Samsung Galaxy S10 128 GB / zilver / (dualsim) - Reviews

Opslag
128 GB opslag
Besturingssysteem
Android 9.0

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 131 reviews die zijn achtergelaten voor de Samsung Galaxy S10 128 GB / zilver / (dualsim) op Kieskeurig.nl.

8,9

KloJo 12-12-2019

Top gsm voor een top bedrag.

Geschreven voor: Samsung Galaxy S10 128 GB / zilver / (dualsim)

Heb de S10 nu ong een maand in gebruik. In t begin ff wennen aan t afgeronde scherm omdat ie soms reageert omdat je met vasthouden t scherm onbewust aanraakt.

Gsm is super snel en de camera's top. Al zo vaakde groothoeklens gebruikt. Verder werkt de vingerscanner naar behoren ondanks de schermprotectie en gaat de accu lang genoeg mee.

Voor mij als "normale" gebruiker is de S10 echt een top gsm.

Miss tips voor samsung om mee te nemen i een update:
- zijknoppen zelf instellen waar ze voor dienen.
- spotify liedjes in wekker integreren.
- Landcodes van nrs kunnen blokkeren. Bijv +27 of +26 kunnen invoeren als blokkeren. Dus alle nr's uit die landen blokkeren. Zeker gezien de spam uit die landen.

Timothy L 09-04-2019

Super telefoon

Geschreven voor: Samsung Galaxy S10 128 GB / zilver / (dualsim)

Ik ben van de Galaxy A5 naar de S10 gegaan en dit was een wereld van verschil. Een geweldige camera, super snelle processer en dat full display.. Wauw! Ik stond ervan te kijken hoe licht hij was.

Jayshree 04-07-2019

Led verlichting

Geschreven voor: Samsung Galaxy S10 128 GB / zilver / (dualsim)

Dit had wel anders gekund. Zo'n mooi toestel en niet eens een degelijk verlichting bij het krijgen van een berichtje of íets anders.

Anoniem 10-04-2019

goed

Geschreven voor: Samsung Galaxy S10 128 GB / zilver / (dualsim)

ik heb de samsung s10 een maandgeleden aangeschaft bij verlengen van mij abonement.
Het is een heel fijn toestel werk heel erg soepel in gebruik.
maar zit ook een heel klein min puntje aan vind ik persoonlijk dat de accu duur best wat langer mag meegaan ik had van tevoren een 7edse van samsung die ging zeker een paar dagen mee dit toestel net 1 dag vind ik een min punt ik hoop dat er misschien een update er voor is, of een batterijcase voor de s10.

Anoniem 09-04-2019

Topper

Geschreven voor: Samsung Galaxy S10 128 GB / zilver / (dualsim)

De telefoon is een mooi design camera helemaal top snel en een nadeel hij is glad dus oppassen dat hij niet valt uit je handen maar verder een top toestel

Joram 26-03-2019

Mooi ding

Geschreven voor: Samsung Galaxy S10 128 GB / prism black

Het is een prachtige mobiel om tezien. Er zitten vresselijk veel mogelijkheden op echt het geld waard. Zeker een aan rader. Ps maakt hele mooie foto's.

Pluspunten

• Scherm
  • Camera

Minpunten

• Soms trage vingerscan

Josien 25-03-2019

Goede camera, slechte scanner

Geschreven voor: Samsung Galaxy S10 128 GB / prism black

Lekker toestel, snel en mooie foto's. Ook in het donker, leuke effecten en vooral fijn dat heel veel handmatig in te stellen is. Voor het eerst mis ik niet echt mijn spiegelreflex camera
Helaas werkt de vingerafdrukscanner niet goed. Het koste moeite om er een ingesteld te krijgen. "Druk harder", nou mijn vinger werd er lam van. En eenmaal ingesteld kost het te veel gedoe om het gescand te krijgen.
Er wordt aanbevolen om geen screenprotector te gebruiken. Maar ja, zo'n duur toestel....

Pluspunten

• Goede camera
  • Snel

Minpunten

• Vingerafdrukscanner

Angelaaaatjuh 13-12-2019

??To infinity and Beyond??

Geschreven voor: Samsung Galaxy S10 128 GB / zilver / (dualsim)

Ik heb deze Samsung S10 nu een maand, en ik heb zoveel twijfels gehad over welke telefoon het beste bij mij past. En oh wat ben ik in dat deze S10 heb gekozen. Ze is licht ze is dun ze heeft zulk scherp scherm. Ze maakt perfecte foto's en filmpjes. Ze gaat lang mee qua accu! Ze is mn BFF geworden. Kan niet meer zonder haar. Gewoon Superwoman pocketsize!

Bert1234 13-12-2019

Grote verbetering

Geschreven voor: Samsung Galaxy S10 128 GB / zilver / (dualsim)

Ik ben onlangs overgestapt van een S8 naar een S10. Een hele grote verbetering! De vingerscanner zit nu op de juiste plek en het interne geheugen is veel groter. Ook de batterij-capaciteit is voldoende groot. Het toestel verwerkt alle dat ook sneller. Geen stokkend beeld en scrollen gaat zonder hapering. Het overzetten van alle data is een fluitje van een cent.Ik kan dit product aan eenieder aanraden.

Remco230394 01-06-2020

Top telefoon !

Geschreven voor: Samsung Galaxy S10 128 GB / zilver / (dualsim)

Paar weken geleden Gekost het is een snelle Telefoon Veel mooie Functies op de Camara .er komt Goed Geluid Uit .voor de Rest is hij snel Makkelijk in de hand Te houden Echt Een Aanrader

Djoni 01-06-2020

Fijne telefoon

Geschreven voor: Samsung Galaxy S10 128 GB / zilver / (dualsim)

Telefoon is fijn en snel en heeft fijne functies. De bixby knop is overbodig. Ik gebruik hem nooit en druk hem vaak per ongeluk in. Het scherm is kwetsbaar, komen makkelijk krassen op.

Maumanti 31-05-2020

Geweldige telefoon

Geschreven voor: Samsung Galaxy S10 128 GB / zilver / (dualsim)

Ik heb de Samsung s 10 vorige maand gekocht .en ben er super blij mee. Zo gaaf samen met mijn Samsung watch heel makkelijk te combineren .

Inozuki 31-05-2020

Prima telefoon voor prima prijs.

Geschreven voor: Samsung Galaxy S10 128 GB / zilver / (dualsim)

Een maand geleden besteld bij een abonnement en werkt als een trein. Gebruikersgemak zeer vergelijkbaar als de S9 dus tevreden!

Hel160 30-05-2020

Perfect net als zijn voorgangers.

Geschreven voor: Samsung Galaxy S10 128 GB / zilver / (dualsim)

Dit is mijn 5e Samsung. Na de Galaxy 3, 5, 7 en 8 nu de S10.
Ik behoor niet tot de meest technisch vaardige doelgroep (vrouw van 60+) maar ook voor mij is de S10 weer Samsung die gewoon gemakkelijk te bedienen is; die gemakkelijk in te richten is zoals je dat zelf wil (en dan heb ik het over de schermen, zichtbaarheid van apps etc) en die zoals ik gewend ben geweldige foto's maakt.
Daar kan geen enkele andere telefoon tegenop. Veel filters, veel nieuwe features (breedbeeld foto's) maar nog altijd net zo belangrijk makkelijk in het gebruik.
Kortom: ik ben heel blij met mijn S10.
Minpuntje? Ik moest wennen aan de vingerafdruk op de voorkant. Je moet best hard drukken eer de telefoon hem registreert en open gaat. Verder niets dan goeds.

DennisR75 30-05-2020

S10 geweldig telefoon

Geschreven voor: Samsung Galaxy S10 128 GB / zilver / (dualsim)

Bewust gekozen voor de S10 ipv S20 omdat hij al ouder is en de kinderziektes er al uit zijn. Snel, geweldige camera en past perfect in je broekzak.

RB84 30-05-2020

Helder en snel

Geschreven voor: Samsung Galaxy S10 128 GB / zilver / (dualsim)

Lang getwijfeld maar toch de s10 gekocht en geen seconde spijt. Heel fijn toestel. Mooi formaat, snel en zeer heldere foto's! Aanrader dus.

Henk H 30-05-2020

Topper van Samsung!

Geschreven voor: Samsung Galaxy S10 128 GB / zilver / (dualsim)

Ik heb de S10 nu een maand en alle verwachtingen zijn uitgekomen. Deze maand is de topkwaliteit van de S10 nog eens bevestigd door de Consumentenbond. Helder scherm, mooi geluid, veel opties om te personaliseren en een accu die twee volle werkdagen meegaat. En dan is het toestel ook nog een lust voor het oog met het randloze scherm. Het overzetten van de gegevens wordt vergemakkelijkt door Samsung Cloud. Echte aanrader!

Jasper_ 30-05-2020

geweldig scherm en camera's

Geschreven voor: Samsung Galaxy S10 128 GB / zilver / (dualsim)

ik heb laatst deze telefoon aangeschaft en ik ben nu al verkocht geweldige telefoon, goed afgewerkt, hier ga ik zeker een tijdje mee doen

Anoniem 30-05-2020

Overgestapt van Huawei naar samsung

Geschreven voor: Samsung Galaxy S10 128 GB / zilver / (dualsim)

superslank, supersnel, gave camera, ik ben overgestapt van huawei naar samsung en ga nooit meer terug. wat een superding

PEET7272 30-05-2020

SAMSUNG GALAXY S10

Geschreven voor: Samsung Galaxy S10 128 GB / zilver / (dualsim)

MOOIE TELEFOON MOOI PLAT SCHERM ,MAAT IS OOK TOP NIET TE GROOT EN OOK NIET TE KLEIN , IK ZOU HEM ZO AANRADEN AAN MEER MENSEN TOPPPPPPPPPPPPP TELEFOON