Samsung Galaxy XCover 4S 32 GB / zwart / (dualsim) - Reviews

5.0 inch scherm
Opslag
32 GB opslag
Dual SIM

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 1 review die zijn achtergelaten voor de Samsung Galaxy XCover 4S 32 GB / zwart / (dualsim) op Kieskeurig.nl.

• Slecht

Jekhrgwin 01-03-2021

Top werk telefoon

Geschreven voor: Samsung Galaxy XCover 4S 32 GB / zwart / (dualsim)

De X cover 4s is een top telefoon kan tegen een stootje en gaat goed Mee ik vind alleen dat het scherm en formaat en tikje groter mag

Aart 82 24-02-2021

Geweldige foon

Geschreven voor: Samsung Galaxy XCover 4S 32 GB / zwart / (dualsim)

Trouwe x-cover klant ben ik. Een robuuste telefoon die goed mee kan in het werk wat ik doe. Beschikt over vele functies. Super gewoon

Blaauw 04-02-2021

Fijne telefoon

Geschreven voor: Samsung Galaxy XCover 4S 32 GB / zwart / (dualsim)

Het is een fijne telefoon, speciaal voor field service engineers.
Handig is het knopje van de zaklamp.
Volstaat volledig

Johnny J 03-02-2021

Als werktelefoon perfect

Geschreven voor: Samsung Galaxy XCover 4S 32 GB / zwart / (dualsim)

Een vingerscanner zou wel makkelijk zijn, nu dien je elke keer de pincode in te geven. Die heb ik geactiveerd anders kan iedereen er mee bellen

Hans 11-10-2020

Niet erg rugged

Geschreven voor: Samsung Galaxy XCover 4S 32 GB / zwart / (dualsim)

Ik heb een echte stevige smartfoon nodig ivm mijn werk. vaak vies en nat. De Xcover voldoet duidelijk niet. De behuizing ziet er degelijk uit maar is van hard plastic en gaat bij de 1e val kapot. Bij de 2e val is de knop aan li zijkant verdwenen en dus moet ik na een een jaar een nieuwe behuizing en dus koop ik geen xcover meer. Ik zoek dus een degelijke smartfoon waar over nagedacht is.

dit gezegd, de Xcover voldoet verder aan mijn wensen. Snel genoeg, prima accu en scherm(ook in zonlicht) ook veel software updates en dat is dus echt wel goed voormekaar. Samsung doe wat aan die behuizing en je hebt een degelijke Smartfoon

Pluspunten

• water/stofdicht
  • accu