Samsung Galaxy A10 32 GB / zwart / (dualsim) - Reviews

6.2 inch scherm
Opslag
32 GB opslag
Dual SIM

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 2 reviews die zijn achtergelaten voor de Samsung Galaxy A10 32 GB / zwart / (dualsim) op Kieskeurig.nl.

Frits P. 19-01-2020

Lekker dun, groot en duidelijk scherm, goede accuduur, snel.

Geschreven voor: Samsung Galaxy A10 32 GB / zwart / (dualsim)

Voor de prijs hoef je het niet te laten.
Het is een prima smartphone met veel mogelijkheden, makkelijk in te stellen en een goede accuduur.
Een duidelijk en groot scherm en ook dit toestel maakt in het donker goede en duidelijke foto's.

Padrich 16-03-2020

Super telefoon!

Geschreven voor: Samsung Galaxy A10 32 GB / zwart / (dualsim)

Deze telefoon heeft een goede kwaliteit kwa foto's, reactie snelheid. Ook kan je hier mee heel eenvoudig en snel iets op zoeken op het internet. De telefoon is ook heel makkelijk te onderhouden

sylvana123 12-03-2020

snelle telefoon

Geschreven voor: Samsung Galaxy A10 32 GB / zwart / (dualsim)

ik heb dit product 2 maanden geleden gekocht en ik was metteen tevreden over de snelheid van de telefoon, ook de foto's zijn haar scherp en de telefoon heeft meer dan genoeg opslagruimte.

San74 12-03-2020

Kleur hij is niet zwaar makkelijk bedienbaar

Geschreven voor: Samsung Galaxy A10 32 GB / zwart / (dualsim)

Heb de Samsung a10 verleden maand gekocht en ik vind het een goed en makkelijk telefoon die makkelijk in de hand en heel.veel mogelijk is veel functies erop de handleiding heb je niet nodig alles wijst van zelf dus voor mij niks anders meer dan Samsung ik ben een heel.tevreden klant

Briantje 11-03-2020

Super telefoon!

Geschreven voor: Samsung Galaxy A10 32 GB / zwart / (dualsim)

Ik heb deze telefoon nu 2 maanden en hij is geweldig, alles werkt goed en alles doet het goed Dit is de beste telefoon die ik heb gehad.

Yvon85 24-11-2020

Werkt ok

Geschreven voor: Samsung Galaxy A10 32 GB / zwart / (dualsim)

Leuke telefoon om te zien, werkt heel aardig. Enige vervelende is dat ie bij mij nog wel eens spontaan uitvalt. Na overleg met samsung heb ik de telefoon helemaal opnieuw ingesteld. Nu valt ie nog steeds uit, hoewel het wel minder vaak is.

Trees39 16-05-2020

Super goed werkende telefoon

Geschreven voor: Samsung Galaxy A10 32 GB / zwart / (dualsim)

Ik was opzoek naar een betaalbare tel en wilde perse de Samsung toen de A10 gevonden en wat ben ik er blij mee super ding is net de s 10 net zo goed ik hou het wel bij de A 10 echt geweldig ding

Jola2006 05-05-2020

Erg sterk materiaal

Geschreven voor: Samsung Galaxy A10 32 GB / zwart / (dualsim)

Ik heb deze vorige week gekocht en ben er zeer tevreden mee. Ik kan niet meer zonder. Ik zou dit product absoluut kopen

Youro 16-04-2020

GEWELDIGE TELEFOON!

Geschreven voor: Samsung Galaxy A10 32 GB / zwart / (dualsim)

Ik heb de a10 gekocht omdat hij er erg mooi uitzag. Thuis gelijk uitgepakt en ingesteld. Voelt heel lekker in de hand en is zeer snel. Ik geniet van de telefoon en raad hem iedereen aan

Deventenaar77 09-04-2020

Geweldige middenklasser.

Geschreven voor: Samsung Galaxy A10 32 GB / zwart / (dualsim)

Heb deze telefoon laatst gekocht als upgrade van mijn J6+. Ben er super tevreden mee, het is echt een upgrade. Heb nu een telefoon met de kwaliteiten van de S serie maar dan voor een zeer schappelijke prijs.

Mads23 29-03-2020

Super fijne telefoon

Geschreven voor: Samsung Galaxy A10 32 GB / zwart / (dualsim)

Ik heb deze telefoon voor mijn verjaardag gekregen en ben er SUPER blij mee. Hij voldoet aan alle eisen: beter dan mijn oude telefoon (Samsung Galaxy S5), goede kamera, snel, goede batterij en hij is precies groot genoeg!

Anoniem 04-03-2020

Geschreven voor: Samsung Galaxy A10 32 GB / zwart / (dualsim)

Ik heb dezen telfoon net een paar maandjes en dat bevalt Prima ik vind het handig dat je op YouTube kan inzoomen dan zie je de randen niet. Maar de gezicht herkening is niet optimaal maar soms doet hij het wel maar soms ook weer wel en dat kan wel beter vind ik maar voor de rest doet hij het prima!

Andreas13 18-01-2020

Ontsetten mooie telefoon

Geschreven voor: Samsung Galaxy A10 32 GB / zwart / (dualsim)

Ik heb deze telefoon gekregen voor mijn verjaardag hij werkt snel en daar bij ook een scherp beelscherm het is echt een top telefoon en je heb veel ruimte

Stefan72 03-07-2019

Veelzijdig en betaalbaar

Geschreven voor: Samsung Galaxy A10 32 GB / zwart / (dualsim)

Wat een fijne smartphone. De Galaxy A10 is de perfecte telefoon om aan te schaffen zonder abonnement. Voldoende mogelijkheden en overzichtelijke verdeling van de apps. Camera en scherm weergave zijn ruim voldoende, Ik heb er meteen ook één voor mij vrouw gekocht.

Anoniem 11-01-2021

Super goede telefoon, zeker met de prijs.

Geschreven voor: Samsung Galaxy A10 32 GB / zwart / (dualsim)

De batterij duur is super goed en ook de camera is super mooi. De apps werken prima en de telefoon is super snel.

Brandonvp22 25-12-2020

Geweldig model

Geschreven voor: Samsung Galaxy A10 32 GB / zwart / (dualsim)

Ben er zeer tevreden mee hij werkt naar behoren reageert snel camera is duidelijk zeker een aanrader voor andere gebruikers verder geen negatieve beoordeling

Anoniem 24-12-2020

Fijn toestel.

Geschreven voor: Samsung Galaxy A10 32 GB / zwart / (dualsim)

Prima formaat. Goede bediening, alleen de aan/uit-toets is (vooral als het wat donkerder is) lastig te vinden. Verder voldoet hij uitstekend.

tinusje12 18-12-2020

Heel goede telefoon voor een zachte prijs

Geschreven voor: Samsung Galaxy A10 32 GB / zwart / (dualsim)

Gebruiksvriendelijk, praktisch en duidelijk.
Veel keuze mogelijkheden qua indelen van display, programma's en app's.

Anoniem 10-12-2020

Duidelijk en gemakkelijk te bedienen

Geschreven voor: Samsung Galaxy A10 32 GB / zwart / (dualsim)

De A 10 laat mij nooit in de steek.Gemakkelijk te bedienen, laadt snel op.Maakt goede foto's en is mijn grote vriend

Anoniem 06-12-2020

Goede telefoon makkelijk in gebruik

Geschreven voor: Samsung Galaxy A10 32 GB / zwart / (dualsim)

Laten vallen voordat telefoon in gebruik was. Gleed nieuw uit doos dus barsten en kuren waardoor beoordeling slecht is ik kan er niet veel mee