Samsung Galaxy S10 128 GB / zilver / (dualsim) - Reviews

Opslag
128 GB opslag
Besturingssysteem
Android 9.0

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 131 reviews die zijn achtergelaten voor de Samsung Galaxy S10 128 GB / zilver / (dualsim) op Kieskeurig.nl.

8,9

Timothy L 09-04-2019

Super telefoon

Geschreven voor: Samsung Galaxy S10 128 GB / zilver / (dualsim)

Ik ben van de Galaxy A5 naar de S10 gegaan en dit was een wereld van verschil. Een geweldige camera, super snelle processer en dat full display.. Wauw! Ik stond ervan te kijken hoe licht hij was.

Jayshree 04-07-2019

Led verlichting

Geschreven voor: Samsung Galaxy S10 128 GB / zilver / (dualsim)

Dit had wel anders gekund. Zo'n mooi toestel en niet eens een degelijk verlichting bij het krijgen van een berichtje of íets anders.

Anoniem 10-04-2019

goed

Geschreven voor: Samsung Galaxy S10 128 GB / zilver / (dualsim)

ik heb de samsung s10 een maandgeleden aangeschaft bij verlengen van mij abonement.
Het is een heel fijn toestel werk heel erg soepel in gebruik.
maar zit ook een heel klein min puntje aan vind ik persoonlijk dat de accu duur best wat langer mag meegaan ik had van tevoren een 7edse van samsung die ging zeker een paar dagen mee dit toestel net 1 dag vind ik een min punt ik hoop dat er misschien een update er voor is, of een batterijcase voor de s10.

Anoniem 09-04-2019

Topper

Geschreven voor: Samsung Galaxy S10 128 GB / zilver / (dualsim)

De telefoon is een mooi design camera helemaal top snel en een nadeel hij is glad dus oppassen dat hij niet valt uit je handen maar verder een top toestel

Joram 26-03-2019

Mooi ding

Geschreven voor: Samsung Galaxy S10 128 GB / prism black

Het is een prachtige mobiel om tezien. Er zitten vresselijk veel mogelijkheden op echt het geld waard. Zeker een aan rader. Ps maakt hele mooie foto's.

Pluspunten

• Scherm
  • Camera

Minpunten

• Soms trage vingerscan

Josien 25-03-2019

Goede camera, slechte scanner

Geschreven voor: Samsung Galaxy S10 128 GB / prism black

Lekker toestel, snel en mooie foto's. Ook in het donker, leuke effecten en vooral fijn dat heel veel handmatig in te stellen is. Voor het eerst mis ik niet echt mijn spiegelreflex camera
Helaas werkt de vingerafdrukscanner niet goed. Het koste moeite om er een ingesteld te krijgen. "Druk harder", nou mijn vinger werd er lam van. En eenmaal ingesteld kost het te veel gedoe om het gescand te krijgen.
Er wordt aanbevolen om geen screenprotector te gebruiken. Maar ja, zo'n duur toestel....

Pluspunten

• Goede camera
  • Snel

Minpunten

• Vingerafdrukscanner

PeteyL 14-11-2019

Geweldige functies, uitstekende kwaliteit

Geschreven voor: Samsung Galaxy S10 128 GB / zilver / (dualsim)

Wat een fraai toestel weer van Samsung. De S10 doet alles goed vanaf het schitterende scherm, sterke prestaties en lange accuduur tot de mooie foto's die je met deze smartphone kan maken. Het enige minpuntje is de vingerafdrukscanner die een beetje traag is.

JaZi55 14-11-2019

Uitzonderlijk!

Geschreven voor: Samsung Galaxy S10 128 GB / zilver / (dualsim)

Wat een uitzonderlijk toestel, superscherp beeldscherm, bewegingsvrij filmen en wat een geweldige camera mogelijkheden.

Kim1972 14-11-2019

Zó mooi, van buiten én van binnen!

Geschreven voor: Samsung Galaxy S10 128 GB / zilver / (dualsim)

De Samsung Galaxy S10 in 1 woord: Wow! Ontzettend mooi design, ongekend. Uitpakken was echt een feestje. Zoals altijd krijg je bij Samsung gewoon waar voor je geld, kwaliteit-prijs verhouding is niet te overtreffen. Dus niet alleen een prachtig toestel om te zien, ook wat de prestaties betreft ben ik meer dan tevreden.

TamaraDH 14-11-2019

Typisch samsung s.

Geschreven voor: Samsung Galaxy S10 128 GB / zilver / (dualsim)

De Samsung s10 is snel, de batterij gaat lang mee, verder issie makkelijk in gebruik zoals alles in de Samsung S serie.

Rubie92 14-11-2019

Echt een mooi toestel

Geschreven voor: Samsung Galaxy S10 128 GB / zilver / (dualsim)

Ik vind het een mooi toestel. Ligt lekker in de hand en is snel. Wel vaak een update dat is aan de ene kant heel mooi maar soms ook wel vervelend

EriT 13-11-2019

Hele fijne telefoon!

Geschreven voor: Samsung Galaxy S10 128 GB / zilver / (dualsim)

Ik heb nu dik 6 weken m'n S10 en ik ben er super blij mee. Fijne functies, net zoals de voorgaande S serie. Fijn dat je nu aan de voorkant je vingerprint hebt. Super fijn, helder beeldscherm! Mis alleen nog steeds de functie 'split screen'. Maar het is een top toestel!

Anoniem 13-11-2019

Geweldige overstap

Geschreven voor: Samsung Galaxy S10 128 GB / zilver / (dualsim)

Ik heb vorige maand deze telefoon nieuw kocht bij mijn abonnement. De S10 heeft mijn S8 vervangen en mijn verwachtingen zijn zwaar overtreft. Ik ben vooral blij met de vingerscan in het scherm en heb tot op heden nog geen min punten gemerkt.

Eric68 13-11-2019

Prachtig toestel!!

Geschreven voor: Samsung Galaxy S10 128 GB / zilver / (dualsim)

De S10 is een prachtig toestel om mee te werken en in gebruik.
Het begon al bij het overzetten van de oude data vorig toestel (S7) naar de S10
Zonder problemen en alles gelijk op de juiste volgorde en plaats.
Ik vind het een aanrader!!

ChiaraLuiten 13-11-2019

Fantastische graphics bij games. En genoeg opslag!

Geschreven voor: Samsung Galaxy S10 128 GB / zilver / (dualsim)

Ik heb deze telefoon begin november gekocht en ik ben zeer tevreden! De snelheid van de telefoon is fantastisch en de graphics voor games zijn geweldig!

Linda92 13-11-2019

Heel fijn toestel

Geschreven voor: Samsung Galaxy S10 128 GB / zilver / (dualsim)

ik heb altijd al een samsung Galaxy s gehad. Omdat mijn oude toestel versleten was, was het voor mij weer logisch om voor het nieuwste model te gaan. Het stelt wederom weer niet teleur. Ben er erg blij mee

Anoniem 13-11-2019

Mooi groot scherm en geweldige camera!

Geschreven voor: Samsung Galaxy S10 128 GB / zilver / (dualsim)

Na drie jaar een S7 te hebben gehad werd het tijd voor een stap vooruit. De S10 trok direct mijn aandacht vanwege alle positie reviews. Die waren allemaal waar. De camera is echte superscherp en ook de groothoeklens is gaaf en handig!

PatrickSmit 12-11-2019

Goed, mooi toestel.

Geschreven voor: Samsung Galaxy S10 128 GB / zilver / (dualsim)

Mooi design, veel opties en perfecte levensduur accu. Kan met gemak bij normaal gebruik 2 dagen zonder op te laden.
De kwaliteit van de camera's is in orde, helaas in het donker zijn de foto's niet scherp en zie ik eigenlijk geen verschil met de S8.
Al met al dus een prima toestel, waar ik erg blij mee ben.

M Schoonman 12-11-2019

Ziet er strak uit

Geschreven voor: Samsung Galaxy S10 128 GB / zilver / (dualsim)

Overgestapt van iphone naar Samsung. Veel meer vrijheid en veel betere werking en integratie van google producten. De S10 heeft een erg fijn groot scherm met aflopende randen met speciale functies op de raden. En schermvullend!!

P v Egmond 12-11-2019

Echt een top telefoon

Geschreven voor: Samsung Galaxy S10 128 GB / zilver / (dualsim)

Super snelle telefoon. Hier kan ik voorlopig wel mee vooruit. Design is mooi. De camera is gewoon echt top ook in het donker. De batterij duur is echt prima voor zo'n telefoon. Ik gebruik de telefoon constant en minimaal 1,5 dag houdt hij wel vol