Mail mij als er prijzen beschikbaar zijn

Samsung Galaxy S10+ 128 GB / prism green / (dualsim)

Samsung Galaxy Note10+ 256 GB / zwart / (dualsim)

Samsung Galaxy Note10+ 256 GB / zwart / (dualsim)
Bekijk alle Smartphones

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 152 reviews die zijn achtergelaten voor de Samsung Galaxy S10+ 128 GB / prism green / (dualsim) op Kieskeurig.nl.

8,9

Frank Verschuur 19-03-2019

Veel nieuwe snufjes en een te gekke camera

Geschreven voor: Samsung Galaxy S10+ 128 GB / prism black

Voor hetgeen ik er mee moet doen is tie te gek. Hij is lichter en de foto's zijn scherper dan ode foto's zijn scherper en beter. Dankzij deze s10 ben ik van mening dat ik nooit meer een ander wil

Pluspunten

• Camera
  • Gewicht

Minpunten

Jeffrey 17-03-2019

Strak design, Premium bouw kwaliteit

Geschreven voor: Samsung Galaxy S10+ 128 GB / prism black

Ik heb dit product gekozen omdat ik toe was aan een nieuwe/grotere telefoon. Ik heb vele Samsung telefoons in mijn bezit gehad, maar dit is toch wel echt de beste tot nu toe. De in-screen fingerprint scanner is verbazingwekkend snel, ik heb dezelfde duim een aantal keer erin ge-mapped. Zodat hij mijn vinger sneller zou herkennen.

De Galaxy S10+ is dan ook zeker een aanrader.

Pluspunten

• Groot scherm
  • In-screen fingerprint scanner
  • Meerdere camera's
  • Stevige bouwkwaliteit

Minpunten

• Bixby
  • Veel pre-installed apps

Rene 15-03-2019

Groot scherm

Geschreven voor: Samsung Galaxy S10+ 128 GB / prism black

Ik ben helen maal tevreden met de s10+ mooi groot scherm en super helder scherm en nog steeds vind ik samsung de beste mobiel die der is
Kwa menu ook makkelijk en alles goed te vinden

Pluspunten

• Mooi
  • Groot scherm
  • Makkelijk menu
  • Licht goed in de hand

Anoniem 24-02-2021

Wat een prachtige telefoon met mooie functies!

Geschreven voor: Samsung Galaxy S10+ 128 GB / prism green / (dualsim)

Ben erg tevreden met de Samsung Galaxy S10+. Voor een grote telefoon als deze ligt hij lekker in de hand. Het systeem werkt super snel, het design is erg strak en de camera maakt scherpe foto's. Ik ben ethousiast!

Anoniem 20-02-2021

Fijnste Samsung tot nu toe.

Geschreven voor: Samsung Galaxy S10+ 128 GB / prism green / (dualsim)

Prachtige kleuren, zwart is diepzwart. Voor een smartphone wonderlijk mooie stereo.
Ruimtelijk geluid, zeker bij het kijken naar films en spellen. Schakelt zeer snel van scherm.
Vingerprint werkt lekker snel, zelfs in het donker. Accu gaat makkelijk een hele dag mee ondanks het grote scherm dat trouwens helemaal doorloopt naar de kanten. Kortom een fijn toestel.
Waar ik erg blij mee ben is de helpdesk van Samsung die gratis via 088 909 0100 gebeld kan worden. Helpdeskmedewerkers zijn geduldig vriendelijk en weten waar het over gaat.

Anoniem 17-02-2021

Top telefoon, maar scherm kwaliteit slecht

Geschreven voor: Samsung Galaxy S10+ 128 GB / prism green / (dualsim)

Hi Samsung, jullie zijn een top bedrijf. Prachtige telefoons tv enz. Alleen jullie kwaliteit van scherm sterkte heb deze s10+ al een tijdje mooi toestel. Alleen nu laat ik heb van 20 cm hoogte en zit er een hele kleine barst in, jammer zou je zeggen. Alleen dat de pixels uitvallen aan de onderkant is wel echt slecht. Heb dit zelfde probleem ook met bij S8 gehad, Zelfde verhaal. Te vergelijking ik heb ook heleboel Apple telefoons gehad kon ze laten vallen tot er geen glas meer opzat en nooi viel het tegen. Erg jammer had vertrouwen in jullie kwaliteit maar valt zuur tegen. Helaas...

Anoniem 15-02-2021

snel, veel mogelijkheden

Geschreven voor: Samsung Galaxy S10+ 128 GB / prism green / (dualsim)

Het was even wennen om over te schakelen van iphone naar deze mobiel,
het is voor mij een perfect apparaat

davy353 14-02-2021

geweldige s10plus

Geschreven voor: Samsung Galaxy S10+ 128 GB / prism green / (dualsim)

de s10plus is een geweldige telefoom. door de hoge ram capaciteut kan de telefoon veel zware taken zoals gamen aan en de grootte batterij zorgt ervoor dat je ook met veel gamen de hele dag gemakkelijk door komt. de camera maakr fotos van top kwaliteit. echter is er een verbeterpunt em dst is de bezel/schermrand die mag een klein beetje smaller

J van der Schaar 10-02-2021

Fijne telefoon, kwetsbare randen scherm

Geschreven voor: Samsung Galaxy S10+ 128 GB / prism green / (dualsim)

Het is een hele fijne telefoon en absoluut aan te raden. Alleen jammer dat de randen van het scherm kwetsbaar zijn en snel scheuren.

Mar10 05-02-2021

Erg fijn toestel en super gave camera

Geschreven voor: Samsung Galaxy S10+ 128 GB / prism green / (dualsim)

Ik ben super tevreden met dit toestel, gebruiksvriendelijk, juiste afmeting en werkt perfect. Alle camera functies zijn bijzonder makkelijk te bedienen

JDMO 03-02-2021

Teleurstellende telefoon

Geschreven voor: Samsung Galaxy S10+ 128 GB / prism green / (dualsim)

Voor het bedrag een teleurstellende telefoon vaak problemen mee zoals over verhitten of het scherm reageert niet. soms registreert mijn telefoon scherm aanraking terwijl ik het scherm niet aanraak soms zelfs heel snel en vaak achter elkaar. De reden dat ik 2 sterren geef is omdat toen mijn telefoon niet opladen en toen mijn 3.5mm jack niks deed ik goed geholpen werd door het personeel in Utrecht. Jammer dat ze aan de rest van mijn problemen niks konden doen. De batterij gaat een goede dag mee en de verdere bouw kwaliteit is goed het is visueel een mooie telefoon.

Terrypak 30-01-2021

Geweldig meer kan ik niet zeggen

Geschreven voor: Samsung Galaxy S10+ 128 GB / prism green / (dualsim)

Ik heb heel veel samsungs gehad echt veel maar de s10 plus is tot nu tot echt de beste telefoon die ik heb gehad ik ben er zo blij mee

Anoniem 29-01-2021

Geweldig!

Geschreven voor: Samsung Galaxy S10+ 128 GB / prism green / (dualsim)

Ik gebruik mijn S10+ al bijna 2 jaar dagelijks, soms zelfs meer dan gezond, en de enige reden waarom zou ik een nieuwe telefoon willen is dat ik de nieuwere Galaxy uit wil proberen. Na 2 jaar presteert hij nog steeds als nieuw en de cameras zijn uitstekend.

Anoniem 29-01-2021

Complete telefoon zonder minpunten

Geschreven voor: Samsung Galaxy S10+ 128 GB / prism green / (dualsim)

Ik ben al jaren trouw aan Samsung en ieder e twee jaar koop ik een nieuw toestel.
De S10 plus maakt de hoge verwachtingen meer dan waar.
Prachtig beeldscherm en goede camera's.
Hij is snel en de software werkt top.
Daarbovenop is het ook nog eens een stijlvol toestel om te zijn.
Ik ben er meer dan tevreden over.
Blij zelfs.

Rabia93 29-01-2021

Efficiënt, snel en betaalbaar

Geschreven voor: Samsung Galaxy S10+ 128 GB / prism green / (dualsim)

Al jaren Samsung fan, al mijn witgoed en elektronica koop ik van dit merk. Ik ben erg tevreden met mijn Samsung Galaxy s10+. Ik had hiervoor de S8 en wat is dit toch een goede upgrade! Dit toestel is erg snel in opladen. Heel mooi en helder beeld, ook bij fel (zon)licht. Daarnaast is het toestel slim op vele manieren dat het zich aanpast aan jouw gebruiksgedrag. Denk hierbij aan batterijverbruik, slimme camera etc. Bovendien zijn de looks van dit toestel ook erg mooi. Niet te veel poespas, mooie lijnen en afwerking, gewoon elegant in haar simpelheid. Het toestel ligt ook lekker in de hand en is niet zwaar. De camera is zeer scherp en functioneert ook goed bij weinig licht. Al met al ben ik zeer blij met deze aankoop en hoop ik nog een lange tijd van dit Samsung product te mogen genieten. Zeer zeker een aanrader!

TimHasselt 27-01-2021

Goede telefoon

Geschreven voor: Samsung Galaxy S10+ 128 GB / prism green / (dualsim)

Een mooie telefoon met alles er op en eraan. Het is een verlengstuk van je zelf en laat je nooit in de steek

Izzy1980 22-01-2021

Super

Geschreven voor: Samsung Galaxy S10+ 128 GB / prism green / (dualsim)

Als voormalig S8+ gebruiker was ik op zoek op naar een soort gelijk toestel. En de s20+ vond ik te duur om als los toestel aan te schaffen. Na de vele reviews te hebben gelezen toch voor de s10+ gekozen. Lekker snel en een lange batterij duur. Camera met 3 lenzen is super. Geweldige foto's. Absoluut geen spijt

Es63 22-01-2021

Snel!

Geschreven voor: Samsung Galaxy S10+ 128 GB / prism green / (dualsim)

Super zijn de camera en de snelheid. Minder is de vingerafdrukscan. Aan de achterkant bij mijn A8 werkte beter.

Michel 1976 21-01-2021

Gewoon goed en degelijk

Geschreven voor: Samsung Galaxy S10+ 128 GB / prism green / (dualsim)

Mooie telefoon met groot helder duidelijk scherm.
Goede camera's aan boord van hoge kwaliteit.
Telefoon werkt razendsnel en 128 GB opslag is ruim voldoende..

Anoniem 19-01-2021

Mooi product

Ik heb de s10 plus afgelopen zomer gekocht
En is een uitstekende smartfone nu zeker na dat de Android 11 update heeft plaats gevonden
Is hij nog sneller gaan werken een prachtige product