Samsung Galaxy A30s 64 GB / Prism Crush White / (dualsim)

Samsung Galaxy A40 64 GB / wit / (dualsim)

Samsung Galaxy A8 (2018) 32 GB / zwart / (dualsim)

Samsung Galaxy A8 (2018) 32 GB / zwart / (dualsim)

Bekijk alle Smartphones

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 5 reviews die zijn achtergelaten voor de Samsung Galaxy A30s 64 GB / Prism Crush White / (dualsim) op Kieskeurig.nl.

6,4

Eline04 17-09-2020

Fijne telefoon

Geschreven voor: Samsung Galaxy A30s 64 GB / Prism Crush White / (dualsim)

Ik heb deze telefoon nu twee maanden en hij bevalt super goed! Het is een telefoon met veel functies voor een relatief lage prijs. De camera valt mij wel een beetje tegen, is niet zo goed als ik verwacht had maar maakt nog steeds mooi scherpe foto's. Verder is de telefoon snel, lekker ligt en zijn de vingerprint en facescan super fijn! Ik zou deze telefoon zeker aanbevelen:)

Robur 23-05-2020

Samsung A30s valt tegen

Geschreven voor: Samsung Galaxy A30s 64 GB / Prism Crush Black / (dualsim)

We hadden het van te voren kunnen weten. De accu is binnen no-time leeg en dient meerdere keren per week te worden opgeladen in tegenstelling tot mijn vorige Motorola. De Samsung is ook niet gebruiksvriendelijk en meer voor de techneuten. Als leek zoek je je rot en moet je diverse keren dingen opzoeken of aan anderen vragen hoe of wat. Voor mij is deze aankoop een grote teleurstelling...….

Kiki0101 26-03-2020

Super fijn toestel!

Geschreven voor: Samsung Galaxy A30s 64 GB / Prism Crush White / (dualsim)

Ik heb dit toestel anderhalve week geleden geleden gekocht en hij is echt super! Ik zou dit iedereen aanbevelen. De batterij gaat superlang mee en als hij dan toch leeg is laad hij mega snel weer op. Het beeld is ook fantastisch helder! En de camera's zijn fantastisch! Ik had altijd de samsung J1 en nu ik de A30s heb heb ik nog nooit zulke mooie fotos gemaakt! Het enige kleine minpuntje is eigenlijk dat door het formaat, je tijden het bekijken van yt filmpjes je 2 zwarte balken hebt. Je kan dit oplossen door in te zoomen in de video, maar dan snijd je weer een stukje van de bovenkant af. Het geluid vind ik ook super, je kan makkelijk met een liedje de hele kamer vullen zonder dat hij op zijn hardst staat. Ik raad hem ook vooral aan als je van gamen houd, hij werkt lekker snel, met een mooi scherm en de batterij houd het heel goed vol. Al met al een geweldig ding, ik zou nooit meer anders willen!

Donkervoort 17-03-2020

Mooi en fijn toestel

Geschreven voor: Samsung Galaxy A30s 64 GB / Prism Crush White / (dualsim)

Week in bezit. Heel veel instellingen om te personaliseren. Mooi groot scherm.
Nadeel dat vingerscan niet werkt. Stopt bij 41%. Schijnen meer toestellen last van te hebben.
Jammer dat er geen LED notificatie op zit.
Verder fijn toestel.

Lidy 20-02-2020

Mooi rustig scherm

Geschreven voor: Samsung Galaxy A30s 64 GB / Prism Crush Black / (dualsim)

Prima mobiel. Simpel in gebruik. Ik heb deze gekocht voor de 64 GB opslag en het ruime werkgeheugen. Zo kan ik weer geruime tijd genieten van mijn 3e samsung.

Pluspunten

• Gebruiksvriendelijk
  • Snel
  • Makkelijk opladen
  • Simpel gegevens overzetten van oud naar nieuw

Minpunten

• Eigenlijk niet tot nu toe

Anoniem 15-11-2020

Geweldig product

Geschreven voor: Samsung Galaxy A30s 64 GB / Prism Crush White / (dualsim)

Ik ben altijd al een Samsung persoon geweest en ik heb de a30s nu bijna een jaar en ik heb niks te klagen! Werkt erg snel. Batterij gaat sloom leeg en laad snel op. Erg blij mee!

Anoniem 12-11-2020

Prima telefoon

Geschreven voor: Samsung Galaxy A30s 64 GB / Prism Crush White / (dualsim)

De telefoon bevalt prima voor de lage prijs die ik er voor heb betaalt. Prima snelheid prima accu. Nadelen zijn faceunlocker doet het minder dan gedacht. En het gebruike van de telefoon als hij aan de oplader zit is minder

Anoniem 29-10-2020

Fantastische Budget telefoon

Geschreven voor: Samsung Galaxy A30s 64 GB / Prism Crush White / (dualsim)

Opzich is het een hele fijne telefoon! Soms loopt hij wel vast en kan ook niet meerderedingen tegelijkertijd maar voor de rest echt een top telefoon!

Rolien 28-09-2020

Goede mobiel voor lage prijs

Geschreven voor: Samsung Galaxy A30s 64 GB / Prism Crush White / (dualsim)

De Samsung Galaxy A30s is een fijn toestel. Het overzetten van je gegevens is makkelijk.
Hij is makkelijk te bedienen. Alle software draait er goed op.

zakelijk gebruiker 24-09-2020

Alles wat je nodig hebt!

Geschreven voor: Samsung Galaxy A30s 64 GB / Prism Crush White / (dualsim)

Ben je op zoek naar een telefoon die alles kan, kies dan voor de A30s van Samsung.
Is een heel fijn, goed bruikbaar en solide telefoon met zeer goede foto mogelijkheden en zeer helder display.

Anoniem 23-09-2020

perfect!!!

Geschreven voor: Samsung Galaxy A30s 64 GB / Prism Crush White / (dualsim)

echt een top telefoon! heel snel en makkelijk in gebruik. heel erg tevreden met mijn nieuwe telefoon!

GerD 21-09-2020

Mooi en Goed toestel

Geschreven voor: Samsung Galaxy A30s 64 GB / Prism Crush White / (dualsim)

Het is een mooi en goed toestel, goed geluid frisse mooi scherpe kleuren alleen had het ontvangst signaal beter gekund.

DylanDylan123456789 17-09-2020

Geweldig

Geschreven voor: Samsung Galaxy A30s 64 GB / Prism Crush White / (dualsim)

De a30 is De beste die ik heb gehad!!
Beste batterijduur,goeie internet en hij is niet duur! Beter kan gewoon niet een dikke 10 krijgt hij van mij

Henkie1737 17-09-2020

Hele goede camera, en uitstekende netverbinding.

Geschreven voor: Samsung Galaxy A30s 64 GB / Prism Crush White / (dualsim)

Deze telefoon is zeer goed voor iemand die op school zit, in de les kan je hem goed gebruiken ook als dat niet mag. En een goede camera zit er ook bij, genoeg piksels.

Anoniem 17-09-2020

Beste telefoon die ik heb gehad! :)

Geschreven voor: Samsung Galaxy A30s 64 GB / Prism Crush White / (dualsim)

Alles aan deze telefoon is wat ik op zou kunnen hebben gehoopt. Voor de prijs is dit echt een super telefoon. Camera kwaliteit is prachtig, de telefoon loopt nooit vast met de 4GB RAM, en ik heb nooit ruimte tekort. Oneindig apps downloaden en foto's en video's nemen is dus geen probleem met de 64GB die er al op staat! Je kan zoveel personaliseren aan deze telefoon, I love it! Serieus de beste telefoon die ik ooit heb gehad. :)! Ik raad hem 100% aan!

Mieke62 16-09-2020

prima toestel

Geschreven voor: Samsung Galaxy A30s 64 GB / Prism Crush White / (dualsim)

Beste samsung die ik tot nu gehad heb, heel gemakkelijk alles over te zetten van ene naar andere toestel. Bevalt mij prima!!!!

Geweldige uitstraling

Geschreven voor: Samsung Galaxy A30s 64 GB / Prism Crush White / (dualsim)

Het is een hele mooie high tech telefoon meer een uitstekende uitstraling. De details op de achterkant zien er heel goed uit en het toestel heeft een heel groot scherm

GEWELDIG !

Geschreven voor: Samsung Galaxy A30s 64 GB / Prism Crush White / (dualsim)

Ik ben er heel blij mee! Ik kreeg hem voor de middelbare school en hij bevalt mij goed ! Echt een aanrader

Slimme en behulpzame telefoon

Geschreven voor: Samsung Galaxy A30s 64 GB / Prism Crush White / (dualsim)

Ik vind de samsung galaxy a30s handig omdat hij een goede camera heeft als je van foto's maken houdt op de camera zitten ook handige functies die je op andere telefoons niet hebt. Het feit dat je 2 keer de power button kan drukken op de camera is ook heel handig

Suzevk 16-09-2020

Hele goede telefoon

Geschreven voor: Samsung Galaxy A30s 64 GB / Prism Crush White / (dualsim)

Het is een hele goede telefoon met een goede camera, een batterij die lang mee gaat en de batterij laadt snel op, hele goede functies, goede maat qua telefoon, goede prijs voor zo'n telefoon en alles werkt snel. Ik zou deze telefoon echt aanraden.