Samsung Galaxy A51 128 GB / prism black / (dualsim) - Reviews

Voeg toe aan vergelijker Prijs volgen

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 8 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Samsung Galaxy A51 128 GB / prism black / (dualsim) op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

6,1

Anoniem 01-07-2022

Super goede telefoon

De telefoon is goed en snel en het is fijn dat je veel opslag hebt. Er is 1 nadeel de batterij gaat wel sneller dan normaal leeg. Voor de rest super goed. Makkelijk te gebruiken.

Youssefelyaaka 29-06-2022

Het is goed het loopt niet vast soms toetsenbord

Het is goed loopt niet vast soms toetsenbord maar is omdat ik hem liet vallen ik hou zeker van. DEze. Telefoon

Anoniem 26-06-2022

Goed handelbare telefoon, heeft me al die jaren nog nooit in de steek gelaten.
Tot nu toe nog netjes zijn updates gehad, zit nu op versie 12 en gaat het steeds beter doen met allerlij nieuwe functies.
Zeer zeker een aanrader.

Anoniem 23-06-2022

Geweldige telefoon!

De Samsung A51 is echt een aanrader! Het heeft goede kwaliteit, snelle internetsnelheid, heeft een perfecte grootte dus niet te groot en niet te klein, eigenlijk perfect voor in je broekzak! En met ze Samsung A51 kan je nog veel meer leuke dingen! Dus als je nog een telefoon zoekt en je weet niet welke? Dan is de Samsung A51 echt een aanrader!

Anoniem 21-06-2022

Doet niet onder voor duudere telefoons.

Heel goed, super camera die snel is. Licht goed in de hand en duidelijke bediening. Is ook goed voor mensen die kleine handen hebben.

Anoniem 19-06-2022

Goed en makkelijk smartphone

Ik beoordeel deze telefoon als goed, niet te veel moeilijke instellingen.
Heb deze al langer, maar batterij duur is niet verminderd.

Anoniem 17-06-2022

Fantastische telefoon

Ik ben heel blij met deze telefoon. Hij doet wat hij moet doen en zo simpel in gebruik. Een niet te grote telefoon

Churandy 15-06-2022

Mooie telefoon

Ik geef het een 8 goeie kwaliteit mooie camera goede prestatie en veel mooie herinneringen aan dit model

Anoniem 14-06-2022

Prima telefoon!

Heel vlot, gewoon goede kwaliteit voor de prijs, heel blij mee!

Kwaliteit ook heel goed, ik heb m nu 2 jaar en hij functioneert nogsteeds goed

Anoniem 13-06-2022

Het is een mooie en functionele mobiel. Fijn formaat en ook zeer tevreden over de camera. In het begin was de batterij vrij snel leeg, d.m.v. de spaarstand is dit probleem verholpen.

Kellyh2000 12-06-2022

Goede telefoon

Goede telefoon snel en handig maar wel echt een matige camera die ook echt slecht werkt op snapchat maar verder prima

Sami2007 12-06-2022

Snel handig snel systeem lange baterij duur

Ik vind het een goede telefoon want hij maakt scherpe foto's en hij is snel hij heeft veel opslag handig ik gebruik

Marleen2802 11-06-2022

Uitermate gebruiksvriendelijk

Batterij gaat lang mee, helder scherm, zeer gemakkelijk in gebruik. Mooi groot beeldscherm wat toch handzaam is. Toestel maakt mooie foto’s.

Paula S 07-06-2022

Prima telefoontje!

Ik gebruik deze telefoon voor m'n werk. Doet alles prima wat ie moet doen. Geen bijzonderheden, maar kom ook zeker niks te kort. Fijn formaat scherm en niet te zwaar.

Anoniem 07-06-2022

Geweldige telefoon ziet alles op en aan

Geweldige telefoon zit alles op en aan goede camera met mooie beelden ik ben er zeer tevreden mee batterij gaat ook lang mee.

Jeftastam 04-06-2022

Werkt prachtig

Het is goed en werkt goed camera ook prachtig design en snel.
Mooi scherp beeld typt lekker. Prachtige telefoon.

Anoniem 03-06-2022

Samsung galaxy A51

Ik ben erg blij met dit product, omdat ik er al 2 jaar mee bezig ben en hij is nog steeds in goeie staat hij werkt goed en snel en niet tot weinig problemen. de a51 is echt een aanrader.

Kai S 03-06-2022

Goede en snelle telefoon

Ik heb mijn Samsung a51 al een paar weekjes er zijn geen problemen opgedoken goed geluid en alles werkt naar behoefte

Anoniem 01-06-2022

Zoveel mogelijkheden.

Ik heb de hele dag plezier van mijn mobiel. Zorg dat ik hem ook bij me heb met het wandelen in het bos. Stel dat ik verdwaal of er overkomt me iets. Help is dan in te schakelen.
Ook meteen klaar om mooie foto's te maken.

Kees Abbes 29-05-2022

Een prima toestel voor een prima prijs

Voor het middensegment doet dit toestel precies waarvoor hij bedoelt is. Een prima prijs, voor de geleverde kwaliteit. Voldoende keuze in kleur. De snelheid van het toestel is goed.