, zeer handig in gebruik en menu's snel vele opties zeer sterke accu veel geheurgen top camera fijne dual sim goede prijs voor vele handige opties in zijn range

barteline 10-09-2020

prachtige telefoon

Geschreven voor: Samsung Galaxy A51 128 GB / prism black / (dualsim)

deze telefoon is een goed en stijlvol product.
maakt ook prachtige foto's.
4 camera's .
de batterij gaat wel snel leeg.

Jo57 09-09-2020

Goede GSM als alternatief voor de S serie

Geschreven voor: Samsung Galaxy A51 128 GB / prism black / (dualsim)

Ik heb de A51 nu 2 weken en ben zeer tevreden. Ik vind hem beter dan de S9 die ik had. Mooi slank en iets groter dan de S9. Snel navigeren. Accu is prima. Goede keuze gemaakt!

YS2001 09-09-2020

Super Samsung

Geschreven voor: Samsung Galaxy A51 128 GB / prism black / (dualsim)

Paar weken geleden de samsung galaxy A51 gehaald, had verwacht dat ik erg moest wennen aan dat je geen home button knop meer heb wat mijn eerdere ervaringen waren met de voorgaande samsungs maar dit viel reuze mee en was al gauw gewend. Het is een erg prettige telefoon met mooie en goede specificaties, vooral over de camera ben ik erg tevreden omdat ik graag heldere foto's maak en ook met verschillende standen en stylen wat prima kan met de Samsung galaxy A51!

Kortom.. geen verbeterpunten en een erg tevreden samsung gebruiker!