Samsung Galaxy S10+ 128 GB / groen / (dualsim)

Samsung Galaxy S10 512 GB / prism black / (dualsim)

Samsung Galaxy S10 512 GB / prism black / (dualsim)
8,9 (3325)

Samsung Galaxy Note10 256 GB / aura black / (dualsim)

Samsung Galaxy Note10 256 GB / aura black / (dualsim)
95 reviews

Samsung Galaxy Note10 256 GB / aura glow / (dualsim)

Samsung Galaxy Note10 256 GB / aura glow / (dualsim)
95 reviews
Bekijk alle Smartphones

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 150 reviews die zijn achtergelaten voor de Samsung Galaxy S10+ 128 GB / groen / (dualsim) op Kieskeurig.nl.

8,9

Frank Verschuur 19-03-2019

Veel nieuwe snufjes en een te gekke camera

Geschreven voor: Samsung Galaxy S10+ 128 GB / prism black

Voor hetgeen ik er mee moet doen is tie te gek. Hij is lichter en de foto's zijn scherper dan ode foto's zijn scherper en beter. Dankzij deze s10 ben ik van mening dat ik nooit meer een ander wil

Pluspunten

• Camera
  • Gewicht

Jeffrey 17-03-2019

Strak design, Premium bouw kwaliteit

Geschreven voor: Samsung Galaxy S10+ 128 GB / prism black

Ik heb dit product gekozen omdat ik toe was aan een nieuwe/grotere telefoon. Ik heb vele Samsung telefoons in mijn bezit gehad, maar dit is toch wel echt de beste tot nu toe. De in-screen fingerprint scanner is verbazingwekkend snel, ik heb dezelfde duim een aantal keer erin ge-mapped. Zodat hij mijn vinger sneller zou herkennen.

De Galaxy S10+ is dan ook zeker een aanrader.

Pluspunten

• Groot scherm
  • In-screen fingerprint scanner
  • Meerdere camera's
  • Stevige bouwkwaliteit

Minpunten

• Bixby
  • Veel pre-installed apps

Rene 15-03-2019

Groot scherm

Geschreven voor: Samsung Galaxy S10+ 128 GB / prism black

Ik ben helen maal tevreden met de s10+ mooi groot scherm en super helder scherm en nog steeds vind ik samsung de beste mobiel die der is
Kwa menu ook makkelijk en alles goed te vinden

Pluspunten

• Mooi
  • Groot scherm
  • Makkelijk menu
  • Licht goed in de hand

Minpunten

• Zit wel een prijskaartje aan

Marijoe 14-11-2019

Erg fijne telefoon!

Geschreven voor: Samsung Galaxy S10+ 128 GB / groen / (dualsim)

Ik heb deze telefoon onlangs gekocht, en ben er erg blij mee. Ben al enige tijd fan van de samsung galaxy lijn, en wil niet meer anders. Top toestel. Lekker snel en makkelijk in gebruik.

Anoniem 13-11-2019

De Beste presentatie

Geschreven voor: Samsung Galaxy S10+ 128 GB / groen / (dualsim)

mooi product, altijd samsung producten gebruikt, na mij reschersh kwam hij de beste uit voor mij doeleinden

Kevs 13-11-2019

Super snel mooie beeldscherm

Geschreven voor: Samsung Galaxy S10+ 128 GB / groen / (dualsim)

Ik heb deze mooie Samsung nu al een paar weken. En heb er helemaal niks op aann te merken. Samsung bewijst nogmaals marktleider te zijn in de telefonie!!

Gokhan8787 13-11-2019

Goede telefoon met een stoere uitstraling

Geschreven voor: Samsung Galaxy S10+ 128 GB / groen / (dualsim)

Ik twijfelde tussen de samsung galaxy s10+ en de oneplus 7 pro en ik heb geen spijt dat ik voor de samsung heb gekozen. Dit toestel is zo fijn in gebruik waardoor de jarenlange ervaring van samsung goed in zicht komt tov de oneplus. Bovendien is de prijs-kwaliteit verhouding ook heel goed

Rumen 12-11-2019

Beste toestel tot nu toe!

Geschreven voor: Samsung Galaxy S10+ 128 GB / groen / (dualsim)

Ik heb altijd al een Samsung toestel gehad. Maar wat dit toestel kan, Ge-wel-dig!!! Super aanrader voor iedereen die een goed Android toestel wilt.

John65 12-11-2019

Schitterde mobiele telefoon

Geschreven voor: Samsung Galaxy S10+ 128 GB / groen / (dualsim)

Deze telefoon heb ik gekocht omdat ik al jaren Samsung heb. En ze zijn me allemaal heel goed bevallen. Ik heb eerst de s4 daarna s6 edge toen de s8 en nu s10+. Ik gebruik hem prive en ook voor mijn werk. De andere gegevens die u stelt ben ik zeer over te spreken.Ik heb ook gekeken en vergeleken met andere bedrijven en websites en ik wil niet veranderen want van samsung vind ik prima. En omdat ik nogal ouderwets ben verander ik niet gauw. En als ik twijfel dan doe ik het niet. Dus ik blijf bij Samsung. Even terug komen op de s10+ ik heb hem nu bijna 2 weken en wat ik er tot nu toe mee gedaan heeft in een woord geweldig.

Skibit 12-11-2019

Geweldige telefoon

Geschreven voor: Samsung Galaxy S10+ 128 GB / groen / (dualsim)

Hiervoor de Galaxy s8 gehad wat mijn eerste samsung telefoon is. Prima telefoon alleen wilde ik een groter scherm. Uiteindelijk op de samsung s10+ uitgekomen. (Mag van mij nog wel iets groter) maakt prachtige foto's, snelle telefoon en gaat minstens een hele dag mee op een volle accu met intensief gebruik. Erg tevreden met mijn nieuwe telefoon en zou geen ander merk meer willen.

Samsunglover123 11-11-2019

Geweldige telefoon met super camera

Geschreven voor: Samsung Galaxy S10+ 128 GB / groen / (dualsim)

Super blij met mijn nieuwe telefoon. De camera op voor- en achterkant is erg goed en maakt fantastische foto's. De batterij gaat ook veel langer mee, mooi design, en snellere processor. Samsung heeft zich zelf weer eens overtroffen!

Smicksel 11-11-2019

Weer een top Galaxy S!

Geschreven voor: Samsung Galaxy S10+ 128 GB / groen / (dualsim)

Weer een nieuwe Galaxy S genomen, ze blijven maar verbeteren en verrassen met de design en mogelijkheden! <3

Anoniem 11-11-2019

Geweldige telefoon

Geschreven voor: Samsung Galaxy S10+ 128 GB / groen / (dualsim)

De samsung galaxy s10+ is een hele mooie en fijne telefoon. De telefoon licht heel goed in mijn hand. Ik heb altijd al samsung gehad en ben echt niet van plan om ooit iets anders te nemen.

Ilkay 11-11-2019

Een top toestel

Geschreven voor: Samsung Galaxy S10+ 128 GB / groen / (dualsim)

Ik heb mijn S10+ 2 weken geleden gekocht wat een mooie telefoon ben er erg blij mee maakt heel mooie foto's en is zeer snel,zeker een aanrader.

Anoniem 11-11-2019

Eindelijk alles overzichtelijk

Geschreven voor: Samsung Galaxy S10+ 128 GB / groen / (dualsim)

Ik heb een Samsung galaxy s10+ gekocht omdat ik mijn eigen reisbureau ben begonnen en ik altijd mijn mail en mijn one drive account altijd bij de hand wil hebben zodat ik mijn klanten altijd kan helpen. Het scherm is groot genoeg om gemakkelijk al mijn one drive bestanden te kunnen lezen, daarnaast is het erg fijn dat de telefoon zo snel is want ik ben onwijs ongeduldig dus als alles lang moet laden word ik heel snel boos haha!
De camera is ook echt geweldig! Ik was echt onder de indruk van de kwalitiet en vooral de groothoek lens is echt GEWELDIG! Tijdens mijn reis door Namibië en Botswana heb ik echt geweldige foto's kunnen maken voor social media en voor mijn website. ik ben echt onwijs blij met mijn telefoon het maakt mijn leven een stuk makkelijker! Het kost wat maar dan heb je ook wat!

Eddo 11-11-2019

Fijne smartphone!

Geschreven voor: Samsung Galaxy S10+ 128 GB / groen / (dualsim)

Vorige week de Samsung Galaxy S10+ opgehaald. Met de Samsung cloud stonden mijn bestanden binnen enkele minuten op mijn nieuwe telefoon, erg handig en fijn!
Ik ben erg tevreden met mijn toestel. Perfect formaat, fijne werking en optimale snelheid. Een aanrader!

Anoniem 10-11-2019

Weer een 10+

Geschreven voor: Samsung Galaxy S10+ 128 GB / groen / (dualsim)

De vorige Samsung S7Edge heb ik 3jaar vaak gebruikt.Jammergenoeg ging hij stuk en wss dus toe aan een nieuwe.Maar welke?Samsung?,Iphone?,Sony,er is zoveel keuze!.Dus werd het Samsung S10+ met 128gb geheugen en wel 4 lenzen voor foto's die ik ook vaak gebruik..Ik ben echt blij met deze Samsung,het geeft me voldoening in mijn druk leven. Bedankt Samsung!.

Carolien52 10-11-2019

Mooi en fijn toestel

Geschreven voor: Samsung Galaxy S10+ 128 GB / groen / (dualsim)

Ik heb mijn Galaxy s10 plus deze week gekocht na 2 jaar de Galaxy s8 plus te hebben gehad. Ook dit is weer een fijn en makkelijk te bedienen toestel met een suoer camera!

JipXav 10-11-2019

Must-have!

Geschreven voor: Samsung Galaxy S10+ 128 GB / groen / (dualsim)

Sinds een aantal dagen gebruik ik de Galaxy S10+. Hiervoor had ik de Galaxy S8 en: wat een upgrade! Zelf ben ik een uitvoerend artiest en dus veel bezig met social media, daarbij moet ik altijd goed bereikbaar zijn en dus een snel werkend toestel hebben. Daarnaast ook nog eens de mogelijkheid hebben heel veel muziek op te slaan op mijn telefoon. Dit toestel bied me daarin echt alles wat ik nodig heb! Veel artiesten gebruiken Apple, en dit zijn zeker ook goede toestellen, maar qua prijs-kwaliteit verhouding ga ik altijd weer voor Samsung. Naar mijn mening krijg ik voor MINDER geld, MEER terug. Ik ben super tevreden met deze aankoop en zit minimaal de komende 2 jaar weer gebakken. Aanrader!

Tj03n 10-11-2019

Frisse flexibele omgeving

Geschreven voor: Samsung Galaxy S10+ 128 GB / groen / (dualsim)

Na jaren gebruik van de verschillende Apple devices is de overstap naar een Android omgeving toch gemaakt.

De vrijheid en omgeving van mijn Samsung Galaxy S10+ is iets wat ik enorm ben gaan waarderen. Had ik de overstap maar eerder gedaan.