Samsung Galaxy A51 128 GB / prism black / (dualsim) - Reviews

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 8 reviews die zijn achtergelaten voor de Samsung Galaxy A51 128 GB / prism black / (dualsim) op Kieskeurig.nl.

6,1

Jeroen_f 24-01-2020

Goede telefoon maar te weinig spec voor meerprijs.

Geschreven voor: Samsung Galaxy A51 128 GB / prism black / (dualsim)

Allereerst, ik bezit zowel de a50 als de a51. De toestellen zijn zo goed als identiek op een iets grotere scherm en 4de camera op de achterzijde na. Daarnaast kan je met de a51 ook 4k filmen maar naast deze drie verschillen houdt het wel op. Net als iedereen hoopte ik op een 6GB RAM versie net als de a50s die nooit is uitgebracht in Europa. Men zou er namelijk wel wat meer voor over hebben. Ik zeker ook. Het zou de perfecte middenklasse telefoon gemaakt hebben. Wel een anticlimax na al het wachten. Maar nu zal ik de a51 toch moeten retourneren omdat deze toch tekort komt qua upgrade.

Melanie 23-07-2020

Slechte telefoon

Geschreven voor: Samsung Galaxy A51 128 GB / prism black / (dualsim)

Deze telefoon in april 2020 gekocht, gelijk deed hij er 7 uur over om op te laden, bij laden werd hij warm tot heet. Terug gegaan naar de MediaMarkt en daar is hij voor reparatie opgestuurd. Alles wat je kan vervangen is toen vervangen (moederbord, batterij, tape etc.). Na 2 weken begint het weer opnieuw. Zelfs een nieuwe lader gekocht maar ook dit mocht niet baten.
Bij gebruik van telefoon wordt hij warm en bij langdurig gebruik heet. Vandaag wordt hij voor de tweede keer opgestuurd voor reparatie. Ik koop in elk geval een andere telefoon vanmiddag en dan wil ik van deze A51 mijn geld terug. Echt een flop

Minpunten

• Word heet bij lang gebruik
  • Word warm bij eventjes gebruik
  • Batterij snel leeg hooguit een dag
  • Bluetooth is matig tot slecht

GJMESSELINK 13-11-2020

Heel veel plezier!

Geschreven voor: Samsung Galaxy A51 128 GB / prism black / (dualsim)

De Samsung A51 geeft me heel plezier. Makkelijke bediening, helder beeldscherm, prima geluid. Handige apps en eenvoudige menu’s. Ik zou zo weer dezelfde kopen. Prettig geprijsd en hoge kwaliteit.

MD28 13-11-2020

Geweldige camera!

Geschreven voor: Samsung Galaxy A51 128 GB / prism black / (dualsim)

De kwaliteit van de camera van dit toestel is met één woord: GEWELDIG. Hiervoor had ik een Galaxy s8+ en wat betreft de camera is dit echt een wereld van verschil. Zowel de "normale" camera als de selfie-camera zijn haarscherp.

Waar ik wel even aan moet, is het scherm. Ik ben gewend gebruik te maken van de "edge" mogelijkheden en die mis ik toch wel bij dit toestel. Anderzijds: zal mijn scherm nu wel minder snel kapot gaan.

Al met al echt een perfecte telefoon, helemaal als je kijkt naar de prijs!

Edwin53 03-09-2020

Wat een verschil !

Geschreven voor: Samsung Galaxy A51 128 GB / prism black / (dualsim)

Begin dit jaar een NIET-Samsung mobiele telefoon gekocht. Al snel bleek dit een miskoop te zijn met uiteindelijk volop ergernis. Mijn vrouw had al enkele jaren een Samsung en die werkt nog steeds probleemloos. DUS: Overgestapt naar Samsung A51. Wat een geweldig apparaat ! Een verademing om probleemloos en zeer snel te kunnen werken !

Johnns99 24-01-2021

Prima voor deze prijs

Geschreven voor: Samsung Galaxy A51 128 GB / prism black / (dualsim)

Middels Samsung account makkelijk te installeren
De apps werken allemaal goed
Ben tevreden met beveiliging via vingerafdruk

Anoniem 12-11-2020

Superfijn toestel en prachtig design

Geschreven voor: Samsung Galaxy A51 128 GB / prism black / (dualsim)

Ik heb een behoorlijke periode moeten sparen en daarom enorm in dubio geweest welke Samsung ik aan zou schaffen. Ik ben nu in het bezit van de Samsung Galaxy A51 en ik heb totaal geen spijt van deze keuze.
Sterker nog ik raad het iedereen aan, wat een geweldig toestel! Zit echt alles op en aan. Een geweldig groot en super scherp scherm, eenvoudig te bedienen en lekker overzichtelijk. Super nieuwe features in de camera opties. De Batterij van deze A51 gaat lekker lang mee en is die dan eenmaal een keer leeg, is die ook in een mum van tijd weer opgeladen..echt een super charger!

Paul2020 02-09-2020

Prima down-to-earth telefoon zonder fratsen

Geschreven voor: Samsung Galaxy A51 128 GB / prism black / (dualsim)

Prima telefoon voor een leuke prijs voor als je gewoon iets wilt waarmee je kan bellen, internetten, messagen, zonder gebruik van een camera. Als je echt serieus bent over het nemen van een foto's, dan koop je wel een echter camera :-). Zou wel mooi zijn als ze dit soort modellen tegen een kleine meerprijs in het aluminium fabriceren.

Gebruik gemaakt van de cashback actie.

Mehmet t 25-03-2020

Zeer zeer zeer ONtevereden

Geschreven voor: Samsung Galaxy A51 128 GB / prism black / (dualsim)

Beste, ik had hiervoor huawei mate 20 lite, nadat scherm stuk was gegaan val schade besloot ik om iets meer te betalen voor een samsung te gaan.

Helaas heb ik een grote fout gemaakt,

Mijn huawei was 3gb ram, telefoon was zeer soepel nooit vastlopen oid, samsung teleugesteld 4gb ram.en loopt vast.

Batterij gaat halfe dag mee

Ik ben zeer ontevereden

S 03-03-2020

Niet tevreden.

Geschreven voor: Samsung Galaxy A51 128 GB / prism black / (dualsim)

Op zich een prachtig apparaat, toch heb ik hem terug gebracht. De camera's waren mooi en deden het goed, batterij duur was redelijk. De twee grootste redenen voor mij om hem toch terug te brengen waren dat ie de helft van de tijd mijn vingerafdruk niet herkende en dat als ik hem koppelde aan mijn draadloze koptelefoon via bluetooth hij constant stoorde. Zo viel de muziek in een nummer van 3.26 min. Wel 5x weg. Het toppunt was 13x in een nummer van 5 minuten. Onwijs irritant. Dus weg ermee. Kinderziektes noemden ze het.... Nou ik ben blij mijn geld terug te hebben. Op zoek naar de volgende telefoon.

Lesley2002 20-04-2021

Uitstekend product

Geschreven voor: Samsung Galaxy A51 128 GB / prism black / (dualsim)

Hij is snel en werkt fijn goed geluid en goede microfoon en kan er goede en scherpe foto's mee maken

KoBuzz 19-04-2021

Goede telefoon voor een redelijke prijs

Geschreven voor: Samsung Galaxy A51 128 GB / prism black / (dualsim)

Deze telefoon biedt mij alle functies die ik nodig heb. Een goede camera voor de mooiste films en foto's, een groot en helder scherm, goed geluid en genoeg accucapaciteit.

Cor420 19-04-2021

Prima telefoon!

Geschreven voor: Samsung Galaxy A51 128 GB / prism black / (dualsim)

Ik heb de Samsung Galaxy A51 nu een tijdje en ik ben er blij mee. Het design is nog mooier dan ik had verwacht; Dunne randen, een niet te grote camera bumb en geen notch. De batterij duur is prima, maar verwacht niet meer dan een dag.

Brabo77 19-04-2021

Fijne en gebruiksvriendelijke telefoon

Geschreven voor: Samsung Galaxy A51 128 GB / prism black / (dualsim)

Het is een fijne gebruiksvriendelijk toestel zoals alle samsung modellen.
Behoorlijk veel mogelijkheden op het toestel

Petra D 19-04-2021

Telefoon heeft goede reviews, valt tegen

Geschreven voor: Samsung Galaxy A51 128 GB / prism black / (dualsim)

Gekozen vanwege de goede reviews. Maar dit valt tegen. Toestel is traag. Doet geen dag met de accu. (En ik doe geen spelletjes of wat ook)
Het lukt niet om contacten te voorzien van een ringtone.

Pluspunten

• mooie camera, goede foto's
  • lekker formaat

Minpunten

• Geen ringtone voor contacten
  • Accu is vrij snel leeg

Geweldige telefoon

Geschreven voor: Samsung Galaxy A51 128 GB / prism black / (dualsim)

Werk geweldig maakt hele goeie foto's
Ook is het een goed toestel om mee te werken
Ook de is de capaciteit van de batterij erg goed

Zeer prettig apparaat

Geschreven voor: Samsung Galaxy A51 128 GB / prism black / (dualsim)

Het apparaat is gemakkelijk in gebruik. Ik kom heel makkelijk mijn gegevens van mijn oude telefoon naar deze overzetten. Hij is best snel en heeft een goede camera. Ook de vingerafdrukscanner onder het scherm is erg gaaf, maar heeft af en toe wat problemen. Het hoesje waarop het always on display gebruikt kan worden is ook zeer prettig en bespaard batterij. Kortom een goed toestel voor een goede prijs!

Telefoon bevalt prima

Geschreven voor: Samsung Galaxy A51 128 GB / prism black / (dualsim)

Ik ben heel erg tevreden met deze telefoon.
Camera is perfect. Geluid is geweldig( met en zonder oortjes in). De batterij gaat ook lang mee.
Geheugen is ook prima.
Al met al een top telefoon

Makelijk in de omgang

Geschreven voor: Samsung Galaxy A51 128 GB / prism black / (dualsim)

Heel erg vervelend dat je geen verbinding kunt maken met een WiFi apparaat, box, koptelefoon en vooral in de auto is dat erg jammer. Hoop dat er snel een oplossing voor komt

Patricia1972Almere 17-04-2021

Eenvoudig, lekker groot en lange batterij duur

Geschreven voor: Samsung Galaxy A51 128 GB / prism black / (dualsim)

Ik heb de A51 nu een paar weken en hij bevalt heel goed! Eenvoudige bediening, de telefoon is wat groter dan de gemiddelde mobiel, het scherm is optimaal benut en hij heeft een lange batterij duur. Ik heb de camera nog te weinig gebruikt om daar een goed oordeel over te vellen maar zover goed beeld. Enige nadeel vind ik dat ik bij geluiden de mogelijkheden beperkt zijn. Voor sms bijvoorbeeld kan ik geen "eigen" geluid kiezen maar valt deze onder "meldingen". Ik heb voor mijn mail bijvoorbeeld graag een ander geluid dan voor andere meldingen.