Samsung Galaxy A51 128 GB / prism black / (dualsim) - Reviews

6.5 inch scherm
Opslag
128 GB opslag
Dual SIM

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 1 review die zijn achtergelaten voor de Samsung Galaxy A51 128 GB / prism black / (dualsim) op Kieskeurig.nl.

Jeroen_f 24-01-2020

Goede telefoon maar te weinig spec voor meerprijs.

Geschreven voor: Samsung Galaxy A51 128 GB / prism black / (dualsim)

Allereerst, ik bezit zowel de a50 als de a51. De toestellen zijn zo goed als identiek op een iets grotere scherm en 4de camera op de achterzijde na. Daarnaast kan je met de a51 ook 4k filmen maar naast deze drie verschillen houdt het wel op. Net als iedereen hoopte ik op een 6GB RAM versie net als de a50s die nooit is uitgebracht in Europa. Men zou er namelijk wel wat meer voor over hebben. Ik zeker ook. Het zou de perfecte middenklasse telefoon gemaakt hebben. Wel een anticlimax na al het wachten. Maar nu zal ik de a51 toch moeten retourneren omdat deze toch tekort komt qua upgrade.

Mehmet t 25-03-2020

Zeer zeer zeer ONtevereden

Geschreven voor: Samsung Galaxy A51 128 GB / prism black / (dualsim)

Beste, ik had hiervoor huawei mate 20 lite, nadat scherm stuk was gegaan val schade besloot ik om iets meer te betalen voor een samsung te gaan.

Helaas heb ik een grote fout gemaakt,

Mijn huawei was 3gb ram, telefoon was zeer soepel nooit vastlopen oid, samsung teleugesteld 4gb ram.en loopt vast.

Batterij gaat halfe dag mee

Ik ben zeer ontevereden

S 03-03-2020

Niet tevreden.

Geschreven voor: Samsung Galaxy A51 128 GB / prism black / (dualsim)

Op zich een prachtig apparaat, toch heb ik hem terug gebracht. De camera's waren mooi en deden het goed, batterij duur was redelijk. De twee grootste redenen voor mij om hem toch terug te brengen waren dat ie de helft van de tijd mijn vingerafdruk niet herkende en dat als ik hem koppelde aan mijn draadloze koptelefoon via bluetooth hij constant stoorde. Zo viel de muziek in een nummer van 3.26 min. Wel 5x weg. Het toppunt was 13x in een nummer van 5 minuten. Onwijs irritant. Dus weg ermee. Kinderziektes noemden ze het.... Nou ik ben blij mijn geld terug te hebben. Op zoek naar de volgende telefoon.

Anoniem 29-02-2020

Geweldige telefoon voor een redelijke prijs

Geschreven voor: Samsung Galaxy A51 128 GB / prism black / (dualsim)

Ik deze A51 sinds kort en van iPhone naar Samsung overgestapt en dat bevalt mij prima. Als je van fotografie houdt zoals ik is de A51 quad camera smullen geblazen. Ongelooflijk scherp en gedetailleerd, zowel alle foto's en video's. Veel mogelijkheden, ook voor de smartphone zelf. Even wennen in het begin want dit is een (bijna) alleskunner voor deze prijs. Geen spijt van.

Tessa1805 26-02-2020

Niet zoals verwacht helaas

Geschreven voor: Samsung Galaxy A51 128 GB / prism black / (dualsim)

Ik was toe aan een nieuwe telefoon en koop al een tijdje de a series. Omdat ik de a71 iets te groot vond toch voor de a51 gekozen. Alles ingesteld om er vervolgens achter te komen dat mijn muziek regelmatig hapert bij elk bluetooth apparaat. Ik heb deze telefoon retour gestuurd en een nieuwe gekregen. Echter was bij de 2e telefoon hetzelfde probleem aanwezig. Ook werd de telefoon na 1.5 week gebruiken erg sloom en haperde met apps wisselen of mijn camera openen. Al met al is het niet de kwaliteit die ik gewend was van de a serie. Helaas gaat deze ook retour en kies ik toch voor de a71. Dan maar iets groter maar hopelijk wel beter! De telefoon ziet er wel mooi uit en vind het een mooi formaat. Bind het jammer dat hij niet voldoet aan mijn verwachtingen want ik vind de telefoon verder prima maar helaas toch geen succes..

Douwe J 07-02-2020

mooi toestel,goede camera

Geschreven voor: Samsung Galaxy A51 128 GB / prism black / (dualsim)

ik heb hem 2 weken in huis,hij werkt snel,ruime opslag 128 GB,ik ben tevreden gezien de kwaliteit en prijs verhouding is goed.