Samsung Galaxy A20e 32 GB / (dualsim) - Reviews

Opslag
32 GB opslag
Besturingssysteem
Android 9.0

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 1 review die zijn achtergelaten voor de Samsung Galaxy A20e 32 GB / (dualsim) op Kieskeurig.nl.

Anoniem 06-09-2019

Een toegankelijke mobiel voor mij met reuma

Geschreven voor: Samsung Galaxy A20e 32 GB / (dualsim)

Met dat ik reuma in mijn handen kan ik deze telefoon goed bedienen. En dat is niet altijd zo erg tevreden over het gebruiksgemak

Anoniem 23-07-2019

Toestel werkt zeer gemakkelijk

Geschreven voor: Samsung Galaxy A20e 32 GB / (dualsim)

Ik heb het toestel gelegen voor mijn verjaardag,ik ben er zeer tevreden mee.hij doet wat ie moet doen,maakt mooie foto,s en is zeer handig in het gebruik.

Siem S 31-10-2019

Gewoon super goed apparaat

Geschreven voor: Samsung Galaxy A20e 32 GB / (dualsim)

Het is een super goed apparaat. Ik heb heb hem sinds de zomer en ben er al helemaal aan gehecht. Vrienden van mij gaan hem waarschijnlijk ook kopen.

MarionS 27-10-2019

gebruiksvriendelijk

Geschreven voor: Samsung Galaxy A20e 32 GB / (dualsim)

Mijn dochter heeft sinds kort haar eerste telefoon en onze keus is gevallen op de Samsung Galaxy A20e - Een prima telefoon voor een leuke prijs! Helemaal ideaal is het hoesje wat ze erbij heeft gekocht - de telefoon gaat automatisch aan als het hoesje opengeklapt wordt!

Anoniem 27-10-2019

Goede kwaliteit, Uitstekende prijs

Geschreven voor: Samsung Galaxy A20e 32 GB / (dualsim)

Ik heb de telefoon een maand, en hij bevalt goed. de vingerprintscanner werkt naar behoren, de batterij gaat lang mee (minstens 1 dag) en is zeer snel opgeladen. het scherm is mooi en de telefoon heeft haast geen rand om het scherm.
Minder is de speaker, het geluid ervan is erg matig.

Anoniem 26-10-2019

Geweldige telefoon maar

Geschreven voor: Samsung Galaxy A20e 32 GB / (dualsim)

De Samsung A20e is een prima telefoon voor normaal gebruik. De batterij vind ik tegenvallen want halverwege de dag moet ik die weer opladen met normaal gebruik. Verder als ik YouTube wil kijken dan duurt het opstarten van de app wat langer dan normaal met gewoon goede verbinding. Als laatste vind ik het icoontje van de galerij niet zo goed herkenbaar want toen ik eerst de telefoon had zat ik een tijdje te zoeken naar de galerij. Maar al om al een super telefoon! Kan gewoon alles ermee wat een normale telefoon kan zoals instagrammen en snapchatten! Verder maakt die super foto's! Ben er super blij mee maar zoals je zag zijn er nog een paar kleine verbeteringspuntjes. Ik hoop dat deze review heeft geholpen.

Arie0256 26-10-2019

Beste aankoop ever

Geschreven voor: Samsung Galaxy A20e 32 GB / (dualsim)

Ik heb de a20 nu een maand in mijn bezit en hij doet het perfect goede kwaliteit scherm genoeg opslagruimte het opladen gaat snel enz

Anoniem 26-10-2019

Een geweldig en makkelijk toestel

Geschreven voor: Samsung Galaxy A20e 32 GB / (dualsim)

Een super fijn toestel. Hier voor had ik de Huawei y52 en nu deze. Wil nooit geen ander merk meer dan de Samsung. Hij is makkelijk in gebruik en simpel te instaleren.

Nicky2019 25-10-2019

Werkt snel en gemakkelijk

Geschreven voor: Samsung Galaxy A20e 32 GB / (dualsim)

Niet te groot, past in je broekzak. Gemakkelijke bediening en is snel in zijn werk. Camera is iets minder maar nog steeds uitstekend. Groot geheugen en veel opties voor standaardinstellingen.

Anoniem 24-10-2019

Perfect

Geschreven voor: Samsung Galaxy A20e 32 GB / (dualsim)

Ik heb dit ongeveer 1 maand geleden gekocht en ik ben er echt heel tevreden mee hij heeft mijn het onijndigende GELUK gegeven❤️❤️

Anoniem 24-10-2019

alles is gewldig

Geschreven voor: Samsung Galaxy A20e 32 GB / (dualsim)

ik heb het nu ongeveer een maand. het bevalt mij goed. als je gewoon normaal mee omgaat kun je wel zo'n drie a 2 dagen mee doen met de accu. end e reacti is perfect. aanrader koop dit product

Jesper23 24-10-2019

Volledig scherm

Geschreven voor: Samsung Galaxy A20e 32 GB / (dualsim)

Ik heb deze telefoon 2 maanden geleden gekocht en ben er zeer tevreden over voor een gangbare prijs heb je zeer goeie telefoon en heb eigenlijk geen verbeter punten. De vingerscan op de achterkant vind ik zelf vooral handig in plaatsvan op de homeknop.

Denise15 22-10-2019

Geweldige kenmerken

Geschreven voor: Samsung Galaxy A20e 32 GB / (dualsim)

Het is een hele fijne telefoon, alles werkt goed, de grootte van de telefoon is ook goed voor mij. Alleen de selfie camera is aan de slechte kant.

Oskar255 22-10-2019

Fantastische telefoon!

Geschreven voor: Samsung Galaxy A20e 32 GB / (dualsim)

Ik heb deze telefoon vorige maand gekocht, omdat mijn vorige kapot was gegaan. Ik ben tot zover echt superblij met deze telefoon. Hij is snel en je kan er hele mooie foto's mee maken!

Anoniem 21-10-2019

Duidelijk en nooit problemen mee. Al 8 jaar top

Geschreven voor: Samsung Galaxy A20e 32 GB / (dualsim)

Al 8 jaar lang een samsung. Ik heb er nog nooit problemen mee gehad. Ik blijf bij samsung omdat ik tevreden ben!

Irrie 21-10-2019

Foto met groothoek

Geschreven voor: Samsung Galaxy A20e 32 GB / (dualsim)

Ik heb de Samsung A20e als verjaardagskado gekregen en het is ook echt een kadootje. Je kunt er hele mooie foto's mee maken met als extra de groothoeklens functie ideaal !!

Anoniem 20-10-2019

Weet niet wat meemaak nu ik echte telefoon heb.

Geschreven voor: Samsung Galaxy A20e 32 GB / (dualsim)

Heb hem een maand, wat een verschil, 71 jaar oud en kan er al goed mee overweg.
is goed duidelijk ook geluid. had een acer. wat een verschil ben zeer gelukkig

milano13 20-10-2019

super goede prestaties

Geschreven voor: Samsung Galaxy A20e 32 GB / (dualsim)

ik heb ongeveer mijn telefoon 3 weken geleden gekocht en ben er heel tevreden mee maar alleen de wifi doet soms raar maar ja dat is dan ook alles

Robinson 19-10-2019

Geweldig uiterlijk

Geschreven voor: Samsung Galaxy A20e 32 GB / (dualsim)

Ik heb dit 2 maanden geleden gekocht hij leek op het eerste gezicht wel mooi en dat was die ook hij was nog beter dan ik verwacht had voor de prijs dus heb hem ook gebruikt voor deze review

Anoniem 19-10-2019

Mijn Galaxy A20e kan niet meer stuk

Geschreven voor: Samsung Galaxy A20e 32 GB / (dualsim)

Een maand geleden kocht ik deze telefoon. Mijn vorige was tijdens mijn werk op de grond gevallen. Scherm kapot, reparatie duurder dan aanschaf van een nieuwe.
Omdat ik een telefoon nodig heb voor mijn werk, direct een nieuwe gekocht. Deze Galaxy A20e. Prachtige oranje kleur (past ook nog eens bij mijn werkoutfit). Zelfde dag nog moet ik vrij overhaast de deur uit. Nog even naar het toilet......plons.....vergeten dat mijn telefoon in mijn broekzak zat. Ik schreeuwde "NEE" en viste zo snel als ik nog nooit geweest ben mijn splinternieuwe telefoon uit de pot (gelukkig nog geen 'boodschap' gedaan).
En je raadt het niet, maar hij doet het nog steeds! Af en toe wat kleine haperingen en er zitten wat strepen in het beeldscherm, maar alles werkt nog én ik kan mijn werk er gewoon mee blijven doen.
Daarom: mijn Galaxy A20e kan voor mij niet meer stuk!