Samsung Galaxy A71 128 GB / blauw / (dualsim)

Samsung Galaxy A51 128 GB / prism blue / (dualsim)

Samsung Galaxy A51 128 GB / prism blue / (dualsim)
6,1

Samsung Galaxy A51 128 GB / prism black / (dualsim)

Samsung Galaxy A51 128 GB / prism black / (dualsim)
6,1

Samsung Galaxy A51 128 GB / prism white / (dualsim)

Samsung Galaxy A51 128 GB / prism white / (dualsim)
Bekijk alle Smartphones

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 4 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Samsung Galaxy A71 128 GB / blauw / (dualsim) op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

Anoniem 29-06-2022

De TOPPER SAMSUNG A71

Ben al jaren een Samsung klant. Naast verschillende telefoons {o.a. S6, S10} Samsung televisies { Q49 en QE55} nu weer super blij met mijn A71
Het zijn absolute aanraders geweest en ook nu weer.

Nemoootje 27-06-2022

Goede telefoon voor een goede prijs!

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Best goede telefoon voor de prijs die hij heeft. Heel erg blij mee geweest. Nu op naar een nieuwe telefoon! :D

Jeka 14-06-2022

Prima telefoon!

Prima telefoon. Mooi formaat en maakt mooi foto's. Lekker veel opslagruimte! Werkt goed. Heb hem al 2 jaar en nog als nieuw.

Ilona87 11-06-2022

Super telefoon

Van een Sony experia overgestapt na een Samsung.
Vanwege hersenletsel kan ik niet tegen veranderingen dus moest een goede maar makkelijke telefoon zijn.
Lang rondgekeken en toch deze stap genomen.
Maar zeker geen spijt van. Makkelijk in gebruik. Goed geluid goede foto's l.

Anoniem 08-06-2022

Ik vind deze toestel echt zo veel beter dan mijn vorige hij werkt lekker mee is niet langzaam alles werkt goed ik ben echt tevreden <3

Mina 2 08-06-2022

Geweldig ik blijf bij deze gallery A 71

Ik vind goed mobiele telefoon en ik wel geen andere
Ik ben heel blij met samsung gallery A 71
Ga zo door

Sappigekaas 31-05-2022

Perfect voor het schoolleven!

Ik heb deze telefoon(a71) al een tijdje en hij bevalt heel goed. Voor de prijs die je betaald is het een ontzettend goeie deal. Hij was makkelijk te installeren, is snel, genoeg opslag voor school en het design is prachtig. De camera kan beter maar dat kan komen omdat ik hem al een keer flink heb laten vallen en het scherm nu gebroken is. Maar verder een hele goede telefoon!

Anoniem 26-05-2022

Werkt goed zoals gewenst

Alles werkt zoals ik het verwacht van de telefoon! Super snel en mooi beeld! Genoeg ruimte en genoeg functies om van alles mee te doen

Lindawesselink 25-05-2022

Samsung galaxy a71 bevalt me prima hy doet het goed mooie foto's kan je er mee maken enzo voorts ik wil graag ook kans maken op samsung

Anoniem 15-05-2022

Ben zeer tevreden

Ben super tevreden met de telefoon en had niks anders verwacht hij is echt ideaal ook de appstore en geheugen

Leandro06 13-05-2022

Tot nu toe ben ik hartstikke tevreden met mijn nieuwe telefoon ik heb geen klachten over dit product

Elly28 12-05-2022

Uitstekende telefoon voor een mooie prijs

Geweldig telefoon. Er kan een twee simkaart , één SD kaart erin. Ook kan mijn koptelefoon aan worden verbonden. Camera werkt uitstekend en het is betaalbaar

Anoniem 11-05-2022

Mobiele telefoon Samsung A71

Mobiel doet wat hij moet doen.fijne en gemakkelijke bediening. Ben er tevreden ermee.maakt ook hele duidelijke foto's.

Lightelf2319 14-04-2022

Groot en snel

Ik heb de a71 nu een aantal weken en hij bevalt erg goed hij is lekker groot en snel loopt niet vast ik hoop hier nog lang plezier van te kunnen hebben voor de prijs krijg je een uitstekend werkend toestel

henrib67 02-04-2022

Mooie en snelle telefoon

Een mooie en snelle telefoon.Vooral de schermweergave is erg goed, mooie kleuren. Het is wel een grote telefoon, maar dat vindt ik persoonlijk wel handig. Al mijn apps draaien goed en snel, ook is er meer dan voldoende geheugen. Maak je foto's, dan is dit toestel zeker een aanrader. De weergave van de kleuren in de foto's zijn zeer goed.

Bieffie 31-03-2022

Even wennen

Heb altijd een Iphone gehad, maar was altijd bang dat een Samsung mij niet zo bevallen. Ik moet bekennen, dat is me reuze meegevallen en sta er verbaasd van wat je er allemaal mee kunt doen.

Esmee1974 30-03-2022

In 1woord, Fantastisch!

Het toestel is mooi, heeft veel opslagruimte, is betaalbaar, maakt geweldige foto's en de batterij gaat lang mee

MTheunissen 29-03-2022

had ook wel een S mogen dragen

Ondanks de A71 geen vlaggenschip toestel is, presteert deze toch zeker als een, ik ben overgegaan van de S9 (nog steeds een van de beste S toestellen) naar de A71 en wat me opvalt is meteen dat de batterij zoveel langer mee gaat, het scherm is mooi groot en kraak helder ondanks de resolutie lager zou moeten zijn. (hier merk je helemaal niets van)
het enige wat de A71 mist is het draadloos opladen, dit het enige wat ik mis.

Kkroone 26-03-2022

Goede telefoon voor werk gerelateerd

Goede telefoon voor werk gerelateerd werk, goed kwalitiet beeld en camera, snel, makkelijk intestellen

Anoniem 21-03-2022

Kans op de watch

Ik ben overgestapt van Apple naar Samsung en het is zoveel makkelijker te gebruiken alleen is het moeilijk om alles over te zetten