Samsung Galaxy S10 512 GB / prism green / (dualsim)

Samsung Galaxy S10+ 128 GB / prism green / (dualsim)

Samsung Galaxy S10+ 128 GB / prism green / (dualsim)
8,9 (1138)

Samsung Galaxy S10+ 128 GB / groen / (dualsim)

Samsung Galaxy S10+ 128 GB / groen / (dualsim)

Samsung Galaxy S10+ 128 GB / prism green

Samsung Galaxy S10+ 128 GB / prism green
Bekijk alle Smartphones

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 131 reviews die zijn achtergelaten voor de Samsung Galaxy S10 512 GB / prism green / (dualsim) op Kieskeurig.nl.

8,9

Timothy L 09-04-2019

Super telefoon

Geschreven voor: Samsung Galaxy S10 512 GB / prism green / (dualsim)

Ik ben van de Galaxy A5 naar de S10 gegaan en dit was een wereld van verschil. Een geweldige camera, super snelle processer en dat full display.. Wauw! Ik stond ervan te kijken hoe licht hij was.

Jayshree 04-07-2019

Led verlichting

Geschreven voor: Samsung Galaxy S10 512 GB / prism green / (dualsim)

Dit had wel anders gekund. Zo'n mooi toestel en niet eens een degelijk verlichting bij het krijgen van een berichtje of íets anders.

Anoniem 10-04-2019

goed

Geschreven voor: Samsung Galaxy S10 512 GB / prism green / (dualsim)

ik heb de samsung s10 een maandgeleden aangeschaft bij verlengen van mij abonement.
Het is een heel fijn toestel werk heel erg soepel in gebruik.
maar zit ook een heel klein min puntje aan vind ik persoonlijk dat de accu duur best wat langer mag meegaan ik had van tevoren een 7edse van samsung die ging zeker een paar dagen mee dit toestel net 1 dag vind ik een min punt ik hoop dat er misschien een update er voor is, of een batterijcase voor de s10.

Anoniem 09-04-2019

Topper

Geschreven voor: Samsung Galaxy S10 512 GB / prism green / (dualsim)

De telefoon is een mooi design camera helemaal top snel en een nadeel hij is glad dus oppassen dat hij niet valt uit je handen maar verder een top toestel

Joram 26-03-2019

Mooi ding

Geschreven voor: Samsung Galaxy S10 128 GB / prism black

Het is een prachtige mobiel om tezien. Er zitten vresselijk veel mogelijkheden op echt het geld waard. Zeker een aan rader. Ps maakt hele mooie foto's.

Pluspunten

• Scherm
  • Camera

Minpunten

• Soms trage vingerscan

Josien 25-03-2019

Goede camera, slechte scanner

Geschreven voor: Samsung Galaxy S10 128 GB / prism black

Lekker toestel, snel en mooie foto's. Ook in het donker, leuke effecten en vooral fijn dat heel veel handmatig in te stellen is. Voor het eerst mis ik niet echt mijn spiegelreflex camera
Helaas werkt de vingerafdrukscanner niet goed. Het koste moeite om er een ingesteld te krijgen. "Druk harder", nou mijn vinger werd er lam van. En eenmaal ingesteld kost het te veel gedoe om het gescand te krijgen.
Er wordt aanbevolen om geen screenprotector te gebruiken. Maar ja, zo'n duur toestel....

Pluspunten

• Goede camera
  • Snel

Minpunten

• Vingerafdrukscanner

Smolders 11-11-2019

Top toestel!

Geschreven voor: Samsung Galaxy S10 512 GB / prism green / (dualsim)

Ontevreden met andere smartphones en de keuze gemaakt om over te stappen naar Samsung. Samsung Galaxy S10 top toestel die je geheel naar je eigen smaak kan instellen. Mooi design en prijs kwaliteit verhouding zeer goed!

Yasin27 11-11-2019

Telefoon is uitstekend!

Geschreven voor: Samsung Galaxy S10 512 GB / prism green / (dualsim)

Erg fijne telefoon met een mooie design. De snelheid en de leuke functies maken dit een uitstekende telefoon.

Annelieszs 11-11-2019

Top telefoon

Geschreven voor: Samsung Galaxy S10 512 GB / prism green / (dualsim)

Iedere Samsung wordt weer beter. Hij is echt geweldig. Gezichts herkenning werkt super goed. Ook de vingerafdruk scanner in het scherm werkt super. Mooie features die een hedendaagse telefoon mag hebben. Super telefoon.

EsterBon1976 11-11-2019

Snel en goede camera

Geschreven voor: Samsung Galaxy S10 512 GB / prism green / (dualsim)

De telefoon is snel, veel leuke nieuwe snufjes.. batterij gaat ook langer mee en de camera is perfect!

WesB 11-11-2019

Geweldig!

Geschreven voor: Samsung Galaxy S10 512 GB / prism green / (dualsim)

Ik heb m'n S10 nu 2 weken, nog steeds super tevreden! De batterij gaat lang mee, de vingerafdruk werkt altijd en het display is prachtig

Matthijs123 11-11-2019

Geweldige game prestaties

Geschreven voor: Samsung Galaxy S10 512 GB / prism green / (dualsim)

Ik heb deze telefoon gisteren gekocht en gelijk fortnite geïnstalleerd tot mijn verbazing kan fortnite op epic draaien toen ik dit zag had ik gelijk geen spijt meer

Tha_G 10-11-2019

supergeluid & mooie foto's

Geschreven voor: Samsung Galaxy S10 512 GB / prism green / (dualsim)

Na lang gewacht te hebben, uiteindelijk de S10 besteld. Wat mij in de korte duur dat ik de telefoon gebruik opvalt:
- mooie kleuren
-supergeluid (muziek/ video's)
-eindelijk kan ik ook mooie foto's maken, de drie camera's zijn echt een verbetering!

Ik had verwacht dat de telefoon te groot zou zijn, maar niets is minder waar.. Hij ligt lekker in de hand en is superfijn te bedienen. De batterij gaat lang mee, ondanks dat ik muziek heb afgespeeld, een spelletje heb gespeeld en nog gesurft heb op het internet.
Meerdere apps tegelijk starten en gebruiken geeft geen problemen, hij werkt vlekkeloos. Tijdens het kantelen ging mijn oude samsung het geluid onderbreken, dat doet deze telefoon niet. Het beeld en geluid kantelen direct. Het is echt een aanrader als je op zoek bent naar een nieuwe telefoon!

JosL 10-11-2019

Mooi toestel

Geschreven voor: Samsung Galaxy S10 512 GB / prism green / (dualsim)

Ik was erg terughoudend daar het bij mijn voorlaatste toestel ook een Samsung was. De extra, niet te verwijderen apps hebben me toen erg gestoord. Bixby was nu erg schrikken maar gelukkig heb ik deze kunnen vervangen door een Microsoft service. Jammer dat die knop nu geen andere functie kan krijgen zonder dat er ook Bixby functionaliteit naar voren komt.

Jos5 10-11-2019

Zeer functionele telefoon

Geschreven voor: Samsung Galaxy S10 512 GB / prism green / (dualsim)

Onlangs de Samsung Galaxy S10 gekocht. Zeer tevreden over deze telefoon qua ontwerp en functionaliteit. De gezichtsherkenning is een groot pluspunt voor het snel en eenvoudig ontgrendelen van de telefoon. Met de Apps Edge toepassing kan je snel en eenvoudig de belangrijkste apps openen. De batterij gaat circa een dag mee, met nornaal gebruik.

Florisdg 10-11-2019

Goede camera en snelle telefoon

Geschreven voor: Samsung Galaxy S10 512 GB / prism green / (dualsim)

Ik ben er blij met mijn nieuwe samsung galaxy s10. Ik heb hem nu ongeveer een maand in gebruik en hij werkt super. De camera maakt nog mooieren foto's dan mijn foto camera, in het donker werkt de nachtmodus perfect met bijna geen licht krijg je nog steeds duidelijke foto's

De telefoon is ook zeer snel, zware games werken zeer soepel zonder gehaper, en ze zien er ook nog eens prachtig uit op het amoledscherm(wat lekker groot is door dat er bijna geen randen zijn). En met de 8gb ram schakel je ook nog eens vliegens vlug tussen je apps.

Het desing van de telefoon ziet er ook nog eens prachtig uit van de buitenkant. En de glazen achterkant geeft een mooie effect.

Kortom: een prachtige telefoon voor een redelijk prijzige prijs maar dat is hij hellemaal waard ik zou hem iedereen aanraden!!

(Minpunten heb ik nog niet gevonden)

Anoniem 10-11-2019

Van Iphone naar Samsung

Geschreven voor: Samsung Galaxy S10 512 GB / prism green / (dualsim)

Jarenlang Iphone gehad maar het geluid en de camera van de samsung zijn echt geweldig
Vooral foto's buiten en "nacht" foto's zijn geweldig! Geen idee hoe het kan maar echt heel mooi

Ook de camera is zeer mooi weggewerkt in het scherm en met full screen tv heel mooi om te zien

Ramirez2000 10-11-2019

Geweldig

Geschreven voor: Samsung Galaxy S10 512 GB / prism green / (dualsim)

Vorige maand binnen gekregen, super tevreden mee. Maakt super mooie foto's!
Heel fijn ook in de omgang.

Matthijsrijswijk369 10-11-2019

Top telefoon

Geschreven voor: Samsung Galaxy S10 512 GB / prism green / (dualsim)

Top toestel. De installatie is super simpel en al je gegevens van je oude telefoon staan binnen een half uur op je nieuwe S10

Anoniem 10-11-2019

Snelle telefoon. Goede batterij .

Geschreven voor: Samsung Galaxy S10 512 GB / prism green / (dualsim)

Dit is mijn derde telefoon in de Galaxy serie. Elke keer weer beter sneller. Zeer helder beeld en ten opzichte van vorige (s7) duidelijk beter geluid.