Samsung Galaxy A30s 64 GB / wit / (dualsim) - Reviews

Opslag
64 GB opslag
Besturingssysteem
Android 9.0

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 4 reviews die zijn achtergelaten voor de Samsung Galaxy A30s 64 GB / wit / (dualsim) op Kieskeurig.nl.

5,5

Kiki0101 26-03-2020

Super fijn toestel!

Geschreven voor: Samsung Galaxy A30s 64 GB / wit / (dualsim)

Ik heb dit toestel anderhalve week geleden geleden gekocht en hij is echt super! Ik zou dit iedereen aanbevelen. De batterij gaat superlang mee en als hij dan toch leeg is laad hij mega snel weer op. Het beeld is ook fantastisch helder! En de camera's zijn fantastisch! Ik had altijd de samsung J1 en nu ik de A30s heb heb ik nog nooit zulke mooie fotos gemaakt! Het enige kleine minpuntje is eigenlijk dat door het formaat, je tijden het bekijken van yt filmpjes je 2 zwarte balken hebt. Je kan dit oplossen door in te zoomen in de video, maar dan snijd je weer een stukje van de bovenkant af. Het geluid vind ik ook super, je kan makkelijk met een liedje de hele kamer vullen zonder dat hij op zijn hardst staat. Ik raad hem ook vooral aan als je van gamen houd, hij werkt lekker snel, met een mooi scherm en de batterij houd het heel goed vol. Al met al een geweldig ding, ik zou nooit meer anders willen!

Donkervoort 17-03-2020

Mooi en fijn toestel

Geschreven voor: Samsung Galaxy A30s 64 GB / wit / (dualsim)

Week in bezit. Heel veel instellingen om te personaliseren. Mooi groot scherm.
Nadeel dat vingerscan niet werkt. Stopt bij 41%. Schijnen meer toestellen last van te hebben.
Jammer dat er geen LED notificatie op zit.
Verder fijn toestel.

Lidy 20-02-2020

Mooi rustig scherm

Geschreven voor: Samsung Galaxy A30s 64 GB / zwart / (dualsim)

Prima mobiel. Simpel in gebruik. Ik heb deze gekocht voor de 64 GB opslag en het ruime werkgeheugen. Zo kan ik weer geruime tijd genieten van mijn 3e samsung.

Pluspunten

• Gebruiksvriendelijk
  • Snel
  • Makkelijk opladen
  • Simpel gegevens overzetten van oud naar nieuw

Minpunten

• Eigenlijk niet tot nu toe

Kaja 31-05-2020

Geweldig!

Geschreven voor: Samsung Galaxy A30s 64 GB / wit / (dualsim)

Ik ben er zo tevreden mee! Hij werkt heel goed en snel! Je hebt veel keuzes bij camera! Maakt hele mooie foto's! Dit is echt de beste telefoon die ik ooit het gezien!

Robur 23-05-2020

Samsung A30s valt tegen

Geschreven voor: Samsung Galaxy A30s 64 GB / zwart / (dualsim)

We hadden het van te voren kunnen weten. De accu is binnen no-time leeg en dient meerdere keren per week te worden opgeladen in tegenstelling tot mijn vorige Motorola. De Samsung is ook niet gebruiksvriendelijk en meer voor de techneuten. Als leek zoek je je rot en moet je diverse keren dingen opzoeken of aan anderen vragen hoe of wat. Voor mij is deze aankoop een grote teleurstelling...….

Anoniem 23-05-2020

Geweldig apparaat.

Geschreven voor: Samsung Galaxy A30s 64 GB / wit / (dualsim)

Ik heb deze apparaat vorige gekocht en het werk perfect. Je goed op gamen en het scherm is prachtig. En de opslagcapaciteit is goed genoeg zowel de ram

Bella23 20-05-2020

De beste telefoon samsung is gewoon de beste

Geschreven voor: Samsung Galaxy A30s 64 GB / wit / (dualsim)

Ik heb de samsung a30s vorige maand gekocht en is uitsteken de camera is heel goed je kunt slomo portretten enz het apparaat zelf gaat heel snel en een hele goeie scherm Ik ben heel erg onder de indruk

Anita van Lelieveld van den Assem 19-05-2020

Groot scherm, goed hanteerbaar bij reumahanden, betaalbaar

Geschreven voor: Samsung Galaxy A30s 128 GB / zwart / (dualsim)

deze telefoon past bij de reden waarvoor ik hem wil gebruiken. ik heb reuma en kan deze telefoon goed in mijn hand houden. verder ook leuk dat ik er nog prima mooie foto's mee kan maken.

Pluspunten

• prijs
  • hanteerbaar
  • helderheid
  • kan mijn eigen simkaart gebruiken

Minpunten

• voor mij geen minpunten

Youpvb 15-05-2020

Beste kenmerken

Geschreven voor: Samsung Galaxy A30s 64 GB / wit / (dualsim)

Ik heb ongeveer een maand geleden de Samsung galaxy a30 gehaald en ik ben er echt heel tevreden mee het heeft goeie batterij het is snel en heeft gezichtserkenning wat je bijna niet ziet voor deze prijs

Klaasje 10-04-2020

Verbindingen werken niet goed , batterijduur slecht.

Geschreven voor: Samsung Galaxy A30s 64 GB / zwart / (dualsim)

Op zich een mooi toestel, maar er gaat iets grondig mis in de verbindingen. De simkaarten schakelen niet automatisch over naar mobiele gegevens en moet je dus telkens uit-en aanzetten en dan werkt het weer even. Dat was ook met het tweede toestel dat ik onder garantie kreeg zo. Ook moet je heel erg je best doen met de instellingen om de batterij het 1 dag uit te laten houden.

Pluspunten

• Mooi toestel
  • Camera's

Minpunten

• Verbindingen
  • Batterijduur