Samsung Galaxy Fit zilver - Reviews

(Meet)-functies
verbrande calorieën, afgelegde afstand, aantal stappen, geslapen uren, eten & drinken, persoonlijke doelen
Calorieën verbrand
Afgelegde afstand

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 1 review die zijn achtergelaten voor de Samsung Galaxy Fit zilver op Kieskeurig.nl.

• Slecht

N**** 27-09-2020

Zeer onnauwkeurige afstandmeten

Geschreven voor: Samsung Galaxy Fit zilver

Het is een mooi model. Meet de stappen goed. Maar heeft een zeer onnauwkeurig afstandmeting. Op 5 km lopen zit 1 km verschil in weergave met het werkelijk aantal gelopen km. Dit lijkt niet aan te passen.
En dat is wel precies waar hij voor zou moeten zijn.

Anoniem 14-09-2020

Veel voor een mooi bedrag

Geschreven voor: Samsung Galaxy Fit zilver

Eigenlijk heel positief over alles. Pasvorm, beeld en mogelijkheden. Jammer dat na een paar uur in gebruik ik alleen nog maar alle functies te zien krijg na op het knopje te drukken, in plaats van te bewegen met mijn pols.

Anoniem 11-06-2020

Prima

Geschreven voor: Samsung Galaxy Fit zilver

Prima ding alleen laat hij de tijd niet zien als ik mn pols beweeg. Ik moet eerst t knopje indrukken. Ben benieuwd of daar een instelling voor is

Jamie23 21-05-2020

Software fouten, onderbreekt training voor notifi.

Geschreven voor: Samsung Galaxy Fit zilver

Tijdens een sport oefening, hoort het scherm gedurende een hele training aan te blijven staan (wanneer deze functie geactiveerd is) waardoor je makkelijk naar je hartslag en tempo kunt kijken.

Echter wanneer deze onderbroken door een bericht, notificatie of beller word, gaat het scherm om de 7 seconden uit. Dit gebeurt ook wanneer je telefoon op "do not disturb" staat, waarbij het uberhaupt niet de bedoeling dat ik gestoord word.

Wanneer je een training doet, lijkt hij alle notificaties door te laten, je krijgt zelfs een "stappen doel bereikt" notificatie tijdens een training, terwijl ik die notificatie normaal niet krijg, omdat ik die optie uit heb staan.

Anoniem 09-05-2020

Na twee weken laad hij niet meer op

Geschreven voor: Samsung Galaxy Fit zilver

2e keer opladen sinds ik hem heb.
Hij laad niet verder op dan 72 procent.
Binnen 10 minuten is de batterij teruggelopen naar 37 procent.
Klantenservice wel super vriendelijk. En goed te bereiken.
Mag hem direct terugsturen voor een andere.
Wel teleurgesteld in de kwaliteit van Samsung.

Evi1 17-01-2020

Leuk om mee te sporten!

Geschreven voor: Samsung Galaxy Fit zilver

Heel leuk om te zien wat je nou eigenlijk verbrandt aan calorieën bij verschillende workouts! Andere handige functies vind ik: hartslag meten, sleep tracker en meldingen van berichten. die je binnenkrijgt via je telefoon. Stappenteller gebruik ik zelf niet echt.

LMG1908 23-10-2019

Geweldige horloge

Geschreven voor: Samsung Galaxy Fit zilver

Echte een hele goede smartwatch zou het iedereen aanraden deze te nemen als je best een klein budget hebt