Samsung Galaxy Note9 128 GB / midnight black / (dualsim) - Reviews

Opslag
128 GB opslag
Besturingssysteem
Android 8.1

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 2 reviews die zijn achtergelaten voor de Samsung Galaxy Note9 128 GB / midnight black / (dualsim) op Kieskeurig.nl.

Ron Kremer 08-03-2019

fantastisch toestel

Geschreven voor: Samsung Galaxy Note9 128 GB / midnight black / (dualsim)

prachtig toestel met ongekende mogelijkheden, super snel, goed formaat de s pen doet goed zijn werk, deze telefoon in een must have

JM Hendriksen 25-02-2019

Samsung Note 9, een koning der titanen.

Geschreven voor: Samsung Galaxy Note9 128 GB / midnight black / (dualsim)

Vanaf het moment dat dit toestel in handen hebt, weet je het zeker. Dit is een absolute winnaar. Komende van de Samsung S7, kan ik alle meerdwaarde van de Note 9 enorm waarderen en dat zijn er nogal wat.

Omdat mensen vaak alleen het laatste onthouden, begin ik gelijk maar met de minpunten. Dat zijn er een paar.
- groot
-duur

Mooi! Nu we dat hebben gehad, kunnen we verder met de pluspunten.

En dat zijn er meer.

Allereerst viel mij de degelijkheid van het toestel op, een stevige grip en een fantastisch scherm. Zelfs als het uit staat. Ik ben ooit begonnen met de Samsung S6 edge en destijds was ik niet kapot van het infinity display en bij de S7 ben ik daar dan ook vanaf gestapt. Nu echter bij de Note 9 vind ik het wel prettig, want wat een prachtig "oneindig" scherm lijkt het!

Ik heb gekozen voor de diep donkerblauwe kleur, welke de telefoon een luxe uitstraling geeft. Bij mij verdwijnt hij gelijk in een hoesje, want beschadigen wil ik 'm niet. Daar is hij gewoonweg te mooi voor.

De knoppen voelen solide en werken naar behoren, wel jammer vind ik de bixby knop. Die is wat onhandig geplaatst en druk je nog wel eens per ongeluk in. Aangezien ik bixby niet gebruik, kan dat nog wel eens vervelend zijn. Gelukkig gebeurt dat niet al te vaak.

Natuurlijk is er de welbekende Stylus, iets waarvan ik eerst dacht dat het een leuke gimmick zou zijn. Maar de handigheid ervan zag ik al snel in. Selfies maken op afstand, je camera bedienen op afstand - fantastisch! Eindelijk sta ik zelf ook op de foto. De batterij duur van het pennetje is wel kort, pakweg 20-30 minuten, maar is snel weer op te laden door hem even terug te zetten in je toestel .

De camera's heeft Samsung netjes weggewerkt en doen geen afbreuk aan het fantastische design. Ik heb een luxe hoesje om mijn telefoon, met kaarthouder en extra vakjes. Deze stevig en wat dikker en ik kan daarom wat lastiger bij de vingerscanner komen. Wel werkt deze uitstekend en herkent deze mijn vinger al bij de minste aanraking.

Het overzetten van de S7 naar de Note 9 heb ik met de meegeleverde app gedaan en verliep vlekkeloos. Alle fotos en instellingen kwamen direct over en wat ik niet mee wou nemen, kon ik ook achterwege laten. Ik kon dus direct met het toestel aan de slag.

Ik werd verwelkomd door Android Oreo en kreeg gelijk de update naar Android Pie voorgeschoteld. Deze upgrade duurde een klein half uurtje, maar daarna stond de nieuwste versie op mijn Note 9. Wat een genot, wat een beeld.

Ik heb hem nu bijna een maand in gebruik en durf bijna met zekerheid te zeggen dat ik niet meer anders dan een Note wil. Juist, ik ben een fanboy geworden!

De batterijtijd verbaast mij nog het meest. Ik gebruik de telefoon best intensief. Ik stream op youtube/twitch, maak veel foto's, social media gebruik ik erg veel, mijn gezondheid hou ik bij, ik deel veel op de welbekende apps (insta,whatsapp,etc), in het kort ik gebruik hem best heel intensief en mijn Note weet het net geen 48u vol te houden. Bijzonder! Opladen kan zowel via de bekabeling (USB-C) als draadloos en duurt nog geen 2 uur om van 0 naar 100% vol te gaan. Ik hoef mijn telefoon niet meer 's-nachts eindeloos aan de lader te hebben dus! De batterij gaat nu dus nog langer mee, hoera!

Ik wandel veel met mijn hond buiten in het bos en mag daar graag plaatjes en filmpjes van maken. Ik keek mijn ogen uit toen ik mijn eerste filmpje terugkeek. Het dynamische beeld was fantastisch en ik had helemaal niets aan de instellingen gedaan. Foto's zijn even zo goed, maar ik had ook niet anders verwacht.

Ik heb voordat ik dit toestel ging aanschaffen een aantal andere toestellen in de overweging genomen, maar ik ben zo blij met mijn besluit. Die toestellen had dit nooit kunnen toppen.

Om nog even op de kernwaarden terug te komen:
Functies: 5 sterren, want die zijn er bijna onbeperkt. 5 Sterren
Prestaties: Vlot, snel, mooi, met alles. 5 Sterren
Design: Is persoonlijk, maar ik hou ervan. 5 Sterren
Prijs/kwaliteit: Hier is altijd ruimte voor verbetering, daarom 4 sterren.

Wat een paradepaardje!

Kan je hem betalen en vind je het grote formaat geen probleem?

Dan is dit ook een toestel voor jou.

Mattie 1960 22-09-2020

Hele fijne telefoon, snel en veel opslag. Top

Geschreven voor: Samsung Galaxy Note9 128 GB / midnight black / (dualsim)

Helemaal tevreden. Het is alleen jammer dat de reparatie en een nieuw scherm zo duur zijn. Bij mij zit er een klein scheurtje in.

fcr9 21-09-2020

Vrijwel onbeperkte mogelijkheden!

Geschreven voor: Samsung Galaxy Note9 128 GB / midnight black / (dualsim)

Ik nam deze telefoon over van mijn zoon, die hem mij aanbood wegens overcompleet. Ik ben intussen een maand of wat verder en kom erachter dat de Note9 veel meer kan dan ik ooit zal gebruiken. Op alle fronten een winnaar.

marcel999 17-09-2020

Ja wel goed

Geschreven voor: Samsung Galaxy Note9 128 GB / midnight black / (dualsim)

ik heb hem nu 2jaar en ik merk dat hij het moeilijk krijgt. Jammer ik gebruik samsung all heel lang maar het lijkt wel of ze langzamere worden. Ik heb ook problemen met de touch schreen veder ben ik nog steeds blij en ga ik naar de note 20

Anoniem 16-09-2020

Groot scherm, zuivere camera met tal van opties

Geschreven voor: Samsung Galaxy Note9 128 GB / midnight black / (dualsim)

Al heel wat notes gehad maar deze overtreft alles. Je kunt het zo gek niet bedenken of het zit erop. De S pen is een van mijn favoriete gadgets! Heerlijk om snel notities te maken of een fototje mee te schieten ! Verder maakt deze telefoon onwijs mooie foto's

Anoniem 16-09-2020

Personally I love the s-pen I can draw realy easy

Geschreven voor: Samsung Galaxy Note9 128 GB / midnight black / (dualsim)

I like the pointy of the phone but I don't like the color skeem, black is Boring, purple is girl ish
And bleu and yellow doesn't fit

koreangirl 30-08-2020

Top telefoon!

Geschreven voor: Samsung Galaxy Note9 128 GB / midnight black / (dualsim)

De Samsung Note 9 is echt een super telefoon! De batterij duur is ongelofelijk lang en het laad ook nog eens super snel op! Ook is het waterproof! Het fijnste vind ik de note pen! Ik hoop dat ik er heel lang mee kan.

Diede53 16-08-2020

Geweldig voor games

Geschreven voor: Samsung Galaxy Note9 128 GB / midnight black / (dualsim)

het is een mooie grote telefoon.
Hij is heel erg snel.
Camera 's zijn perfect voor foto 's en video 's
De prijs is niet erg hoog voor zo'n goede telefoon.

Sjuh1993 11-08-2020

Maakt geweldig mooie foto's!!!!!

Geschreven voor: Samsung Galaxy Note9 128 GB / midnight black / (dualsim)

beste smartphone ever!!!!! maakt hele mooie foto's en de spen is echt een must voor hrt malen van selfies!!

Annette6257 08-08-2020

Voor mij een fijn toestel

Geschreven voor: Samsung Galaxy Note9 128 GB / midnight black / (dualsim)

ik hoef bijna geen leesbril meer te gebruiken.
Formaat is perfect,
Ik heb geprobeerd een paar foto's toe te voegen maar bij deze beoordeling kon het niet want bestand was te groot .... jammer want het waren mooie foto's . Prima camera.

nottie2707 07-07-2020

Geweldig

Geschreven voor: Samsung Galaxy Note9 128 GB / midnight black / (dualsim)

ik heb dit nu anderhalve maand in bezit en het is nog steeds grenzeloos, de mogelijkheden die je met dit apperaat heb, had hiervoor de edge 6, maar als ik zie wat dit apperaat allemaal kan ... en nog steeds heb ik niet alles ontdekt, dus het is zeker een aanrader, het is misschien niet de nieuwste versie, maar uiteindelijk wel een aanrader

MoneMoontje 29-06-2020

Super telefoon

Geschreven voor: Samsung Galaxy Note9 128 GB / midnight black / (dualsim)

Ik heb de telefoon nu 1 maand en ik ben er helemaal weg van elke dag ondervind je wel iets nieuws ik vind het er mooi uitzien en ik kan er heerlijk tv op kijken

Miquel 28-06-2020

Gaaf toestel!

Geschreven voor: Samsung Galaxy Note9 128 GB / midnight black / (dualsim)

Sinds vorige maand gebruik ik de Note 9. Echt heel fijn toestel, ik had de S8+, nu dus de Note 9. Werkt snel, accu is beter, stabiele software. Soms een beetje onhandig door zijn grote, maar dat was een bewuste keuze. Zou wel fijn zijn als Android 10 erop kwam, maar helaas.

martien58 26-06-2020

Mijn derde galaxy note. GEWELDIG

Geschreven voor: Samsung Galaxy Note9 128 GB / midnight black / (dualsim)

De note 1 en 3 stegen al boven alle telefoons uit, maar de note 9 overtreft het echt. Moet nog veel uitzoeken en deze zoektocht is een geweldig avontuur als vrijetijdsbesteding bij slecht weer bijvoorbeeld. Ben er heel happy mee.

Cynthia76 18-06-2020

Heerlijk toestel!!

Geschreven voor: Samsung Galaxy Note9 128 GB / midnight black / (dualsim)

Ik had een paar eisen: waterdicht, zakelijk toestel met lange batterijduur, groot scherm en Qi laden. In de Note 9 vond ik dat betaalbaar. Geen moment spijt van gehad, gewoon heerlijk toestel!

Anoniem 18-06-2020

Note 9, de telefoon. Nog steeds in 2020.

Geschreven voor: Samsung Galaxy Note9 128 GB / midnight black / (dualsim)

Ik heb november 2018 de Samsung note 9 gekocht. Ik gebruik hem nog steeds elke dag.
De batterij gaat super lang mee, de hele dag en soms zelfs 2 dagen.
De camera is een van de beste die ik ooit gezien heb.
De s pen is fantastisch en handig voor alles.
De telefoon is in 2020 nog een van de beste die er is, hij is snel, ziet er goed uit en de beste telefoon die ik ook gehad heb.

Anoniem 12-06-2020

Mooi groot helder scherm

Geschreven voor: Samsung Galaxy Note9 128 GB / midnight black / (dualsim)

Een mooei telefoon met een mooi helder scherm. De telefoon is heerlijk snel. En goede functies op de pen..Zeg maar gewoon een computer waar je Ook nog mee kunt bellen

TychoV 05-06-2020

Super telefoon!

Geschreven voor: Samsung Galaxy Note9 128 GB / midnight black / (dualsim)

Ik heb deze note 9 nu een tijdje, en wat een goede telefoon. Samsung staat er al om bekend met haar goede camera's, en ook de Note 9 bewijst dit. Als je houd van een mooie, luxe, maar ook snelle, veilige en grote telefoon, raad ik je zeker de Note 9 aan. De prijs is zeer laag in vergelijking met de goede specificaties en prestaties. Als je overweegt de Samsung Galaxy note9 te kopen, raad ik het u zeker aan, u zult er geen spijt van hebben!

Harald 53 04-06-2020

Snel, makkelijk in de omgang

Geschreven voor: Samsung Galaxy Note9 128 GB / midnight black / (dualsim)

Ik heb het toestel ca. 4 weken en ben zeer tevreden. Alle bestanden waren makkelijk over te zetten en ik kan alles ermee doen wat ik wil doen. De accu houdt de hele dag en het toestel werkt razendsnel.