Samsung Galaxy Note9 128 GB / midnight black / (dualsim)

Samsung Galaxy Note 8 64 GB / midnight black / (dualsim)

Samsung Galaxy Note 8 64 GB / midnight black / (dualsim)

Samsung Galaxy S9+ 64 GB / zwart / (dualsim)

Samsung Galaxy S9+ 64 GB / zwart / (dualsim)
9,6

Samsung Galaxy Note8 64 GB / midnight black

Samsung Galaxy Note8 64 GB / midnight black
Bekijk alle Smartphones

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 2 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Samsung Galaxy Note9 128 GB / midnight black / (dualsim) op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

Lilly rosé 15-07-2022

Fijne tablet ondanks dat hij wat ouder is

Dagelijks maak ik gebruik van de tablet.
Gaat zeker 3 tot 4 films mee wat erg fijn is onderweg voor de kinderen.
APS werken er makkelijk op en beeld is mooi van kleur.
Veel kleuren doen mijn meiden ook graag.

TerryLouw 11-07-2022

Had ik eerder moet aanschaffen!

Ik had altijd een smartphone zonder stylus. Man man man, was een drama. Omdat ik als service monteur regelmatig items moet schrijven en op zoek is dit pennetje handiger dan mijn dikker vingers. Als ik dit eerder had geweten zou ik eerder zijn overgestapt

wilmatjuh 15-05-2022

goed werkende gsm, alle functie die er maar zijn doen het goed.
aanrader voor iedereen, groot scherm. mooi design, goede prestaties

DarrenOssel 15-05-2022

Ik vind het een geweldig apparaat ook het design is heel mooi!
Het pennetje werkt ook goed en is te vervangen als het nodig is!

EstherSnoetje 11-04-2022

Tot op de dag vandaag nog steeds een geweldige telefoon, ook vergeleken met de telefoons die tegenwoordig verschijnen.

Anoniem 27-03-2022

Telefoon met super scherm. Film/serie kijken en multitasken gaat prima op dit super helder, scherp en groot scherm. Alles laadt en draait soepel. Helemaal ideaal is het numeriek gedeelte standaard boven je qwerty-toetsen. Dus niet meer switchen tussen letters en cijfers. De camera stelt snel en in en maakt prachtige foto's de afstandsbediening (in de pen) is ook een leuke gimmick

Wm van der meer 10-02-2022

Mooi en fijn model echt een Samsung

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Telefoon is perfect , alleen op laden kan beter.
Als je draadloos oplaad is veel beter .
Dan is er geen betere.

Mootje 2233 25-01-2022

De dingen die je allemaal kan met note 9

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Alles snel vinden google kan je helpen met alles bixby is ook en genoeg GB en je kan al je games opslaan in Game launcher en kan ook kijk en hoelang je dat spel hebt gespeeld

EB Bari 18-01-2022

Met deze note 9 hoeft ik geen laptop te sjouwen, een note 9 werk perfect net als een computer , je kan alles ermee doen. Heel handige uitvinding.

Anoniem 15-01-2022

Hele mooie telefoon mist niks

Vind de telefoon fantastich heb er geen problemen mee hij heeft alles wat ik ooit nodig zou hebben goede camera prachtig scherm super snel en voelt gewoon als een kwalitatief goede telefoon wat ik verwacht van samsung de telefoon rijkte boven al mijn verwachtingen

Jeanpierre25 13-01-2022

Zeer tevreden over de service van dit bedriijf. Was heel duidelijk qua bestelling. Telefoon redelijk snel geleverd. De telefoon heeft helaas een mankement en dat is dat het pennetje van de note 9 niet optimaal werkt. Gedeelte van het scherm reageerd hij niet, maar voor de rest zeer zeer tevreden en zou hé, zo weer estellen

Anoniem 18-12-2021

Hele fijne telefoon

Ik vind deze galaxy note 9 een hele fijne telefoon hij is snel handig pennetje
En camera kwaliteit is perfect

Mella79 16-12-2021

Een hele goeie snelle toestel en heel handig voor zakelijk gebruik voor het bijhouden van je agenda en het maken van je factuur

Youritjeh 16-11-2021

Geweldige Telefoon!

De Note 9 is een super telefoon! Je kunt er super veel mee, het pennetje werk na behoren dus ben helemaal happy

Dikke 18-10-2021

Geweldige structuur en een goede camara

Ik vindt de note 9 een hele goede telefoon je kan er bijna alles mee goede foto's maken maar ook het structuur vind ik goed

SPOOONKER 02-10-2021

Note 9 beoordeling

Ik ben overal heel tevreden over dit product maar er zijn wel een paar aandacht puntjes.

Nummer 1 zou de bixby knop zijn hij is in een onhadinge plek waardoor ik hem vaak met de aan/uit knop verwar.

Nummer 2 is de s pen een geweldige toevoeging allen waneer je de s pen uit de telefoon haalt wordt het scherm zwart en komt de s pen menu te voorschijn niet heel praktisch vind ik.

Nummer 3 is dat de knoppen in de behuizing er uit getrokken kunnen worden wat zorgt voor niet hele leuke pranks voor de gene met dit telefoon

Naast die dingen is de telefoon perfect batterij gaat lang mee scherm is groot maar de telefoon ligt alsnog goed in de hand en is niet te zwaar

Cor 65 28-09-2021

Prachtig groot beeldscherm

Prachtig groot beeldscherm met ronde zijkanten. 128GB geheugen, uitbreidbaar met 128GB sd kaart. Ligt heerlijk in de hand. Je kunt kiezen uit verscheidene beveiligingsopties !!

Jallal 13-07-2021

Note series zijn Robuste telefoons

Ik heb bijna alle notes gehad en ben er altijd blij mee geweest, nu even gehangen op de note 9, maar mijn volgende zal de Note 21 of 22 als die uitkomen. De Note series zijn sterke stevige en snelle toestellen die lang mee gaan op software update en erna extra security updates. De Notes zeer aan te raden.

robingz 19-04-2021

overal good for everything

ik ben erg tevreden over dit model omdat het stereo speakers heeft
nog steeds headphones jack en de camera werkt goed
alen erg vervelend dat bixby niet ofline werkt voor waner ik een weker wil zetten onderweg

Anoniem 14-04-2021

Groot scherm. Goed voor invullen td werkzaamheden

Hij is goed te gebruiken voor mijn doeleinden. Voor echt zwaar werk mag hij wat robuster zijn. Maar het werkt lekker.