Samsung Galaxy A51 128 GB / prism black / (dualsim) - Reviews

Voeg toe aan vergelijker Prijs volgen

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 8 reviews die zijn achtergelaten voor de Samsung Galaxy A51 128 GB / prism black / (dualsim) op Kieskeurig.nl.

6,1

SarinaTouss 20-05-2022

Goede telefoon gaat erg lang mee heb hem al een aantal jaar, nog geen problemen geconstateerd. Zeker een van de beste voor deze prijs

Thitza 19-05-2022

Erg fijne telefoon!

De Samsung galaxy A 51 is een hele fijne en gemakkelijke telefoon. Verder werkt die goed en is die erg snel. Ook maakt hij mooie foto's al met al een goeie degelijke telefoon.

Morétia 18-05-2022

Ik ben superblij met mijn Samsung A51
Hij werkt snel
Ik hou heel er van foto's maken en daar werken deze camera's goed aan mee
Als je opzoek bent naar een fijne goede telefoon met veel opslagruimte raad ik de A51 echt aan

Patron_ 17-05-2022

Zeer goede telefoon

Hij heeft een goede batterijduur, ik kan met een volle lading mijn telefoon tot de max gebruiken en dan in de avond weer laden. Hij heeft een goed scherm. Hij heeft ook een zeer goede camera, ik ben er echt blij mee het presteerd net als een iPhone 13.

Dominique3 17-05-2022

Prima telefoon, uitstekende batterij

Ik vind het een prima telefoon, gebruik deze als werktoestel dus gebruik niet alle functionaliteiten die hij te bieden heeft. Batterij gaat heel lang mee, laad m maximaal 2x per week op, echt een fijn gegeven voor een werktelefoon!

Anoniem 16-05-2022

Zeer goeie en voordelige telefoon.

Zeer tevreden met deze Samsung a51,voldoet aan alles wat ik wil.
En een zeer voordelige ,betrouwbare telefoon.

TA Zieba 16-05-2022

Meest complexe toestel die ik ooit heb gehad

Ik heb die toestel zorgvuldig gekozen. Ik was op zoek naar snel werkend mobiel met best wat geheugen om veel foto's en bestanden op te kunnen slan. Die heb ik inderdaad gekregen, camera is te vergelijken met Samsung S- series maar wel voor redelijke prijs. Het is makkelijk om te bellen, internetten, contactloos betalen foto's maken, bijwerken en op sociale media posten. Er is wel een min puntje sinds de laatste update doet die toestel raar. Hij loopt vast, schakelt zich uit zonder reden en wilde vervolgens niet aandoen. Net terug gezet tot fabriek instellingen om te kijken of dat helpt. Zou dat opgelost zijn dan ben ik volledig mee tevreden met mijn eerste Samsung toestel ooit en blijkbaar ook de volgende met betere functies.

Anoniem 15-05-2022

Super telefoon

Kaai fijne telefoon met een super camera! Zit op wat je nodig hebt en veel meer. Maakt helr mooie foto's!!!

Amber de haan 14-05-2022

De telefoon werkt echt goed, met de camera kan ik goede en mooie foto's maken. Ik zou deze telefoon zeker aanraden aan andere het is ook een mooi formaat vind ik

Anoniem 14-05-2022

Fijn toestel voor een mooie prijs
Doet alles wat ik er van verwacht
Echt tevreden
Ik zal er veel plezier van hebben

Anoniem 11-05-2022

Gewoon een mooie en sierlijke telefoon met veel GB

Deze telefoon is gewoon goed voor een normale betaalbare prijs. Het geheugen is voldoende en ook nog uitbreidbaar met een SD kaartje.

Ben2501 11-05-2022

Het toestel werkte 18 maanden perfect, toen begon hij steeds uit te vallen en werd erg warm. Opgestuurd, na 14 dagen gerepareerd terug, de meeste programma,'s weer teruggezet. Maar na twee dagen begint hij weer 4 keer uit te vallen.ik weet niet wat er nu moet gebeuren.

Bob struble 10-05-2022

Geweldige kenmerken zoals goede camera en goede ba

Ik vind de batterij duur heel fijn en de camera is als het licht is heel goed, dit zijn echt hele fijne kenmerken aan het toestel

Sam hoydonckx 04-05-2022

Goede prijs kwaliteit

Goede smartphone voor de prijs. Heb deze al een tijdje en doet het nog uitstekend. Hij maakt mooie foto's en is vlot in gebruik

WiPe 04-05-2022

Mooi toestel en mooie aanpasbare grootte voor mijn leeftijdgenoten. Jammer dat vingerontsluiting niet wil werken.

Anoniem 01-05-2022

Supermooie foto's!

Toetsel werkt voor mij erg makkelijk.
Toestel maakt erg mooie foto's, vooral ook als het schemerig wordt zijn de foto's nog helder.

Aad v d Sande 01-05-2022

Probleemloze telefoon

Deze telefoon doet totaal niet onder voor een IPhone. Zeer gebruiksvriendelijk voor een wat ouder iemand , zoals ik. Heb hem nu 2 jaar zonder problemen. Maakt duidelijke foto's, kan er goed mee Netflixen, mailen appen etc. Mijn vlgs wordt gewoon de opvolger van deze.

EllisdK 01-05-2022

Goede telefoon

Deze Galaxy A51 biedt mij alles wat ik nodig heb. De telefoon beschikt over goede camera's waarmee ik kan fotograferen van zeer dichtbij (macro) tot veraf (zoomlens). Het scherm is zeer duidelijk en helder. De opslagruimte is ruim voldoende en kan nog worden uitgebreid via een micro SD kaartje.

Anoniem 29-04-2022

Goeie prijs voor een mooie telefoon. Veel opslag ruimte, maakt prachtige foto's makkelijk in gebruik. zeer overzichtelijk! Snel in huis, online besteld

Jesse_vdd1 25-04-2022

Camera stopt na half jaar

Prima telefoon, extreem apart dat dan de camera kapot is na een half jaar. Is wel een basis dingetje ofzo.