Samsung Galaxy A10 32 GB / zwart / (dualsim) - Reviews

6.2 inch scherm
Opslag
32 GB opslag
Dual SIM

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 2 reviews die zijn achtergelaten voor de Samsung Galaxy A10 32 GB / zwart / (dualsim) op Kieskeurig.nl.

Frits P. 19-01-2020

Lekker dun, groot en duidelijk scherm, goede accuduur, snel.

Geschreven voor: Samsung Galaxy A10 32 GB / zwart / (dualsim)

Voor de prijs hoef je het niet te laten.
Het is een prima smartphone met veel mogelijkheden, makkelijk in te stellen en een goede accuduur.
Een duidelijk en groot scherm en ook dit toestel maakt in het donker goede en duidelijke foto's.

Padrich 16-03-2020

Super telefoon!

Geschreven voor: Samsung Galaxy A10 32 GB / zwart / (dualsim)

Deze telefoon heeft een goede kwaliteit kwa foto's, reactie snelheid. Ook kan je hier mee heel eenvoudig en snel iets op zoeken op het internet. De telefoon is ook heel makkelijk te onderhouden

sylvana123 12-03-2020

snelle telefoon

Geschreven voor: Samsung Galaxy A10 32 GB / zwart / (dualsim)

ik heb dit product 2 maanden geleden gekocht en ik was metteen tevreden over de snelheid van de telefoon, ook de foto's zijn haar scherp en de telefoon heeft meer dan genoeg opslagruimte.

San74 12-03-2020

Kleur hij is niet zwaar makkelijk bedienbaar

Geschreven voor: Samsung Galaxy A10 32 GB / zwart / (dualsim)

Heb de Samsung a10 verleden maand gekocht en ik vind het een goed en makkelijk telefoon die makkelijk in de hand en heel.veel mogelijk is veel functies erop de handleiding heb je niet nodig alles wijst van zelf dus voor mij niks anders meer dan Samsung ik ben een heel.tevreden klant

Briantje 11-03-2020

Super telefoon!

Geschreven voor: Samsung Galaxy A10 32 GB / zwart / (dualsim)

Ik heb deze telefoon nu 2 maanden en hij is geweldig, alles werkt goed en alles doet het goed Dit is de beste telefoon die ik heb gehad.

Trees39 16-05-2020

Super goed werkende telefoon

Geschreven voor: Samsung Galaxy A10 32 GB / zwart / (dualsim)

Ik was opzoek naar een betaalbare tel en wilde perse de Samsung toen de A10 gevonden en wat ben ik er blij mee super ding is net de s 10 net zo goed ik hou het wel bij de A 10 echt geweldig ding

Jola2006 05-05-2020

Erg sterk materiaal

Geschreven voor: Samsung Galaxy A10 32 GB / zwart / (dualsim)

Ik heb deze vorige week gekocht en ben er zeer tevreden mee. Ik kan niet meer zonder. Ik zou dit product absoluut kopen

Youro 16-04-2020

GEWELDIGE TELEFOON!

Geschreven voor: Samsung Galaxy A10 32 GB / zwart / (dualsim)

Ik heb de a10 gekocht omdat hij er erg mooi uitzag. Thuis gelijk uitgepakt en ingesteld. Voelt heel lekker in de hand en is zeer snel. Ik geniet van de telefoon en raad hem iedereen aan

Deventenaar77 09-04-2020

Geweldige middenklasser.

Geschreven voor: Samsung Galaxy A10 32 GB / zwart / (dualsim)

Heb deze telefoon laatst gekocht als upgrade van mijn J6+. Ben er super tevreden mee, het is echt een upgrade. Heb nu een telefoon met de kwaliteiten van de S serie maar dan voor een zeer schappelijke prijs.

Mads23 29-03-2020

Super fijne telefoon

Geschreven voor: Samsung Galaxy A10 32 GB / zwart / (dualsim)

Ik heb deze telefoon voor mijn verjaardag gekregen en ben er SUPER blij mee. Hij voldoet aan alle eisen: beter dan mijn oude telefoon (Samsung Galaxy S5), goede kamera, snel, goede batterij en hij is precies groot genoeg!

Anoniem 04-03-2020

Geschreven voor: Samsung Galaxy A10 32 GB / zwart / (dualsim)

Ik heb dezen telfoon net een paar maandjes en dat bevalt Prima ik vind het handig dat je op YouTube kan inzoomen dan zie je de randen niet. Maar de gezicht herkening is niet optimaal maar soms doet hij het wel maar soms ook weer wel en dat kan wel beter vind ik maar voor de rest doet hij het prima!

Andreas13 18-01-2020

Ontsetten mooie telefoon

Geschreven voor: Samsung Galaxy A10 32 GB / zwart / (dualsim)

Ik heb deze telefoon gekregen voor mijn verjaardag hij werkt snel en daar bij ook een scherp beelscherm het is echt een top telefoon en je heb veel ruimte

Stefan72 03-07-2019

Veelzijdig en betaalbaar

Geschreven voor: Samsung Galaxy A10 32 GB / zwart / (dualsim)

Wat een fijne smartphone. De Galaxy A10 is de perfecte telefoon om aan te schaffen zonder abonnement. Voldoende mogelijkheden en overzichtelijke verdeling van de apps. Camera en scherm weergave zijn ruim voldoende, Ik heb er meteen ook één voor mij vrouw gekocht.

Anoniem 18-07-2020

Goede telefoon

Geschreven voor: Samsung Galaxy A10 32 GB / zwart / (dualsim)

Telefoon met passend hoesje besteld en ontvangen.
Simkaart oude toestel paste niet, de juiste gehaald, en duidelijke instructies
voor ingebruikname. Kleine aanpassing moeten doen.
Telefoon werkt waarvoor hij is aangekocht, dus tevreden

Renon 17-07-2020

Beste telefoon

Geschreven voor: Samsung Galaxy A10 32 GB / zwart / (dualsim)

Heb nog nooit zoon goeie telefoon gehad heb 1 maan een iPhone gehad maar vond het nii mooi leuk dus toen ben ik weer terug gegaan naar Samsung

Dimitri12 17-07-2020

Batterij duur

Geschreven voor: Samsung Galaxy A10 32 GB / zwart / (dualsim)

De telefoon bevalt mij goed.
Hij laat snel alles.
De batterijduur is lang dat is heel handig als je ergens heen moet wat lang duurt

H Berendsen 15-07-2020

Matig

Geschreven voor: Samsung Galaxy A10 32 GB / zwart / (dualsim)

Ik had je gebruiksaanwijzing gedownload en gelezen, en ik dacht dat dat ik er mobiel mee kon betalen. Dat bleek achteraf niet mogelijk en dat was een teleurstelling. Zeker in deze tijd leek met me erg gemakkelijk om contactloos te betalen. Ik begrijp niet waar om het niet kan terwijl in de gebruiksaanwijzing staat dat het kan.

Anoniem 13-07-2020

krijgt un 9

Geschreven voor: Samsung Galaxy A10 32 GB / zwart / (dualsim)

Top telefoon is heel overzichtelijk en makkelijk te bedienen. Er zit heel veel op ben er super blij mee!

Anoniem 11-07-2020

Top product

Geschreven voor: Samsung Galaxy A10 32 GB / zwart / (dualsim)

Ik heb deze telefoon nu al een maant en ik ben er zeer tefreden mee het enige slechte wat ik er over kan zeggen is dat ik het jammer vind dat er geen vingerafdrukscanner op zit en dat meschien een simpel siliconen hoesje er bij ook welkom is omdat de achterkant makkelijk krast

Leonard48 10-07-2020

Een hele goede prijs / kwaliteitsverhouding

Geschreven voor: Samsung Galaxy A10 32 GB / zwart / (dualsim)

Heb 10 jaar lang iPhone 4 en 6 gebruikt was toe aan een nieuwe telefoon ivm het niet meer krijgen van een update voor de iPhone 6.
Een vriend had net de A10 gekocht en was zeer tevreden ik heb de telefoon goed bekeken en kwam tot de conclusie dat het een prachtige telefoon is met hele goede eigenschappen Dus de keuze was